juist jah.. niet meer aan gedacht tijdens het behangen..quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:23 schreef WheeleE het volgende:
Okay, iedereen rustig. Geen paniek! Ik heb net door fervent blijven proberen toch een LL-ticket kunnen scoren*pwew*
ben ik nou de enigequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:38 schreef nectarientje het volgende:
Wij hebben ook allemaal een kaartje![]()
![]()
Mmz, ik had grootse plannen om te gaan hardlopen net in de tram maar gevoelstemperatuur is echt -20 volgens mij
heb er ook wel even behoefte aan.. hebben weer een beetje teveel langs elkaar heen geleefd de afgelopen tijd..quote:
Even wat quality time... altijd leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb er ook wel even behoefte aan.. hebben weer een beetje teveel langs elkaar heen geleefd de afgelopen tijd..
dan even naar R'dam en een hotelletje pakken is toch wel fijn ..
Ik kocht er afgelopen jaar eentje een week voor lowlands, voor de normale prijs. Have no fearquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:02 schreef Atreidez het volgende:
WeekendIk heb ook geen LL kaartje trouwens.. was vanzelfsprekend weer te laat gaan checken online..
Nix zwarts aan... gewoon mensen die zelf toch niet kunnenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik wou net zeggen, lang leve de zwarte markt.
Quality time , veel plezier!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb er ook wel even behoefte aan.. hebben weer een beetje teveel langs elkaar heen geleefd de afgelopen tijd..
dan even naar R'dam en een hotelletje pakken is toch wel fijn ..
Kom je hier een bakkie doen rond die tijd?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:02 schreef Atreidez het volgende:
WeekendIk heb ook geen LL kaartje trouwens.. was vanzelfsprekend weer te laat gaan checken online..
Nee, helaas niet. Had me wel leuk geleken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:41 schreef WheeleE het volgende:
Gaan er nog meer mensen hier naar Jurk in het Paard a.s. donderdag?
Not the mammaquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Het sneeuwt!
En ff wat jeugdsentiment:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |