Ben heel benieuwd, lees alleen maar goeie recensiesquote:Op donderdag 25 november 2010 23:42 schreef tim. het volgende:
[..]
Van Gijsbert Kamer, de man die ook bij DWDD zat:
[..]
Daarom luister ik naar J.Colequote:Op zondag 28 november 2010 22:13 schreef ChickenTonight het volgende:
Groot minpunt aan dit album zijn Kanye's lyrics, die zo nu en dan erg matig zijn.
sent this bitch a picture of my diiiiickquote:Op zondag 28 november 2010 22:13 schreef ChickenTonight het volgende:
Groot minpunt aan dit album zijn Kanye's lyrics, die zo nu en dan erg matig zijn.
Hoe kan dat nou? Blame Game is pas nummer 11.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Eerste 3 nummers zijn tof, ook vrij weinig hip-hop aan die nummers. Daarna word het hard minder.
Dat heb ik juist met Runaway. Ik blijf op de een of ander manier toch gefascineerd luisteren naar het satanistisch gegrom na afloop dat alsmaar steeds luider en duidelijker wordt naar het einde toe.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:55 schreef AceHighHugo het volgende:
Blame Game vind ik zo'n sick nummer.. Om de een of andere reden laat ik altijd de volle 8 minuten aanstaan, inc dat gelul van Chris Rock..
Jeezy taught me!
Nice!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:35 schreef ChickenTonight het volgende:
Voor de geïnteresseerden: de gebruikte samples:
http://soundcloud.com/hyp(...)sted-fantasy-samples
Inmiddels wel. Met de cover gecensureerdquote:
Korte aandachtsspanne dan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:58 schreef Norrage het volgende:
Bij mij begint ie onderhand een beetje te vervelen, maar goed is ie zeker
Maar dan heb je een gecensureerde cover.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:44 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb http://www.islanddefjam.com/kanye/ dat besteld voor 50 dollar
Erg cool dacht ik zo.
Nouja zeg!quote:
Boeit me niet...niet het gecensureerde album hoop ik?!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:35 schreef skudkind het volgende:
[..]
Maar dan heb je een gecensureerde cover.
Op MTV is dat wel erg ingekort, dat hele stuk is eraf.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:09 schreef skudkind het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met Runaway. Ik blijf op de een of ander manier toch gefascineerd luisteren naar het satanistisch gegrom na afloop dat alsmaar steeds luider en duidelijker wordt naar het einde toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |