quote:
Die fipo kwam later, duhh verantwoordelijkheid afschuivenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
FIPO![]()
Ja zo gaat dat tegenwoordig...verantwoordelijkheden afschuiven
Zoeiets jaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef mootie het volgende:
Ok, even voor de sfeer: Ik vind iedereen kansloos en ik haat jullie allemaal.
vind het een kutgrapje. pak lekker een ander aan als je je gram wilt halen omdat volgens jou de SC koetsie koetsie is maar niet mij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef mootie het volgende:
Who caresquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef mootie het volgende:
quote:
Ja, dan moet je niet zo gaan doen, daar kan ik niet tegen, dan wil ik huilen en kroelen en kusjes geven.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
vind het een kutgrapje. pak lekker een ander aan als je je gram wilt halen omdat volgens jou de SC koetsie koetsie is maar niet mij.
Wij ook van jou.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef mootie het volgende:
zwaffel zequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:53 schreef anufri het volgende:
effe die Griek zwaffelen die is net thuis![]()
misschien tot later
hé Noekkiequote:
Lekker gegetenquote:
Om de incrowd-jokes te begrijpen moet je minimaal 2 jaar bijlezen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:06 schreef Leandra het volgende:
Damn, je moet tegenwoordig 2 topics bijlezen om de incrowd-jokes te begrijpen
Nou maar hopen dat er zometeen tenminste een conducteur komt om je dure kaartje te controleren.... kan hij je gelijk naar de juiste coupé brengen, dat is het minste wat je kunt verwachten lijkt me.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:06 schreef Noek het volgende:
Ik zit met mijn 1e klas kaartje in de 2e anders moet ik zoeken, zo geen zin in. Maar er gebeurt geen hol!
Wat nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef CarOnline het volgende:
Sjonge, ik heb Twitter en ik snap er geen kloot van![]()
Jij hebt Twitter. What happenedquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef CarOnline het volgende:
whyyy?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef CarOnline het volgende:
Ja, vertel mij wat.... maar op zich red ik dat redelijk met de SCquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om de incrowd-jokes te begrijpen moet je minimaal 2 jaar bijlezen.
@ zijn twitter gebruikersquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alles! Ik weet niet wat ik moet doen en overal apestaartjes!
ik vond de prijsstijging ook absurd!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat er zometeen tenminste een conducteur komt om je dure kaartje te controleren.... kan hij je gelijk naar de juiste coupé brengen, dat is het minste wat je kunt verwachten lijkt me.
Heb jij Pieter,Twit? Ga je me volge?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hebt Twitter. What happened?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik lig er alweer af.
Ik heb géén idee wat ik gedaan heb.
Thanks voor de spoedcursus Heidi!
weer een avontuur verder. Whoot!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik lig er alweer af.
Ik heb géén idee wat ik gedaan heb.
Thanks voor de spoedcursus Heidi!
Hoe kom ik daar nou weerquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
volgens mij is dat ook het enige wat er over te weten valt
Ik heb toch heul niks interessants te melden, nee ik heb geen twitterquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb jij Pieter,Twit? Ga je me volge?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |