SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: AggramarRealm: Argent Dawnquote:quote:Realm: Auchindounquote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:Realm: Bronzebeardquote:Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:Realm: Darkspearquote:Realm: Darksorrowquote:Realm: Defias Brotherhoodquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Warlock (80)
Nachtraaf - (H) - Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Mage (80)
Nachthavik - (H) - Priest (80)
Nachtarend - (H) - Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Druid (72)
Nachtwolf - (H) - Shaman (71)Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:Realm: Hellscreamquote:Realm: Haomarushquote:quote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)
Isabeau
Haomarush-(H)- Priest (80)quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightnings Bladequote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- PaladinRealm: Outlandquote:quote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Skullcrusherquote:TBC_Mysterio
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Runetotem&cn=Hanzel[/url]-(H)- Mage (80)
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Runetotem&cn=Razara[/url]-(H)- PriestRealm: Stormscalequote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!*Hosselcopter*
Blizzard's way of saying "Paladins should tank and/or heal.".quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:23 schreef ufopiloot het volgende:
Even m'n rage verhalen uit het laatste topic
What the fuck!Retribution Paladins zijn echt helemaal kapot gemaakt afgelopen patch. Van 9,5k dps met 3 miljoen damage done, kom ik nu niet niet eens boven 8k BURST dps
Templars Verdict is van 25k+ crits naar 13k gegaan, Hammer of Wrath is van 24k naar 16k gegaan, Crusader strike generfed, seal damage/judgement generfed.. Waar the fuck slaat dit op.. 'Cataclysm 85 balance' noemen ze het, maar bij de andere classes is helemaal niets veranderd.
Op een random HC boss gemiddeld 13-14k dps, nu haalde ik de 7k niet eens, waarbij een of andere scrub DK in z'n agi-setje zelf meer haaldeFuuuuuuu. Dat van Templars Verdict moet echt een bug zijn, dat kan nooit opeens zó erg kapot gemaakt worden dat de totale DPS er alleen met die spell al met 15-20% op achteruit gaat.
De warlock is in alles zo'n 12% generved. Mja,, van wat ik heb gelezen in patchnotes is alles generved.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:07 schreef ufopiloot het volgende:
What the fuck!Retribution Paladins zijn echt helemaal kapot gemaakt afgelopen patch. Van 9,5k dps met 3 miljoen damage done, kom ik nu niet niet eens boven 8k BURST dps
Templars Verdict is van 25k+ crits naar 13k gegaan, Hammer of Wrath is van 24k naar 16k gegaan, Crusader strike generfed, seal damage/judgement generfed.. Waar the fuck slaat dit op.. 'Cataclysm 85 balance' noemen ze het, maar bij de andere classes is helemaal niets veranderd.
Op een random HC boss gemiddeld 13-14k dps, nu haalde ik de 7k niet eens, waarbij een of andere scrub DK in z'n agi-setje zelf meer haaldeFuuuuuuu. Dat van Templars Verdict moet echt een bug zijn, dat kan nooit opeens zó erg kapot gemaakt worden dat de totale DPS er alleen met die spell al met 15-20% op achteruit gaat.
Moet je voor de grap eens sinds de patch een holy shock castenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:24 schreef Metonae het volgende:
[..]
Blizzard's way of saying "Paladins should tank and/or heal.".
Pala's zijn lang genoeg OP geweestquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:23 schreef ufopiloot het volgende:
Even m'n rage verhalen uit het laatste topic
Truequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Pala's zijn lang genoeg OP geweest
Mwa, iets minder dan voor patch 4.01, maar ze doen het in vergelijking met de rest op dit moment meer dan prima hoor, tenminste dat is mijn ervaringquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Warriors zijn ook niet zoveel bijzonders meer! Net in de dungeon kon ik er maar heel weinig uitkrijgen!Maarja, komt wel weer goed! Net als de vorige keer! Hoop ik dan!
Omdat het gewoon niet meer lekker speeltquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:29 schreef Vragende het volgende:
Waarom zijn er ineens zo weinig DKs?
Nee, 355 was de maximum cooking skill die ik kon halen op al mijn characters met de pelgrim cookingdingenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:41 schreef Faithfulness het volgende:
455 neem ik aan?
Of is dat nog niet mogelijk?
De 10-jarigen die vroeger hunter waren hebben in WotLK voor Death Knight gekozen, en hebben nu na de Shattering een Troll Druid / Tauren Paladin gerolled.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:29 schreef Vragende het volgende:
Waarom zijn er ineens zo weinig DKs?
Ik heb geen antwoord gezien, dus antwoord ik maar even.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat je kritiek hebt kan me geen ruk schelen, het gaat erom dat je ongefundeerde kritiek hebt. Leg me nou eens uit op wat voor manier die vele flightpaths jou irriteren, want dat is me nog steeds niet duidelijk.
Ga alsjeblieft heel snel een hoekje opzoeken om in te huilen. Warlocks zijn ook behoorlijk vies generfed en ret was gewoon echt héél sterk (ik speel zelf een Paladin, dus voor je met dat argument komtquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:07 schreef ufopiloot het volgende:
Zei ik dat dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:01 schreef Isabeau het volgende:
Want telkens hele stukken moeten lopen in wow gaf jou een fijne gaming experience?
Wat zijn er toch rare mensen.
Eastern Plaguelands heeft er gewoon 7quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:16 schreef Migwi het volgende:
[..]
Zei ik dat dan?
Maar als ik kijk naar Silverpine met 3-4 flightpaths, ja, dan vind ik dat nogal overdreven ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |