Welke studie? Misschien beter iets anders gaan doen wat je wel leuk vindt? (Hoewel dat makkelijker gezegd dan gedaan is somsquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:15 schreef Iemand91 het volgende:
Kutgedoe met studie. Niets wil meer lukken, resultaten zijn mager en motivatie is er nooit echt geweest.
2e-jaars Bouwkunde in Delft. Vroeger altijd plattegrondjes getekend en altijd gedacht dat ik architect wilde worden. Maar meer beroepen/gebieden begon/begin ik interessant te vinden (rechten, economie, piloot (serieus overwogen), iets in de tv/film-industrie). Van alles.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:16 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Welke studie? Misschien beter iets anders gaan doen wat je wel leuk vindt? (Hoewel dat makkelijker gezegd dan gedaan is soms)
Ai, naar om daar na 2 jaar pas achter te komen. Zoiets had m'n broer ook, die deed L&R in Delft, maar na 2 jaar zag hij in dat het niet echt iets voor hem was.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
2e-jaars Bouwkunde in Delft. Vroeger altijd plattegrondjes getekend en altijd gedacht dat ik architect wilde worden. Maar meer beroepen/gebieden begon/begin ik interessant te vinden (rechten, economie, piloot (serieus overwogen), iets in de tv/film-industrie). Van alles.
Maar 't is gewoon kut dat ik 2 jaar bezig ben, niet weet wat ik überhaupt wil en hiermee dus je tijd (én veel (studiefinancierings)geld wegdonderd). En het is dus zeker veel makkelijker gezegd dan gedaan.
Ja daarmee bof ik idd. Biologiekant haat ik helemaal dus dat valt nog meequote:Op vrijdag 26 november 2010 17:00 schreef Libelah het volgende:
Dan nog is NT geen slechte keus hoor. Met dat profiel (mits Bio) kan je elke studie gaan doen, op klassieke talen na...
Dat is inderdaad wel ruk ja, kwam zelf na 2 jaar werktuigbouwkunde erachter dat het toch niks voor mij was. Gestopt en informatica gaan doen, alternatief van 'maar afmaken' trok me ook niet. Had ik nog 2 jaar 'weggegooid' aan iets wat ik helemaal niet wilde gaan doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
2e-jaars Bouwkunde in Delft. Vroeger altijd plattegrondjes getekend en altijd gedacht dat ik architect wilde worden. Maar meer beroepen/gebieden begon/begin ik interessant te vinden (rechten, economie, piloot (serieus overwogen), iets in de tv/film-industrie). Van alles.
Maar 't is gewoon kut dat ik 2 jaar bezig ben, niet weet wat ik überhaupt wil en hiermee dus je tijd (én veel (studiefinancierings)geld wegdonderd). En het is dus zeker veel makkelijker gezegd dan gedaan.
Hehe, het feit dat het ook wel lukt allemaal zonder al te veel moeite helpt dan ook niet... Dan kun je nog doormodderen zonder met je neus op de feiten gedrukt te worden...quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:22 schreef Iemand91 het volgende:
Inderdaad. In de hele 2 jaar heb ik wel gedacht van stoppen. Maar in het begin dacht ik ook nog van "Het is nieuw, je woont (officieel gezien) op kamers, hte moet gewoon wennen', maar na 2 jaar is dit nog steeds het gevoel wat ik heb.
Ik 'rafffel' het dus ook gewoon een beetje af omdat ik eigenlijk gewoon geen motivatie heb; wat zich natuurlijk weer uit in niet al te daverende resultaten 'Hoogtepunt' was m'n portfolio voor een vak' de leraren vonden het mooi/interessant genoeg om in een soort van tentoonstelling te gebruiken. Moet eigenlijk maar 'ns een goed gesprek met een studieadviseur o.i.d. hebben.
And besides, ik doe eigenlijk niks anders dan ervoor bezig zijn wat zich uit in het gitaar spelen; gebeurd dus niet/nauwelijks...
Allemaal lukt zonder moeite; zeker niet. Ik geloof dat ik m'n p in 2 jaar moet hebben. Ik heb bijvoorbeeld 50 v.d. 60 punten gehaald. Als ik dat nog wil halen voor zomervakantie moet ik nog een vrij groot verslag maken, plus een 3 à 4 (moeilijke) vakken tentamen overdoen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:25 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Hehe, het feit dat het ook wel lukt allemaal zonder al te veel moeite helpt dan ook niet... Dan kun je nog doormodderen zonder met je neus op de feiten gedrukt te worden...
Maar zo'n gesprek lijkt me wel een goeie aktie, succes ermee iig
Je bent toch aardig actief op fok!quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Allemaal lukt zonder moeite; zeker niet. Ik geloof dat ik m'n p in 2 jaar moet hebben. Ik heb bijvoorbeeld 50 v.d. 60 punten gehaald. Als ik dat nog wil halen voor zomervakantie moet ik nog een vrij groot verslag maken, plus een 3 à 4 (moeilijke) vakken tentamen overdoen.
En zoals gezegd; ik ben er continu mee bezig. Tijd om andere dingen te doen heb ik nauwelijks (zelfs in weekends niet). Word er gewoon een beetjevan...
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je bent toch aardig actief op fok!
Korte nachten hèquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je bent toch aardig actief op fok!
Sparen voor een Wellerquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:18 schreef TeleluvR het volgende:
Hoe bout kan zo'n ding zijn?
http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_48/OFF15.SHTML
Ik dacht dat je ging linken naar het nummer van Daft Punk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |