Heb het niet heel erg op fysio's hebben mij een keer te vroeg laten beginnen wat resulteerde in een revalidatie van 4 maanden. heb ook een keer voor mijn gevoel 4 weken te lang aan de kant gezeten! Neem liever dingen aan van mensen die daadwerkelijk hetzelfde hebben gehad.quote:
Niemand heeft exact hetzelfde gehad. Elk scheurtje is net iets anders en elke lichaam is anders en elk lichaam hersteld anders.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:40 schreef Snepke het volgende:
[..]
Heb het niet heel erg op fysio's hebben mij een keer te vroeg laten beginnen wat resulteerde in een revalidatie van 4 maanden. heb ook een keer voor mijn gevoel 4 weken te lang aan de kant gezeten! Neem liever dingen aan van mensen die daadwerkelijk hetzelfde hebben gehad.
het enige is wel dat ik in de spits speel, en mijn trainer ook zei dat hij me het groene licht wil geven op de voorwaarde dat ik hem wel beloof onnodige kopduels uit de weg te gaan ( dus alleen doelpogingen ) zodra ik last krijg gewoon wissel en dat ik ook niet te veel duels aanga. ( moet het hebben van mijn versnelling en balcontrole ) en ik ben ook linksbenig en het scheurtje had ik rechts dus schieten enzo hoeft ook allemaal niet met rechts.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:44 schreef Bienelientjee het volgende:
"alleen als ik op mijn enkel druk dan voel ik nog wel dat het gevoelig is."
Zegt meer dan genoeg! Je enkel is nog te zwak om al meteen een hele wedstrijd te spelen. Ik heb ook een scheur in mijn enkelband gehad. Sindsdien is die enkel altijd wel iets zwakker gebleven. Maar je moet gewoon de eerste tijd na je ongeluk rustig aan doen. Zeker als je voelt dat hij nog gevoelig is als je er op drukt, dan ga je er nog niet mee rennen, springen, schoppen en alles. Dat is vragen om een nieuwe scheur!
Speel ook spits, lees mijn reactie hier boven nog maar is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:03 schreef Snepke het volgende:
[..]
het enige is wel dat ik in de spits speel, en mijn trainer ook zei dat hij me het groene licht wil geven op de voorwaarde dat ik hem wel beloof onnodige kopduels uit de weg te gaan ( dus alleen doelpogingen ) zodra ik last krijg gewoon wissel en dat ik ook niet te veel duels aanga. ( moet het hebben van mijn versnelling en balcontrole ) en ik ben ook linksbenig en het scheurtje had ik rechts dus schieten enzo hoeft ook allemaal niet met rechts.
Ik zou van bovenstaand niet te veel aantrekken, ik word al duizelig als ik de fouten ga tellen!quote:Op maandag 29 november 2010 01:17 schreef hansi100 het volgende:
welke gedeelte ? dwaars of langs ,
dwaars ? ruptuur moet geopereerd worden. lateraal ? posterioor ? hoe is de ramus profundus ?
als je exo (naar buiten ) of endo ( naar binnen ) beweeg, hoe voel je pijn ? langs gescheurd ? je kan ook alleen tapen , effe rust tot herstel !!!!, want de calcaneal is ook over belast , plantaris en flexsor digitorum moet versterk worden.
het beste is naar orthopedisch chirurg , vragen aan hem, missch verwijst naar fysio / kinesis threrapy of orto/manu therapy, training niet met sport/kracht training , maak je je zelf nog erger !!!! ik heb vaak mensen met deze klachten behandeld, ook achiles, bic. Femoris /hamstr , etc etc….
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |