quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:45 schreef MopperPee het volgende:
DEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! PotverdikkieIk wilde nou ook wel eens mijn eigen topic hoor
![]()
Succes dan maarquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:47 schreef TAV74 het volgende:
Godsamme, writersblock van de ergste soortAls ik met de input van anderen aan de slag moet is het altijd gekloot
![]()
Heb je ook weekend dan?quote:
zie je wel, koffie werktquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:57 schreef Tezz het volgende:
Lein! Ik heb je koffietruc geprobeerd en het werkte!
Sterker nog: manlief kwam vrolijk uit bed en is momenteel boven de badkamer aan het schrobben om me te helpen..........
Wehehehequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:55 schreef flying-dutchman het volgende:
ik las met oog op gister lein mean culmachines
Zo. Dat doe je goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:57 schreef Tezz het volgende:
Sterker nog: manlief kwam vrolijk uit bed en is momenteel boven de badkamer aan het schrobben om me te helpen..........
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Godverdomme
Kaas staat te douchen en er stroomt water naar beneden. Uit een rioolbuis
Mannen zijn zo voorspelbaar!quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:57 schreef Tezz het volgende:
Getver, wat een gekloot steeds johquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Godverdomme
Kaas staat te douchen en er stroomt water naar beneden. Uit een rioolbuis
Ja. Nogal. Ik belde de vrouw van de huisbaas. Die was het ook wel zatquote:
Moest kaas niet werken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Mannen zijn zo voorspelbaar!
Kaas is trouwens pissig, ik wilde eigenlijk gelijk weg naar Isa toe gaan. Maar hij staat zich even 'rustig te scheren' (da's 45 minuten werk) en we zouden samen boodschappen doen
Goed nieuws, Annequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
even binnenjompelen met ook eens goed nieuws:
de X-Thorax (= longfoto) is schoon en "normaal".
Hoppa... dat waren slapeloze en ademloze nachten...
Yayquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
even binnenjompelen met ook eens goed nieuws:
de X-Thorax (= longfoto) is schoon en "normaal".
Hoppa... dat waren slapeloze en ademloze nachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |