quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jij bent op 00-00-0000 geboren dus je bent 26 dagen en 11 maanden en 2010 jaar oud
Fantastischquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:26 schreef Michhas het volgende:
Ik plaats een tvp en tevens post ik meeLeuk man!
!
greatquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:26 schreef Michhas het volgende:
!
Rot eens op met je gebagger.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:26 schreef Michhas het volgende:
!
als hij baggert wat doe ik dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Rot eens op met je gebagger.
quote:
quote:
Leuke reactiesquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Rot eens op met je gebagger.
uberbaggerenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
als hij baggert wat doe ik dan?
Humor is ook ver zoekenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Leuke reactiesDe stemming is weer ver te zoeken merk ik al
Doe hetquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
Hoi! Kunnen jullie een serieus gespreksonderwerp aan?
natuurlijk! voor jou altijd Luttequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
Succesquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:28 schreef lipjes het volgende:
ik ga douchen, kan ik vanavond weer lekker fris tegen mijn vriendin aankruipen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:28 schreef lipjes het volgende:
ik ga douchen, kan ik vanavond weer lekker fris tegen mijn vriendin aankruipen
Tuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
-Ongesteldheidquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Tuurlijk
U heeft de keuze uit:
-Seks
-Neuken
-Bondage
-SM
- En Keiharde seks
de 3equote:Op vrijdag 26 november 2010 19:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Tuurlijk
U heeft de keuze uit:
-Seks
-Neuken
-Bondage
-SM
- En Keiharde seks
Inderdaadquote:
Aah meneertje is beledigd?quote:
Ja hoor...quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
Baggeren ion het gedichten stem topic, foeiquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Symphonic waarom ben ik stout?
Neu, als die post van mij bagger was dan is die post van jou net zo goed baggerquote:
Wat doe ik nu dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Baggeren ion het gedichten stem topic, foei![]()
En Sintphonic ziet alles
van jou zekerquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
Dan kan jij het onderscheid niet goed maken. Maar om nou twee keer een verkapte tvp te plaatsen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neu, als die post van mij bagger was dan is die post van jou net zo goed bagger
Michhas is niet snel beledigd
ik zat verkeerdquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Baggeren ion het gedichten stem topic, foei![]()
En Sintphonic ziet alles
Kun je niet tussendoor een keer langs gaan bij de leraar?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:31 schreef Lutte het volgende:
Nou, ik stortte vandaag mentaal compleet in op school. Ik snapte geen hol van wiskunde, en het is allemaal zo belangrijk nu, en de extra wiskundeles kan ik niet volgen want dan heb ik Duits, en voor natuurkunde had ik een vier, en daar gaat het volgende proefwerk ook over en we hebben het nog niet besproken omdat een jongen het over mag maken (ja echt, hij loopt na tien minuten huilend weg bij een schoolEXAMEN en mag het overmaken).
Einde.
Dude, die 2e was geen verkapte tvpquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan kan jij het onderscheid niet goed maken. Maar om nou twee keer een verkapte tvp te plaatsen...
Dat is balen zegquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:31 schreef Lutte het volgende:
Nou, ik stortte vandaag mentaal compleet in op school. Ik snapte geen hol van wiskunde, en het is allemaal zo belangrijk nu, en de extra wiskundeles kan ik niet volgen want dan heb ik Duits, en voor natuurkunde had ik een vier, en daar gaat het volgende proefwerk ook over en we hebben het nog niet besproken omdat een jongen het over mag maken (ja echt, hij loopt na tien minuten huilend weg bij een schoolEXAMEN en mag het overmaken).
Einde.
Kun je geen bijles voor wiskunde krijgen? Buiten school om zeg maar?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:31 schreef Lutte het volgende:
Einde.
Excuus. My badquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude, die 2e was geen verkapte tvp
Ik sta een negen voor Duits, dus ik mijn leraar bellen (ja echt) en nu mag ik dus een keertje naar de wiskundebijles, omdat Duits toch een werkles is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kun je niet tussendoor een keer langs gaan bij de leraar?
Of vragen of iemand die het wel kan, het kan uitleggen?
Kusje op je stress?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik sta een negen voor Duits, dus ik mijn leraar bellen (ja echt) en nu mag ik dus een keertje naar de wiskundebijles, omdat Duits toch een werkles is.
En niemand snapt het, met integralen en Riehmansommen en al dat gedoe, dat is het grootste probleem, want je kunt het dus aan niemand vragen. Twee andere meisjes moesten ook huilen van de stress.
GvsE?quote:
Ik denk dat als jullie met z'n allen(een paar namens jullie allen) naar de leraar gaan hij het vast wilt uitleggen... Of vraag of een andere wiskunde-leraar het wilt uitleggenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik sta een negen voor Duits, dus ik mijn leraar bellen (ja echt) en nu mag ik dus een keertje naar de wiskundebijles, omdat Duits toch een werkles is.
En niemand snapt het, met integralen en Riehmansommen en al dat gedoe, dat is het grootste probleem, want je kunt het dus aan niemand vragen. Twee andere meisjes moesten ook huilen van de stress.
Mijn wiskundelerares is ook afdeling en (mijn) mentor, dus op twee tussenuren na zit haar rooster helemaal vol, en dan heb ik dus les, scheikunde (wat ik ook niet kan missen) en Duits dus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kun je geen bijles voor wiskunde krijgen? Buiten school om zeg maar?
En wat betreft natuurkunde, stap gewoon naar je leraar. Zeg gewoon dat je het oneerlijk vindt, want dat is het wel een beetje. De klas hoeft niet de dupe te worden van die ene jongen toch?
Dat is shit....quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn wiskundelerares is ook afdeling en (mijn) mentor, dus op twee tussenuren na zit haar rooster helemaal vol, en dan heb ik dus les, scheikunde (wat ik ook niet kan missen) en Duits dus.
En er is een optie om bijles te krijgen van zesdeklassers, maar dat zijn drie enge nerds die dat doen, en ze zijn alledrie verliefd op mij en stalken me, dus dat is een optie.
En de leraar wilde ook niet dat de jongen het over zou doen, maar de afdeling werd dus helemaal boos op de leraar omdat hij dat tegen ons had gezegd, dus die houdt zich nu enorm aan de regeltjes.
Ja maar echt buiten school om, geen leraar of zesdeklassers. Ik kreeg altijd wiskunde bijles van de vrouw van een oude wiskundeleraar van mijquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn wiskundelerares is ook afdeling en (mijn) mentor, dus op twee tussenuren na zit haar rooster helemaal vol, en dan heb ik dus les, scheikunde (wat ik ook niet kan missen) en Duits dus.
En er is een optie om bijles te krijgen van zesdeklassers, maar dat zijn drie enge nerds die dat doen, en ze zijn alledrie verliefd op mij en stalken me, dus dat is een optie.
En de leraar wilde ook niet dat de jongen het over zou doen, maar de afdeling werd dus helemaal boos op de leraar omdat hij dat tegen ons had gezegd, dus die houdt zich nu enorm aan de regeltjes.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze wil het ook wel uitleggen, zeker nadat we me een groep om extra uitleg gingen vragen, alleen dat uur kan ik dus niet want ik heb Duits en de rest allemaal Frans.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat als jullie met z'n allen(een paar namens jullie allen) naar de leraar gaan hij het vast wilt uitleggen... Of vraag of een andere wiskunde-leraar het wilt uitleggen
Dat is inderdaad een prachtige optie, maar de enige die dat doen horen bij De Fanclub.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest lachen...
Maar dat zou ook een optie kunnen zijn. Leerlingen die het al hebben gehad, het uit laten leggen
Waaaaat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Whehehe jullie missen een dikke rel nu.
En in een tussenuur bij een andere leraar?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze wil het ook wel uitleggen, zeker nadat we me een groep om extra uitleg gingen vragen, alleen dat uur kan ik dus niet want ik heb Duits en de rest allemaal Frans.
Waar!?!?!?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
???quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
waar waar waarquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Ben jij te jong voor.quote:
KPDquote:
Dat ga ik nu dus proberen te regelen, blijkbaar is het dus niet zo'n slecht plan als ik dacht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
En in een tussenuur bij een andere leraar?
Of gewoon in een volgende les?
Kan ik niet inquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben jij te jong voor.
[..]
KPD
Niet? Ik vind MyAT wel bijzonder eigenlijk, zijn bijna allemaal donkere topics.quote:
Ik kan erin maar wat is de rel?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben jij te jong voor.
[..]
KPD
Waarom niet? Ben je 13?quote:
dat valt ook wel meequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet? Ik vind MyAT wel bijzonder eigenlijk, zijn bijna allemaal donkere topics.
Ja dat ga ik hier even vertellen. Kijk maar in het gifjestopic. Vanaf pagina 2 bij 50 ppp, 4 bij 25 ppp.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan erin maar wat is de rel?
Ja, alsof ik nog niet nieuwsgierig zat ben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het gezien (ff op je pohi geklikt)
Dat gaat echt helemaal nergens over die rel
Nee het is echt grappig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het gezien (ff op je pohi geklikt)
Dat gaat echt helemaal nergens over die rel
Op het moment wel, maar normaal staat het vol met KPD en KEL.quote:
OKEquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neu, geen aanvraag gedaanTevens geen behoefte aan denk ik
Ik lees iets over mannentopic modder en vrouwentopicquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat ga ik hier even vertellen. Kijk maar in het gifjestopic. Vanaf pagina 2 bij 50 ppp, 4 bij 25 ppp.
Langzaamquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:45 schreef Michhas het volgende:
Toch maar even aanvraagje gedaan, kijken hoe snel remlof is
Op zich mis je niet heel veelquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, alsof ik nog niet nieuwsgierig zat ben.
Ik ben er ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:45 schreef Lutte het volgende:
Waar is honkeytonk om samen met mij geen achttien te zijn?
In de speeltuin natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:45 schreef Lutte het volgende:
Ik val vanavond voor hem inquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:45 schreef Lutte het volgende:
Ik drink alleen Raak siroop sorryquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Yeaaah! Heb je die nieuwe ranja al geproefd?
Wat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik lees iets over mannentopic modder en vrouwentopic
Dan opeens wel he.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:45 schreef Michhas het volgende:
Toch maar even aanvraagje gedaan, kijken hoe snel remlof is
Zo bijzonder is het niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, alsof ik nog niet nieuwsgierig zat ben.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Yeaaah! Heb je die nieuwe ranja al geproefd?
Die rel om Alexxxxx, Laforest en Sistyria, met Yvonne als aanvoerder, die het in GC gooide.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:46 schreef Ploertendoder het volgende:
Mwah die rel valt wel meeheb ergere gezien
Daar heb ik dan weer niks van meegekregenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die rel om Alexxxxx, Laforest en Sistyria, met Yvonne als aanvoerder, die het in GC gooide.
Link naar het GC topic? Dan voel ik me ook stoer als ik dat lees. *zonnebrilsmiley*quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die rel om Alexxxxx, Laforest en Sistyria, met Yvonne als aanvoerder, die het in GC gooide.
Ohw ja...quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is ook al een tijd geledenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niks van meegekregen
Ja. Dat was gewoon sneu, en daar bedoel ik CC en HT niet mee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef Michhas het volgende:
Gister wel een klein relletje met HT, PB en CC gezien
Rel is wel overdreven trouwens
PB begon ook in mijn fobo te zeiken. Maar heb zijn reactie verwijderd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef Michhas het volgende:
Gister wel een klein relletje met HT, PB en CC gezien
Rel is wel overdreven trouwens
Ach, in elf jaar FOK! hebben we nog wel ergere gehad, veel ergere zelfsquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laforest is gesignaleerdquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Link naar het GC topic? Dan voel ik me ook stoer als ik dat lees. *zonnebrilsmiley*
PB denkt dat ie heel wat is met zijn lijstjequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
PB begon ook in mijn fobo te zeiken. Maar heb zijn reactie verwijderd.
Ik mis ze altijd, om de een of andere reden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach, in elf jaar FOK! hebben we nog wel ergere gehad, veel ergere zelfs
Hehehe toen ik nog bij de FP zat waren er soms ook wel leuke relletjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Iets met mods die opstapten omdat er PM's werden gelezen ofzo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik laat hem lekker in die waan. Ik slaap er geen minuut minder omquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
PB denkt dat ie heel wat is met zijn lijstje
Sowieso penertbaardquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
PB denkt dat ie heel wat is met zijn lijstje
die ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iets met mods die opstapten omdat er PM's werden gelezen ofzo?
Ik herinner me trouwens opeens iets met brandX... En iets met Het_Hupt...quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dat ook vaag herinneren.quote:
Ik heb het allemaal nagelezenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dat ook vaag herinneren.
Altijd leuk jaquote:
Hehehe veel plezierquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:56 schreef lipjes het volgende:
klaar om vanavond weer lekker vies in bed te doen
Je gaat eten in bed?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:56 schreef lipjes het volgende:
quote:
echt woar?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef Michhas het volgende:
Ik zit nog steeds aandachtig te lezen
Houd je uitwerpselen in je ja!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:56 schreef lipjes het volgende:
sorryquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Houd je uitwerpselen in je ja!
Wtfquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
sorry
Zal alleen mijn biologische bouwstenen eruit laten komen
Dat wordt de schoonste sexpartij everquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef lipjes het volgende:
en zal die bouwstenen ook netjes opvangen in een latex zakje hoor zodat het geen kliederboel wordt
Nee hoor, ken beterequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat wordt de schoonste sexpartij ever
Huh?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Met mijn gedicht ben ik eeuwige nummer 2e
Ja snap ikquote:
Da's lullig! Maar jij stemde op mijquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:06 schreef Lutte het volgende:
Ja, HT, die stemming hè... Swarma stemt op mij, stemt ie alleen op mij, is het maar één punt in plaats van vijf!
Dude.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
sorry
Zal alleen mijn biologische bouwstenen eruit laten komen
Tijd voor een betere pc.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef honkeytonk het volgende:
Doe eens respectvol en post rustig! Mijn pc kan dit niet aan
Veel plezier!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:07 schreef lipjes het volgende:
Nou ik ben er weg van, fijn weekend en tot maandag
Te weinig geldquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dude.
[..]
Tijd voor een betere pc.
Baas!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:07 schreef Lutte het volgende:
HT, je flikkert maar op met je nickpic. Ik zeg al drie dagen lang iedere dag dat ik even wil wachten, jij vraagt hoe lang, ik zeg een dag of vier, en je vraagt het de dag erna weer.
Sorryquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:07 schreef Lutte het volgende:
HT, je flikkert maar op met je nickpic. Ik zeg al drie dagen lang iedere dag dat ik even wil wachten, jij vraagt hoe lang, ik zeg een dag of vier, en je vraagt het de dag erna weer.
Is dat erg dan?quote:
quote:
Ik heb het nog nooit gevraagdquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:07 schreef Lutte het volgende:
sowieso nickpicsquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:07 schreef Lutte het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's lullig! Maar jij stemde op mij
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het nog nooit gevraagd
Heet jij HT?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het nog nooit gevraagd
Later manquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yo Dankje
ik begin maandag zonder seks en zal dat de hele dag proberen vol te houden
En anders komt je hand altijd van pas zeg ik maarquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yo Dankje
ik begin maandag zonder seks en zal dat de hele dag proberen vol te houden
Klaag dan nietquote:
Inderdaad.quote:
Ik had geen '_O_' emoticon verwacht.quote:
Jij kan dat, jij zorgde er ook voor dat iedereen mij AP noemdequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ik HT wil heten, dan heet ik HT.
Dan zorg ik er wel voor dat iedereen mij HT gaat noemen
Nigger whaaaat? AP-bui?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ie in een schizofrene AP-bui is.
Blij zijn dat je AP genoemd wordt?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij kan dat, jij zorgde er ook voor dat iedereen mij AP noemde![]()
Ik klaag niet.quote:
Kennelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blij zijn dat je AP genoemd wordt?
Vergeet dat nooit mensen, vergeet dat nooit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij kan dat, jij zorgde er ook voor dat iedereen mij AP noemde![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik had geen '_O_' emoticon verwacht.![]()
voel me ziek, hoe gaat het met jou?
Op't begin wel, heb ik je mijn plan al ooit gePM'd?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik dan ooit een huilpm dat ik hem niet AP moest noemen dan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een Luxemburg zout voor je vraag.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nigger whaaaat? AP-bui?
Dit vereist uitleg
Da's brutaal om te vragen! En het is onaardigquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:11 schreef ElmoFan het volgende:
Lutte, is jouw maandelijks dipje toevallig vandaag?
Dit wou ik net zeggen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:11 schreef ElmoFan het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:11 schreef ElmoFan het volgende:
Ah, jij wil mijn plan ook?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik dan ooit een huilpm dat ik hem niet AP moest noemen dan.
En ik een PM waarom AP niet meer terugkomtquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik dan ooit een huilpm dat ik hem niet AP moest noemen dan.
Het lijkt er anders wel op.quote:
Chronische klachten die tegen elkaar vechten. Nu ben ik zo zwak als een zombie.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vergeet dat nooit mensen, vergeet dat nooit.
Paniek en chaos zaaien is wat ik doe
[..]
I'm okayWat heb je
gisteren?quote:
Ze is nu sowieso neit aardigquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's brutaal om te vragen! En het is onaardig![]()
School & stress dacht ik?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het lijkt er anders wel op.
Ach laat haar iedereen heeft weleens zijn buiquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:13 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
gisteren?
[..]
Ze is nu sowieso neit aardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nopequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op't begin wel, heb ik je mijn plan al ooit gePM'd?
Ooh heb ik ook weleens last van, maar laat me er niet vaak door kennen.quote:
Nee, ik krijg commentaar dat ik klaag als ik iets consateer, er wordt voor de tigtste keer gezeurd om nickpics waar ik allang een dag voor heb gegeven.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit wou ik net zeggen!Je bent een beetje prikelbaar Lutje, wat is er omhoog?
issie niet gewoon gebanned?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En ik een PM waarom AP niet meer terugkomt
Zombies zijn sterk hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Chronische klachten die tegen elkaar vechten. Nu ben ik zo zwak als een zombie.
Ik werd de AP van Ez' forum genoemd omdat ik daar alleen maar liep te bashen, omdat er daar maar 3 mensen zijn die ik amgquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik welquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ooh heb ik ook weleens last van, maar laat me er niet vaak door kennen.
Rustig maarquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, ik krijg commentaar dat ik klaag als ik iets consateer, er wordt voor de tigtste keer gezeurd om nickpics waar ik allang een dag voor heb gegeven.
Ik zal wel beter weten of ik ongesteld ben dan jij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het lijkt er anders wel op.
In films sterven ze zo snel.quote:
kan je ook normaal reageren?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal wel beter weten of ik ongesteld ben dan jij.
En ElmoFan, een maandelijks dipje duurt een wel en geen dag.
Ik vroeg me niks af?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:15 schreef L.no het volgende:
[..]
ja. dus waarom vraag je je het dan af?
sorry, je wilde een pm waarom ap niet meer terugkomt. hoe kom je daarop dat hij dat niet meer wilt?quote:
Nee die had ik alquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:16 schreef L.no het volgende:
[..]
sorry, je wilde een pm waarom ap niet meer terugkomt. hoe kom je daarop dat hij dat niet meer wilt?
Ongesteld?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal wel beter weten of ik ongesteld ben dan jij.
En ElmoFan, een maandelijks dipje duurt een wel en geen dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wil de eerst komende tijd niet terug, en nu ander onderwerpquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:16 schreef L.no het volgende:
[..]
sorry, je wilde een pm waarom ap niet meer terugkomt. hoe kom je daarop dat hij dat niet meer wilt?
vriendschapquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij wil de eerst komende tijd niet terug, en nu ander onderwerp
Yes sir.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij wil de eerst komende tijd niet terug, en nu ander onderwerp
Het moest over een ander onderwerp gaan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:17 schreef Ploertendoder het volgende:
Toch grappig dat zo'n kutuser als AP zoveel teweeg heeft gebracht op FOK!
Dan moet ik je bij deze teleurstellenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef Michhas het volgende:
Ik weet dat iedereen nu dat nummer aan het luisteren is wat ik net poste
Chocolate Puma ft Shermanology - Only Love Can Save Me - Defected Recordsquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef Michhas het volgende:
Ehm neequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef ElmoFan het volgende:
Volgende TT: [GRTDOJW] #787 Waar godverdomme vrolijk zijn nu!!
Hij wilde dat ik zijn naam in leven hieldquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:17 schreef Ploertendoder het volgende:
Toch grappig dat zo'n kutuser als AP zoveel teweeg heeft gebracht op FOK!
Als je dit niet zei, dan had ik het liedje niet gezien. Het klinkt nu al tofquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef Michhas het volgende:
Hatsjoequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij wilde dat ik zijn naam in leven hield
Niet in plants vs zombies.quote:
Ik heb het alleen koud hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Michhas het volgende:
GODVER
Maken jullie nou een motherfucking grapje met zijn allen?
Ik kwam hier fucking vrolijk doen, toen vonden PD en CC het nodig om me te bashen omdat ik blijkbaar aan het baggeren was, en nu loopt iedereen te zeiken dat niemand vrolijk is?
Het is 1 groot complot...quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Michhas het volgende:
GODVER
Ik kwam hier fucking vrolijk doen, toen vonden PD en CC het nodig om me te bashen omdat ik blijkbaar aan het baggeren was, en nu loopt iedereen te zeiken dat niemand vrolijk is?
Ja het was een grapje, niet leuk?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Michhas het volgende:
GODVER
Later kan je er om lachenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Michhas het volgende:
Een stelletje assholes, dat zijn jullie
BOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Michhas het volgende:
In dat geval:quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Michhas het volgende:
Das ook baasquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
In dat geval:
http://forum.fok.nl/user/logout
Ik post bewust.quote:
Ik klikte,gewoon omdat ik op alle links hier klikquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
In dat geval:
Jij doet raar Lutte, watskeburt manquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
In dat geval:
Laat Lutte nu even!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij doet raar Lutte, watskeburt man
Waar is die lieve, grappige, slimme Lutte?
Wij willen geen duivelse Lutte
Ik bagger nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ah, je baggert bewust? Da's nog erger
Nu is ze duivels? Wat is er mis met je?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij doet raar Lutte, watskeburt man
Waar is die lieve, grappige, slimme Lutte?
Wij willen geen duivelse Lutte
Neen.quote:
Lutte basht niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neen.
Als Lutte met rust gelaten wil worden moet ze niet Fok!ken, dit gebash en shit is een beetje onnodig
Ze mag Fok!en maar je hoeft haar niet lastig te vallen ieder heeft zijn buiquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neen.
Als Lutte met rust gelaten wil worden moet ze niet Fok!ken, dit gebash en shit is een beetje onnodig
Lutte basht niet, zo interpreteer jij het alleen maar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neen.
Gast, zij valt mij lastigquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ze mag Fok!en maar je hoeft haar niet lastig te vallen ieder heeft zijn bui
Weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |