Denk ik ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:02 schreef Mansjester het volgende:
Tante Lien en Aldiedingen worden denk ik iig de singles. Wat denken jullie?
Tuurlijk niet G, sexy beesten vliegt al door de persen momenteel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:02 schreef Mansjester het volgende:
in de zomer moeten ze Get Spanish uitbrengen, moetquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:02 schreef Mansjester het volgende:
Ja die rekende ik er ook al bij eigenlijk, Sterrenstof en Sexy Beesten zijn de eerste twee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:02 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Tuurlijk niet G, sexy beesten vliegt al door de persen momenteel.
Pics plz.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:04 schreef DavidDuchovny het volgende:
Vannochtend om 9.30 al bij de FRS voor het album; stond het album in een doos op een pallet, maar de medewerker was te lui om deze uit te pakken. Vervolgens om 1 uur bij de andere FRS waar het nog niet eens binnen was, om vervolgens om 18.00 bij de eerste FRS toch het t-shirt bestellen en erachter komen dat ik alsnog de eerste was.
Maar ik ben een trots eigenaar van het album en het t-shirt
Eens.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
in de zomer moeten ze Get Spanish uitbrengen, moet
Ja, die remix vind ik ook geweldig. De Sterrenstof remix van Rimer is ook vet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef Slickk het volgende:
[..]
Eens.
Hoewel Get Spanish wel echt een LeLe-track blijft eerlijk gezegd. Heeft dezelfde vrolijkheid als LeLe - Le Bouche.
Ik vind The Dirtmachine Remix van Sexy Beesten en Rimer London remix van Sterrenstof echt wel tof trouwens, staan op dat cdtje van de Revu.
Wat dacht je van sterrenstof ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:02 schreef Mansjester het volgende:
De rest moet nog ff rijpen, denk ik!quote:Je bent goedkoop, alsof je chillt in de bonus
Hier hetzelfde. Dan morgen maar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef fyah het volgende:
Ik zit nog steeds met die luisterpaalrip. Ik heb nog geen kans gehad naar de FRS te lopen en ik wil per se de hardcover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |