kijk dit soort kansloze rukkers gaan naar lowlandsquote:Ben vandaag ontslagen.. Was natuurlijk ook niet zo netjes om de kaartjes on-line te bestellen in de baas z'n tijd. Maar had ik een ander keus dan?! Mojo bedankt !! Nu moet ik maar bekertjes gaan rapen of zo..
Peter, Haus am See | 21:14 | 26.11.10
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:26 schreef Agiath het volgende:
Iedereen die op zo'n achterbakse manier geld verdient mag van mij een hersentumor krijgen en daar zeer langzaam kapot aan gaan, kankerhufters.
Sterker nog: het is strafbaar. Je mag maar 10% extra vragen, incl. verzendkosten. Maar het is niet te controleren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:44 schreef MarioPeen het volgende:
[..]
Klopt, maar het is nog steeds afzetterij.
Hoi trolquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:57 schreef hondebrok het volgende:
ah ik heb weer 2 extra kaarten van een maat die niet meer zelf gaat.
Zwarthandelaars en naïeve dakhazen die deze praktijken in stand houden moeten preventief geruimd worden...quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:45 schreef Granmal het volgende:
Te gek voor woorden toch? Mensen die massaal inkopen en dan weer doorverkopen.
Ga op de geur af zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:18 schreef Cubeforc3 het volgende:
Waar is alle furore voor idioten die voor ¤300 kaartjes kopen? Zonder dat soort idioten kunnen die verkopers geen kaarten doorverkopen.
Precies. Weg ermee, achterlijk uitshot.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zwarthandelaars en naïeve dakhazen die deze praktijken in stand houden moeten preventief geruimd worden...
Noem je dit soort mensen kansloze rukkers?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef hondebrok het volgende:
trouwens, op de telegraaf site:
[..]
kijk dit soort kansloze rukkers gaan naar lowlands
Jan-Jaap van der Wal had ooit een plan geopperd om deze mensen te filteren uit de maatschappij...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:39 schreef Zwolsboy het volgende:
Wat nog leuker is.
De dag van aankomst bij de entree staan en roepen ik heb nog een kaartje te koop! 500 euro wie wil hem??? de hoogste bieder wint.
Dan zien hoe geil die lui worden![]()
Zal me niet verbazen als er chicks tussen zitten die geheel uit de kleren gaan en in hun kont gaan vingeren om dat kaartje
Dat heet vraag en aanbod. Tevens een zeer slimme manier van geld verdienen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:45 schreef Granmal het volgende:
Te gek voor woorden toch? Mensen die massaal inkopen en dan weer doorverkopen.
Slimquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat heet vraag en aanbod. Tevens een zeer slimme manier van geld verdienen.
DIT.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:26 schreef Agiath het volgende:
Daarom maar 1 kaart per adres en liever per DigiD laten halen, ben je van het probleem af.
Iedereen die op zo'n achterbakse manier geld verdient mag van mij een hersentumor krijgen en daar zeer langzaam kapot aan gaan, kankerhufters.
Mwah, op een dergelijke manier een paar honderd euro op een dag verdienen vind ik eigenlijk best slim.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:43 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Slim![]()
In 1959 was dat misschien slim. Nu is het gewoon achterlijk.
Nog steeds slim hoor. Voor 50 euro een kaartje kopen (of voor hoeveel de kaartjes voor dat kansloze festival dan ook weg gaan aan de kassaquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:43 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Slim![]()
In 1959 was dat misschien slim. Nu is het gewoon achterlijk.
Dus dit is erger dan mensen die geld verdienen met speculeren en op die manier pensioenfondsen kapotmaken? Lekkere prioriteiten heb jij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Totaal kromme vergelijking, het heeft iets te maken met moraal. Het gaat hier om festival tickets. Ik wil je wel eens zien als je 300 euro mag neertellen voor een concert kaartje van je favo-artiest. Kijken of je het dan leuk vond dat de oorspronkelijke prijs 45 euro was.
Tering zeg, dat je het uberhaupt probeert goed te praten. Heb je 10 kaarten gekocht o.i.d.?Faalhaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |