Op school, net als iedereen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:39 schreef WHFreedom het volgende:
[..]
Niet te geloven dit, waar heb je dit geleerd?
Geleerd? Wil jij ontkennen dat mijn werkgever geld op mijn rekening stort en dat ik dat er dan weer af kan pinnen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:39 schreef WHFreedom het volgende:
Niet te geloven dit, waar heb je dit geleerd?
Als jouw theorie werkt zou er in de eerste plaats al geen inflatie zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Geleerd? Wil jij ontkennen dat mijn werkgever geld op mijn rekening stort en dat ik dat er dan weer af kan pinnen?
Bewijs maar eens dat het niet zo werktje kletst onzin.
fractional reserve banking. zoek zelf maar op.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Geleerd? Wil jij ontkennen dat mijn werkgever geld op mijn rekening stort en dat ik dat er dan weer af kan pinnen?
Bewijs maar eens dat het niet zo werktje kletst onzin.
lolquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:11 schreef HyperViper het volgende:
Ik doe 100% zeker mee, de val van fascistisch Babylon begint bij de totale verwoesting van het corrupte en intens verkankerde globale banksysteem.
GA DIT FILMPJE ALLEN KIJKEN EN DAN WEER REAGERENquote:
:S:S:S:Squote:Op vrijdag 26 november 2010 15:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
GA DIT FILMPJE ALLEN KIJKEN EN DAN WEER REAGEREN
Geld is er niet!
Kijk nou maar.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
GA DIT FILMPJE ALLEN KIJKEN EN DAN WEER REAGEREN
Geld is er niet!
Heb je een lening of hypotheek??quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:05 schreef Skiet het volgende:
Lol je gaat toch niet serieus hier aan meedoen? Doe toch normaal.
Het zijn zwakke apathische losers zoals jij die als eerste zullen janken als ze weer eens genaaid worden. Gelukkig maar, des te meer geniet ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die 400 euro zal het em doen ja!
Sowieso mensen die hieraan meedoenSchiet je totaal niks mee op.
Jawel. Inflatie is het gevolg van marktwerking, dat komt niet doordat de banken ieder jaar stiekum 3% van al het geld inpikken ofzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als jouw theorie werkt zou er in de eerste plaats al geen inflatie zijn.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jawel. Inflatie is het gevolg van marktwerking, dat komt niet doordat de banken ieder jaar stiekum 3% van al het geld inpikken ofzo![]()
Echt, dat gelul altijd van mensen met een aluminiumhoedjesmening. Zoek zelf maar op, blabla. Als het echt zo zou zijn kon je het vast zelf wel vertellen in plaats van mensen die je niet geloven uit te lachen en te zeggen ga maar eens dit of dat lezen
Eens, en door deze mensen zitten we nu ook in deze problemen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het zijn zwakke apathische losers zoals jij die als eerste zullen janken als ze weer eens genaaid worden. Gelukkig maar, des te meer geniet ik.
Jep, dat zijn ook diezelfde mensen die de term aluminiumhoedje het meest gebruiken; lekker in hokjes denken en je vooral niet verdiepen in de stof. Ik gun ze wat ze krijgen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:13 schreef WHFreedom het volgende:
[..]
Eens, en door deze mensen zitten we nu ook in deze problemen.
We zullen het wel zien johquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het zijn zwakke apathische losers zoals jij die als eerste zullen janken als ze weer eens genaaid worden. Gelukkig maar, des te meer geniet ik.
Mijn excuses maar ik erger mij snel aan gebrek aan kennis.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er is echt geen enkele reden om te gaan schelden.
Als je je nou werkelijk verdiept had in de stof en je zorgen maakte over dit probleem, dan zou je het wel gewoon uitleggen in plaats van kansloos te gaan zitten schelden zonder ook maar 1 inhoudelijk argument in te brengen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:15 schreef HyperViper het volgende:
Jep, dat zijn ook diezelfde mensen die de term aluminiumhoedje het meest gebruiken; lekker in hokjes denken en je vooral niet verdiepen in de stof. Ik gun ze wat ze krijgen.
Had jij die docu's al gezien? of kijk je liever naar programma's als GTST enzo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je je nou werkelijk verdiept had in de stof en je zorgen maakte over dit probleem, dan zou je het wel gewoon uitleggen in plaats van kansloos te gaan zitten schelden zonder ook maar 1 inhoudelijk argument in te brengen.
Dat vind ik dus ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je je nou werkelijk verdiept had in de stof en je zorgen maakte over dit probleem, dan zou je het wel gewoon uitleggen in plaats van kansloos te gaan zitten schelden zonder ook maar 1 inhoudelijk argument in te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |