En 'n goede iPad bestaat niet.quote:
Of wekker.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef mhr-zip het volgende:
Ipad is heel leuk voor er bij, maar geen pc/laptop vervanger. Meer een grote telefoon (zonder bel functie).
i7 is dan ook te krachtig voor jou, maar als je wat geld erbij legt heb je wel een leuke i3. Dan heb je in ieder geval een processor van recent ontwerp. Voor 400 euro heb je een Celeron of Pentium ofzo, dat zijn verouderde budgetlijnen van Intel.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:31 schreef Bushalte het volgende:
Het is maar een laptop ik hoef geen i7 processor in een laptop ik zei nooit dat ik Gta IV in HD wil spelen. Ik wil gewoon kunnen browsen en soms een spelletje maar ik hoef geen game laptop daarvoor heb ik al een Xbox 360 met daarbij een 102 cm Led TV erbij.
Maar vind jij dat een verouderde processor niet voldoende is als je amper games erop gaat spelen.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
i7 is dan ook te krachtig voor jou, maar als je wat geld erbij legt heb je wel een leuke i3. Dan heb je in ieder geval een processor van recent ontwerp. Voor 400 euro heb je een Celeron of Pentium ofzo, dat zijn verouderde budgetlijnen van Intel.
als jij bij wijze van een half uur wilt wachten totdat internet explorer met fok geladen is, dan moet je lekker zo'n goedkoop barrel nemen.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:39 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Maar vind jij dat een verouderde processor niet voldoende is als je amper games erop gaat spelen.
Gewone programma's worden tegenwoordig ook steeds zwaarder, omdat de programmeurs er logischerwijs vanuit gaan dat hun applicaties op steeds geavanceerde hardware zal draaien. Denk ook vooruit. Met een laptop hoop je toch een paar jaar te doen. Een laptop van 400 euro is nu al verouderd, dat is over een paar jaar natuurlijk helemaal het geval.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:39 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Maar vind jij dat een verouderde processor niet voldoende is als je amper games erop gaat spelen.
Dat is een keuze die je moet afwegen. Bij een desktop-PC krijg je voor hetzelfde geld krachtigere hardware dan in een laptop.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef Bushalte het volgende:
Om er even bij te voegen ik heb al een pc maar die is ook al verouderd heeft een dual CPU processor die geklokt is op 2,2 Ghz dus die moet ik ook nog gaan vervangen denk ik wellicht koop ik wel een vaste pc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |