Gebruik dan een simpele interface met xlr inputs zodat je het tenminste los op kan nemen...quote:Op maandag 29 november 2010 10:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk slechte kwaliteit qua opname, want het gaat allemaal direct de geluidskaart in(en dat is geen professioneel ding)
Maar ik wil wel proberen het zo goed mogelijk te laten klinken qua spel en dergelijk.
Valt wel mee, ze hebben ook goedkopere USB interfaces nu!quote:Op maandag 29 november 2010 13:19 schreef brother52 het volgende:
Dat spul van focusrite is volgens mij ook redelijk prijzig.
Oh, dat zeker. Alleen beetje ver buiten budget nogquote:Op maandag 29 november 2010 14:39 schreef brother52 het volgende:
Ik vind 165 euro best wel meevallen voor een interface.
Als de kwaliteit een beetje te vergelijken is met hun high-end spul, dan is dat het geld meer dan waard.
Ik heb er nog niet op één kunnen spelen, maar bij Feedback R'dam staat er één en die is echt heel netjes gebouwd. Ik lees er iig goede dingen over.quote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan mag je ook niet aan mijn explorer komen
[..]
Ik zit er zelf ook regelmatig te zoeken. als er iets betaalbaars op staat, is het vaak brandhout of een of ander vaag merk.
Ik ben bang dat ik toch voor een nieuwe zal moeten gaan.
Zijn die bassen van Vintage eigenlijk wat? Die zullen vast niet al te duur zijn.
De electronica is soms EOL, maar dat is makkelijk te fixen met een GFS-inbreng en een handige SleutelFriesquote:Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef The_Dean het volgende:
Onze zanger heeft zo'n LP van Westone, erg goed spul voor dat geld. Nieuw 225 euro, set neck, Wilkinson pickups... niet slecht. Goede afwerking ook.
Daarom, electronica moet je nooit naar kijken, dat is zo opgelostquote:Op maandag 29 november 2010 14:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De electronica is soms EOL, maar dat is makkelijk te fixen met een GFS-inbreng en een handige SleutelFries
Ik heb op een strat van Vintage gespeeld en die was in elk geval erg goed. Zo goed dat ik hem bijna mee naar huis wilde nemen maar er staan andere dingen hoger op mijn lijstje.quote:Op maandag 29 november 2010 14:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet op één kunnen spelen, maar bij Feedback R'dam staat er één en die is echt heel netjes gebouwd. Ik lees er iig goede dingen over.
Ja, die zijn inderdaad de moeite best wel waard. Net als dingen uit de Samick fabriek tot midden jaren 90.quote:Wat van Marktplaats tof is om in de gaten te houden zijn de Matsumoko-fabrikaten (merken als Vantage, Westone en Aria). Dat zijn topdingen uit de jaren 70/80 en die gaan wel voor 100 a 200,- vaak.
quote:En natuurlijk mag je wel spélen op mijn bassen hoor.
Is ook te regelenquote:Op maandag 29 november 2010 15:06 schreef brother52 het volgende:
![]()
Maar dan moet ik eerst leren bassen.
toch snap ik nog steeds de link niet. Vintage -> stonesour ?quote:Op maandag 29 november 2010 03:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik mag op m`n werk een opname gaan maken met een maat van me(voor z`n vriendin..)
En ik kan dan wel weer de zoveelste Fender Strat gebruiken en de zoveelste standard Bas gitaar.
Maar dan doe ik het liever met een oude Gibson en een oude Rickenbacker en Jazzbass.
Geeft het dan net weer wat meer karakter vind ik.
En een witte L?quote:Op maandag 29 november 2010 08:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wil al 5 jaar een P en nu ik er een heb blijft iedereen er af!.
Ik zal marktplaats in de gaten houden voor je.
Sansa clip+quote:Op maandag 29 november 2010 17:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet iemand nog een mp3-speler (goedkoop) maar wel met uitbreidbaar geheugen dmv microsd of sd? Goedkoopste die ik vind is en creative van 100eu
Gewoon een iPod Classic 160GB kopenquote:Op maandag 29 november 2010 17:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet iemand nog een mp3-speler (goedkoop) maar wel met uitbreidbaar geheugen dmv microsd of sd? Goedkoopste die ik vind is en creative van 100eu
Applequote:Op maandag 29 november 2010 17:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon een iPod Classic 160GB kopen
Ik ben ook fan, maar Itunes isquote:Op maandag 29 november 2010 17:27 schreef The_Dean het volgende:
Ben ook niet direct een fanboy hoor, totaal niet, maar die iPod is een geniale zet geweest. Heb een Nano [oude generatie] en is echt wel een fijn ding
Ja, dat had ik liever anders gezien, maar nu ik er wat aan gewend ben valt het enigzins mee...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |