quote:
Die fipo kwam later, duhh verantwoordelijkheid afschuivenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
FIPO![]()
Ja zo gaat dat tegenwoordig...verantwoordelijkheden afschuiven
Zoeiets jaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef mootie het volgende:
Ok, even voor de sfeer: Ik vind iedereen kansloos en ik haat jullie allemaal.
vind het een kutgrapje. pak lekker een ander aan als je je gram wilt halen omdat volgens jou de SC koetsie koetsie is maar niet mij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef mootie het volgende:
Who caresquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef mootie het volgende:
quote:
Ja, dan moet je niet zo gaan doen, daar kan ik niet tegen, dan wil ik huilen en kroelen en kusjes geven.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
vind het een kutgrapje. pak lekker een ander aan als je je gram wilt halen omdat volgens jou de SC koetsie koetsie is maar niet mij.
Wij ook van jou.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef mootie het volgende:
zwaffel zequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:53 schreef anufri het volgende:
effe die Griek zwaffelen die is net thuis![]()
misschien tot later
hé Noekkiequote:
Lekker gegetenquote:
Om de incrowd-jokes te begrijpen moet je minimaal 2 jaar bijlezen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:06 schreef Leandra het volgende:
Damn, je moet tegenwoordig 2 topics bijlezen om de incrowd-jokes te begrijpen
Nou maar hopen dat er zometeen tenminste een conducteur komt om je dure kaartje te controleren.... kan hij je gelijk naar de juiste coupé brengen, dat is het minste wat je kunt verwachten lijkt me.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:06 schreef Noek het volgende:
Ik zit met mijn 1e klas kaartje in de 2e anders moet ik zoeken, zo geen zin in. Maar er gebeurt geen hol!
Wat nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef CarOnline het volgende:
Sjonge, ik heb Twitter en ik snap er geen kloot van![]()
Jij hebt Twitter. What happenedquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef CarOnline het volgende:
whyyy?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef CarOnline het volgende:
Ja, vertel mij wat.... maar op zich red ik dat redelijk met de SCquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om de incrowd-jokes te begrijpen moet je minimaal 2 jaar bijlezen.
@ zijn twitter gebruikersquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alles! Ik weet niet wat ik moet doen en overal apestaartjes!
ik vond de prijsstijging ook absurd!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat er zometeen tenminste een conducteur komt om je dure kaartje te controleren.... kan hij je gelijk naar de juiste coupé brengen, dat is het minste wat je kunt verwachten lijkt me.
Heb jij Pieter,Twit? Ga je me volge?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hebt Twitter. What happened?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik lig er alweer af.
Ik heb géén idee wat ik gedaan heb.
Thanks voor de spoedcursus Heidi!
weer een avontuur verder. Whoot!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik lig er alweer af.
Ik heb géén idee wat ik gedaan heb.
Thanks voor de spoedcursus Heidi!
Hoe kom ik daar nou weerquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
volgens mij is dat ook het enige wat er over te weten valt
Ik heb toch heul niks interessants te melden, nee ik heb geen twitterquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb jij Pieter,Twit? Ga je me volge?
Ik vind het niet erg om af en toe een hoop geld te betalen voor dat vervoer, maar dan wil ik ook graag dat het kaartje gecontroleerd wordt... juist vanwege die absurde prijsstijgingen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:10 schreef Noek het volgende:
[..]
ik vond de prijsstijging ook absurd!
Wat is dat nou voor absurde redenatiequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:14 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het niet erg om af en toe een hoop geld te betalen voor dat vervoer, maar dan wil ik ook graag dat het kaartje gecontroleerd wordt... juist vanwege die absurde prijsstijgingen.
idd, ik heb soms liever niet dat ze langskomenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor absurde redenatie.
Als ik tig euro voor een enkeltje S'veen uitgeef, dan wil ik wel graag het idee hebben dat het ook nut had... het kost al meer om met de trein te gaan dan met de auto, zowel in geld als qua comfort, dus als ik dat geld uitgeef, dan wil ik wel graag zien waar ik het aan uitgeef, en dat zou onder andere aan personeelskosten moeten zijn, dus ik heb graag dat die conducteur even komt controleren, dan weet ik weer waar mijn geld naartoe gaat, en hij weet wie z'n salaris betaalt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor absurde redenatie.
Nee, ik welquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb toch heul niks interessants te melden, nee ik heb geen twitter.
@caronline heeft al 162 volgersquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, ik wel
Ik heb al 7 followers. Knap he
Ja maar dat ben ik niet. Je mag me wel volgen hoor Heidi, hoe heet je?quote:
@HiDiHoquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar dat ben ik niet. Je mag me wel volgen hoor Heidi, hoe heet je?
Ben je weer helemaal bijquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu moet je hier je Twitterpage invullen.
http://forum.fok.nl/user/profile
Nee, dank je de koekoek!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
Heeft er iemand al sneeuw aangeraakt vandaag
Komt toch welquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, dank je de koekoek!
Oh kut, ik ben mn twitter kwijt.
Nee, ik moest om 11.15 uur nog wel de ruiten van m'n auto schoonkrabbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
Heeft er iemand al sneeuw aangeraakt vandaag
Hoezowwwwwwwww?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt toch wel
Krijgen we weer leuke pics![]()
Leuk toch....sneeuwpop maken, sneeuwballen gooienquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoezowwwwwwwww?
Help. Wat een gedoe! Waarom doe ik dat.
Volgens mij rij ik voorlopig niet meer met mijn auto.... alleen maandag nog en verder denk ik dat ie stilstaat de komende 1½ weekquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij is het nu ook rond het vriespunt
Uh not! Bah. Sneeuw.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Leuk toch....sneeuwpop maken, sneeuwballen gooien
Zo groot ben je toch niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij rij ik voorlopig niet meer met mijn auto.... alleen maandag nog en verder denk ik dat ie stilstaat de komende 1½ week
Moet alleen eens zien hoe dat straks gaat als de baby er is en ik N. z'n auto wil meenemen... als de maxi cosi achter de bestuurdersstoel staat (en daar zit de iso-fix base) dan kan ik de bestuurdersstoel volgens mij niet ver genoeg naar achteren zetten om er fatsoenlijk mee te rijden
Baby heeft all weather. Ideaal.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb Baby al van winterbanden voorzien?
Las vandaag dat het verplicht is in Deutschland.
1.77 maar ik heb lange benen.... in mijn auto staat de stoel op de achterste stand, en als die verder naar achteren zou kunnen dan zou ik dat doen.quote:
Dat voldoet dus ook aan de nieuwe eisen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Baby heeft all weather. Ideaal.
Je weet dat je met gebogen knie de rem helemaal in moet kunnen trappen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
1.77 maar ik heb lange benen.... in mijn auto staat de stoel op de achterste stand, en als die verder naar achteren zou kunnen dan zou ik dat doen.
N. is langer dan ik, maar heeft minder lange benen.... in tegenstelling tot de meeste stellen gaan bij ons de autostoelen net andersom; ik zet de stoel in zijn auto naar achteren, en hij zet de stoel in mijn auto naar voren
quote:
Maar dat er wel foto's genomen mogen worden en geen flits vind ik vreemdquote:
Je weet dat ik spijkerbroeken uit de long-wear draag omdat ik anders met hoog water loop?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je weet dat je met gebogen knie de rem helemaal in moet kunnen trappen?
Heb je soms zo'n autostoel?
[ afbeelding ]
Ja snap ik ook niet zo goed, geen idee waarom dat niet mag want het is harstikke duister daarquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar dat er wel foto's genomen mogen worden en geen flits vind ik vreemd
Als jij het zegt geloof ik jequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet dat ik spijkerbroeken uit de long-wear draag omdat ik anders met hoog water loop?
En nee, ik hang niet achter het stuur, sterker nog; de rugleuning staat vrijwel recht...
In de Prius van Sr. vind ik het nog vervelender dan in m'n eigen auto, en daar is de afstand van de rugleuning tot de pedalen max 1080 mm.... dat hebben ze bij het volgende model overigens wel aangepast tot 1145 mm, dus ik was niet de enige die het een beetje aan de korte kant vond
was toch wel een goed idee van die Kutgriekquote:
Mensen doen het toch wel stiekem, maar vooral de flits is schadelijk voor al dat antieke spul, dus dan kun je net zo goed wel toestemming geven om te fotograferen, dan kunnen mensen nog een statief gebruiken, en wel heel streng zijn op geen flits.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:06 schreef anufri het volgende:
[..]
Ja snap ik ook niet zo goed, geen idee waarom dat niet mag want het is harstikke duister daar
Wat is je twitter nou?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoezowwwwwwwww?
Help. Wat een gedoe! Waarom doe ik dat.
Ow... dat zou kunnen, dat dat schadelijk is enzo, dan snap ik het wel weer wel..quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen doen het toch wel stiekem, maar vooral de flits is schadelijk voor al dat antieke spul, dus dan kun je net zo goed wel toestemming geven om te fotograferen, dan kunnen mensen nog een statief gebruiken, en wel heel streng zijn op geen flits.
Het kan ook prima met een goede camera (en een vaste hand) maar voor telefoonfoto's is het idd niet geschikt zonder flits
In het Anne Frank Huis hing ook een bord dat je geen foto's mocht makenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:11 schreef HiDiHo het volgende:
flits is schadelijk voor al dat antieke spul![]()
Het is geen UV licht
quote:
Ik weet het ook niet 100% zeker, natruim lampen zijn wel schadelijk, maar in flitsers is het meestal xenon geloof ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:12 schreef anufri het volgende:
[..]
In het Anne Frank Huis hing ook een bord dat je geen foto's mocht maken
omdat dat schadelijk zou zijn voor de documenten, dus ja ik weet niet,
zou best wel kunnen
weetikveel
Nee maar die flits is niet best voor schilderijen waar een paar honderd jaar oude verf opzit, en ook voor wandkleden en andere zaken die daar staan is dat scherpe licht niet goed...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:11 schreef HiDiHo het volgende:
flits is schadelijk voor al dat antieke spul![]()
Het is geen UV licht
Trustequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:14 schreef anufri het volgende:
Oke ik ben weg...![]()
Heks ... trek het je niet zo aan
Maar hoelang duurd dat licht nou? paar milliseconden?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee maar die flits is niet best voor schilderijen waar een paar honderd jaar oude verf opzit, en ook voor wandkleden en andere zaken die daar staan is dat scherpe licht niet goed...
Dan ga ik je heel hard uitlachen, je bent dan zo'n muts die met haar neus tegen de voorruit geplakt zit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij rij ik voorlopig niet meer met mijn auto.... alleen maandag nog en verder denk ik dat ie stilstaat de komende 1½ week
Moet alleen eens zien hoe dat straks gaat als de baby er is en ik N. z'n auto wil meenemen... als de maxi cosi achter de bestuurdersstoel staat (en daar zit de iso-fix base) dan kan ik de bestuurdersstoel volgens mij niet ver genoeg naar achteren zetten om er fatsoenlijk mee te rijden
heb ik niet gedaan maar ik begrijp dat Mootie een Bongetje doet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:06 schreef Leandra het volgende:
Damn, je moet tegenwoordig 2 topics bijlezen om de incrowd-jokes te begrijpen
Dat is toch nog geen Bongetje?quote:Op zaterdag 27 november 2010 08:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb ik niet gedaan maar ik begrijp dat Mootie een Bongetje doet?
Dan gaat het autostoeltje dus gewoon op een andere plek als ik in die auto rij, want ik ga absoluut niet met m'n neus in de buurt van de voorruitquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ga ik je heel hard uitlachen, je bent dan zo'n muts die met haar neus tegen de voorruit geplakt zit.
Ja!! Gaaf hèquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het sneeuwt hier! En niet alleen in de header.
mogguh
Nee, de conversatie uit een ander topic werd hier vrijwel letterlijk herhaald, alleen niet door dezelfde users..... nou ja, Ian deed een andere rol dan in het andere topicquote:Op zaterdag 27 november 2010 08:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb ik niet gedaan maar ik begrijp dat Mootie een Bongetje doet?
Joan dan? Ik ga ze allemaal nog wel kijken hoor. Ik las wel in de trein dat Sarina eruit ligt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omdat je 't gemist hebt. Ben was ook top, en Pearl.
Wie, Joan? Ben nu Lenny aan het luisteren en ik hou er toch niet van.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind haar niets, gister ook niet. Jeroen vd Boom vond 't helemaal geweldig.
Ja Joan. Watquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:58 schreef Noek het volgende:
Wie, Joan? Ben nu Lenny aan het luisteren en ik hou er toch niet van.
Ik vind het wel een hele aardig jongen. Nou hier! En dat op zaterdagmorgen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja Joan. Wat, Lenny is de baas der bazen. Maar ik hou wel van reggae, ska en dat soort muziek
.
Wat deed die?quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:57 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Wat lees ik nu, Ian deed een Bongetje?
Bozig en iedereen was stom en Heks oma. Zoiets las ik toen ik vannacht thuiskwam, dus wie weet strooide hij juist met bloemetjes. .quote:
Was net goed aan het bijlezen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:03 schreef Copycat het volgende:
Bozig en iedereen was stom en Heks oma. Zoiets las ik toen ik vannacht thuiskwam, dus wie weet strooide hij juist met bloemetjes. .
Geen idee eigenlijk... ligt er vooral aan wat ze al hebben, maar in eerdere topics is een zwembroekje/badpakje wel genoemd als bijzonder kraamcadeau, en dat zou ik zelf ook leuk vinden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lea, wat voor cadeautjes geef je iemand die hoogzwanger is? Noem eens een paar coole dingen.
Een Michael Jackson pakje, dat verwachten ze echt nooit!quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lea, wat voor cadeautjes geef je iemand die hoogzwanger is? Noem eens een paar coole dingen.
Nou, meneer zou me ophalen van het station maar die was te laat dus die had de buurman gebeld. Vond ik stom want ik kan best lopen naar huis maar dat vond de buurman ook van niet dus die stond keurig op het station. Ik voelde me weer even 16.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:10 schreef Copycat het volgende:
Ik had een etentje en drinkje met oude studievrienden. Was gezellig, maar ik was wat woozy toen ik tegen enen thuis kwam.
Wat deed jij bij je buren?
True, dat ik daar zelf niet aan gedacht hebquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Een Michael Jackson pakje, dat verwachten ze echt nooit!
[ afbeelding ]
Oh die kan je gewoon bestellen, ik heb m'n schoonzus getrokken met lootjesdinges maar ja eigenlijk moet je dan iets voor haarzelf kopen. Maar weet ik veel. Over 3 weken krijgt ze een baby. Nog ff denken, die sophie de giraf is wel heul cool.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:10 schreef Leandra het volgende:
Geen idee eigenlijk... ligt er vooral aan wat ze al hebben, maar in eerdere topics is een zwembroekje/badpakje wel genoemd als bijzonder kraamcadeau, en dat zou ik zelf ook leuk vinden.
De Ambi-toys bij het Kruidvat vinden wij erg leuk, en Sophie de Giraf is helemaal![]()
Sophie vonden we zelfs zo leuk dat we hem deze zwangerschap direct na de positieve test gekocht hebben; Het Sophie de Giraf fototopic
N. adviseert Sophie, gewoon even naar de Babypark gaan
Zwolle en daar was de lucht vol glitters. Hier alleen maar mist. Boring!quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:16 schreef Copycat het volgende:
En waar kwam je dan vandaan met de trein? Jij tienertoerder!
Dat kan ook, qua prijs maakt het geloof ik niet veel uit... Maar Sophie schijnt een enorme hit te zijn onder dat kleine grut, doordat ze het makkelijk kunnen pakken, licht is en er op gesabbeld kan worden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh die kan je gewoon bestellen, ik heb m'n schoonzus getrokken met lootjesdinges maar ja eigenlijk moet je dan iets voor haarzelf kopen. Maar weet ik veel. Over 3 weken krijgt ze een baby. Nog ff denken, die sophie de giraf is wel heul cool.
Ontwikkeling van hun motoriekquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom stoppen baby's alles in hun mond, wat is dat voor oer-instinct.
Leuke kleine Nikes of puma , die heb je vanaf maat 15.............quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Loopt wel zo makkelijk, zwanger op hoge hakkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:51 schreef Noek het volgende:
Ook toen ik zwanger was wilde ik Louboutin's, maar in die tijd waren het Choo's die hot waren, geloof ik. Een giraf in een auto, daar kun je toch niet op lopen, gek!
Waar is onzequote:
En dat een chagrijnige Ian niet de mening van de SC vertegenwoordigt?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
Heks zal wel snappen toch dat ian het niet zo zwaar bedoelt?
Danny modusquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:03 schreef Noek het volgende:
Als ik muziek via iTunes luister en de banner met sneeuw verschijnt, dan gooit de banner het hele nummer in de war. Banner, GO HOME!
Ook dat ja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat een chagrijnige Ian niet de mening van de SC vertegenwoordigt?
Ik moet even teruglezen begrijp ik, goh, is er echt wat gebeurd danquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
Heks zal wel snappen toch dat ian het niet zo zwaar bedoelt?
Ja!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ook dat ja.
Leuk dat je ook naar de meet komt trouwens.
Sweet Jesus, misschien moet je de straat eens op als je wat mee wil maken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet even teruglezen begrijp ik, goh, is er echt wat gebeurd dan
Dat ga ik nu doen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:13 schreef Noek het volgende:
Sweet Jesus, misschien moet je de straat eens op als je wat mee wil maken.
Sterkte en succes! It's a crazy world out there, kiddo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ga ik nu doen!
En dan de supermarkt in.
Wat een avontuur!
Ik hoef alleen een nestje van zn blauwe ogen. Maar das ook zo raar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:16 schreef Noek het volgende:
Wat een coole cowboy. Daar wil ik wel een nestje van.
Ik wil een nestje boven mijn bank, bedoel ik dan. Als print.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik hoef alleen een nestje van zn blauwe ogen. Maar das ook zo raar.
Mag ik nog wel even naar de WC?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wil een nestje boven mijn bank, bedoel ik dan. Als print.
Prints!Ik heb mijn Lanvin shirts. Ze hebben de taille eruit gesloopt.
Hou Facebook in de gaten.
Maak je geen zorgen, dat zit wel goed, aprapos, ik ben niet "Sweet"quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Sweet Jesus, misschien moet je de straat eens op als je wat mee wil maken.
Ik Ik Ik Ik Ik!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:32 schreef Gert het volgende:
Hoi!
Nou Noek dat had ik nog niet verteld, maar in mijn trein was er wél van alles aan de hand, of nee: gewéést. Wie wil er een ranzige foto zien?
Heb je gekotst?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:32 schreef Gert het volgende:
Hoi!
Nou Noek dat had ik nog niet verteld, maar in mijn trein was er wél van alles aan de hand, of nee: gewéést. Wie wil er een ranzige foto zien?
Nee ik niet. Ik ging helemaal blij en happy de trein in. En toen kwam ik in een net afgelopen feestje terecht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wél redelijk netjes in de wasbak nog trouwens."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Groetjes!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:46 schreef Noek het volgende:
Oh yeah! Ik ga ook eens naar buiten. Ik wil ook dingen meemaken.
Jij zit op de iPhone en dan zie je spoilerfoto's sowieso!quote:
Ja, maar nu toevallig nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij zit op de iPhone en dan zie je spoilerfoto's sowieso!
oh ik heb iets gemist, vond de opmerking van fann al zo uit het nietsquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat een chagrijnige Ian niet de mening van de SC vertegenwoordigt?
Wat heb ik nou weer gedaan ???quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh ik heb iets gemist, vond de opmerking van fann al zo uit het niets
dat bedoel ik nouquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Halsema haalt kinderen van zwarte school.
Politieke idealen rijken ver, maar 't welzijn van je kinderen verder.
Nee, lukt niet met die paar vlokjesquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:32 schreef anufri het volgende:
ik zit dus van voor naar achter terug te lezen heh...
maar iedereen is sneeuwpopjes maken begrijp ik ?
Mijn laptop kan die header niet aanquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, lukt niet met die paar vlokjes
deze kon ik niet herleiden, inmiddels wel. . .quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:14 schreef anufri het volgende:
Oke ik ben weg...![]()
Heks ... trek het je niet zo aan
o ja...quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
deze kon ik niet herleiden, inmiddels wel. . .
[..]
De mijne werkt zich ook uit de naad. Het luie zweet is er iig uitquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:36 schreef anufri het volgende:
[..]
Mijn laptop kan die header niet aan![]()
dus afgelopen met lekker in mijn nest liggen fokken![]()
stom ding...
Wat is er met Heksie, ziek?quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
deze kon ik niet herleiden, inmiddels wel. . .
[..]
Ik heb hem maandag aangevraagd en zou 5 werkdagen duren, dus wat dat betreft klopt het wel. Maar mijn pincode zou 3 werkdagen duren en die was er woensdag al en dat stemde mij hoopvol.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:
Da's balen. Hoe lang is dat pasje nu al onderweg?
Hier werd gisteren trouwens gewoon post bezorgd. De postbode had geen zin om een verlofdag in te leveren.
Volgens mij niet, voelde zich ietwat aangevallen geloof ik. Heksie komop, geef iemand een giga mep met je bezem en wees weer blij!quote:
Ik weet niet wie jij bent maar ik ben al "Sweet Jesus", dus dat kan niet meer, maar als je iets wil meemaken dan moet je de straat op, zegt Noek, .... en die weet dat soort dingenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh ik heb iets gemist, vond de opmerking van fann al zo uit het niets
Stamgasten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:31 schreef Jian het volgende:
[ link | afbeelding ]
De rest moet je maar aan Noek vragen want die komt veel op straat enzo .....
Maak je niet zo druk joh.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:31 schreef Jian het volgende:
[ link | afbeelding ]
De rest moet je maar aan Noek vragen want die komt veel op straat enzo .....
Oh nou ben alweer genoeg de straat op geweest vandaad, tandarts en boodschappen bij de Lidl en de Jumbo. Me dunkt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij bent maar ik ben al "Sweet Jesus", dus dat kan niet meer, maar als je iets wil meemaken dan moet je de straat op, zegt Noek, .... en die weet dat soort dingen
Rechts slaat terug hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:31 schreef anufri het volgende:
[..]
dat bedoel ik nou![]()
Linkse Rakkers, my ass.....
Ja, dat was sprookjesachtig, miljoenen glittertjes. Een lucht vol glitter! Het was mooier dan de Winter Efteling.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:04 schreef Gert het volgende:
Sneeuwvlokjes!
Drie of zo.
Ah gister was mooi hè Noek! Hadden we effe moeten filmen! Maar ja te druk met kijken. Da's geen RLS-mentaliteit ook hè.
Maar wit worden doet het niet hier. En dat was wel beloofd!quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat was sprookjesachtig, miljoenen glittertjes. Een lucht vol glitter! Het was mooier dan de Winter Efteling.
[ afbeelding ]
Doe je ook bezorgen? Krijg je een euro.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben als een kind zo blij met die 3 vlokjes.
Snel naar de AH, dan heb ik door de sneew gefietst.
Ik heb speciaal voor jou een foto gemaakt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:17 schreef Copycat het volgende:
Waren jullie gisteren saam? In Zwolle?
Vertel eens want de film is saai.
En toen pakte die man een schietgeweer maar net toen hij ons wou doodmaken ging de helicopter scheefhangen en viel hij bovenop de kerktoren, zo gespietstst! Janeejanee we zijn uit eten en drinken geweest. Maar dat doen we weleens vaker hoor, alleen niet vaak genoeg maar het was dus niet "spannend" of zo. Alleen maar knus. En vies roddelen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:17 schreef Copycat het volgende:
Waren jullie gisteren saam? In Zwolle?
Vertel eens want de film is saai.
We zullen zien wat ''onze'' Fem NA de politiek gaat doen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Rechts slaat terug hoor.
Want het was ook wel heel gemeen om openbaar te maken dat er zoveel mensen met een strafblad in de LPF zitten. Dan pak je de eerste de beste gelegenheid op om over de rug van iemands kinderen te scoren.
Dus wordt er
1. aangenomen dat het vanwege de allochtoontjes is dat de kinderen van Femke verkassen.
2. meteen maar in de kop gezet "haalt kinderen van zwarte school".
![]()
![]()
ook niet een beetje ...quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:30 schreef Gert het volgende:
Ja nee we hebben geen seks dus. Dat iedereen dat weet. Want da's natuurlijk wel raar als een man en vrouw bevriend zijn, dat je dan geen seks hep. Ligt aan ons.
ikwas serieus pissig na die uitzendingquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:17 schreef Marrije het volgende:
Ik zit nu pas naar bonje met de buren kijken, die kampersIk probeer mijn stem soms al te demperen
Voor goede vrienden ga je door het zee
Een smakzoen, that's it. Niet eens tongytongylickylicky, wat wél een fantastische username is.quote:
Doe dat eens beeldend neerzetten....quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:41 schreef Copycat het volgende:
Klinkt als een zeer geslaagd avondje. Als ik er de seks erbij fantaseer helemaal.
Ik ben moequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik afgelopen nacht/ochtend samenvat in krachttermen krijg ik een ban!
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Sjors Kloenie of bedoel je iets anders?quote:
Que?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij hadden een spetterende nacht....Gelukkig zat het dekbed er tussen anders had ik nu een roodgeelig pusserig plafond...we hadden al een paar dagen het gevoel dat het niet zo lekker ging met DK....zelfs ziekenhuis gebeld, maar die dachten dat het gewoon bij het beter worden proces hoorde...quote:
Ken je hem nog ruilen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij hadden een spetterende nacht....Gelukkig zat het dekbed er tussen anders had ik nu een roodgeelig pusserig plafond...we hadden al een paar dagen het gevoel dat het niet zo lekker ging met DK....zelfs ziekenhuis gebeld, maar die dachten dat het gewoon bij het beter worden proces hoorde...
Zijn wond deed giga pijn en gisteren drukte het ook van binnen uit.![]()
vannacht is de bom ( wond) gebarsten en zaten we vanochtend bij de huisartsen post...
Die hebben de wond verder leeggeknepen...Gelukig was bij de mini explosie al een hoop dr uit, want uit eigen ervaring kan ik je vertelllen dat het verre van een fijn gevoel is...Affijn...Ik DK naar beneden op een matras verhuisd en ik op de bank geslapen nadat ik om 5 uur in de ochtend het matras stond te boenen...Maar we zijn er weer...
Hopenlijk gaat het vanaf nu wel de goede kant op...
oja en ik heb weer wat dozen ingepakt...Zo fijn als alles lekker samen valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:53 schreef anufri het volgende:
[..]
Ken je hem nog ruilen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nah ik vond het al knap dat ik iemand had gevonden die dr soms nog erger aan toe is dan ikzelf![]()
Ik hou hem![]()
weet ik...quote:
Meneer had een strafblad van 56 pagina's en vertelde zelf dat hij nogal agressief was, maar die koelkast die hij naar beneden gooide was écht niet voor die lastige buurvrouw bedoeld hoor, en zijn vrouw sloeg hij ook echt niet, het is eigenlijk een doodgoeie jongenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
ikwas serieus pissig na die uitzending![]()
Stelletje aso's en de buurvrouw kreeg een bloemetje en hun nieuw laminaat
Ik was er toe in staat om het programma te mailen...hoe erg is dat danquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meneer had een strafblad van 56 pagina's en vertelde zelf dat hij nogal agressief was, maar die koelkast die hij naar beneden gooide was écht niet voor die lastige buurvrouw bedoeld hoor, en zijn vrouw sloeg hij ook echt niet, het is eigenlijk een doodgoeie jongendus die laminaatvloer heeft hij verdiend en de buurvrouw moet gewoon niet zo zeiken anders kan ze een paar klappen krijgen
Jezus hé, ben je klaar mee. Sterkte D_K-tje, het zal wel goed zeer doen zo'n ontstoken pusserige wond.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij hadden een spetterende nacht....Gelukkig zat het dekbed er tussen anders had ik nu een roodgeelig pusserig plafond...we hadden al een paar dagen het gevoel dat het niet zo lekker ging met DK....zelfs ziekenhuis gebeld, maar die dachten dat het gewoon bij het beter worden proces hoorde...
Zijn wond deed giga pijn en gisteren drukte het ook van binnen uit.![]()
vannacht is de bom ( wond) gebarsten en zaten we vanochtend bij de huisartsen post...
Die hebben de wond verder leeggeknepen...Gelukig was bij de mini explosie al een hoop dr uit, want uit eigen ervaring kan ik je vertelllen dat het verre van een fijn gevoel is...Affijn...Ik DK naar beneden op een matras verhuisd en ik op de bank geslapen nadat ik om 5 uur in de ochtend het matras stond te boenen...Maar we zijn er weer...
Hopenlijk gaat het vanaf nu wel de goede kant op...
oja en ik heb weer wat dozen ingepakt...Zo fijn als alles lekker samen valt
Iets anders. Een dubbele r. Lama!quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:46 schreef Gert het volgende:
Sjors Kloenie of bedoel je iets anders?
Buried vanaf afgelopen donderdag in de bios, staat er als R5, met ned ondertiteling. Ik heb m binnen, maar ik krijg het al benauwd als ik eraan denkquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:57 schreef Gert het volgende:
Wie weet er een toffe film die te huren of downen is?
Heb zin in film vanavond.
Lock Stock and Two Smoking Barrels is vanavond op TV. Ik ken 'm al maar voor 'm nog niet gezien heeft: doen!
Naja....hij heeft al minder pijn en geen koorst meer...voor het eerst...dus fingers crossedquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
Mooi klote weer D_K en Laysa![]()
hopelijk doet het minder pijn nu de spanning er af is.
Ja, er blijft jullie weinig bespaard, vind het echt ellendigquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Naja....hij heeft al minder pijn en geen koorst meer...voor het eerst...dus fingers crossed![]()
Wat een droeftoeterij hé?
Én paniekpillen. Dat scheelt ook. Had er al over gepost ja, maar ik ben te claustrofobisch om daar naar te kunnen kijken. Gadverdamme, het idee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Buried vanaf afgelopen donderdag in de bios, staat er als R5, met ned ondertiteling. Ik heb m binnen, maar ik krijg het al benauwd als ik eraan denk![]()
Paul Conroy (Ryan Reynolds) is een aannemer uit de Verenigde Staten die werkzaam is in Irak. Na een aanslag van een groep terroristen wordt Paul wakker in een kist, onder de grond. Hij is levend begraven. Met enkel een aansteker en een mobiele telefoon moet Paul aan deze claustrofobische val proberen te ontsnappen...
Winter's bone. Ik vond 'm erg mooi. Verstilde armoe met her en der een rauwe rand.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:11 schreef Gert het volgende:
Én paniekpillen. Dat scheelt ook. Had er al over gepost ja, maar ik ben te claustrofobisch om daar naar te kunnen kijken. Gadverdamme, het idee.
O... eens kijken of de nieuwe film van Mike Leigh al te krijgen is.
En hoe heet die film "van jou", Cc?
Gelukkig*O*quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat dus! Mijn snee was geïmplodeerd! Ik bel twee keer naar het ziekenhuis! Nietjes om je zorgen over te maken, ja dat kan horen bij het genezingproces. Nee, af en toe verhoging en koorts kan best! Niets om te zorgen over te maken.
De enige de zei dat ik eigenlijk direct langs een arts moest was de huisarts zelf!
Maar die was vroeger assistent-chirurg geweest of zoiets.
Voortaan gelijk naar de expert i.p.v. luisteren naar die telefoon-medewerkers en dienstdoende nep-doktoren.![]()
Maar ik ben weer koortsvrij!
Nee ik heb hem in de auto gezetquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:10 schreef Leandra het volgende:
Darn Laysa.... en dan komen ze niet eens, maar moet je naar de huisartsenpost?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:11 schreef Deisyy het volgende:
Maar goed dat de explosie in het oude huis was, toch?
Anders hadden je vers gesausde muren onder gezeten![]()
Mooi stel zijn jullie, sterkte
Winter's Bone is te downloaden, met NL subs. Dat gaat 'm worden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Winter's bone. Ik vond 'm erg mooi. Verstilde armoe met her en der een rauwe rand.
Maar wel in prachtige natuur.
Die claustrofilm wil ik wel zien. In de bioscoop!
Zeker met je horrorzusje en -moeder.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Winter's bone. Ik vond 'm erg mooi. Verstilde armoe met her en der een rauwe rand.
Maar wel in prachtige natuur.
Die claustrofilm wil ik wel zien. In de bioscoop!
Als je Another Year bedoelt, daar heb ik nog geen goede versie van gezien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Én paniekpillen. Dat scheelt ook. Had er al over gepost ja, maar ik ben te claustrofobisch om daar naar te kunnen kijken. Gadverdamme, het idee.
O... eens kijken of de nieuwe film van Mike Leigh al te krijgen is.
En hoe heet die film "van jou", Cc?
Ik volg jullie hier wel zo af en toe, maar bij mij gaat alles in een sneltreinvaart de berg afquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik heb hem in de auto gezet
![]()
[..]
![]()
![]()
daar ben je.....Hoe iost...of wil je dat liever hier niet kwijt??
bern blij je te zien![]()
Thanx Liesl
Zomg, lekker danquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat dus! Mijn snee was geïmplodeerd! Ik bel twee keer naar het ziekenhuis! Nietjes om je zorgen over te maken, ja dat kan horen bij het genezingproces. Nee, af en toe verhoging en koorts kan best! Niets om te zorgen over te maken.
De enige de zei dat ik eigenlijk direct langs een arts moest was de huisarts zelf!
Maar die was vroeger assistent-chirurg geweest of zoiets.
Voortaan gelijk naar de expert i.p.v. luisteren naar die telefoon-medewerkers en dienstdoende nep-doktoren.![]()
Maar ik ben weer koortsvrij!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik volg jullie hier wel zo af en toe, maar bij mij gaat alles in een sneltreinvaart de berg af![]()
Heb jullie al een streefdatum wanneer je over wil of bekijken jullie eerst hoe het nu met D_K gaat lopen?
Tisser aan de hand? Wat heb ik allemaal gemist?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik volg jullie hier wel zo af en toe, maar bij mij gaat alles in een sneltreinvaart de berg af![]()
Sterkte met alles Deis.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
meis wat kut allemaal....in gedachte ben ik bij je
![]()
Ik ga de 13e over...dus vanaf die dag zitten we in het nieuwe huis...Wanneer Dk's kamer wordt gedaan weet ik niet...dat doet zijn vader
Sterktequote:Op zaterdag 27 november 2010 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jullie al een streefdatum wanneer je over wil of bekijken jullie eerst hoe het nu met D_K gaat lopen?
Die wordt echt overal finaal afgemaakt.quote:
Dinsdag inleiden, dus dat wordt dinsdag of woensdag bevallenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:37 schreef Deisyy het volgende:
Dank jullie![]()
@Leandra, jij moet toch ook onderhand gaan bevallen?
Mijn buuv is vorige week bevallen van een meisje, geen jongen dus zoals ik dacht. Maar ze is wel een mooi, zei de buum.
Spannend. Succes alvast en geniet straks van je roze wolkquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dinsdag inleiden, dus dat wordt dinsdag of woensdag bevallen
Heel veel sterkte jij met de hele toestand
Ik heb er eerlijk gezegd ook niet echt hoge verwachtingen van, beetje verstand op nul en blik op oneindig zeg maar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die wordt echt overal finaal afgemaakt.
Waarschijnlijk wordt hij gepakt als hij moet hoesten als-ie zich schuilhoudt voor de politie.quote:
Oeh dan moeten we zuinig doen om je bevalling in de 1000ste sc te laten vallen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dinsdag inleiden, dus dat wordt dinsdag of woensdag bevallen
Heel veel sterkte jij met de hele toestand
In aflevering 1 ...quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarschijnlijk wordt hij gepakt als hij moet hoesten als-ie zich schuilhoudt voor de politie.
Ik denk dat dat niet meer gaat lukkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh dan moeten we zuinig doen om je bevalling in de 1000ste sc te laten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |