Daar heb je een heel goed puntquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
schiet niet op als dat niet overeenkomt met de dames die ik zelf leuk vind
ik nietquote:
Hoe discreetquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig, ik doe nooit rare dingen, en doe ik die wel hou ik er netjes mijn mond over
kunnen wel, willen niet. want 100% garantie op het probleem dat RZ nu heeft.quote:
Waarom doe je dan zo'n aanbod?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik niet![]()
maar we kunnen wel een vluggertje doen in mn pauze
Dat kan gezellig zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:14 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik denk dat ik veel ga drinken vanavond
Ik ben alvast begonnen. Mijn eerste blik bier zit er al doorheen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:14 schreef missbehavin het volgende:
Dat heeft ze deels gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:14 schreef dawg het volgende:
[..]
nieuwelingen stellen zich even voor.
Moet ik mij zorgen maken om jou?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:14 schreef missbehavin het volgende:
Ja? Jij valt altijd op je scharrels?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kunnen wel, willen niet. want 100% garantie op het probleem dat RZ nu heeft.
Ik weet niet welke dames jij leuk vind, maar de dames die jou leuk vinden zijn ook date waardigquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
schiet niet op als dat niet overeenkomt met de dames die ik zelf leuk vind
Ow, wat wil je weten dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:14 schreef dawg het volgende:
[..]
nieuwelingen stellen zich even voor.
impulsief enzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo'n aanbod?
als je denkt dat dat helptquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:14 schreef missbehavin het volgende:
Whisy?quote:
Dat nooit toch! Je hebt wel wat beters te doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ik mij zorgen maken om jou?
nog nooit gescharreld, maar ken mezelf goed genoeg om dit te zo zeker te weten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja? Jij valt altijd op je scharrels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |