Ja. Nooit aan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vroeg me laatst eigenlijk ook af of je wel een tv had
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gover, nog een kuteinde met die schreeuwlelijk ook.
Gelijk heb je. Maar doe toch maar niet.quote:
Sorry, heb al gestemd. En de site is ook overbelastquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef Burnett het volgende:
En nu allemaal hop-hop-hop op Steve Marriott stemmen...
Ik kan nu stemmen, maar de site is nog steeds heel sloom.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
De server op top2010.radio2.nl doet er te lang over om te antwoorden.
Ben niet de enige.
Was dat niet Janis Joplin?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef Je-zus het volgende:
Van wie was dat live nummer dat door Lucky Fonz III aan het einde werd gekozen?
Genoeg keus zie ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kan nu stemmen, maar de site is nog steeds heel sloom.
Ach, misschien is het mijn bui. Zit nu ook te huilen terwijl ik Harry Potter kijk terwijl ik mijn slipje nat voel worden door het aanzien van Sneep.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie genoeg goeie nummers voorbij komen anders.
Lijkt me een vreemde gewaarwording, zeker omdat ik Sneep niet ken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach, misschien is het mijn bui. Zit nu ook te huilen terwijl ik Harry Potter kijk terwijl ik mijn slipje nat voel worden door het aanzien van Sneep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |