Dus je beweert nu dat David sociale vaardigheden problemen heeft?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa gezien je opmerking over hem twijfelde ik even tussen die 2
Nee dat beweer ik nergensquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dus je beweert nu dat David sociale vaardigheden problemen heeft?
david! Sla em!
@Haakon, dat is mijn tekst
quote:
Jij twijfelde tussen David - Bas..quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee dat beweer ik nergens
Niet door die sociale vaardigheden-opmerking van jequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jij twijfelde tussen David - Bas..
dus wel degelijk
Krijg aids in je slaapquote:
en ik replyde dat ie dat niet zo letterlijk moest nemenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet door die sociale vaardigheden-opmerking van jeDavid vertelde me dat je hem als schuldige aanwees voor je ban
Tot morgenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
Komt goed uit, schuif aan de kant, verwarm jij het bed even voor schat?
totzo
slaap lekker
Ik roep wat ik wil, schatquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
en ik replyde dat ie dat niet zo letterlijk moest nemen
niet iets gaan roepen als je van niks weet
Dan nog houden de mensen met de grootste mond op internet irl hun mondquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Misschien maar weer eens een meet doen en irl dingen uitpraten/uitvechten?
'Schat'quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik roep wat ik wil, schat
Neuk m'n kontjequote:
Jou gooi ik er niet uitquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh ik heb MSN er weer opPC doet nu wel normaal dus ik ga zo online.
Jullie hebben me toch niet weggedaan uit de lijst he
Ik heb jou erinquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh ik heb MSN er weer opPC doet nu wel normaal dus ik ga zo online.
Jullie hebben me toch niet weggedaan uit de lijst he
Top!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |