Detailsquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahja. De Top 2000 platenkast met alle nummers erin. Niet echt, want velen zijn nooit op vinyl verschenen. En Stairway to Heaven is zelfs nooit op single verschenen. Net zoals die lange nummers van Pink Floyd, Yes en Dire Straits.
quote:De gasten die in de teams plaatsnemen, zijn: Miss Montreal, Dolf Jansen, Lucky Fonz III, Loretta Schrijver, Dennis van Leeuwen (Kane)
quote:en Huub Stapel.
*zucht* Ik ga proberen me niet al te veel te ergeren. Want het gaat uiteindelijk om de quiz.quote:De gasten die in de teams plaatsnemen, zijn: Miss Montreal, Dolf Jansen, Lucky Fonz III, Loretta Schrijver, Dennis van Leeuwen (Kane) en Huub Stapel.
Ik vind Loretta ook nog wel sympathiekquote:
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Loretta ook nog wel sympathiek
Dan hoeven we geen medelijden te hebben wanneer ze matig presterenquote:
Het is gelukkig Ali B vrijquote:
Krijg daar maar eens op tijd het juiste antwoord uitquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:31 schreef StephanL het volgende:
Nooit geweten dat dat liedje bij Iggy pop hoorde.
Ben nou eenmaal niet zo'n muziekkennerquote:
Miss Montreal ook nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ben nou eenmaal niet zo'n muziekkenner
Vergeet niet ook te luisterenquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop