Ik geef het op, ik heb nu drie nummers geselecteerd.quote:
Ach hoe oud zou die Sanne Hans zijn? 21? Dan heeft ze The Police op haar 17e ontdekt. Dat gaat nog best. De meeste 17-jarige meisjes kennen alleen Lady GaGa en Justin Bieber.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:00 schreef bloodymary het volgende:
ik denk altijd dat als je muzikant bent, dat je dan heel veel van muziek houdt en er geinteresseerd in bent. Dan verbaast het me bij dit soort quizzen altijd dat iemand als Sanne Hans niets van muziek weet en zelfs The Police pas vier jaar geleden heeft ontdekt..... Vorig jaar was dat ook met een aantal dj's van Radio 3. Vind ik echt ongelooflijk dat ik als iemand die niets met muziek doet qua werk 10 x meer weet dan die figuren.
Ik ben er niet zo verbaasd over. In ieder interview dat ik van haar zie komt ze dom over.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:00 schreef bloodymary het volgende:
ik denk altijd dat als je muzikant bent, dat je dan heel veel van muziek houdt en er geinteresseerd in bent. Dan verbaast het me bij dit soort quizzen altijd dat iemand als Sanne Hans niets van muziek weet en zelfs The Police pas vier jaar geleden heeft ontdekt..... Vorig jaar was dat ook met een aantal dj's van Radio 3. Vind ik echt ongelooflijk dat ik als iemand die niets met muziek doet qua werk 10 x meer weet dan die figuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |