Nah, denk het niet. Als ik minder gebruikelijke elementen ga proberen, dan eerder die Chi-Sonics.quote:
Korina FTW:quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nah vind hem niet echt mooi
Was nog wel een tijdje geïnteresseerd in deze
[ afbeelding ]
Maar ovoorlopig komt er geen nieuwe elektrische gitaar meer in hier.
Bij m`n werk hebben we sinds maandag een nieuwe lijn van gitaren van Doodad.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:46 schreef Gitaarmat het volgende:
En ik krijg morgen mn nieuwe gitaar binnen, special edition van de fender les paul lijn:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Een lowlandskaartje te koop ik kan helaas niet. Bieden vanaf 500 euro.
Het is iets duurder maar ik heb er moeite voor gedaan en het is uitverkocht.
Die van Brian May op het dak is erg goed!.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:28 schreef Iemand91 het volgende:
Zit in de kamer en m'n moeder moest 'Blauw Bloed' kijken.
Hadden ze het over (off course) Prins William enzo.
Kwamen ze bij een stukje over Buckinham Palace inclusief Brian May en de Concorde met de Red Arrows:
Ik zal wel vloeken in de kerk in dit topic als ik dit zeg, maar m'n haren gaan overeind staan bij (vooral) dat laatste stuk met die Concorde en de Red Arrows.
Geweldig!
EDIT: random gezochte filmpjes natuurlijk...
GAS verdommequote:
quote:
Mijn hart is gevuld met trots enzoquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Muziektijddddd
http://www.speedyshare.com/files/25407808/Medievil_heel.wma
Na 4 minuten een solo ingespeeld met de witte nieuwe ibanez![]()
Sowieso: gitarenquote:Op zondag 28 november 2010 11:08 schreef guitarist het volgende:
50 euro voor gitaar afstellen!Wat ben ik blij dat ik niet in de randstad woon.
The Edge is enorm overrated en Bono heeft amper stem.quote:Op zondag 28 november 2010 01:53 schreef Braddie het volgende:
Wat is er mis met U2?
The edge is echt een goede gitarist, en de stem van Bono is ook erg goed(apart, dat wel).
Even on the topic.
Ik heb net Baby van Justin Bieber wat opgeleukt met wat akkoorden er tussendoor(Zowel normaal als Wahwah)
quote:
Ik vind Green Day juist niets..quote:Op zondag 28 november 2010 13:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
The Edge is enorm overrated en Bono heeft amper stem.
Als je The Saints Are Coming luistert worden dat hele U2 compleet weggeblazen door Green Day.
En Justin Bieber begin ik maar niet eens over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |