Als die voorpagina indicatief is voor het te publiceren materiaal dan is dat een flinke tegenvaller.quote:Op zondag 28 november 2010 17:51 schreef YazooW het volgende:
Inmiddels is de Spiegel van morgen uitgelekt:
Hier is meer te vinden.
Inderdaad. Ik had wel wat serieuzers verwacht.quote:Op zondag 28 november 2010 17:57 schreef SeLang het volgende:
[..]
Als die voorpagina indicatief is voor het te publiceren materiaal dan is dat een flinke tegenvaller.
Wat een open deuren allemaal!
Van Der Spiegel?quote:Op zondag 28 november 2010 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had wel wat serieuzers verwacht.
Nee, dat niet, maar SeLang heeft het over een indicatie van het te publiceren materiaal. Dat. Maar we wachten nog rustig af.quote:
Ik zou wel eens iets willen lezen over infiltranten in NL, vooral richting de JSF.quote:Op zondag 28 november 2010 18:04 schreef YazooW het volgende:
Voorpagina stelt weinig voor kwa inhoud, is gewoon leuk gemaakt zo met al die wereldleiders om een hoop blaadjes te verkopen denk ik. Ze gaan morgen bijvoorbeeld onder andere bekend maken dat er in de Duitse politieke partij de FDP een Amerikaanse infiltrant zit...
Maar los daarvan zijn het niet echt verrassende uitspraken. De meeste dingen zijn gewoon herkenbaar voor een outsider die een klein beetje het nieuws volgt.quote:Op zondag 28 november 2010 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had wel wat serieuzers verwacht.
En hoeveel geld de linksen daarvoor hebben ontvangenquote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zou wel eens iets willen lezen over infiltranten in NL, vooral richting de JSF.
Inderdaad. De sfeer zal toch wel anders zijn wanneer ze de volgende keer aan tafel zitten bij bijvoorbeeld de ''Kaiser ohne Kleider''.quote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar los daarvan zijn het niet echt verrassende uitspraken. De meeste dingen zijn gewoon herkenbaar voor een outsider die een klein beetje het nieuws volgt.
Neemt niet weg dat als zoiets zwart op wit staat, afkomstig van Hillary Clinton of Obama, dat dat wel "embarrassing" is
quote:The Telegraph writes that the StateLogs will show that Russian president Putin and Italy’s Premier Berlusconi enjoyed a ’special relationship’. They have been friends for the past 5 years and spent numerous holidays together, says the Telegraph, in a way that worried the US.
quote:In a press conference this afternoon, Julian Assange said that the upcoming StateLogs cover “everything, from assassinations in East Timor to the behaviour of some of the biggest United States private banks.” [UPDATE 6pm] Assange actually meant that Wikileaks had covered all these topics, not that they would be covered in the StateLogs.
quote:News agency Reuters reveals that the upcoming StateLogs might contain sensitive information about corruption dealings in Russia, Afghanistan and Central Asian Republics. US officials reportedly said that the revelations are “major enough to cause serious embarrassment for foreign governments.”
Inderdaad, ik kan niet wachten tot de volgende top tussen Obama en Sarkozy. Dat wordt piem0ls metenquote:Op zondag 28 november 2010 18:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. De sfeer zal toch wel anders zijn wanneer ze de volgende keer aan tafel zitten bij bijvoorbeeld de ''Kaiser ohne Kleider''.
De documenten van van de zomer hadden ze ook enkele weken eerder.quote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Die aanval op de site haalt nu niks meer uit dus. Blijkbaar zijn de documenten al onder embargo verstrekt aan diverse media.
We kunnen overheden toch wel gewoon vertrouwen?quote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik snap niet waarom de VS en andere landen zich zo druk maken. Ze zeggen tegen ons steeds dat we ons geen zorgen hoeven te maken als we niks te verbergen hebben. Waarom een DOS attack als ze niks fout doen?
Noem me cynisch, maar ik denk dat veel overheden ook met blote billen gewoon blijven rotzooien. Zo gaat het in internationale betrekkingen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En toch moet het. Overheden met geheimen moeten met de billen bloot.
Spuit11quote:Op zondag 28 november 2010 19:18 schreef Dale. het volgende:
[ afbeelding ]
De cover van Spiegel van morgen...
Classified embassy dispatches reveal Saudi king pressed US for military action on Iranquote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
Frontpage van http://www.guardian.co.uk/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |