quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
het was sowsieso al gay van zichzelfquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga een kommetje fruit eten
appel, peer, banaan, kiwi en sinaasappel
Doe gezondquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef Ladylike het volgende:
Lekker Lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef Ladylike het volgende:
Geen meloen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef Ladylike het volgende:
Ik bedoelde ook eigenlijk een andere denk ikquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Lekker Lekker
Ik ga straks effe chocolademelk met slagroom drinken!!
quote:
quote:
schoonma had een hele bak gemaakt dus ik neem nog een bakjequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Lekker Lekker
Ik ga straks effe chocolademelk met slagroom drinken!!
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook eigenlijk een andere denk ik
En daar neem ik een suikertaartje bijquote:
nee die had mn schoonma nietquote:
Thee is ook best te doen toch!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
[..]
schoonma had een hele bak gemaakt dus ik neem nog een bakje
chocomel met slagroom is ook heerlijk
hier nog een kopje thee
Jij bent helemaal niet 13quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En daar neem ik een suikertaartje bij
Ben je nu boos?
Alsof suikerbeeb zich door jou laat nemenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En daar neem ik een suikertaartje bij
Ben je nu boos?
zeker wetenquote:
Ik vind dat ik al meer dan genoeg gekregen heb naar het kijken naar de prei vandaagquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
[..]
schoonma had een hele bak gemaakt dus ik neem nog een bakje
chocomel met slagroom is ook heerlijk
hier nog een kopje thee
Ofcoursequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof suikerbeeb zich door jou laat nemen.
ik ga zo ook verder met koekjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind dat ik al meer dan genoeg gekregen heb naar het kijken naar de prei vandaag
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook eigenlijk een andere denk ik
Je hebt krullenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Inderdaad, wil je me nu wel doen?
quote:
Ik heb een pm-box hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Op me foto @ FoBo waren ze nog klein.. Nu, nu heb ik pas krullen..
kan het hebben gelukkigquote:
made me lookquote:
Ah. ja. moment!quote:
Meestal helpt dat niet. Ik heb helaas nogal vaak last van keelontstekingenquote:
thee met honingquote:
Oh..nou...kusje erop dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:27 schreef Stuart het volgende:
Meestal helpt dat niet. Ik heb helaas nogal vaak last van keelontstekingen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:27 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb wel een mooie foto voor je, suikertaartje van me..
Je hebt ook nog een pakquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef Rockiejj het volgende:
Zo suikertaartje.. ik heb hem verstuurd
Dat heb ik ookquote:
quote:
Witte chocolaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nu witte chocola voor mijn keel
helpt dat tegen keelpijn?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nu witte chocola voor mijn keel
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
weet ik veel maar heb geen last van mijn keel nuen het is lekker
![]()
ik al 31quote:
Wiequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. NAC uit en thuis is echt een wereld van verschil
Schobbejakken zijn het, allemaaaaal!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. NAC uit en thuis is echt een wereld van verschil
Je weet wat ze zeggen van vrouwen van dertig hequote:
He jammer, krijg je ook niet het kado wat ik voor jou in gedachten hadquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
ooh ja
omdat ik nu definitief niet kan komen post ik zoemteen pics van mijn kado's voor trev en fles
JF wordt 35 volgend jaar maart, laatst hadden we het erover en ik zei dus: ja, je gaat al richting 40quote:
Dat doet de mijne volgend jaar meiquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF wordt 35 volgend jaar maart, laatst hadden we het erover en ik zei dus: ja, je gaat al richting 40
vond ie niet zo leuk
Oh kom jij niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
ooh ja
omdat ik nu definitief niet kan komen post ik zoemteen pics van mijn kado's voor trev en fles
Nee?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van vrouwen van dertig he...
![]()
![]()
![]()
die koken lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik weet wel meer dan dat wat ze zeggenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dan word ik 32quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat doet de mijne volgend jaar mei
Ja, jij bent dertig hea..quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet wel meer dan dat wat ze zeggen
Ja, doei..quote:
Ach.. Tleven is een feest, en voor mij duurt ie nog wat langerquote:
Maar lekker is het welquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet zeker dat MPG wat anders bedoelt
Goed bezigquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
Terwijl jullie in sneltreinvaart weer een topic hebben volgespamd, heb ik de cadeaus voor morgen ingepakt.
Ik zei vroeger altijd dat je pas oud was als je blij was dat mensen je jonger schatten.quote:
Cadeaus inpakken is altijd zo kut aan kerst/sinterklaas hea..quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
Terwijl jullie in sneltreinvaart weer een topic hebben volgespamd, heb ik de cadeaus voor morgen ingepakt.
Das waar, mn leven is nog niet eens goed begonnenquote:
Theoretisch gezien wel jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ach.. Tleven is een feest, en voor mij duurt ie nog wat langer![]()
ik wil graag maar helaas gaat het niet lukken door prive omstandigheden en daarom:quote:
Ja, ik maak de auto's op water nog mee.. jullie niet, of wel..quote:
Daarom heb ik naar 1tje die lastig isquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sommige vormen zijn wel lastig in te pakken, trouwens.
Lolquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil graag maar helaas gaat het niet lukken door prive omstandigheden en daarom:
astu fles:
[ afbeelding ]
trev
[ afbeelding ]
Ja, of jij ook nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, ik maak de auto's op water nog mee.. jullie niet, of wel..
whehehequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil graag maar helaas gaat het niet lukken door prive omstandigheden en daarom:
astu fles:
[ afbeelding ]
trev
[ afbeelding ]
Ik maak het mezelf vaak lastig... heb er 2 die wat raar gevormd zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom heb ik naar 1tje die lastig is
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
astu fles:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
astu fles:
[ afbeelding ]
trev
[ afbeelding ]
Ik had er maar 2 die makkelijk warenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik maak het mezelf vaak lastig... heb er 2 die wat raar gevormd zijn.
Je hebt gespiektquote:
Dan had je maar 1 moeilijke meer dan ik!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had er maar 2 die makkelijk waren
Night nightquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga zometeen maar eens een poging wagen langer te slapen dan vannacht..anders val ik morgen om tegen één van jullie aan
Spannend!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga zometeen maar eens een poging wagen langer te slapen dan vannacht..anders val ik morgen om tegen één van jullie aan
nee, want ik heb 6 cadeautjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan had je maar 1 moeilijke meer dan ik!
Alhoewel... bij 2 heb ik het mezelf makkelijk gemaakt, dus eigenlijk had ik maar 1 die van nature makkelijk was... of waarvoor ik door stom toeval precies de juiste hoeveelheid cadeaupapier had gepakt.
ja ik was echt van plan en was voorbereid ookquote:
ik wou een groene kopen ivnm je ondertitel maar die was stuk en maakte geen geluidquote:
win je ook eens watquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom heb ik naar 1tje die lastig is
[..]
Lol
ze gaan wat missen want de andere 3 kados waren nog leukerquote:
quote:
Je mag wel tegen mij aan komen liggenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
* DaMart gaat morgen naast suikertaartje zitten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Dat mag hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Das wel jammerquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was echt van plan en was voorbereid ook
[..]
ik wou een groene kopen ivnm je ondertitel maar die was stuk en maakte geen geluid
[..]
win je ook eens wat
[..]
ze gaan wat missen want de andere 3 kados waren nog leuker
[..]
* gaat cam zoekenquote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wacht vol spanning en sensatie af dan..quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* gaat cam zoeken
[..]
slaap lekker
oooooooooooooooooooooooooohquote:
Ik heb net mn tieten geflashed, gezien?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning en sensatie af dan..
Nee, ik keek onder je rokje..quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb net mn tieten geflashed, gezien?
hmm dan was het een ander zn camquote:
Zo weinig maar? Ik heb er nog een paar meerquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want ik heb 6 cadeautjes
uhm neequote:
dus dan klopt die hele telling van net helemaal niet meerquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:47 schreef DaMart het volgende:
Zo weinig maar? Ik heb er nog een paar meer.
Jawel, want ik pak niet alles inquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus dan klopt die hele telling van net helemaal niet meer
Ik zit wel netjes aan de 5 en maar 10 cent over het budgetquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus dan klopt die hele telling van net helemaal niet meer
Chapeauquote:
Ik zal morgen bij de Euroland weleens kijken wat er allemaal te scoren isquote:
action ftwquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal morgen bij de Euroland weleens kijken wat er allemaal te scoren is
Ik struin wel ff wat door Hoog Catharijne. Xenos heeft vaan ook leuke dingetjes voor wijven bespottelijk weinig geldquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
action ftw
euroland is hier een el cheapo hobby winkel geworden
Oh kut..quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hmm dan was het een ander zn cam
Je kunt niet alles hebbenquote:
ja dat wou ik net zeggenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik struin wel ff wat door Hoog Catharijne. Xenos heeft vaan ook leuke dingetjes voor wijven bespottelijk weinig geld
Nou dan heb ik met jou nog een appeltje te schillenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Stiekem ik wel..
Want ik ben God.
Eerst ben je 13, dan 18, nu weer God,quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Stiekem ik wel..
Want ik ben God.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst ben je 13, dan 18, nu weer God,![]()
Morgen Jomanda, en uiteindelijk een lelijke rimpelige gast van 47 de chickies zit te hosselen op internetz
en uiteindelijk valt voor een undercover agente in een pedo-lok-zaakquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen Jomanda, en uiteindelijk een lelijke rimpelige gast van 47 de chickies zit te hosselen op internetz
Aaah, ik vroeg me al af van wie hij een kloon wasquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon,quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah, ik vroeg me al af van wie hij een kloon was
Zo maak je wel eens wat meequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en uiteindelijk valt voor een undercover agente in een pedo-lok-zaak
ja of iets met meisjes en paardenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
verklap ik bijna mn cover op msnquote:
wie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon,
Nou stiekem ben ik AP
en dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon,
Nou stiekem ben ik AP
Doe mij jou msn dan eensquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
verklap ik bijna mn cover op msn
AdvancedPauper..quote:
ONZ zeker?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:57 schreef Rockiejj het volgende:
AdvancedPauper..
Sukkel van FOK!, maar hijs nog een maand geband..
Hij had echt iets van een jaar een ban ofzo..
Night nightquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn hoofd zegt slapen, anders komt het niet goed
Welterusten allemaal
quote:
ooh ja bij deze pezu meldt zich officieel af met tegenzinquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten allemaal
Thanksquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten allemaal
Tot morgen lieverdjequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten allemaal
Ik zit niet meer echt op msnquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan?
[..]
Doe mij jou msn dan eens
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja bij deze pezu meldt zich officieel af met tegenzin
trsute![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thanks![]()
PM je me nog even je adres?
![]()
Slaap lekker Liebchenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten allemaal
KSC-tip 1: De KSC is geen ONZquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Ja.. Ik ben ONZ-user..
Maar ik had zin om te SC'en..
Anders PM ik de mijn ook nietquote:
trustequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten allemaal
Bis morgen Liebchenquote:
Ik bagger toch niet?quote:
Tsja, wat zal ik zeggenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders PM ik de mijn ook niet
Het is hier ook veel leuker dan ONZquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik bagger toch niet?
Ik vind jullie eigenlijk veel leuker als ONZ.
Dat je dat heel jammer vindt natuurlijkquote:
Oma vingertjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja beetje langnu heb ik oma-vingertjes
Dat zou ik heel jammer vindenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat je dat heel jammer vindt natuurlijk
Dus er goed van genotenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja beetje langnu heb ik oma-vingertjes
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is hier ook veel leuker dan ONZ![]()
Stuur me maar een digitaal kerstkaartjequote:
flauw hequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
met oma vingertjes pielen met tunneltjes
Nee echtquote:
Pielsequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en nu weer even pielen met mijn tunneltjes
Een meet in Londen zou ik wel toejuichen trouwensquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stuur me maar een digitaal kerstkaartjeEn dan kom ik volgend jaar wel een keer in Londen op de koffie
Een volgende meet is bij jou
Ligt eraan.... drink je koffie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik bagger toch niet?
Ik vind jullie eigenlijk veel leuker als ONZ.
Anders ik wel!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een meet in Londen zou ik wel toejuichen trouwens
Lolquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:04 schreef Ladylike het volgende:
whehe ik merk dat ik msn niet eens geinstalleerd heb op de laptop
Dat is ook geen gemisquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:04 schreef Ladylike het volgende:
whehe ik merk dat ik msn niet eens geinstalleerd heb op de laptop
ligt eraan wie je op msn hebtquote:
nja heb een hoop mensen al een tijd niet meer gesproken.quote:
maar wel IE gebruiken dat is net zoals iets als een broodje poep weigeren maar wel een kotsshake drinkenquote:
Het is maar goed dat meningen verschillenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wel IE gebruiken dat is net zoals iets als een broodje poep weigeren maar wel een kotsshake drinken
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wel IE gebruiken dat is net zoals iets als een broodje poep weigeren maar wel een kotsshake drinken
Night nightquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga hier afsluiten
veel plezier morgen
Dank jequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga hier afsluiten
veel plezier morgen
c'est la vie mon amiequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is maar goed dat meningen verschillen
doeg snoetquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga hier afsluiten
veel plezier morgen
Laters LLquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga hier afsluiten
veel plezier morgen
fijn weekendquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga hier afsluiten
veel plezier morgen
Dat valt wel mee tochquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
en jullie moeten niet zo hard gaan
morgen is het hier heel rustig hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:
Hé poppetje!quote:
Jij gewoon werken en niet zeurenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
Hey Koekiequote:
Denk tot een uur of 3 nog nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
morgen is het hier heel rustig hoor
Het is in het weekend toch sowieso rustiger...quote:
dan ga ik morgen 2 topics vol spammenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
morgen is het hier heel rustig hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Soms wel, soms niet, meestal zaterdag's vanaf een uur of 1 tot een uur of 8 a 9 welquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is in het weekend toch sowieso rustiger...
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ga ik morgen 2 topics vol spammen
BULF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij gewoon werken en niet zeuren
hallo lekker (nu wou ik hier een lekker koekje neerzetten maar ik kan niet kiezen)quote:
iddquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ga ik morgen 2 topics vol spammen
dat ben jij binnen 50 posts zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Gewoon Koekje mag ook hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:16 schreef PeZu het volgende:
hallo lekker (nu wou ik hier een lekker koekje neerzetten maar ik kan niet kiezen)
denk jequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat ben jij binnen 50 posts zat
quote:Spam-records
190 posts - JortK - [JortKSC #788] Waar Koffie helpt om postaantal op te krikken!!!
169 posts - de_priester - [KSC #1002] Wratten en koffie op de late avond
151 posts - goldfinger1963 - [KSC #1.583] De enige echte Goldfinger SC deel 1!
146 posts - Sander170 - [KSC #867] Koffie is waar het om gaat, niet de drab!
137 posts - JortK - [KSC #1.177] Met fictieve koffie voor in dromenland
Ik kan je met klem adviseren daar eens mee te stoppen.quote:
slaap lekker suikertjequote:
engelsmanquote:
serieus?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef Kuukske het volgende:
Er kunnen meer dan 2 woorden in 1 post hè?
Bij mij meestal niet hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef Kuukske het volgende:
Dat Kanquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef Kuukske het volgende:
nee, echt?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:21 schreef Enfermera het volgende:
Gewoon 5 topics gemist, it's a first![]()
![]()
Zussiequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:21 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Hey Enfequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:21 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Jepquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef Kuukske het volgende:
je kan het ook gewoon vragen hier of in een pm dan doe ik het graag, het is niet kwaad bedoeld en ik bedoel er verder niks meequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan je met klem adviseren daar eens mee te stoppen.
lekkerquote:
Doe ik!quote:
Met of zonder slagroom?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lekker
kan je er ook een voor mij maken?
ik ben te lui
Mooi zo. Dan kan ik nu rustig gaan slapen.quote:
Drank, SC's, dat wil nog wel eens op elkaar lijken. Maar dat is iets heel anders. Obviouslyquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar alles goed? en ook zin in morgen?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
Zussie, ben je helemaal klaar voor morgen?
Whoe hoe, ikke ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker gewerkt.
Heeeullll erg zin in morgen!![]()
![]()
![]()
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA heppurzininnnnnnnnnnnnnn
toofffffffquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker gewerkt.
Heeeullll erg zin in morgen!![]()
![]()
![]()
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA heppurzininnnnnnnnnnnnnn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |