quote:Prijswinaars Fallout: New Vegas
Msnk
Echt een Alpha male is hij ook weer niet, zo beschrijven de Amerikanen immers alleenquote:Op maandag 29 november 2010 17:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
erdogan is de enige man die telt in turkije, of je nou voor of tegen em bent tis, een feit waar je mee moet leven
aplha dog was het tochquote:Op maandag 29 november 2010 18:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Echt een Alpha male is hij ook weer niet, zo beschrijven de Amerikanen immers alleenPutin
![]()
in turkije is het voorlopig nog "lente" dus vandaag iig nietquote:Op maandag 29 november 2010 18:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo maar eens naar Schiphol, zou ze sneeuw kennen? ik kom nooit in de winter in Izmir
Is dat van BGof watquote:
quote:The military is armed by the US, and
Turkey recognizes that many fires in its back yard -- from
Iraq to Afghanistan and Pakistan -- can only be solved by
close cooperation with and acceptance of US and NATO
leadership.
idd, ben jij dat?quote:
dat schiet niet echt opquote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Yush
Heb nu wel 3xDLC maar nog niet het spel zelf
hoezo?quote:Op maandag 29 november 2010 20:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is dat een First Person game behoorlijk kut is op de PS3
Nou ja, ik vind de triggers maar vooral de sticks gewoon echt kut werken met de PS3 controller.quote:
ik vind de controls van alle consoles wel best, hoewel de 360 controller wel het best in de hand vind liggenquote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind de triggers maar vooral de sticks gewoon echt kut werken met de PS3 controller.
Met shooter-achtige games dus, wat Fallout in feite gewoon is.
Jeeej, eindelijk! Btw, de korting duurt nu een maand!quote:
Ja ik las hetquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jeeej, eindelijk! Btw, de korting duurt nu een maand!e mijne is onderweg naar Amerika, hij is nu nog in Parijs.
Jij helemaal flippen om niks.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jeeej, eindelijk! Btw, de korting duurt nu een maand!e mijne is onderweg naar Amerika, hij is nu nog in Parijs.
Je mag niet roken, eten en drinken voordat je erin spuugt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is er in godsnaam zo moeilijk aan in een buisje spugen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |