Aye is van Habbekrats, Jim Aasgier.quote:Op maandag 27 december 2010 15:47 schreef Slickk het volgende:
[..]
Netjes, dat vond ik ook echt een gave clip. Heeft die toevallig ook die ene clip van Dio ft. Sef - Aye gedaan?![]()
Erg toffe clip, alleen die censuur is erg irritant zelfs de zin 'geen mdma ook' wordt gecensureerd.
Het is echt Bas.quote:Op maandag 27 december 2010 16:12 schreef Micson het volgende:
[..]
Is het wel echt Bas? Of hebben ze gewoon hem een rolletje in de clip willen geven..
Ik wist het ook niet maar als hij bv. 'zilter dan de zee' zegt hoor je het wel duidelijk dat hij het is.quote:Op maandag 27 december 2010 16:19 schreef leRomein het volgende:
Ik vind toch wel heel duidelijk te horen dat het Bas is.
Aye is idd ook wel echt puik.quote:Op maandag 27 december 2010 16:01 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Aye is van Habbekrats, Jim Aasgier.
Jawel hoor, ik vind van wel. Deze of Aldiedingenquote:Op maandag 27 december 2010 19:11 schreef Blaxje het volgende:
Dikke clip voor Huilend, maar weet niet of dit de juiste keuze is voor de 'opvolger' van Sterrenstof...
En volgens anderen juist op Pepijn. Sorry maar ik hoor het er allebei echt niet in.quote:
Nee. Het is trouwens ook Bas in het refrein op 'Niet Als Jouw' 2 takes. 1 die je duidelijk hoort en 1 autotune take op de L/R.quote:Op maandag 27 december 2010 21:30 schreef kreuk050 het volgende:
Bas Bron doet het tweede refrein? Is het echt niet Vieze? Klinkt wel bijna hetzelfde...
Hoezo maakt dat niet uit? Een liedje als 'Get Spanish' breng je niet uit in de winter... klinkt veel te luchting en zomers (al is het alleen vanwege de naam).quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:30 schreef leRomein het volgende:
Wat maakt de volgorde waarin de clips worden gereleased nou uit. Ik kan me voorstellen dat Tante Lien niet de tweede single is omdat het de laatste track van het album is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |