Nee, heel erg vreemd is het niet dat Olympisch kampioen verkozen wordt boven paar keer WK.quote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef bazza180 het volgende:
Mag ik het heel erg vreemd vinden dat Edward Gal niet genomineerd is als individuele sporter.
Heb niks met paardensport verder,maar dat was de eerste mannelijke sporter die ik noemde, 3 x wereldkampioen
Olympische titels gaan altijd voor WKtitels.quote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef bazza180 het volgende:
Mag ik het heel erg vreemd vinden dat Edward Gal niet genomineerd is als individuele sporter.
Heb niks met paardensport verder,maar dat was de eerste mannelijke sporter die ik noemde, 3 x wereldkampioen
Sneijder, heeft geen van beide titels......quote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Olympische titels gaan altijd voor WKtitels.
Sneijder heeft nog een goede kans de wereldbeker voor clubteams te winnen.quote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef bazza180 het volgende:
[..]
Sneijder, heeft geen van beide titels......
Wel waar, Anky werd het in 1994quote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef bazza180 het volgende:
[..]
Sneijder, heeft geen van beide titels......
Alle respect,en nogmaals, niks met paardensport,maar er zijn weinig nederlanders die dit in de afgelopen jaren gepresteerd hebben.
Anky werd ook nooit sportvrouw, maar wel vier voudig olympisch kampioen, snap dat dit steek bij de hippische mensen
Die telt dan mee voor volgend jaar. Het nominaties jaar loopt van 1 december vorig jaar tot nu.quote:Op zondag 28 november 2010 18:52 schreef groenen het volgende:
[..]
Sneijder heeft nog een goede kans de wereldbeker voor clubteams te winnen.
Ja, dat dacht Bob de Jong ook.quote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Olympische titels gaan altijd voor WKtitels.
Van een gok is eigenlijk geen sprake meer. Mocht ze niet winnen, dan staat binnen een uur de politie binnen om een omkoopschandaal te onderzoeken.quote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef tha_one het volgende:
Ik gok dat je trouwens ook wel een sure bet hebt als je op Sauerbreij als sportvrouw van het jaar gokt.
Ik gun het haar meer dan die andere 2, zeker. Maar als 'we' in Nederland al zeggen dat schaatsen een kleine sport is moet je eignelijk het snowboarden eens volgen. De complete finale bestond als ik het goed had uit 5 Oostenrijkers, 2 Duitsers en Sauerbreij.quote:Op zondag 28 november 2010 20:56 schreef Pandorado het volgende:
[..]
Van een gok is eigenlijk geen sprake meer. Mocht ze niet winnen, dan staat binnen een uur de politie binnen om een omkoopschandaal te onderzoeken.
Verdienen doet ze het in ieder geval, want ze heeft alles gewonnen wat je kunt winnen in haar discipline.quote:Op maandag 29 november 2010 00:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik gun het haar meer dan die andere 2, zeker. Maar als 'we' in Nederland al zeggen dat schaatsen een kleine sport is moet je eignelijk het snowboarden eens volgen. De complete finale bestond als ik het goed had uit 5 Oostenrijkers, 2 Duitsers en Sauerbreij.
Maar zoals ik al zei, verdient Sauerbreij het het allemeest, wat zij allemaal voor de sport heeft gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |