Voorbeelden: degens, zwaarden, sabels, wapenstokken, kruisbogen, harpoen, paintballmarkers, alarmpistolen, luchtwapens.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:58 schreef b4kl4p het volgende:
Welke wapens vallen er nog meer onder categorie IV?
Of knikkers voor je slaapkamerdeur leggenquote:Op vrijdag 26 november 2010 02:58 schreef magicklady het volgende:
Je kan ook een wokpan ufzeu naar hem toe slingeren,
Hmm, ik vind mijn wokpan idee efficiėnterquote:Op vrijdag 26 november 2010 03:14 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Of knikkers voor je slaapkamerdeur leggen
quote:Op
vrijdag 26 november 2010 02:58 schreef magicklady het volgende:
Je bedoelt een slagbal knuppeltje die je op de basisschool wel eens gebruikte? Als je hem kunt raken sla je er net een vlieg mee naar de grond.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:37 schreef trovey het volgende:
Waar is mijn mini-honkbalknuppel eigenlijkMoet ergens onder mijn bed liggen, nee serieus...dat ding ligt ergens in mijn slaapkamer....ooit gekocht op een creatiefbeurs bij een houtbewerker.
Ach, ik gooi wel de hond of een hamster naar de inbreker.![]()
Nee, het is een groter exemplaar en zwaarder.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:12 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je bedoelt een slagbal knuppeltje die je op de basisschool wel eens gebruikte? Als je hem kunt raken sla je er net een vlieg mee naar de grond.
Wow, efficiėnt....quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:37 schreef trovey het volgende:
Waar is mijn mini-honkbalknuppel eigenlijkMoet ergens onder mijn bed liggen, nee serieus...dat ding ligt ergens in mijn slaapkamer....ooit gekocht op een creatiefbeurs bij een houtbewerker.
Ach, ik gooi wel de hond of een hamster naar de inbreker.![]()
En dodelijk, steek je verkeerd, word de dief vrijuit gesproken, zit jij vast..quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:17 schreef Hooidraad het volgende:
Het vlijmscherpe keukenmes in mijn besteklade is vrij efficiėnt.
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 02:58 schreef magicklady het volgende:
en dan perongeluk zijn hoofd raakt?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:55 schreef Resistor het volgende:
Wat voor werk doe je? daar kan je ook wel wat hebben liggen wat je als 'voorbeeld' kan gebruiken, een stuk dikke kabel bij voorbeeld.
En een ruitentikkertje in de auto kan ook heel effectief zijn, geef jezelf maar eens een voorzichtig tikje op de bovenkant van je hand, en denk je dan eens in als je dat bij grijpgrage handjes van stoplichtrovers doet met wat meer kracht.
U doelt misschien op dequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef jason8100 het volgende:
[..]
en dan perongeluk zijn hoofd raakt?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:15 schreef Stuart het volgende:
Zoiets kan ook juist agressie opwekken. Zorg ervoor dat de inbreker het niet weet af te pakken
Nee hoor, niet thuis. Ploertendoders wel echter.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:02 schreef Ploertendoder het volgende:
Volgens mij zijn die dingen verboden.
Iemand die zo links is als jij met een hockeystick? Jij zult je vast hebben thuisgevoeld op het hockeyveldquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:25 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb nog zo'n oude houten knuppel die de politie vroeger gebruikte. Heeft m'n opa zaliger destijds niet ingeleverd toen hij met pensioen ging.
Voor inbrekers heb ik trouwens een hockeystick onder het bed liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |