quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:44 schreef PiRANiA het volgende:
De topics van vorig jaar:Dat moet hendig beter kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Ik neem inderdaad meer sterk spul mee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik had vorig jaar 4x 1,5 1:2 cola-beerenburg bij me en dat is niet opgegaan, dus dat was genoeg
Had dat dan ff meegenomenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik had vorig jaar 4x 1,5 1:2 cola-beerenburg bij me en dat is niet opgegaan, dus dat was genoeg
Ik heb een kaartje!quote:
Kreeg ik ook. Ik had de code verkeerd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:58 schreef Xeanor het volgende:
Hoe the fuck gebruik ik die CJP pas?
Heb een code maar dat geeft alleen maar "wachtwoord ongeldig".
Ik heb 'm toch echt 100% goed hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kreeg ik ook. Ik had de code verkeerd.
Daar was ik zelf ook al wel op gekomen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
ga naar ticketmaster.nl, log in, ga naar transacties en tadaa daar is je ticket.
Vaker proberen, hij pakt em op een gegeven moment wel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:58 schreef Xeanor het volgende:
Hoe the fuck gebruik ik die CJP pas?
Heb een code maar dat geeft alleen maar "wachtwoord ongeldig".
Als ze slim waren geweest hadden ze het aan hun op kantoor werkende vrienden gevraagdquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:58 schreef AMDB het volgende:
Wordt lachen als straks allemaal mensen uit hun werk komen en kaartje willen kopen.
Eigenlijk een beetje medelijden
Zozozozo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:01 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als ze slim waren geweest hadden ze het aan hun op kantoor werkende vrienden gevraagd![]()
Ik werk achter 3 monitoren, eentje voor CAD eentje voor documenten en eentje voor fok
Okee... het is geen Ipad maar tochquote:
Ik moet de spaarpot ook omkieperen vrees ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:03 schreef PiRANiA het volgende:
Maar goed, voor de rest van de maand niet eten, het geld is op.
Geen loon gekregen de 24 of 25ste?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:03 schreef PiRANiA het volgende:
Ik stap over op droge biscuits met campingboterquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:03 schreef PiRANiA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |