Wat ben je nou voor Turk dat je dat niet weet.quote:
Ik ben verkaasd dat weet iedereen hier.quote:Op zondag 28 november 2010 19:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor Turk dat je dat niet weet.
Pff.quote:Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, dit gebouw, Haydarpaşa Terminal,...
[ afbeelding ]
...is in brand gevlogen (/gestoken[?])...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: CNN Türk
Doet me pijn. Een stukje geschiedenis in de as gelegd.
Pas maar op, straks ga je je kinderen nog Henk en Ingrid noemen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben verkaasd dat weet iedereen hier.
Kost veel.quote:Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:
Haal ze danIJshockeyschaatsen of Noren met harde schoenen, op laatste kan je lekker hard
Misschien voor derde opeenvolgende jaar op Loosdrechtse Plassen schaatsen
Zonde idd..quote:Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow damn, ik zie dit nu pas. Verschrikkelijk!quote:Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is wel hard idd, aliyev is hier echt niet blij mee, er waren ook geruchten over intel. over pkk-vs banden, maar die ben ik nog niet tegen gekomenquote:Op zondag 28 november 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
Azerbeidzjan houdt niet van Erdogan regering en probeert te voorkomen dat Turkije een energieknooppunt wordt.
Tot zover de Turkse broederschap
quote:19. (C) Unprompted by U/S Burns, Aliyev spelled out the reasons Azerbaijan decided to sell gas to Russia last year, noting that ""Moscow had asked" and offered a good price for gas that was surplus anyway. But the real reason, Aliyev confided, was that the sale illustrated to "our Turkish friends" that they will not be allowed to create a gas distribution hub. "Aliyev made clear his distaste for the Erdogan government in Turkey, underscoring the "naivete" of their foreign policy and the failure of their initiatives, including the loss of support for Turkey among traditional international friends because of Ankara,s hostility to Israel. He noted that in his view, there had never been any merit to the notion of a "moderate Islamist" government in Turkey, and that Erdogan,s insistence on promoting Hamas and Gaza ) when other Arab countries were notably silent on these issues ) had brought Turkey no benefits.
Hey hemso.quote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hoi trouwens. Lang niet geweest hier.
Edit: Herkes kaçtimi?
Echt, Erdoganquote:Op maandag 29 november 2010 00:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit is wel hard idd, aliyev is hier echt niet blij mee, er waren ook geruchten over intel. over pkk-vs banden, maar die ben ik nog niet tegen gekomen
[..]
Uit de tot nu toe uitgegeven documenten komt zoiets niet naar voren. Dat waren speculaties van toen de documenten nog niet tentoon waren gesteld. Maar er is pas iets van 1% van het totaal aantal documenten online gezet, dus het is nog maar afwachten wat er nog meer uit gaat komen.quote:Op maandag 29 november 2010 10:26 schreef msnk het volgende:
Dat Amerika PKK helpt was al langer bekend, dat Turkije Al-Qaeda helpt is news to me
Nee.quote:Op maandag 29 november 2010 14:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
NAVO-wapens als ik het goed heb.
Dat is ook niet heel moeilijk natuurlijkquote:Op maandag 29 november 2010 14:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn alleen NAVO-landen die ze in hun bezit hebben.
De Mossad heeft de Koptische rellen in Caïro veroorzaakt.quote:Op maandag 29 november 2010 15:07 schreef msnk het volgende:
Wat zou Mossad's rol in dit alles zijn, krijg steeds meer vragen
Eerst 's zien wat er nog allemaal openbaar wordt gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |