quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:09 schreef Anatool het volgende:
Sneijder, één van de beste spelers ter wereld in de grootste sport ter wereld, Treble gewonnen en WK-finale gespeeld
Lijkt me duidelijk dat dit belangrijker is dan weer een zoveelste schaatsmedaille
De sport gaat voor. En terecht.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:45 schreef golfer het volgende:
Sauerbrei is er niet eens bij en ik verwacht dat zij de prijs Sportster van het jaar zal winnen.
Inderdaad, de kotssmilies komen al tevoorschijn als hij nog niks gezegd of gedaan heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef Han-Pekel het volgende:
Wat is er mis met Mart? Dat hij als één van de weinigen nog ABN spreekt en doet waar hij goed in is? Het is een soort hype geworden om hem te haten, maar hij is verreweg de beste van de hele publieke omroep!
hij heeft goede kennis van zaken enzo maar die grapjes zijn egt baggerquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef Han-Pekel het volgende:
Wat is er mis met Mart? Dat hij als één van de weinigen nog ABN spreekt en doet waar hij goed in is? Het is een soort hype geworden om hem te haten, maar hij is verreweg de beste van de hele publieke omroep!
Ik mag het hopen ja. Volgens mij is er maar een klein deel van de genomineerde sportersquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:45 schreef golfer het volgende:
Sauerbrei is er niet eens bij en ik verwacht dat zij de prijs Sportster van het jaar zal winnen.
Kennis van zaken van alles van voor 1990 idd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef frits22 het volgende:
[..]
hij heeft goede kennis van zaken enzo maar die grapjes zijn egt bagger
dat dusquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef golfer het volgende:
Dat BvM zou winnen was natuurlijk wel overduidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |