Ik vind het zo grappig dat iets dat mij de Hel Op Aarde lijkt, zo snel is uitverkocht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
WTH
[..]
ennuh:
[..]
Normaal 8 dagen. Nu 2 uur
kaartopkopersquote:
Idem, en ik heb alleen ervaring met wat concerten...quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig dat iets dat mij de Hel Op Aarde lijkt, zo snel is uitverkocht.![]()
![]()
(Eén keer Pinkpop in mijn hele leven en een aantal Parkpops en ik wist dat ik niet geschikt ben voor stinkende, natte, zwetende, duwende mensenmassa's.)
700 euro?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
http://tickets-kaartjes.m(...)aartjes-3-stuks.html
En deze mensen mogen dan tegen de muur wat mij betreft
Doe ik toch liever op mijn eigen gazonnetjequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kaartopkopers
@Dude, bij parkpop kun je ook lekker achteraan op een kleed liggen met een rose'tje
Ik zeg toch niet wat ze daar moeten doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef DarkElf het volgende:
en foei P, zulke dingen mag je niet mensen toewensen.
Ja, dat krijg je met die K*tsysteem, de mensen die er bewust op azen door te verkopenkomen er wel door.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
http://tickets-kaartjes.m(...)aartjes-3-stuks.html
En deze mensen mogen dan tegen de muur wat mij betreft
Mooiquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:18 schreef TAV74 het volgende:
Maar: heb er nog twee gekregen na 20 pogingen, dus schoonzus en vriendinnetje hebben ook.
Dit dus, rukkers zijn het. Eventim kan het WEL! Er zijn echt liefhebbers die concerten missen of op die kloteriige tussenhandel zijn aangewezen omdat zij hun systeem niet op orde hebben. En dan nog verontwaardigd doen over al die tussenhandel ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:21 schreef flying-dutchman het volgende:
Wel achterlijk dat ze bij TM nog steeds geen normaal systeem kunnen bouwen. Met metallica kwam ik er gewoon niet doorheen. En volgens mij hebben ze dit dus gewoon elke keer met iets groots.
Was het vorig jaar niet ook zo snel uitverkocht?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
WTH
[..]
ennuh:
[..]
Normaal 8 dagen. Nu 2 uur
Wat quote ik nou net?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Was het vorig jaar niet ook zo snel uitverkocht?
Nee, 8 dagen vorig jaar, en dat was al belachelijk snel. Ook toen was er nog geen enkele naam bekend.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Was het vorig jaar niet ook zo snel uitverkocht?
Per ongeluk 3 kaartjes teveel gekocht, en daar wil ik nu wel graag ruim 100 euro aan verdienen. Rightquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
700 euro?![]()
![]()
en foei P, zulke dingen mag je niet mensen toewensen.
Ik dacht dat je quote niet klopte....quote:
en genoeg gekken die het er voor betalenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Per ongeluk 3 kaartjes teveel gekocht, en daar wil ik nu wel graag ruim 100 euro aan verdienen. Right
Dan geef ik de schuld aan NU.nlquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik dacht dat je quote niet klopte....
Per ongeluk...ja,ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Per ongeluk 3 kaartjes teveel gekocht, en daar wil ik nu wel graag ruim 100 euro aan verdienen. Right
I know, daarom moeten dit soort aanbieders ook doodquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en genoeg gekken die het er voor betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |