Nnnoooo, als ze dat maar niet lezen!! Dan zijn ze zwaar beledigd en beginnen ze meteen WOIII!quote:Op zondag 28 november 2010 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
Nu maar hopen dat de wikileaks documenten geen openlijke beledigingen aan het adres van Kim Jong Il bevatten!
Het is maar 1 vliegdekschip hoor, en ook nog een die in Japan is gestationeerd. Als er nu nog een 2de en een 3de bijkomen zou ik cnn aanzettenquote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze hebben in ieder geval wel ballen in Noord-Korea. Elk zinnig land zou in z'n broek schijten als er een vliegdekschip naar ze opstoomt, maar zij blijven maar dreigen en provoceren.
Ze gaan meteen met nukes strooien! Ik voorspel dat! Net als die dame.quote:Op zondag 28 november 2010 18:48 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Nnnoooo, als ze dat maar niet lezen!! Dan zijn ze zwaar beledigd en beginnen ze meteen WOIII!
Geliefde leider.quote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef SemperSenseo het volgende:
...zodat ze wederom alleen kunnen vertrouwen op de grote leider...
Wel apart.quote:Op zondag 28 november 2010 19:08 schreef Nibb-it het volgende:
De VS hebben daar een marinebasis geloof ik, overblijfsel van WOII. Correct me if I'm wrong.
quote:Op zondag 28 november 2010 19:09 schreef Trava het volgende:
[..]
Wel apart.
Is er eigenlijk een up to date kaart beschikbaar waar de USS troepen overal zitten?
Hoezo? Ze zitten ook nog in Duitsland en een heel stel andere landen, allemaal algemeen bekend dacht ik.quote:
Die beperking is niet door de VS opgelegd, dat is een binnenlandse wet.quote:Op zondag 28 november 2010 19:09 schreef Mutant01 het volgende:
Het klopt toch ook dat Japan geen "offensief" leger mag hebben? Amerika zal daar wel op toezien...
Dat Japan geen leger mag hebben waarmee ze andere landen kunnen aanvallen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:13 schreef Trava het volgende:
WTF wat moeten die Amerikanen daar allemaal, zelfs in Rusland zitten ze.
Wat bedoel je met geen offensief leger hebben?
Waarom niet?quote:Op zondag 28 november 2010 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat Japan geen leger mag hebben waarmee ze andere landen kunnen aanvallen.
Dat zullen mariniers op ambassades zijn oidquote:Op zondag 28 november 2010 19:13 schreef Trava het volgende:
WTF wat moeten die Amerikanen daar allemaal, zelfs in Rusland zitten ze.
Wat bedoel je met geen offensief leger hebben?
Vergelijk het maar met Duitsland na Versailles, het leger mag enkel defensief gebruikt worden.quote:Op zondag 28 november 2010 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat Japan geen leger mag hebben waarmee ze andere landen kunnen aanvallen.
idd.quote:Op zondag 28 november 2010 19:15 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat zullen mariniers op ambassades zijn oid
Ja, wat heeft het te maken met dat ze geen eigen leger mogen hebben die landen aanvalt. Hun mogen dat toch zelf bepalen neem ik aan.quote:Op zondag 28 november 2010 19:15 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Heb jij wel eens van de tweede wereldoorlog gehoord?
Sorry hoor, maar ben jij 11 ofzo?quote:Op zondag 28 november 2010 19:16 schreef Trava het volgende:
[..]
Ja, wat heeft het te maken met dat ze geen eigen leger mogen hebben die landen aanvalt. Hun mogen dat toch zelf bepalen neem ik aan.
Ik weet van Pearl Harbo af, heeft dit er iets mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |