he bah.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zitten geen smsjes in mijn standaardbundel, omdat ik een smsbundel erbij heb. Dus als ik teveel sms word dat ontzettend duur.
Bijna alle warenhuizen zijn leuker dan Harrods. Dat is gewoon echt te drukquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Depends. Ik wil nog steeds schoenen van Christian Louboutin, maar die kan ik in Nederland ook wel krijgen.
Oke. Maar schoenen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bijna alle warenhuizen zijn leuker dan Harrods. Dat is gewoon echt te druk
Dat is wel erg karig hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb 2 paar schoenen en heb er genoeg aan
waarom? Ik heb 2 voeten...quote:
Oh dearquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef L.no het volgende:
Al mijn schoenen zijn stuk of te koud voor deze periode.
Maar 13 paar hier. Inclusief slippers.quote:
Uggs zijn geen schoenenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb 5 paar schoenen ofzo waarvan ik de helft kwijt ben
Uggs
Lutjequote:
daarom ben ik ze ook kwijtquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Uggs zijn geen schoenenDat zijn gedrochten
Ik ga bijna een actie voor je startenquote:
Uggs zijn sloffen joh.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb 5 paar schoenen ofzo waarvan ik de helft kwijt ben
Uggs
Gewoon doen joh.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga bijna een actie voor je starten
Gratis sms'jes waren niet gratis. Ik was in de veronderstelling dat ze dat wel waren.quote:
Je mag die van mij wel, ik heb zo heel fout zo'n zwart donsding met een bontkraag.quote:
Help L.no aan een winterjas, een goed goed doel!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga bijna een actie voor je starten
76 euro?!?!?!??quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gratis sms'jes waren niet gratis. Ik was in de veronderstelling dat ze dat wel waren.
76 euro heeft het me gekost. Bij het abbo, en ik heb het vaak nagekeken, stond dat ze binnen de bundel vielen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel, ik heb zo heel fout zo'n zwart donsding met een bontkraag.
Jij heb echt alles he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel, ik heb zo heel fout zo'n zwart donsding met een bontkraag.
Je weet wel wat je weggeeftquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik zit wss ook al over mijn bundel heenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef honkeytonk het volgende:
Help Honkeytonk aan zijn sms'jes... Veel beter doel.
290 sms'jes. Ik was in de veronderstelling dat ik tot 300 kon versturen. Blijkt nu niet het geval te zijn.quote:
ga dan pingen ofzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zit wss ook al over mijn bundel heen
Is het ook. Ik voel me ook echt een neger-neger als ik 'm aan heb.quote:
HEE JA GOED IDEE,quote:
Doe dat dan. Neem dan een internetbundelquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HEE JA GOED IDEE,
ik kon vanaf gisteren mijn abbo verlengen kom ik net achter
Ik reken eigenlijk niet in euro's.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zit er al overheen. Even een half uur met je pappa bellen en KPN helpdesk bellen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Arme jij!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
290 sms'jes. Ik was in de veronderstelling dat ik tot 300 kon versturen. Blijkt nu niet het geval te zijn.
Misschien pimp ik m op naar iets anders.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het ook. Ik voel me ook echt een neger-neger als ik 'm aan heb.
Ja, en de pagina met het abbo erop, met alle voorwaarden, is van internet verdwenen. Ik had hem opgeslagen, maar hij vindt hem niet meer.quote:
Raar... Al met de klantenservice gebeld?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, en de pagina met het abbo erop, met alle voorwaarden, is van internet verdwenen. Ik had hem opgeslagen, maar hij vindt hem niet meer.
Oke. Maar ik moet dan wel eerst een andere jas hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien pimp ik m op naar iets anders.
Probeer je provider op de hoogte te stellen. Als dat bedrijf fout ter boek staat, dan kan dat jou in je voordeel werken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, en de pagina met het abbo erop, met alle voorwaarden, is van internet verdwenen. Ik had hem opgeslagen, maar hij vindt hem niet meer.
Nog niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Raar... Al met de klantenservice gebeld?
Als je meent dat er daadwerkelijk sprake is van oplichting dan storneer je toch gewoon de incassoquote:
Ach, ik denk dat ik zelf eentje ga kopen komende week. dan hoef ik m niet te pimpen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Maar ik moet dan wel eerst een andere jas hebben.
'En dat het voor hem niet veel geld is.'quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:55 schreef honkeytonk het volgende:
Maar mijn pa wil het wel betalen, maar ik baal heel erg en ik voel mij schuldig.
En hij zegt ook wel: "Op een goede dag op de beurs verdien ik dat X10" en ik weet dat dat wel klopt, en voor hem niet veel geld is, maar toch is't kut
Ja maar het is sowieso kut om anderen ervoor op te laten draaien.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:55 schreef honkeytonk het volgende:
Maar mijn pa wil het wel betalen, maar ik baal heel erg en ik voel mij schuldig.
En hij zegt ook wel: "Op een goede dag op de beurs verdien ik dat X10" en ik weet dat dat wel klopt, en voor hem niet veel geld is, maar toch is't kut
Relax, als je er echt schuldig over voelt, dan betaal je hem een beetje voor beetje terug.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:55 schreef honkeytonk het volgende:
die vader zegt zelf dat hij dat wil doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar het is sowieso kut om anderen ervoor op te laten draaien.
Oke. Ik heb toch geen geld voor een nieuwe jas.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ik zelf eentje ga kopen komende week. dan hoef ik m niet te pimpen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik wil jouw papa
de mijne vermoord me als er zoiets gebeurt
Dat zei ik ook tegen hem. Maar hij zei: "Da's ongeveer een halve dag". Mijn vader doet best goed betaald werk, maar hij doet het dan ook maar 3 dagen per week.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
'En dat het voor hem niet veel geld is.'
76 euro is voor ons pap anderhalve dag werken hoor.
Dat verandert het gevoel toch niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die vader zegt zelf dat hij dat wil doen
Nee dat zit in je telefoonquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Ik heb toch geen geld voor een nieuwe jas.
Neuh, dat was vorig jaar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dat zit in je telefoon
Hoe kom je dan aan al die dure dingen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, dat was vorig jaar.
Meer iets met dat ik maandelijks al 500,- aan vaste lasten heb, terwijl ik maar 600,- krijg.
Welke dure dingen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan al die dure dingen?
Tja, ik wou weg uit Friesland he.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:00 schreef Ploertendoder het volgende:
Soms ben ik blij dat ik nog inwonend ben
Die jas was 35,-, 2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
13 paar schoenen, die jas enzovoorts
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:01 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ga pas het huis uit als ik financieel wat beter zit. Iets met sparen en dergelijke.
mmh okequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die jas was 35,-, 2 jaar geleden.
En sparen he. En weten waar je ze moet halen. En wanneer. Helft van mijn schoenen zijn in de uitverkoop gekocht, of waren sowieso niet duur, of ik heb ze al lang.
Dankjewel en ik heb het niet slecht hoor thuisquote:
oke okequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Trouwens is die 600,- wat ik krijg aan stufi, ik krijg daarnaast ook nog geld van mijn ouders. Maar die zijn ook niet rijk, en betalen mijn zorgverzekering en abonnement nog.
Prima geregeld dan tochquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dankjewel en ik heb het niet slecht hoor thuisIk betaal netjes kostgeld. Ik kan gewoon mijn eigen ding doen. Doe het huishouden....
precies en heb een goede band met mijn moederquote:
Geniet er maar van zou ik zeggen. Je hebt maar 1 moederquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
precies en heb een goede band met mijn moederAfgezien dat ik nog inwonend ben, ben ik verder niet afhankelijk van haar
Ik vind niet dat je verwend bent hoorquote:
Waarom?quote:
Dus eigenlijk maakt het niet uit als je uitwonend bent? Of wel?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
precies en heb een goede band met mijn moederAfgezien dat ik nog inwonend ben, ben ik verder niet afhankelijk van haar
het enige wat ik doe ik boodschappen halen, kleren voor mezelf kopen,en schoolboeken betalenquote:
Ik heb pas een enigszins goede band met mijn moeder sinds ik het huis uit ben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet veel neequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maakt het niet uit als je uitwonend bent? Of wel?
hallo je bent ook nog maar 17.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het enige wat ik doe ik boodschappen halen, kleren voor mezelf kopen,en schoolboeken betalen
quote:
Als je dat echt zo voelt kun je daar toch iets aan veranderenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het enige wat ik doe ik boodschappen halen, kleren voor mezelf kopen,en schoolboeken betalen
met dat schamele loontje zonder stufi??quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je dat echt zo voelt kun je daar toch iets aan veranderen![]()
Dat is al heel wat hoor. Of is dat van zakgeld (met kleding voor jezelf kopen)?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Draait het om geld dan? Je kunt niet helpen door een keer af te wassen of een keer te koken of te strijken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
met dat schamele loontje zonder stufi??
Hoe moet je het anders doen dan? Je bent ook nog maar 17 hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
met dat schamele loontje zonder stufi??
nee van mn salarisquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is al heel wat hoor. Of is dat van zakgeld (met kleding voor jezelf kopen)?
En met mij naar de biosquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nouja voor 400 euro kun je wel wat kopen
Dat is meer dan ik deed toen ik nog bij mijn ouders woonde.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan ben je rijker dan ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe ik heb nu denk ik 1000 euro ofzo dus dat moet lukken
Klopt ja.. helaas teveel rekeningenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar jij moet rekeningen betalen en ik (nog) niet
Doe mij eens wat, ik sta 600 in het rood.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe ik heb nu denk ik 1000 euro ofzo dus dat moet lukken
mijn scooter moet gefixt wordenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe mij eens wat, ik sta 600 in het rood.
Goed idee, wel moeite stoppen in de OPquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:10 schreef honkeytonk het volgende:
Morgen ga ik maar eens een goed KLB topic maken.
Roodstaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe mij eens wat, ik sta 600 in het rood.
Kom dan wel met een iets duidelijker verhaal anders wordt je topic afgeslachtquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:10 schreef honkeytonk het volgende:
Morgen ga ik maar eens een goed KLB topic maken.
Een scooter? Bah! Ga lekker op de fietsquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn scooter moet gefixt worden
[..]
Goed idee, wel moeite stoppen in de OP
Zal ik doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kom dan wel met een iets duidelijker verhaal anders wordt je topic afgeslacht
grapjasquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een scooter? Bah! Ga lekker op de fiets
Haar scooter rijdt lekker hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een scooter? Bah! Ga lekker op de fiets
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Haar scooter rijdt lekker hoor
Ik moet huur betalen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn scooter moet gefixt worden
[..]
Goed idee, wel moeite stoppen in de OP
ja en haar scooter is belangrijk voor haar school.quote:
Ik moest wel, mijn stufi werd ingekort naar 118,- pm. Daar heb ik net genoeg aan voor eten, maar mijn huur moet ik ook ergens van betalen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
RoodstaanIk ben blij dat ik dat geeneens kan.
begrijp ik wel hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moest wel, mijn stufi werd ingekort naar 118,- pm. Daar heb ik net genoeg aan voor eten, maar mijn huur moet ik ook ergens van betalen.
Huur (inclusief), wasgeld, eten, collegegeld.quote:
7% op jaarbasis.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
begrijp ik wel hoorMaar afgezien van dat is het verrekte kut. Roodstaan is fucking duur.
ja je hebt het slechtquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Huur (inclusief), wasgeld, eten, collegegeld.
Night nightquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja je hebt het slecht
Truste mensjes
Truste schatquote:
Welterustenquote:
Doe maar neitquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:16 schreef L.no het volgende:
DW, mijn vriend vond het goed om naar Frisian metal night te gaan.
Nu maar hopen dat we het niet vergeten (doen we vaker![]()
)
Nee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja je hebt het slecht
Truste mensjes
Jij hangt hier wel tot 01:30 of zoquote:
Ik ben in ieder geval wel tot die tijd wakker jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij hangt hier wel tot 01:30 of zo(voor jou 00:30 dan
)
Ik merkte het gisteren wel jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval wel tot die tijd wakker ja
Thank youquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik merkte het gisteren wel jaLeuk dat je erbij bent gekomen hier
Lijkt me verder niet belangrijk. Gewoon doen waar je zin in hebtquote:
Ik ga zo ook crashenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef Lutte het volgende:
Slaap nog niet, maar dat zal niet meer lang duren.
Night nightquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ga zo ook crashen
Slaap lekker alvast allen![]()
Ik niet... ik ben bangquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:05 schreef Lutte het volgende:
Grr, nu wil ik de dagcijfers eigenlijk nog weten...
Jij staat op 1quote:
Ik dus ook, maar jij zal wel weer een staan met 600 posts dus daarover hoef ik me alvast geen zorgen te maken.quote:
Waaromquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:05 schreef Lutte het volgende:
Grr, nu wil ik de dagcijfers eigenlijk nog weten...
Dat is toch niet erg? Ik zal ook wel in de top10 staan. Wel weer eens leuk voor de veranderingquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat ik ben ik bang verrekte hoog sta.
Hoeveel uur is dat geleden?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:08 schreef Ploertendoder het volgende:
1 511 iBenny
2 349 Stuart
3 346 Samzz
4 323 Ploertendoder
(nog niet bijgewerkt) Kan nog veranderen dus
Volgens mij moet ik 400+ hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:08 schreef Ploertendoder het volgende:
1 511 iBenny
2 349 Stuart
3 346 Samzz
4 323 Ploertendoder
(nog niet bijgewerkt) Kan nog veranderen dus
Dat is van 2 uur geleden ofzo, dus nog niet recentquote:
Ook niet echt belangrijk eigenlijk. Pas leuk als mensen 1000+ halenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is van 2 uur geleden ofzo, dus nog niet recent
Jawel! Heb me nog nooit zo geschaamd als de dag dat ik 530 posts had.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg? Ik zal ook wel in de top10 staan. Wel weer eens leuk voor de verandering
De dag dat ik 1000 posts had stond ik 3equote:Op zaterdag 27 november 2010 00:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel! Heb me nog nooit zo geschaamd als de dag dat ik 530 posts had.
Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
De dag dat ik 1000 posts had stond ik 3e
1.000+ is wel extreemquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
De dag dat ik 1000 posts had stond ik 3e
Was afgesproken werk. D. en Flash stonden toen hogerquote:
Veel in MEN?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was afgesproken werk. D. en Flash stonden toen hoger
Althans, ik weet zeker dat het Dr. Flash was en nog iemand. D. heeft bijna 2000 gehaald geloof ik
Als je een dag niets te doen hebt is dat ook wel goed te doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:12 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik had dinsdag de 500+ gehaald
Nee, dat bestond toen nog niet. Maar er waren andere dwaze topics waarin je veel kon postenquote:
Ik al heel lang iedere dag.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
Is maar zelden dat ik boven de 100 kom op 1 dag
okay, tof.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat bestond toen nog niet. Maar er waren andere dwaze topics waarin je veel kon posten
ik post eigenlijk alleen 's avonds laat en af en toe als ik me verveel op de zaakquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik al heel lang iedere dag.Heb ook een gemiddelde van 85.
![]()
Ik 's ochtends, en dan op school soms, en dan de hele avond. En in het weekend veel. Heel veel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik post eigenlijk alleen 's avonds laat en af en toe als ik me verveel op de zaak
7666 ofzoiets posts in drie maandan? Vind het vooral grappig, kan me niet voorstellen dat ik zo vaak iets nuttigs te melden heb.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:15 schreef Ploertendoder het volgende:
Stiekem vindt Lutte het wel leuk allemaal![]()
door de week ben ik al meer dan 2 uur aan het rijden zoetermeer-almere v.v.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik 's ochtends, en dan op school soms, en dan de hele avond. En in het weekend veel. Heel veel.
Das ook redelijk veelquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
7666 ofzoiets posts in drie maandan? Vind het vooral grappig, kan me niet voorstellen dat ik zo vaak iets nuttigs te melden heb.
daar heb ik 4 jaar voor nodig gehadquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
7666 ofzoiets posts in drie maandan? Vind het vooral grappig, kan me niet voorstellen dat ik zo vaak iets nuttigs te melden heb.
In 2004 had ik er 42.900 in iets meer dan 8 maanden (vanaf mijn registratie) en was toen de 'top-poster' van het jaarquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, jij bent zo'n persoon met een leven hè?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
door de week ben ik al meer dan 2 uur aan het rijden zoetermeer-almere v.v.
Dus dat gaat al van de chat-tijd af
en verder aandacht aan vrouw en kids geven he
Maar jij hebt dan ook jaren niks gepostquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar heb ik 4 jaar voor nodig gehad
W-O-W. Das heel heel veel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
In 2004 had ik er 42.900 in iets meer dan 8 maanden (vanaf mijn registratie) en was toen de 'top-poster' van het jaar
soms heb ook ik het gevoel dat Fok het leven is en dat de rest wat bijzaak er omheen isquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, jij bent zo'n persoon met een leven hè?
klopt, tussen registratie (2006 ofzo) en 2009 nauwelijks gepostquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook jaren niks gepost
Dat doe ik in een maand of 2quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 10:12 schreef dolle_hond het volgende:
JAARcijfers 2004 (alleen posts in 2004)
1. Stuart 42900
2. PrintScreen 42248
3. tong80 40541
4. dolle_hond 36992
5. Insomaniac 31340
6. D. 30620
7. SCH 28166
8. RichardQuest 26115
9. methodmich 25078
10. yvonne 24681
Haha, ik ken het.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
soms heb ook ik het gevoel dat Fok het leven is en dat de rest wat bijzaak er omheen is
De nieuwe tong80quote:
sterker nog, mijn vrouw weet geneens wat Fok isquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik ken het.
Ik ga alleen niet FOK!ken als Thomas er is ofzo.
Weet ze niet dat je FOK!t?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sterker nog, mijn vrouw weet geneens wat Fok is
Nee, want 2005 t/m 2010 zijn voor mij 46.000 berichten geweest dus ongeveer net zoveel als toen in 8 maandenquote:
En voor 2011 ga je voor de 50.000?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, want 2005 t/m 2010 zijn voor mij 46.000 berichten geweest dus ongeveer net zoveel als toen in 8 maanden
Ja, de lol was er wel vanaf. Ik ben meer dan 1000 dagen niet op Fok! geweestquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Daarna is het wel ingekakt aan je gem. post te zien
Ik heb er de tijd ook simpelweg niet meer voorquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En voor 2011 ga je voor de 50.000?
Ja Londen is een drukke stad hequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er de tijd ook simpelweg niet meer voor![]()
Waar je ook heel eenzaam kunt zijn als je niemand kent. Gewoon een ander levenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja Londen is een drukke stad he
Okay, verder niks mis mee lijkt me.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze weet dat ik chat
de term Fok zegt d'r niks
Wie is je broer?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, verder niks mis mee lijkt me.
Hier weten ze het thuis wel, aangezien mijn broer ook FOK!t. En vrienden komen er wel achter, eentje is er zelfs door gaan FOK!ken. En laatst was ik dus 'betrapt', zoals verteld.
Geen idee. Zie hem al een tijd niet meer.quote:
Je weet het zelf wel?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar ik ga niet zeggen hoe die heet!
truste Lutjequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:27 schreef Lutte het volgende:
Nu kan ik slapen. Had 309 posts.
Trusten!
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:27 schreef Lutte het volgende:
Trusten!
Het scheelt maar 481quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:27 schreef Lutte het volgende:
Trusten!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jap. Hij ging zelfs op jou stemmen omdat dat van mij moest.
Whehehehequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:28 schreef Ploertendoder het volgende:
iBenny is ziekiBenny heeft nu officieel afstand gedaan van zijn normaal sociaal leven
Nu pas?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:28 schreef Ploertendoder het volgende:
iBenny is ziekiBenny heeft nu officieel afstand gedaan van zijn normaal sociaal leven
Goed planquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:29 schreef Ploertendoder het volgende:
sms van CC: ibenny moet een leven zoeken
We hebben V&Aquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:30 schreef Koen66 het volgende:
Je kan ook adverteren op Marktplaats
Gezocht: leven zonder Fok
Ik zou bijna daar een topic over openenquote:
Zijn al jouw posts van 2010quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goed plan
http://www.thuisserver.ne(...)1-2010&c_top=top_100
kijk maar uitquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zou bijna daar een topic over openen![]()
Ja.. anders wordt ik virtueel anaal geperforeerd door Symphonicquote:
Dan heb je wel flink gepost dit jaarquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bijna allemaal... iets van 1000 had ik er al in 2010
Die ben ik een week geleden ofzo gepasseerd. Sta nu op ruim 13.000quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:34 schreef Koen66 het volgende:
Ik was laatst al zo blij dat ik de 10k gepasseerd was
Er bestaan wel lijstjes van Arcee. 60k is wel gehaald al in het verledenquote:
Zow jij schiet opquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Die ben ik een week geleden ofzo gepasseerd. Sta nu op ruim 13.000
Welterustenquote:
Sinterklaas is pas volgende weekquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:39 schreef Koen66 het volgende:
moet er op tijd uit, auto pakken richting Almere (Sinterklaasfeest op m'n werk)
Have fun!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:39 schreef Koen66 het volgende:
moet er op tijd uit, auto pakken richting Almere (Sinterklaasfeest op m'n werk)
pssssst het is niet de echtequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Sinterklaas is pas volgende week
VERRADERquote:
Oooh, nou, in dat geval zou het wellicht kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |