Michhas en kwaliteitsuser in één zin zonder het woordje 'geen' is bij voorbaat niet waarheidsgetrouw.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:12 schreef Michhas het volgende:
Mijn nederige excuses broeders, het gebagger is voorbij![]()
* Michhastransformeert zichzelf in de kwaliteitsuser die hij normaal gesproken is
ik grinnik om iedereen, kan er niks aan doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat je elke dag wel een keer zegt dat je altijd na een post van mij moet grinniken
Hallo mensenHoe is het leven hier?
Dit dusquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Michhas en kwaliteitsuser in één zin zonder het woordje 'geen' is bij voorbaat niet waarheidsgetrouw.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Michhas en kwaliteitsuser in één zin zonder het woordje 'geen' is bij voorbaat niet waarheidsgetrouw.
een wisselvallige buiquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:18 schreef Michhas het volgende:
Dan weet ik het beter gemaakt:
Omschrijf jij mij maar eens dan Lutte, wat voor user vind je me wel?
Ik ben zeker geen baggeraar, af en toe ben ik gewoon hyper en heb ik een aanval, maar over het algemeen doe ik gezellig mee en ga ik niet te ver.
Alsjeblieft, een kilo zout.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:18 schreef Michhas het volgende:
Dan weet ik het beter gemaakt:
Omschrijf jij mij maar eens dan Lutte, wat voor user vind je me wel?
Ik ben zeker geen baggeraar, af en toe ben ik gewoon hyper en heb ik een aanval, maar over het algemeen doe ik gezellig mee en ga ik niet te ver.
Aha, de omschrijving is me geheel duidelijk!...quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alsjeblieft, een kilo zout.
Dat was gewoon een te makkelijk grapje uit Fairly Odd Parents!
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:20 schreef Oceanview het volgende:
Koning zijn wil ik niet dus geef me maar een mandarijntje?
Leugens, jij bent 15 en ik ben 13quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dude je bent ouder dan mij (denk ik)
Leugens zeg ik je!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens, jij bent 15 en ik ben 13
jij bent op 00-00-0000 geboren dus je bent 26 dagen en 11 maanden en 2010 jaar oudquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens, jij bent 15 en ik ben 13
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |