quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jij bent op 00-00-0000 geboren dus je bent 26 dagen en 11 maanden en 2010 jaar oud
Fantastischquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:26 schreef Michhas het volgende:
Ik plaats een tvp en tevens post ik meeLeuk man!
!
greatquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:26 schreef Michhas het volgende:
!
Rot eens op met je gebagger.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:26 schreef Michhas het volgende:
!
als hij baggert wat doe ik dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Rot eens op met je gebagger.
quote:
quote:
Leuke reactiesquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Rot eens op met je gebagger.
uberbaggerenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
als hij baggert wat doe ik dan?
Humor is ook ver zoekenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Leuke reactiesDe stemming is weer ver te zoeken merk ik al
Doe hetquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
Hoi! Kunnen jullie een serieus gespreksonderwerp aan?
natuurlijk! voor jou altijd Luttequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
Succesquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:28 schreef lipjes het volgende:
ik ga douchen, kan ik vanavond weer lekker fris tegen mijn vriendin aankruipen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:28 schreef lipjes het volgende:
ik ga douchen, kan ik vanavond weer lekker fris tegen mijn vriendin aankruipen
Tuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
-Ongesteldheidquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Tuurlijk
U heeft de keuze uit:
-Seks
-Neuken
-Bondage
-SM
- En Keiharde seks
de 3equote:Op vrijdag 26 november 2010 19:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Tuurlijk
U heeft de keuze uit:
-Seks
-Neuken
-Bondage
-SM
- En Keiharde seks
Inderdaadquote:
Aah meneertje is beledigd?quote:
Ja hoor...quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
Baggeren ion het gedichten stem topic, foeiquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Symphonic waarom ben ik stout?
Neu, als die post van mij bagger was dan is die post van jou net zo goed baggerquote:
Wat doe ik nu dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Baggeren ion het gedichten stem topic, foei![]()
En Sintphonic ziet alles
van jou zekerquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
Dan kan jij het onderscheid niet goed maken. Maar om nou twee keer een verkapte tvp te plaatsen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neu, als die post van mij bagger was dan is die post van jou net zo goed bagger
Michhas is niet snel beledigd
ik zat verkeerdquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Baggeren ion het gedichten stem topic, foei![]()
En Sintphonic ziet alles
Kun je niet tussendoor een keer langs gaan bij de leraar?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:31 schreef Lutte het volgende:
Nou, ik stortte vandaag mentaal compleet in op school. Ik snapte geen hol van wiskunde, en het is allemaal zo belangrijk nu, en de extra wiskundeles kan ik niet volgen want dan heb ik Duits, en voor natuurkunde had ik een vier, en daar gaat het volgende proefwerk ook over en we hebben het nog niet besproken omdat een jongen het over mag maken (ja echt, hij loopt na tien minuten huilend weg bij een schoolEXAMEN en mag het overmaken).
Einde.
Dude, die 2e was geen verkapte tvpquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan kan jij het onderscheid niet goed maken. Maar om nou twee keer een verkapte tvp te plaatsen...
Dat is balen zegquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:31 schreef Lutte het volgende:
Nou, ik stortte vandaag mentaal compleet in op school. Ik snapte geen hol van wiskunde, en het is allemaal zo belangrijk nu, en de extra wiskundeles kan ik niet volgen want dan heb ik Duits, en voor natuurkunde had ik een vier, en daar gaat het volgende proefwerk ook over en we hebben het nog niet besproken omdat een jongen het over mag maken (ja echt, hij loopt na tien minuten huilend weg bij een schoolEXAMEN en mag het overmaken).
Einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |