abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89182941

Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!, Elke gitarist is welkom!! Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt, jazz of metal , snel of langzaam. Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren. Respecteer elkaars smaak en mening.

Rock on!

De vaste klanten?
TeleluvR.jpg weemeebrian.jpg Aresbewerkt.JPG Tiananmen-Square.gif
--H-I-M--.jpg Jorikjet.jpg shackett.gif mooiwark.JPG rsz_cheshire_cat.jpg
upui.jpg Holland60.jpg skulls.gif inkan_fok.gif flying%20v%20body%202.jpg gitaarheldavatar.png icon.JPG
tn_P1040406.JPG

Gitaarmerken?
BC Rich | Bo~El | Dean Guitars | Epiphone | ESP | Fender | Gibson | Gretsch | Hofner Ibanez | Jackson | Line 6 | Martin & Co | Maverick | Music Man Parker | PRS | Squier | Taylor

Versterkers?
Fender | Laney | Line6 | Marshall | Mesa Boogie | Peavey | Randall | Vox

Effecten?
Boss | Dunlop | Electro-Harmonix | Digitech | Line 6 | Zoom

Tabs?
Mxtabs | OLGA | Harmony Central | Guitar Tabs | Tabsrus | Ultimate Guitar All Guitar Tabs | Tabster | Taborama | My Songbook Powertabs | Guitar Tab Universe

Winkels?
Feedback | Groove Factory | Music Partner | Dirk Witte | Haar Guitars | Music Store | Kees Dee | Musik Produktiv | Lord of the Strings | Guitar Center in Wierden | Thomann | Guitarbox

Overige?
Gitaar.net | Gitaarnet.nl | Harmony Central | Cyberfret Maak je eigen gitaar | Het afstellen van je gitaar | Het afstellen van je gitaar 2 Gear Acquisition Syndrome (gas)

De OP vindt men hier.
pi_89183592
tvp
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_89183634
jeuj! lowlands kaartjes binnen, meteen tvp
pi_89184314
Kutgedoe met studie. Niets wil meer lukken, resultaten zijn mager en motivatie is er nooit echt geweest. :'(
pi_89184368
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:15 schreef Iemand91 het volgende:
Kutgedoe met studie. Niets wil meer lukken, resultaten zijn mager en motivatie is er nooit echt geweest. :'(
Welke studie? Misschien beter iets anders gaan doen wat je wel leuk vindt? (Hoewel dat makkelijker gezegd dan gedaan is soms :P )
pi_89184541
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:16 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Welke studie? Misschien beter iets anders gaan doen wat je wel leuk vindt? (Hoewel dat makkelijker gezegd dan gedaan is soms :P )
2e-jaars Bouwkunde in Delft. Vroeger altijd plattegrondjes getekend en altijd gedacht dat ik architect wilde worden. Maar meer beroepen/gebieden begon/begin ik interessant te vinden (rechten, economie, piloot (serieus overwogen), iets in de tv/film-industrie). Van alles.
Maar 't is gewoon kut dat ik 2 jaar bezig ben, niet weet wat ik überhaupt wil en hiermee dus je tijd (én veel (studiefinancierings)geld wegdonderd). En het is dus zeker veel makkelijker gezegd dan gedaan.
pi_89184865
Lastig inderdaad, mijn reden waarom ik niets ben gaan studeren en nu al 5 jaar aan het werk ben. Ook niet ideaal kan ik je zeggen, had makkelijk naar Delft gekund voor wat dan ook...
  vrijdag 26 november 2010 @ 16:43:04 #8
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_89185619
Nieuwe camera binnen *O*

Binnenkort is filmpje maken :9

Maar eerst eens verzinnen wat ik ga doen :')
pi_89186136
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:20 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

2e-jaars Bouwkunde in Delft. Vroeger altijd plattegrondjes getekend en altijd gedacht dat ik architect wilde worden. Maar meer beroepen/gebieden begon/begin ik interessant te vinden (rechten, economie, piloot (serieus overwogen), iets in de tv/film-industrie). Van alles.
Maar 't is gewoon kut dat ik 2 jaar bezig ben, niet weet wat ik überhaupt wil en hiermee dus je tijd (én veel (studiefinancierings)geld wegdonderd). En het is dus zeker veel makkelijker gezegd dan gedaan.
Ai, naar om daar na 2 jaar pas achter te komen. Zoiets had m'n broer ook, die deed L&R in Delft, maar na 2 jaar zag hij in dat het niet echt iets voor hem was.

Ik hoop dat het met mij wat beter afloopt, ik heb die switch al half meegemaakt eigenlijk :+ In de 3e klas koos ik blind voor het profiel NT omdat ik sowieso iets met techniek wilde doen, maar nu ga ik ws rechten/conservatorium doen :P
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:00:46 #10
267402 Libelah
ex-metaalkop
pi_89186381
Dan nog is NT geen slechte keus hoor. Met dat profiel (mits Bio) kan je elke studie gaan doen, op klassieke talen na...
pi_89186449
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:00 schreef Libelah het volgende:
Dan nog is NT geen slechte keus hoor. Met dat profiel (mits Bio) kan je elke studie gaan doen, op klassieke talen na...
Ja daarmee bof ik idd. Biologiekant haat ik helemaal dus dat valt nog mee :P. Klassieke talen kan ik ook nog gaan doen (doe Latijn), maar dat wil ik niet omdat mijn beide ouders dat al hebben gedaan haha.
pi_89186629
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:20 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel ruk ja, kwam zelf na 2 jaar werktuigbouwkunde erachter dat het toch niks voor mij was. Gestopt en informatica gaan doen, alternatief van 'maar afmaken' trok me ook niet. Had ik nog 2 jaar 'weggegooid' aan iets wat ik helemaal niet wilde gaan doen.

Maar ja, als dit echt niet is wat je wil is het ook zonde om er nog meer tijd en geld in te stoppen. Hoe dan ook, blijft kleute.
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:18:52 #13
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_89187372
Inderdaad. In de hele 2 jaar heb ik wel gedacht van stoppen. Maar in het begin dacht ik ook nog van "Het is nieuw, je woont (officieel gezien) op kamers, hte moet gewoon wennen', maar na 2 jaar is dit nog steeds het gevoel wat ik heb.
Ik 'rafffel' het dus ook gewoon een beetje af omdat ik eigenlijk gewoon geen motivatie heb; wat zich natuurlijk weer uit in niet al te daverende resultaten 'Hoogtepunt' was m'n portfolio voor een vak' de leraren vonden het mooi/interessant genoeg om in een soort van tentoonstelling te gebruiken. Moet eigenlijk maar 'ns een goed gesprek met een studieadviseur o.i.d. hebben.

And besides, ik doe eigenlijk niks anders dan ervoor bezig zijn wat zich uit in het gitaar spelen; gebeurd dus niet/nauwelijks...
pi_89187475
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:22 schreef Iemand91 het volgende:
Inderdaad. In de hele 2 jaar heb ik wel gedacht van stoppen. Maar in het begin dacht ik ook nog van "Het is nieuw, je woont (officieel gezien) op kamers, hte moet gewoon wennen', maar na 2 jaar is dit nog steeds het gevoel wat ik heb.
Ik 'rafffel' het dus ook gewoon een beetje af omdat ik eigenlijk gewoon geen motivatie heb; wat zich natuurlijk weer uit in niet al te daverende resultaten 'Hoogtepunt' was m'n portfolio voor een vak' de leraren vonden het mooi/interessant genoeg om in een soort van tentoonstelling te gebruiken. Moet eigenlijk maar 'ns een goed gesprek met een studieadviseur o.i.d. hebben.

And besides, ik doe eigenlijk niks anders dan ervoor bezig zijn wat zich uit in het gitaar spelen; gebeurd dus niet/nauwelijks...
Hehe, het feit dat het ook wel lukt allemaal zonder al te veel moeite helpt dan ook niet... Dan kun je nog doormodderen zonder met je neus op de feiten gedrukt te worden...

Maar zo'n gesprek lijkt me wel een goeie aktie, succes ermee iig ;)
pi_89187615
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:25 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Hehe, het feit dat het ook wel lukt allemaal zonder al te veel moeite helpt dan ook niet... Dan kun je nog doormodderen zonder met je neus op de feiten gedrukt te worden...

Maar zo'n gesprek lijkt me wel een goeie aktie, succes ermee iig ;)
Allemaal lukt zonder moeite; zeker niet. Ik geloof dat ik m'n p in 2 jaar moet hebben. Ik heb bijvoorbeeld 50 v.d. 60 punten gehaald. Als ik dat nog wil halen voor zomervakantie moet ik nog een vrij groot verslag maken, plus een 3 à 4 (moeilijke) vakken tentamen overdoen.
En zoals gezegd; ik ben er continu mee bezig. Tijd om andere dingen te doen heb ik nauwelijks (zelfs in weekends niet). Word er gewoon een beetje :O van...
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:40:50 #17
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_89188089
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:29 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Allemaal lukt zonder moeite; zeker niet. Ik geloof dat ik m'n p in 2 jaar moet hebben. Ik heb bijvoorbeeld 50 v.d. 60 punten gehaald. Als ik dat nog wil halen voor zomervakantie moet ik nog een vrij groot verslag maken, plus een 3 à 4 (moeilijke) vakken tentamen overdoen.
En zoals gezegd; ik ben er continu mee bezig. Tijd om andere dingen te doen heb ik nauwelijks (zelfs in weekends niet). Word er gewoon een beetje :O van...
Je bent toch aardig actief op fok! :P
pi_89188108
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:40 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

:P
pi_89188462
En toen was mijn witte Ibanez weg :+ :P
pi_89188674
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:40 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Korte nachten hè ;) :{
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:16:11 #21
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_89189333
En toen was mn geld weg :+ :p
pi_89189519
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:16 schreef Dribbel_ het volgende:
En toen was mn geld weg :+ :p
Maar ben je een toffe gitaar rijker :+
pi_89190304
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:18 schreef TeleluvR het volgende:
Hoe bout kan zo'n ding zijn?

http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_48/OFF15.SHTML
Sparen voor een Weller _O_

Dat ding is wel geinig, maar verwacht geen wonderen... ik heb ook nog wel zo'n 'speelgoed ding'... mag je zo hebben.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_89190736
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:48 schreef Iemand91 het volgende:
oh yeah!
Ik dacht dat je ging linken naar het nummer van Daft Punk.

:P

Maar wel vet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')