Nou dat valt ook wel weer mee hoor... het is ook maar wat je wilt lezen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom dan de rest van zijn posts dat het voor diehards zo verschrikkelijk is?Het is gewoon vervelend dat er altijd mensen zijn die daarover zeiken, elk jaar weer.
nuh-uh..quote:
Ik snap het ook niet helemaal van de zaterdag, maar scholieren hebben ook gewoon school. Dus wat is het verschil? Oké, ik heb een les gemist, maar daar blijf ik braaf 2 uurtjes voor na. Vriendin van me heeft haar moeder laten halen. Iedereen kent wel iemand die wel een kaartje voor je wil kopen, waar een wil is, is een wegquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
De eerste keer (2001) was volgens mij om het festival te proberen en daarna nooit meer gemist. Wel is het zo dat ik me nooit zorgen heb hoeven maken of ik wel een ticket kon halen, tot 2010. Gelukkig hebben wij wel kaarten en ik heb niets tegen newbies, maar nogmaals... ik mag het toch wel jammer vinden voor oudegedienden? Ik snap er ook helemaal niks van dat de verkoop op vrijdag gestart is. Waarom niet op zaterdag?
SPOT ON!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar waarom spreek je met geen WOORD over de newbies die achter het net gevist hebben maar d ie wel graag wilden? Is het dan minder jammer voor hun omdat ze het nog nooit hebben meegemaakt?
Damn, ik heb nu wel een heel verkeerde username he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
IK vind het persoonlijk jammer dat newbie niet kan komen (als ie zou willen) door zo'n hype.
haha ja, dat was je oude naam. Nu maar hopen dat Magic Numbers niet komen, anders MOET ik je tegenkomen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Damn, ik heb nu wel een heel verkeerde username he?
En op LL weer dumpenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef friekin_ het volgende:
Ach, in acht maanden tijd kun je best nieuwe vrienden vinden die wel al een kaartje hebben
Inderdaad. Op een mooie dag in mei met je maten naar het postkantoor om een kaartje te halen, zoals vroegah.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef Beaudelaire het volgende:
Of we moeten gewoon weer terug naar het kaartjes-ophalen-op-het-postkantoor-principe.
Dat had wel zn charmesquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:04 schreef icebliss het volgende:
[..]
Inderdaad. Op een mooie dag in mei met je maten naar het postkantoor om een kaartje te halen, zoals vroegah.
Normaal valt er een hele buts af na een flinke regenbui op 1 van de dagen (en dan niet dat van 2009 op donderdagavond, maar een complete zondag bijv.), het is nu gewoon te lang goed weer geweestquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Och jee...je kent mij dus minder dan niet..![]()
Voor de laatste keer: iedereen heeft recht op zijn/haar kaartje. IK vind het persoonlijk jammer dat newbie niet kan komen (als ie zou willen) door zo'n hype. En ik begrijp de hype dus niet. Ik kan niet geloven dat die hype in 3 jaar tijd zo erg geworden is. Ook niet vanwege de reden die ArowanaW geeft. Anders was dat toch allang gebeurt?
Scholieren zitten idd op school, studenten niet. Maar op zich is het een goed punt, al blijft het raar, omdat de voorverkopen vrijwel altijd op zaterdag beginnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal van de zaterdag, maar scholieren hebben ook gewoon school. Dus wat is het verschil? Oké, ik heb een les gemist, maar daar blijf ik braaf 2 uurtjes voor na. Vriendin van me heeft haar moeder laten halen. Iedereen kent wel iemand die wel een kaartje voor je wil kopen, waar een wil is, is een weg
Ik vind het het zuurst voor mensen die er net doorheen waren en net geen kaarten meer hebben, oud, jong, new, diehard. De mensen die dachten van: achja, komt wel... Krab je nogmaals achter de oren. Het is een hype en nog verdomde voorspelbaar ook. Ook weer: jong, oud, new, diehard: dan had je maar 11.00 klaar moeten zitten.
[..]
Had ik al op gereageerd.quote:SPOT ON!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Normaal valt er een hele buts af na een flinke regenbui op 1 van de dagen (en dan niet dat van 2009 op donderdagavond, maar een complete zondag bijv.), het is nu gewoon te lang goed weer geweest
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef ArowanaW het volgende:
De frustratie is nu zover gestegen dat mensen wensen voor kutweer :p
Laten we op LL om deze discussie lachen, oke?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:09 schreef ArowanaW het volgende:
Het zou me bij jou niets verrassen, maar zo kunnen we nog wel even doorgaan :p
Wie zegt dat ik serieus was? :p
Nee hoor, maar ik ben in de loop van de jaren nu eindelijk wijs genoeg om me goed voor te bereiden op kutweer, is het al een paar jaar geen kutweer meerquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef ArowanaW het volgende:
De frustratie is nu zover gestegen dat mensen wensen voor kutweer :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |