dacht dat marry poppins op tv wasquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:45 schreef alors het volgende:
Ik schakel net in, maar wat is Dione onnodig zwaar opgemaakt
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kennis van zaken van alles van voor 1990 idd.
Heren: Tuitert, denk ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef rubbereend het volgende:
Terechte prijs
Sportploeg ook Oranje voetbal
Dames: Nicolien
Heren: Sneijder
Daar zou ik prima mee kunnen leven
Ben er ook bang voor. Vind alleen dat het bij hem die ene keer is dat hij eindelijk iets wint. Terwijl Sneijder en ook Kramer, langer en meer en constanter op dat hoge absolute topniveau zittenquote:
JA de spelers zijn ondertussen bezig bij hun clubs met nieuwe prijzen en wedstrijden.... Voor Bert duurt dat nog wel evenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:51 schreef marcodej het volgende:
Bertje zit nog duidelijk in een rouwproces. Hij moet het nog van zich afpraten.
zelfde verhaal als elke keerquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
Lang verhaal van Bert, die had 'ie voorbereid.
Dit is dus bedacht in overleg met de sportersquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:55 schreef sportfreak het volgende:
Wat een achteruitgang ten opzichte van voorgaande jaren
Ik mis nog een beetje de filmpjes...quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:55 schreef sportfreak het volgende:
Op verzoek van de sporters zelf is het veranderd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:55 schreef sportfreak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |