quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:14 schreef Da.boy het volgende:
Ooh man, Catbert frusteerd me echt. Daarom stel ik voor om te vechten, PM mij je gegevens dan kunnen we een keer afspreken.
Collega's hebben.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:16 schreef SuperwormJim het volgende:
In je vrije tijd met collega's omgaan
lees eens 80& van de reacties in dit topicquote:Op woensdag 1 december 2010 00:10 schreef Lo-Fi het volgende:
Het zijn juist de onzekere personen die er niet mee kunnen omgaat dat niet iedereen meeborrelt. Blijkbaar kun je ook gewoon niet mee gaan en is er dus een keus. Vreselijk vinden ze het dat er mensen zijn die anders zijn / denken.
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 00:10 schreef Lo-Fi het volgende:
Het zijn juist de onzekere personen die er niet mee kunnen omgaat dat niet iedereen meeborrelt. Blijkbaar kun je ook gewoon niet mee gaan en is er dus een keus. Vreselijk vinden ze het dat er mensen zijn die anders zijn / denken.
Het hoeft niet zozeer te gaan om kutcollega's. In heel veel gevallen heb je ook collega's die je wel oke vindt maar verder niet zoveel mee hebt. Je hebt er naast het werk geen klik mee, maar dan ook echt niet. Een voorbeeld is een collega die je puur zou uitkiezen om een project mee te doen vanwege zijn ervaring en kennis en omdat jullie wel normaal met elkaar kunnen opschieten in een werksituatie. Maar je hebt totaal niet de behoefte om met hem een borrel te gaan drinken en sociaal te doen. Dat kan, gebeurt zo vaak. Dan zou het onverstandig zijn om dan een andere baan te gaan zoeken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nogmaals; ik vind de klacht terecht in de gevallen waar een normaal leuk bedrijf borrels heeft met normale leuke werknemers en er een aantal personen die (zoals in de TT aangegeven wordt) nooit komen opdagen bij sociale dingen. Niet elke borrel meemaken prima, en als je kutcollega's hebt kan ik me ook voorstellen dat je er niet op zit te wachten maar dan zou ik toch echt een andere baan zoeken.
[..]
Kut, je hebt me door, ik heb ook helemaal geen vrienden enzo![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |