Awwquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:32 schreef Cat22 het volgende:
Beuh. Dadelijk Bella, Thabith (en Alnitak) naar het asiel brengen.![]()
Hopelijk vinden ze heel snel een lief baasje.
Lekker is die he!!??quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah dat was niks voor mij hoor, succes dr mee!
Marshmellowthee![]()
Ja maar wel een beetje een zurige nasmaak.quote:
Sterrenmunt is auch lekkah!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar wel een beetje een zurige nasmaak.
Nou ja, ik heb nu 4 pakjes, dus zuipen zal ik m![]()
Jawohl!quote:
Hoe vind je mn OP?quote:
Eigen schuld, met zo'n ttquote:
Oh dat doe ik echt niet door de sneeuw.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zal je aan dit topic herinneren als er straks een pak ligt, de bussen niet rijden en jij vloekend en tierend die honden kilometers door de sneeuw naar kantoor moet sleuren
Olé oléquote:
Die is duidelijk aan het aftakelenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Mn tante belde uit Thailand net, ze dacht dat t nu pas donderdag was
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die is duidelijk aan het aftakelen
Arme Qwea, wat heb je toch een waardeloos shitlevenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:34 schreef Qwea het volgende:
godverdegodverdegodver!
Denk ik GA en PP te gaan kijken, download ik de eps, zijn ze oud en zijn er pas volgende week weer eps![]()
![]()
![]()
quote:
jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Arme Qwea, wat heb je toch een waardeloos shitleven![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:42 schreef oh-oh het volgende:
We spreken elkaar niet heel vaak, als zij mij belt zegt ik altijd "Ah je leeft nog!" en dan zegt zij "Ja das shit he !"
Ik ook niet, maar ik krijg steeds van dit soort mailtjes:quote:
quote:Geachte ABNAMRO klant,
Let op: uw ABNAMRO Bank Internet Bankieren is rekening gemarkeerd
als gevolg van recente veranderingen die we hebben gemaakt om onze online bankwezen.
alle gemarkeerde account vereist onmiddellijke activering voor Online Banking actief te blijven
Deze controle zal ons toelaten om nieuwe functies te activeren op je account en
je account te beschermen tegen online diefstal.
Op ABNAMRO Bank uw veiligheid is belangrijk voor ons, voor uw
bescherming die wij brengen u proactief van deze activiteit.
Volg deze link om te ontgrendelen uw account-account:
Klik hier om te ontgrendelen uw account
Help Desk
Ik heb geen ABNquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:05 schreef APK het volgende:
Is bij jullie de ABN AMRO-rekening ook weer eens in gevaar?
Ik ben geen raketgeleerde maar ik zou niet doen wat ze in het mailtje vragenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik krijg steeds van dit soort mailtjes:
[..]
Zie boven, krijg er hoofdpijn van als ik het leesquote:
Ik ben altijd bang dat pixelzus er op los gaat klikken, die heeft wel een ABN AMRO rekening.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:09 schreef Maes het volgende:
Ik ben geen raketgeleerde maar ik zou niet doen wat ze in het mailtje vragen
Ik weet niet wie pixelzus is maar ik zou haar handen vastbindenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat pixelzus er op los gaat klikken, die heeft wel een ABN AMRO rekening.
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik krijg zulke mailtje heel vaak van de ING en ik zit niet eens bij de ING.
Balen van de verwarming Maes.
Een echte? Van jezelf??quote:
Mijn zus die af en toe via haar google over de digitale zandweg strompeltquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:11 schreef Maes het volgende:
Ik weet niet wie pixelzus is maar ik zou haar handen vastbinden
Hij is elk uur op de radio want hijs megahit bij 3FMquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:52 schreef Maes het volgende:
De monteur is er nog nietIntussen heb ik die nieuwe van Adele al 15 keer (ofzo) geluisterd en bekeken zowel bij Giel als bij Paul.
![]()
Cat
Ze is een beetje digitally challengedquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:15 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn zus die af en toe via haar google over de digitale zandweg strompelt
Ik vind het niet zo raar dat ze dat voorstellen hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:17 schreef Qwea het volgende:
godverdomme zeg.
Wat een paupervrienden heb ik ook.
We hebben besloten te gaan bowlen met 7 man. 4 dec. Iemand kan niet mee omdat ie met zijn poot zit (gips) Nu moeten we fucking maar wat anders gaan doen dan bowlen vinden zij, anders kan hij niet mee
Ja, daag.
Fucking hele hyves rel
Mss is bowlen voor jou ook niet eens echt slim maar heeeeeeeee, wie ben ik?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:17 schreef Qwea het volgende:
godverdomme zeg.
Wat een paupervrienden heb ik ook.
We hebben besloten te gaan bowlen met 7 man. 4 dec. Iemand kan niet mee omdat ie met zijn poot zit (gips) Nu moeten we fucking maar wat anders gaan doen dan bowlen vinden zij, anders kan hij niet mee
Ja, daag.
Fucking hele hyves rel
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:17 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Een Rinske!
Ik wil wel een echte maar dat mag niet.
Ik vind het wel raar. Als er met iemand anders van onze vrienden groep namelijk iets is, passen ze zich ook niet aan. En ze maken een hele fucking heisa omdat ze niet mee kunnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar dat ze dat voorstellen hoor
Wat willen ze nu gaan doen dan?
joh, met genoeg alcohol op voel ik dat toch niet meerquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss is bowlen voor jou ook niet eens echt slim maar heeeeeeeee, wie ben ik?
Ik snap uberhaupt niet dat ze nog iets met jou willen doen dat fysieke inspanning vereist na het zeeleeuwenincident
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:29 schreef Rewimo het volgende:
Ga jij lekker in je eentje bowlen, gaat de rest uit eten. Iedereen gelukkig
Gewoon effe nieuwe bandjes d'r onderquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
Als het zondag maar niet sneeuwt!
Verder, laat maar komen
Oh nee, ook niet volgende week graag of in elk geval niet teveel, anders kan de Smart er niet doorheen
Whehehe welnee, het heeft echt wel wat hoor, die sneeuwquote:
Uurtje slaap werd uurtje lezen, want slapen ben ik verleerd op de een of andere manier.quote:Hoe voel je je en hoe was je uurtje slaap nog?
Romannnnnnnnnnnnntischquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Sjon zag vandaag eindelijk zn verloofde weer es![]()
[ afbeelding ]
Ja zo wil het wel lukken jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:45 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon effe nieuwe bandjes d'r onder
[ afbeelding ]
Als ik de foto in een nieuw tabje open zie ik hem ook idd!quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik vond buiten een stukje van mijn autoIk kan alleen niet ontdekken waar het vandaan komt. Da's toch raar! Er is niks afgebroken, het hoort ergens opgeklemd zo te zien maar we kunnen niet vinden waar
Nou, wat een fuifnummersquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
B&B willen wel graag sneeuw!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh, 't is carrosserie. Ligt nu in de keuken tot we uitvinden waar het hoort. Het lag in het gras naast de auto.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:49 schreef APK het volgende:
Heeft het de kleur van de carroserrie of kan er iets uit de motor zijn gevallen?
Kun je een foto maken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:53 schreef Rewimo het volgende:
Neuh, 't is carrosserie. Ligt nu in de keuken tot we uitvinden waar het hoort. Het lag in het gras naast de auto.
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:54 schreef APK het volgende:
Kun je een foto maken?
Misschien kunnen we helpen
Hij heeft kale poten ook nog es he.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:59 schreef Rewimo het volgende:
Lijkt me ook wel koud zo met je pootjes in de sneeuw
Dat lijkt wel een hele deur ofzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:58 schreef Rewimo het volgende:
Alsjeblieft
[ afbeelding ]
't Is een Agila (de rest van de auto dus)
Ik denk dat dàt me nog wel op zou vallenquote:
Zo eentje jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:00 schreef APK het volgende:
Dat lijkt wel een hele deur ofzo
Zo eentje, of het nieuwe model?
[ afbeelding ]
Ik had vanmorgen ook voor het eerst een roodborstje op het balkonquote:
Heb je al onder de bumpers gevoeld of er iets mist?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:02 schreef Rewimo het volgende:
Zo eentje jaMaar ik kan nergens zo'n klein stukje ontdekken. 't Is ongeveer 15 cm lang.
Heb er nog wel meerquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:04 schreef APK het volgende:
Ik had vanmorgen ook voor het eerst een roodborstje op het balkon![]()
Foto gemaakt, maar die van jou is veel mooier
En is dat plastic of staal, dat stukje?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:03 schreef Rewimo het volgende:
Centimeter of 15 zoals ik net toevoegde
Nee, maar daar moet het wel ergens vandaan komen denk ik. Want zo op het oog zit alles eraanquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:05 schreef APK het volgende:
Heb je al onder de bumpers gevoeld of er iets mist?
Plastic (gelukkig maarquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:05 schreef Greys het volgende:
En is dat plastic of staal, dat stukje?
Ohhhquote:
Had ie maar niet van die mislukte korte teckelpootjes moeten hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:17 schreef Rewimo het volgende:
Ga zelf maar eens met je bipsebaps in de sneeuw zitten ja
Mag ik je ballon aan Sjon zn nek binden en dan een filmpje maken?quote:
Als hij er inmiddels minder bang voor is wel jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mag ik je ballon aan Sjon zn nek binden en dan een filmpje maken?
Gezelligquote:
Pik je mij ff op?quote:
qltel heeft het gevondenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:26 schreef Barbaaf het volgende:
* Stemt voor Sjon-met-ballon filmpje
@Rewimo, waarom mail je de foto van dat onderdeel niet naar de dealer met de vraag of zij het weten? Leuk voor de vrijdagmiddag(als die net zo rustig zijn als bij ons, dan)
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:26 schreef Barbaaf het volgende:
* Stemt voor Sjon-met-ballon filmpje
@Rewimo, waarom mail je de foto van dat onderdeel niet naar de dealer met de vraag of zij het weten? Leuk voor de vrijdagmiddag(als die net zo rustig zijn als bij ons, dan)
Is ie nog een beetje hard, de ballon?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dierenbeul!
Ik neem de ballon zo mee naar huis, we kunnen met de buuf meerijden.
Dus morgen kan ik vast iets leuks doen met kind ballon en hond
Hijs nog hakse hardquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ie nog een beetje hard, de ballon?
Of begint ie al een beetje leeg te lopen?
Wat een rare zuiger is dat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb een 3d tekening van een zuiger?
[ afbeelding ]
Een tweetakter, met extra poorten?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
checkquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een tweetakter, met extra poorten?
Hij lijkt een afgeplatte achterkant te hebben een beetje, of hoort dat zo bij zuigers?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Optimale vulling voor betere prestatiesquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Tis duidelijk een mannending, die zuiger
Da's voor de squishquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij lijkt een afgeplatte achterkant te hebben een beetje, of hoort dat zo bij zuigers?
sommigen hebben dat jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij lijkt een afgeplatte achterkant te hebben een beetje, of hoort dat zo bij zuigers?
Ik dacht dat zuigers altijd ronder dan rond moesten zijn juist.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sommigen hebben dat ja![]()
dit is gewoon een verzonnen zuiger, niet gebaseerd op een met echte maten (ik heb er hier eentje liggen,die zal ik eens nabouwen)
Dan heb je een probleem hoor!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Jee ja je zuiger zal niet lekker glijden
Boh, zo een stroeve stramme zuigertquote:
ja, rondom, maar bovenop hoeft dat niet, daar komt geen metaal tegen aanquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat zuigers altijd ronder dan rond moesten zijn juist.
Zodat het niet kan gaan wrikken.
Weer wat geleerd
Maar die van jou lijkt dus niet rond, rondomquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, rondom, maar bovenop hoeft dat niet, daar komt geen metaal tegen aan
Auw!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boh, zo een stroeve stramme zuigert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |