abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 november 2010 @ 20:30:57 #176
236046 NotYou
tigerblood
pi_89269994
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:29 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af wat voor figuren het zijn die hun hackersskills prostitueren aan overheden.
:')
Je suis Charlie Sheen
pi_89270043
quote:
Galharague described Russia as a state with the trappings of democracy but without any mechanisms for the public to influence government decision-making. "The root of the problem is the regime," he said. Presidential advisor Loras added Russian leaders lacked sufficient, long-range vision for their country and instead, focused on a six-month time horizon and their business interests.

..

Levitte observed that Venezuelan President Hugo Chavez is "crazy" and said that even Brazil wasn't able to support him anymore. Unfortunately, Chavez is taking one of the richest countries in Latin America and turning it into another Zimbabwe.

http://www.guardian.co.uk(...)les-documents/225319
Gezellig :)
pi_89270068
'Saudi King on Iran: Cut off the head of the snake'

In WikiLeaks release of US Embassy cable, Saudi leaders speak candidly on Teheran, say "military pressure against Iran shouldn't be ruled out."

Among the quarter-million documents in the latest WikiLeaks release on Sunday, was a secret diplomatic cable from the US Embassy in Riyadh, Saudi Arabia, about a meeting between Saudi King Abullah and US Ambassador to Iraq Ryan Crocker and US General David Patraeus in April 2008.

According to the leaked document, part of the conversation between King Abdullah and the US officials touched on Saudi attitudes towards Iran, its influence in Iraq and the need to increase pressure on the Islamic Republic.

The cable quotes former Saudi Ambassador to the US Adel al-Jubeir recalling, "the King's frequent exhortations to the US to attack Iran and so put an end to its nuclear weapons program. 'He told you to cut off the head of the snake,' he recalled to the Charge, adding that working with the US to roll back Iranian influence in Iraq is a strategic priority for the King and his government."

jpost
  zondag 28 november 2010 @ 20:32:20 #179
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_89270098
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef NotYou het volgende:

[..]

:')
Jij vindt het een eervolle, om niet te zeggen, een moreel te verantwoorden baan?
pi_89270157
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Jij vindt het een eervolle, om niet te zeggen, een moreel te verantwoorden baan?
Het zal je verbazen hoeveel Chinezen er in naam van de overheid digitale misdrijven plegen.. Die worden daar massaal voor opgeleid
  zondag 28 november 2010 @ 20:34:04 #181
236046 NotYou
tigerblood
pi_89270210
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Ik vind jouw woordkeuze bijzonder sneu en verbaas me erover dat jij het blijkbaar vreemd vindt dat ook technisch onderlegde mensen onethisch kunnen handelen. Hoe denk je dat geavanceerde draadloze skimapparatuur en malware tot stand komt? Verder is vrijheid in landen als China behoorlijk beperkt en is het niet uitgesloten dat mensen in dergelijke landen voor de job simpelweg opgeleid worden. ^O^
Je suis Charlie Sheen
  zondag 28 november 2010 @ 20:35:43 #182
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89270294
quote:
12s.gif Op zondag 28 november 2010 19:32 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Matt Herben zou met zijn gezin in een vliegtuig naar de VS onderweg zijn...
Politiek asiel aanvragen? _O-
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 28 november 2010 @ 20:36:22 #183
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_89270333
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef waht het volgende:

[..]

Russen en Chinezen dus.
Ehm, ik bedoel niet zo zeer hun nationaliteit als wel hun persoonlijkheid. Ik vraag me ook af wat voor volk hoogtechnologisch wapentuig ontwikkelt. Het zijn toch mensen die aan de ene kant intellectueel nogal wat in huis hebben, maar aan de andere kant zich uithoeren aan moreel failliete overheden (voor moreel onverantwoordbare doeleinden). Wat moet ik me voorstellen bij deze eichmannetjes? Kille cynici, of makkelijk beinvloedbare wereldvreemdelingen?
pi_89270392
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef Politicoloog het volgende:
'Saudi King on Iran: Cut off the head of the snake'

In WikiLeaks release of US Embassy cable, Saudi leaders speak candidly on Teheran, say "military pressure against Iran shouldn't be ruled out."

Among the quarter-million documents in the latest WikiLeaks release on Sunday, was a secret diplomatic cable from the US Embassy in Riyadh, Saudi Arabia, about a meeting between Saudi King Abullah and US Ambassador to Iraq Ryan Crocker and US General David Patraeus in April 2008.

According to the leaked document, part of the conversation between King Abdullah and the US officials touched on Saudi attitudes towards Iran, its influence in Iraq and the need to increase pressure on the Islamic Republic.

The cable quotes former Saudi Ambassador to the US Adel al-Jubeir recalling, "the King's frequent exhortations to the US to attack Iran and so put an end to its nuclear weapons program. 'He told you to cut off the head of the snake,' he recalled to the Charge, adding that working with the US to roll back Iranian influence in Iraq is a strategic priority for the King and his government."

jpost
Geen wonder natuurlijk. Ze hebben ook tientallen miljarden geven aan Irak tijdens de Iran-Irak oorlog. Zelf kunnen ze alleen natuurlijk geen oorlog voeren.
  zondag 28 november 2010 @ 20:37:25 #185
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_89270407
http://www.nrc.nl/buitenl(...)_diplomatieke_crisis
WikiLeaks ontketent diplomatieke crisis
pi_89270447
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Ehm, ik bedoel niet zo zeer hun nationaliteit als wel hun persoonlijkheid. Ik vraag me ook af wat voor volk hoogtechnologisch wapentuig ontwikkelt. Het zijn toch mensen die aan de ene kant intellectueel nogal wat in huis hebben, maar aan de andere kant zich uithoeren aan moreel failliete overheden (voor moreel onverantwoordbare doeleinden). Wat moet ik me voorstellen bij deze eichmannetjes? Kille cynici, of makkelijk beinvloedbare wereldvreemdelingen?
Cynici kan. Overgehaald door geld kan. Liefde voor hun eigen land kan ook.
pi_89270484
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:37 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.nrc.nl/buitenl(...)_diplomatieke_crisis
WikiLeaks ontketent diplomatieke crisis
We gaan allemaal dood.
pi_89270505
Vraag me af of de wereld sommige waarheden aan kan.

Ja, dat is een filmquote.
  zondag 28 november 2010 @ 20:39:18 #189
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89270537
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Daarom weet ik nu al dat ik me dood ga ergeren aan alle berichtgeving hieromheen. De pers wil dit zoveel mogelijk uitmelken dus gaan ze heel senationeel doen over zaken die iedereen al wist of had kunnen verwachten.
Maar die zaken kunnen nu niet meer ontkent worden, dat maakt een hoop verschil. Ze kunnen niet meer liegen, er blijft alleen propaganda over. Geen grote vooruitgang maar wel iets.

Vooral leuk dat privégegevens verzamelende overheden die we met onze persoonlijke geheimen maar moeten vertrouwen nu een vette klap voor hun bek krijgen. Nee het is niet leuk als iemand je gegevens heeft want dan kan ie ze verliezen, misbruiken of openbaar maken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_89270567
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:37 schreef Doler12 het volgende:

Geen wonder natuurlijk. Ze hebben ook tientallen miljarden geven aan Irak tijdens de Iran-Irak oorlog. Zelf kunnen ze alleen natuurlijk geen oorlog voeren.
Ze voeren een anti-sjiitische politiek.
  zondag 28 november 2010 @ 20:40:08 #191
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_89270598
quote:

[..]

Dezelfde soort mensen als die in de overheid zitten?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 20:40:16 #192
8781 crew  Frutsel
pi_89270605
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef IHVK het volgende:

[..]

We gaan allemaal dood.
Zou het zo erg worden? :{
Of dat regeringen gaan vallen?
pi_89270634
quote:

[..]

Het is makkelijk om je schouders op te halen over menselijk leed als je niet persoonlijk betrokken bent. Tevens wil de beloning (of dreiging van straf) voor het uitgevoerde werk wel helpen.

Het zijn dus normale mensen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 20:41:04 #194
8781 crew  Frutsel
pi_89270653
Wikileaks:" Saudi king urges US to take military action in Iran"

zo vreemd en geheim was dat toch niet :')
pi_89270671
Hillary Clinton ordered diplomats to spy on UN: WikiLeaks docs

A classified directive signed by Secretary of State Hillary Clinton ordered US diplomats to spy on the highest-ranking officials in the United Nations, according to documents obtained from the latest WikiLeaks document dump.

The targets of the spying reportedly included UN Secretary General Ban Ki Moon, as well as the ambassadors of the permanent members of the UN Security Council -- China, Russia, France and the UK.

rawstory.com
pi_89270679
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:40 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Zou het zo erg worden? :{
Of dat regeringen gaan vallen?
We gaan allemaal sowieso dood.

Was een grapje dus ;)
pi_89270683
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:39 schreef Politicoloog het volgende:

[..]

Ze voeren een anti-sjiitische politiek.
En ook ander stromingen van de Islam, behalve hun eigen Wahabitisch stroming natuurlijk
  zondag 28 november 2010 @ 20:41:40 #198
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_89270701
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:41 schreef Frutsel het volgende:
Wikileaks:" Saudi king urges US to take military action in Iran"

zo vreemd en geheim was dat toch niet :')
Het staat nu alleen vast.

Bevestiging is de sleutel bij deze documenten, geen ontkenning meer.
  zondag 28 november 2010 @ 20:42:10 #200
236046 NotYou
tigerblood
pi_89270717
quote:

[..]

Mogelijke motieven? Hebzucht, angst, uitdaging, eer, prestige, nationalisme, een gezin te onderhouden, etc.
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')