Binnen een paar uur uitverkocht zonder dat er iets bekend is. Plus dat het veel en veel te duur is/wordt. En er muzikaal steeds minder interessante dingen voor me bij zijn.quote:
Dat heb ik ook een beetje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:45 schreef friekin_ het volgende:
Wel bang dat de relaxte mensen er dus niet zijn, die hebben toch een andere aanschatmethode. Die gaan niet op f5 duwen een paar uur lang. Dan zijn ze aan het schilderen of beeldhouwen.
Daar was de organisatie afgelopen jaar ook al bang voor en achteraf bleek het een van de meest relaxte edities te zijn, dus daar maak ik me niet zo druk omquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:45 schreef friekin_ het volgende:
Wel bang dat de relaxte mensen er dus niet zijn, die hebben toch een andere aanschatmethode. Die gaan niet op f5 duwen een paar uur lang. Dan zijn ze aan het schilderen of beeldhouwen.
No worries man.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:49 schreef HAL9000S het volgende:
Toch maar geen kaartje gekocht met CJP, schijt 'm te hard voor pas controle
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ha. Ik hoef geen nieuwe tent te kopen zie ik.
Kan het wel denk je?quote:
En komen nog wel kaartjes vrij dude. Nog 8 maanden. Er zijn genoeg mensen die 8 kaartjes gekocht hebben voor vrienden e.d., en die er weer vanaf willen over een tijdje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:49 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb het ook gewoon gedaan met 2 passen van vrienden.quote:
Ben je niet goed! Er is helemaal geen pas controle!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:49 schreef HAL9000S het volgende:
U mag mij tzt PM-en..quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En komen nog wel kaartjes vrij dude. Nog 8 maanden. Er zijn genoeg mensen die 8 kaartjes gekocht hebben voor vrienden e.d., en die er weer vanaf willen over een tijdje.
Lowlandsquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weet iemand nog een leuk festival met leuke muziek?
Thanx ik ben overtuigd, mijn ticket is binnenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:52 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Ben je niet goed! Er is helemaal geen pas controle!
Die was er afgelopen jaar niet en zal er nooit zijn!
Hoe zit het eigenlijk met dat zonnepanelenplan van Wubbo Okkels?
Festival Mondial. TROS muziekfeest. Melt!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weet iemand nog een leuk festival met leuke muziek?
Thnx. Zal me erin verdiepen. Als Monique Smit komt, is het sowieso goed.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Festival Mondial. TROS muziekfeest. Melt!
Ook de pas van een ander geleend dus?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Thanx ik ben overtuigd, mijn ticket is binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |