he bah.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zitten geen smsjes in mijn standaardbundel, omdat ik een smsbundel erbij heb. Dus als ik teveel sms word dat ontzettend duur.
Bijna alle warenhuizen zijn leuker dan Harrods. Dat is gewoon echt te drukquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Depends. Ik wil nog steeds schoenen van Christian Louboutin, maar die kan ik in Nederland ook wel krijgen.
Oke. Maar schoenen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bijna alle warenhuizen zijn leuker dan Harrods. Dat is gewoon echt te druk
Dat is wel erg karig hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb 2 paar schoenen en heb er genoeg aan
waarom? Ik heb 2 voeten...quote:
Oh dearquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef L.no het volgende:
Al mijn schoenen zijn stuk of te koud voor deze periode.
Maar 13 paar hier. Inclusief slippers.quote:
Uggs zijn geen schoenenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb 5 paar schoenen ofzo waarvan ik de helft kwijt ben
Uggs
Lutjequote:
daarom ben ik ze ook kwijtquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Uggs zijn geen schoenenDat zijn gedrochten
Ik ga bijna een actie voor je startenquote:
Uggs zijn sloffen joh.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb 5 paar schoenen ofzo waarvan ik de helft kwijt ben
Uggs
Gewoon doen joh.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga bijna een actie voor je starten
Gratis sms'jes waren niet gratis. Ik was in de veronderstelling dat ze dat wel waren.quote:
Je mag die van mij wel, ik heb zo heel fout zo'n zwart donsding met een bontkraag.quote:
Help L.no aan een winterjas, een goed goed doel!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga bijna een actie voor je starten
76 euro?!?!?!??quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gratis sms'jes waren niet gratis. Ik was in de veronderstelling dat ze dat wel waren.
76 euro heeft het me gekost. Bij het abbo, en ik heb het vaak nagekeken, stond dat ze binnen de bundel vielen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel, ik heb zo heel fout zo'n zwart donsding met een bontkraag.
Jij heb echt alles he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel, ik heb zo heel fout zo'n zwart donsding met een bontkraag.
Je weet wel wat je weggeeftquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik zit wss ook al over mijn bundel heenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef honkeytonk het volgende:
Help Honkeytonk aan zijn sms'jes... Veel beter doel.
290 sms'jes. Ik was in de veronderstelling dat ik tot 300 kon versturen. Blijkt nu niet het geval te zijn.quote:
ga dan pingen ofzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zit wss ook al over mijn bundel heen
Is het ook. Ik voel me ook echt een neger-neger als ik 'm aan heb.quote:
HEE JA GOED IDEE,quote:
Doe dat dan. Neem dan een internetbundelquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HEE JA GOED IDEE,
ik kon vanaf gisteren mijn abbo verlengen kom ik net achter
Ik reken eigenlijk niet in euro's.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zit er al overheen. Even een half uur met je pappa bellen en KPN helpdesk bellen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Arme jij!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
290 sms'jes. Ik was in de veronderstelling dat ik tot 300 kon versturen. Blijkt nu niet het geval te zijn.
Misschien pimp ik m op naar iets anders.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het ook. Ik voel me ook echt een neger-neger als ik 'm aan heb.
Ja, en de pagina met het abbo erop, met alle voorwaarden, is van internet verdwenen. Ik had hem opgeslagen, maar hij vindt hem niet meer.quote:
Raar... Al met de klantenservice gebeld?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, en de pagina met het abbo erop, met alle voorwaarden, is van internet verdwenen. Ik had hem opgeslagen, maar hij vindt hem niet meer.
Oke. Maar ik moet dan wel eerst een andere jas hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien pimp ik m op naar iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |