abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89201450
Wat een drama is die stemsite.
pi_89202281
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:42 schreef MilaNL het volgende:
Wat een drama is die stemsite.
Ik geef het op, ik heb nu drie nummers geselecteerd.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_89236228
ik denk altijd dat als je muzikant bent, dat je dan heel veel van muziek houdt en er geinteresseerd in bent. Dan verbaast het me bij dit soort quizzen altijd dat iemand als Sanne Hans niets van muziek weet en zelfs The Police pas vier jaar geleden heeft ontdekt..... Vorig jaar was dat ook met een aantal dj's van Radio 3. Vind ik echt ongelooflijk dat ik als iemand die niets met muziek doet qua werk 10 x meer weet dan die figuren.
pi_89238309
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:00 schreef bloodymary het volgende:
ik denk altijd dat als je muzikant bent, dat je dan heel veel van muziek houdt en er geinteresseerd in bent. Dan verbaast het me bij dit soort quizzen altijd dat iemand als Sanne Hans niets van muziek weet en zelfs The Police pas vier jaar geleden heeft ontdekt..... Vorig jaar was dat ook met een aantal dj's van Radio 3. Vind ik echt ongelooflijk dat ik als iemand die niets met muziek doet qua werk 10 x meer weet dan die figuren.
Ach hoe oud zou die Sanne Hans zijn? 21? Dan heeft ze The Police op haar 17e ontdekt. Dat gaat nog best. De meeste 17-jarige meisjes kennen alleen Lady GaGa en Justin Bieber.

edit: oeps ik zie dat ze 26 is. Dan is het wel vreemd ja.
  ESF Reporter zondag 28 november 2010 @ 09:23:45 #155
87554 Cee
Welluk?
pi_89249022
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:00 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben er niet zo verbaasd over. In ieder interview dat ik van haar zie komt ze dom over.
  zondag 5 december 2010 @ 04:29:13 #156
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_89542252
vanavond gemist :(
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: