abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89199463
Misschien hebben zij wel vrienden buiten het werk?

Misschien haten ze je, ondat je een Fok!ker bent?

Genoeg verklaringen mogelijk.
pi_89349286
Ooh man, Catbert frusteerd me echt. Daarom stel ik voor om te vechten, PM mij je gegevens dan kunnen we een keer afspreken.
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:35:56 #103
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_89350027
Collega's die te veel vriendjes met elkaar zijn, zijn een bedrijfsrisico.
pi_89351301
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 17:14 schreef Da.boy het volgende:
Ooh man, Catbert frusteerd me echt. Daarom stel ik voor om te vechten, PM mij je gegevens dan kunnen we een keer afspreken.
:')

Je gaat hem met spelfouten om de oren slaan?
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 18:16:19 #105
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_89351346
In je vrije tijd met collega's omgaan :')
F.K.A. SuperwormJim
pi_89352163
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:16 schreef SuperwormJim het volgende:
In je vrije tijd met collega's omgaan :')
Collega's hebben. :')
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89352561
Dit soort topics haat ik dus, waarom boeit het jou wat je collega's doen? Misschien dat jij zo'n extraverte klootzak bent, die wilt dat iedereen gewoon sociaal mee doet. Nou ik persoonlijk zou ook niet mee gaan naar die borrels, collega's daar werk ik mee! Klaar! Vrienden daar zuip ik mee! Dus ik zal nooit vrienden worden met een collega, en een vriend van mij zal nooit mijn collega worden.
“The Beatles saved the world from boredom.”
pi_89368989
Onterechte klacht. Is toch alleen maar mooi als de burgerlullen niet mee gaan? Blijven de gezellige mensen over. Als je je hieraan stoort zijn je borrels blijkbaar gewoon kut.

En dat die mensen niet meegaan is overigens toch gewoon hun keuze? Voor wie zijn de eventuele consequenties mbt groepsvorming op de werkvloer? Juist ja...

Kutklacht :')
pi_89369135
Het zijn juist de onzekere personen die er niet mee kunnen omgaat dat niet iedereen meeborrelt. Blijkbaar kun je ook gewoon niet mee gaan en is er dus een keus. Vreselijk vinden ze het dat er mensen zijn die anders zijn / denken.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89373114
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:10 schreef Lo-Fi het volgende:
Het zijn juist de onzekere personen die er niet mee kunnen omgaat dat niet iedereen meeborrelt. Blijkbaar kun je ook gewoon niet mee gaan en is er dus een keus. Vreselijk vinden ze het dat er mensen zijn die anders zijn / denken.

lees eens 80& van de reacties in dit topic :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 1 december 2010 @ 08:47:57 #111
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89373551
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:10 schreef Lo-Fi het volgende:
Tuurlijk :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89377759
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nogmaals; ik vind de klacht terecht in de gevallen waar een normaal leuk bedrijf borrels heeft met normale leuke werknemers en er een aantal personen die (zoals in de TT aangegeven wordt) nooit komen opdagen bij sociale dingen. Niet elke borrel meemaken prima, en als je kutcollega's hebt kan ik me ook voorstellen dat je er niet op zit te wachten maar dan zou ik toch echt een andere baan zoeken.

[..]

Kut, je hebt me door, ik heb ook helemaal geen vrienden enzo :')
Het hoeft niet zozeer te gaan om kutcollega's. In heel veel gevallen heb je ook collega's die je wel oke vindt maar verder niet zoveel mee hebt. Je hebt er naast het werk geen klik mee, maar dan ook echt niet. Een voorbeeld is een collega die je puur zou uitkiezen om een project mee te doen vanwege zijn ervaring en kennis en omdat jullie wel normaal met elkaar kunnen opschieten in een werksituatie. Maar je hebt totaal niet de behoefte om met hem een borrel te gaan drinken en sociaal te doen. Dat kan, gebeurt zo vaak. Dan zou het onverstandig zijn om dan een andere baan te gaan zoeken.
LIJST 11 BAZENPARTIJ AKA IK LUL JE DER UIT
pi_89378267
lol

Boeien wat mensen doen, iedereen moet zelf weten of hij meeborrelt of niet. Ik kan goed met mijn collegas opschieten en we hebben regelmatig een borrel. Is gewoon gezellig, kan ik niet dan niet en kan ik wel dan wel... Als mensen hier geen behoefte aan hebben en liever naar huis gaan, ook prima.

En wat een onzin dat borrelen op je werk zou betekenen dat je geen sociaal leven hebt. Ik heb vrienden buiten mijn werk en kan het goed vinden met (een aantal van) mijn collegas (en sommigen zie ik af en toe ook buiten mijn werk, bijvoorbeeld naar een concert van muziek die we wel tof vinden, keer mee afspreken om een biertje te drinken en te snookeren ofzo). Prima toch?

Als je zulke zaadcollegas hebt dat je er niet aan moet denken om er af en toe wat langer mee te zitten lijkt het werken zelf me ook een stuk minder prettig.

Maar als je er geen zin in hebt of wat dan ook, ook helemaal prima... Sociaal doen omdat het zou moeten is ook maar bagger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')