Ja, en die partydrugs doen je ook geen goed.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ja.. wel onder invloed van meds... das net zo gevaarlijk he
hhahahha dat is mooiquote:Op donderdag 25 november 2010 20:30 schreef Duderella het volgende:
Nou, ik heb in mijn jonge, wilde jaren wel eens op de fiets gezeten, dat ik dacht: wáár is mijn stuur?![]()
Zat ik verkeerd om op het zadel.
Dat moet lang geleden zijn of nietquote:Op donderdag 25 november 2010 20:30 schreef Duderella het volgende:
Nou, ik heb in mijn jonge, wilde jaren wel eens op de fiets gezeten, dat ik dacht: wáár is mijn stuur?![]()
ja maar ja maar.. anders kan ik niet dansenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en die partydrugs doen je ook geen goed.
B. kon regelmatig haar fiets niet eens meer terug vinden in Utrecht na een avondje stappen met vriendinnen.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:30 schreef Duderella het volgende:
- "Want zo te zien fiets jij niet veel meer";quote:Op donderdag 25 november 2010 20:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat moet lang geleden zijn of niet
vroeger, toen ik nog jong was, heb ik geregeld op de fiets gezeten op een manier die niet helemaal helder wasquote:
alle drie?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
- "Want zo te zien fiets jij niet veel meer";
- "Want die jonge jaren zijn al lang gelee";
- "Want zo wild ben je niet meer, burgertut".
Kies het juiste antwoord.
quote:
Dat dusquote:
En dan ben ik zo blij dat ik buiten de deur niet dronken wil worden hequote:Op donderdag 25 november 2010 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
terug van oud en nieuw feestje om 6u 's ochtends was een vriendin zo dronken dat ik achter haar bleef fietsen want iedere keer trapte ze ff en dan ineens stopte ze met trappen... tot ze omviel. en dat gebeurde 6x onderweg in een ritje wat normaal een kwartier duurt
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
B. kon regelmatig haar fiets niet eens meer terug vinden in Utrecht na een avondje stappen met vriendinnen.
Heuj. Wat begrijp jij niet aan KoetsiekoetsieSlowChat.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:42 schreef DarkElf het volgende:
snickerdoodles zijn weer lekker en ik eet er maar 4, dus dat is heel beschaafd
Waar is die KKSC danquote:Op donderdag 25 november 2010 20:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heuj. Wat begrijp jij niet aan KoetsiekoetsieSlowChat.
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zo genant, moet je de volgende dag met je brakke hoofd gaan zoeken. Ik vond dat een keer zo'n onaantrekkelijk idee (want ik had echt geen flauw idee waar ik het ding gelaten had), dat ik mijn vader vertelde dat mijn fiets was gestolen, ik helemaal naar huis was komen lopen, maar hem niet uit bed had willen bellen om me te halen
, en: "gelukkig maar dat ik veilig thuis ben gekomen hè pap? En nu moet ik een nieuwe fiets." Zegt mijn vader: Dat is gek, de dief heeft je fiets gewoon in de schuur gezet!" Was ik zo dronken geweest dat ik dácht dat ik mijn fiets kwijt was, maar kennelijk toch gewoon naar huis was gefietst.
![]()
![]()
Dus.
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zo genant, moet je de volgende dag met je brakke hoofd gaan zoeken. Ik vond dat een keer zo'n onaantrekkelijk idee (want ik had echt geen flauw idee waar ik het ding gelaten had), dat ik mijn vader vertelde dat mijn fiets was gestolen, ik helemaal naar huis was komen lopen, maar hem niet uit bed had willen bellen om me te halen
, en: "gelukkig maar dat ik veilig thuis ben gekomen hè pap? En nu moet ik een nieuwe fiets." Zegt mijn vader: Dat is gek, de dief heeft je fiets gewoon in de schuur gezet!" Was ik zo dronken geweest dat ik dácht dat ik mijn fiets kwijt was, maar kennelijk toch gewoon naar huis was gefietst.
![]()
![]()
Dus.
Hiero. Daar waar wij elkander den hemel inprijzen, liefhebben en alles pappen en nathouden.quote:
Gek genoeg heb ik dat niet.. maar ik zou rustig bij het verkeerde huis staanquote:Op donderdag 25 november 2010 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
B. kon regelmatig haar fiets niet eens meer terug vinden in Utrecht na een avondje stappen met vriendinnen.
Hmmm...je hebt het vorige topic gezien of niet he?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hiero. Daar waar wij elkander den hemel inprijzen, liefhebben en alles pappen en nathouden.
Groot gelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 20:47 schreef golfer het volgende:
Bekroonde rookworst van de dorpsslager ligt in een warm badje langzaam lekker te worden.
troostvoer aangezien B. de hele avond weg is naar het Cardiologenfeest.
Oeh, heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...je hebt het vorige topic gezien of niet he?
Eerder Leintje.quote:
Oh sorry.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heuj. Wat begrijp jij niet aan KoetsiekoetsieSlowChat.
Honderden!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoeveel eet je er anders dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Je zat iig nog op het zadel, zelfs dat was me wel eens te ingewikkeldquote:Op donderdag 25 november 2010 20:30 schreef Duderella het volgende:
Lein maakte op haar geheel eigen en subtiele wijze duidelijk wat ze van iets vondquote:Op donderdag 25 november 2010 20:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oeh, heb ik iets gemist?
Linkje?
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Honderden!ja vond 4 al wel aardig wat voor koekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar sommigen eten gewoon in één keer een pak stroopwafels... dat snap ik niet. dan is het toch niet meer lekker?Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Hier nog eentje!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:56 schreef ColdFeet het volgende:
Rijden onder invloed vind ik wel echt om te kotsen, trouwens
Ik ook. Hier vlakbij is afgelopen weekend een dronken gast van 27 op 4 fietsers ingereden, 1 dode, 1 zwaar gewond. Wat een lul ben je danquote:Op donderdag 25 november 2010 20:56 schreef ColdFeet het volgende:
Rijden onder invloed vind ik wel echt om te kotsen, trouwens
Als ik al wat drink als ik nog moet rijden is het 1 glaasje voor een flinke maaltijd. Maar verder echt niet hoorquote:
Ik heb dat ooit eens een keer gedaanquote:Op donderdag 25 november 2010 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als ik al wat drink als ik nog moet rijden is het 1 glaasje voor een flinke maaltijd. Maar verder echt niet hoor
Wij zijn dan ook verantwoordelijk jongelui die het drinken serieus nemenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:
jullie praten net zo enthousiast over niet drinken dan over drinken
Oh nee, daar heb ik echt geen moeite mee dan. Maar dan zit er iig een flinke maaltijd en een flinke tijd tussen, voel je verder niets van en lijkt me qua effect in principe ook verwaarloosbaar.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit eens een keer gedaanEn zelfs daar voelde ik me gewoon niet lekker bij. Daarna dus echt nooit meer! Ik ga wel op de fiets als ik wil drinken.
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook verantwoordelijk jongelui die het drinken serieus nemen
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:04 schreef golfer het volgende:
Wat een dombo trouwens bij 2voor12. Die vrouw weet echt niets.
Béchamelquote:Op donderdag 25 november 2010 21:04 schreef golfer het volgende:
Wat een dombo trouwens bij 2voor12. Die vrouw weet echt niets.
Rouxquote:
Hihi, ik heb ook weleens studenten in de les die nog naar de pintjes van gisteravond ruikenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had er gister een met een kegel voor me zitten tijdens de oudergesprekken..en hij moest er een half uur voor rijden zei hij nog doodleuk
Nja vond dit toch wel ernstig. We hoopten al dat die gene die er na moest komen niet te vroeg zou zijn. Hele lokaal rook er naarquote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hihi, ik heb ook weleens studenten in de les die nog naar de pintjes van gisteravond ruiken
Zelfs jij, Golferquote:
Dat overkwam mij in mijn studententijd ook wel eensquote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hihi, ik heb ook weleens studenten in de les die nog naar de pintjes van gisteravond ruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Dat hoort bij het studentenleven geloof ik? Geen ervaring mee verder hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook wat anders! Sowieso, als je ouder bent, kun je het niet echt meer maken, vind ik.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja vond dit toch wel ernstig. We hoopten al dat die gene die er na moest komen niet te vroeg zou zijn. Hele lokaal rook er naar
Website afmakenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, ik ben morgen vrij. Wat zal ik allemaal gaan doen![]()
Man is gewoon zwaar alcoholist als je het mij vraagt. Rook ook anders dan wanneer je een keer een biertje hebt gedronken, hij wasemde echt alcohol uit..quote:Op donderdag 25 november 2010 21:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook wat anders! Sowieso, als je ouder bent, kun je het niet echt meer maken, vind ik.
En met ouder bedoel ik dan als in 'met kinderen', niet als in 30+quote:Op donderdag 25 november 2010 21:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook wat anders! Sowieso, als je ouder bent, kun je het niet echt meer maken, vind ik.
Voor mij naar het werk gaan.. heb al de hele dag het gevoel dat het vrijdag is, inclusief de vrijdagmiddagmeligheid in de koffiekamer tussen de middagquote:Op donderdag 25 november 2010 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, ik ben morgen vrij. Wat zal ik allemaal gaan doen![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
Dussss ik had nog 200 kcal te besteden. Ik dacht: wat zullen we daarvoor uit de muur trekken.Helemaal niks uiteindelijk
![]()
de avond is nog niet voorbijquote:Op donderdag 25 november 2010 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
Dussss ik had nog 200 kcal te besteden. Ik dacht: wat zullen we daarvoor uit de muur trekken.Helemaal niks uiteindelijk
![]()
Een idee iddquote:
Ik denk dat je vette pech hebtquote:Op donderdag 25 november 2010 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Voor mij naar het werk gaan.. heb al de hele dag het gevoel dat het vrijdag is, inclusief de vrijdagmiddagmeligheid in de koffiekamer tussen de middag
Klopt, heb al een glas wijn ingeschonken. Daar gaat de helft al he.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de avond is nog niet voorbij
Jaquote:
quote:bezoek een beetje volstoppen met comfortfood.
Met gegratineerde kaasquote:Op donderdag 25 november 2010 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja.. uiensoep.. dat kan ik dit weekend ook wel eens gaan doen![]()
Scheutje port in de soepquote:
dat vind ik van die plebejische programma'squote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
bonje met de buren eens aan het kijken... jeee
Voel je hun pijn?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
bonje met de buren eens aan het kijken... jeee
quote:
Slechte filmquote:Op donderdag 25 november 2010 21:18 schreef borisz het volgende:
Kwam er alleen iets te laat achter dat ze weer in NL waren. Alleen 66e+toeslag per kaartje
Bijgelezen!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lein maakte op haar geheel eigen en subtiele wijze duidelijk wat ze van iets vond
Vermakelijk, toch?quote:
De ouwe film moet ik nog eens kijken. Niet die brakke Steven S. versie. Album =quote:Op donderdag 25 november 2010 21:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Slechte film
Goed album
Beter boek
quote:
Dat kostte je tijdquote:
Oepsquote:Op donderdag 25 november 2010 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
politie aan de deur net. Of we iets hadden gezien want het tankstation hier tegenover is eerder vanavond overvallen
![]()
Helemaal niets van gemerkt dus, wij lagen hier voor pampus op de bank, maar vind het wel heel sneu voor die meiden die daar altijd achter de balie staan
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
dinsdag was ik wel een emotionele donder. na dansen nog zappen. zie ik 'Radio', een negerjongen en hij moest huilen toen hij naar een fotolijstje van zn overleden moeder keek. en toen moest ik gelijk huilen
Echt wel, gewoon gestoord worden tijden het TV kijken om dit soort onbenullighedenquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt wel, gewoon gestoord worden tijden het TV kijken om dit soort onbenulligheden
Er gebeurt ook altijd wat bij jullie. Vorige keer de brandweer bij dat transformatorhuisje wat fikte en nu alweer een overval.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
politie aan de deur net. Of we iets hadden gezien want het tankstation hier tegenover is eerder vanavond overvallen
![]()
Helemaal niets van gemerkt dus, wij lagen hier voor pampus op de bank, maar vind het wel heel sneu voor die meiden die daar altijd achter de balie staan
Je moet echt het boek lezen.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:28 schreef borisz het volgende:
[..]
De ouwe film moet ik nog eens kijken. Niet die brakke Steven S. versie. Album =
Boek nooit gelezen, wel het ouwe hoorspel ergens op mijn harde schijf staan. Dat moet ik maar weer eens gaan luisteren.
Wie dan?? Nou??quote:Op donderdag 25 november 2010 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, kunt wel merken wie de deur open deed
heftig Sunquote:Op donderdag 25 november 2010 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Oh ja, dat kloptquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Er gebeurt ook altijd wat bij jullie. Vorige keer de brandweer bij dat transformatorhuisje wat fikte en nu alweer een overval.
Hoho, de bovenleiding fikte volgens de krant . Op zich al wonderlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Er gebeurt ook altijd wat bij jullie. Vorige keer de brandweer bij dat transformatorhuisje wat fikte en nu alweer een overval.
Ik had een tijdje geleden de politie aan de deur: Of ik iets wist van de wietplantage verderop in de straatquote:Op donderdag 25 november 2010 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en volgens mij was de agent dezelfde als die 2 jaar geleden vuurwerkvoorlichting kwam geven op school en aan het sjansen was met mij omdat hij dacht dat ik de kinderen had aangespoord hem te vragen of hij single was, terwijl dat voor mijn stagiaire bedoeld was![]()
Het is vast een teken van boven.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:32 schreef TAV74 het volgende:
Hoho, de bovenleiding fikte volgens de krant . Op zich al wonderlijk
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja!! Terwijl er in de 3 jaar dat we hier wonen verder dus nooit wat gebeurd is..
oh behalve een vrouw die bij de spoorwegovergang hier 100m verderop op de rails was gaan zitten.
Oh en volgens mij was de agent dezelfde als die 2 jaar geleden vuurwerkvoorlichting kwam geven op school en aan het sjansen was met mij omdat hij dacht dat ik de kinderen had aangespoord hem te vragen of hij single was, terwijl dat voor mijn stagiaire bedoeld was![]()
levensmoe..quote:Op donderdag 25 november 2010 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die vrouw op t spoor; wilde ze zelfmoord plegen of was ze gewoon moe
Lein, my pride & joy!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dude zit fappend achter het toetsenbord
Slim is dat hequote:Op donderdag 25 november 2010 21:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier hadden we weer eens een springer voor de trein, maar ja dat is geen nieuws met een gekkenhuis bij het spoor.
ze bracht niet echt 'leven' in de brouwerijquote:Op donderdag 25 november 2010 21:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lein, my pride & joy!![]()
* fap fap fap *
Sinds het PZ hier gesloten is zijn er aanmerkelijk minder springers op station Santpoort-Zuid.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:34 schreef borisz het volgende:
Hier hadden we weer eens een springer voor de trein, maar ja dat is geen nieuws met een gekkenhuis bij het spoor.
zulke dingen zitten echt vaak naast een spoor jaquote:Op donderdag 25 november 2010 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Slim is dat helost het probleem vanzelf op!
Hier in de buurt zit er ook een vlak bij het spoor. Schijnt vroeger ook veel springers op te leveren
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier in de buurt zit er ook een vlak bij het spoor. Schijnt vroeger ook veel springers op te leveren
Vroeger gingen alle gekken met de trein van A naar Bquote:Op donderdag 25 november 2010 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja al was het afgelopen week weer eens raak.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Sinds het PZ hier gesloten is zijn er aanmerkelijk minder springers op statio Santpoort-Zuid.
Vroeger was het bijna elke week raak hier.
in Den Haag heb je ook zo'n plek en een kantoor zit daar zo dicht op dat werknemers menig mensen hebben zien springenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, daar is de spoorlijn ook vlakbij.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:37 schreef borisz het volgende:
Gelukkig hebben we Vogelenzang nog daar springen ze nog wel met bosjes.
Berehap satesaus?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm mn ouders zouden een patatje eten en hier komen... volgens mij is dat niet alleen een patatje geworden..
Ze hebben gelijk een hotel geboekt om even van je af te zijn en ongestoord hun gang te kunnen gaan.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm mn ouders zouden een patatje eten en hier komen... volgens mij is dat niet alleen een patatje geworden..
Trusteh alvast, lieve Dude.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef Duderella het volgende:
Eventjes aan de studie en dan naar bedje.![]()
Dude sommeert haar zaad naar buiten te komen en jij zegt 'geen leven'?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze bracht niet echt 'leven' in de brouwerij
Je weet ook als de NS iets omroept er is vertraging wegens omstandigheden of een ander vaag bericht dat het raak isquote:Op donderdag 25 november 2010 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, daar is de spoorlijn ook vlakbij.
Tegenwoordig melden ze dat het gaat om een aanrijding met een persoonquote:Op donderdag 25 november 2010 21:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Je weet ook als de NS iets omroept er is vertraging wegens omstandigheden of een ander vaag bericht dat het raak is
[/vage zin]
Niemand gelooft die andere verhalen meerquote:Op donderdag 25 november 2010 21:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tegenwoordig melden ze dat het gaat om een aanrijding met een persoon
lusten ze nietquote:
mijn ouders doen niet aan sexquote:Op donderdag 25 november 2010 21:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk een hotel geboekt om even van je af te zijn en ongestoord hun gang te kunnen gaan.
Dude zaad?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dude sommeert haar zaad naar buiten te komen en jij zegt 'geen leven'?
Nou, daar zijn ze mee begonnen omdat er met die vage meldingen niet bepaald veel begrip te verwachten is. Dit maakt duidelijk dat het overmacht is.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niemand gelooft die andere verhalen meer
Zijn er mensen die zo hard kunnen rennenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:46 schreef rijsttafel het volgende:
Doordat een persoon met 300km per uur tegen een trein is aangelopen is er helaas een vertraging van 90 minuten tussen Amsterdam en Nieuwdorparendsveen.
Relatief t.o.v. de trein welquote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zijn er mensen die zo hard kunnen rennen
Was laatst op Fok! een mooi NS topic. Kijken of ik het nog kan vindenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:47 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind die meldingen van de NS nog steeds vaag trouwens, ik wil weten wie, welk voertuig, kentekens, dat soort dingen
Als er gestaakt wordt bij TNT duurt het vrij lang.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...hoe lang zou een pakketje naar Praag onderweg zijnIk zit net te bedenken dat ik onze vrienden / collega's in Praag wel eens ff wat traditionele NL sinterklaas zooi kan sturen
Oh nee, dat is waar ook. Boven de 50 is dat afgelopen.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn ouders doen niet aan sex
Dag Elfje.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:58 schreef DarkElf het volgende:
beetje tv, lezen, bed, slapen, tot morgen
Da's alleen de postafdeling hequote:Op donderdag 25 november 2010 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Als er gestaakt wordt bij TNT duurt het vrij lang.
Weekend is lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 22:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo weer n dagje werk achter de rug, morgen nog en dan weekend
Ik ook! Zal blij zijn als het zover isquote:Op donderdag 25 november 2010 22:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo weer n dagje werk achter de rug, morgen nog en dan weekend
Fraude!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef golfer het volgende:
Fok! verkozen tot website van het jaar als beste nieuwssite.![]()
FOK! is verkozen tot Website van het Jaar
Oké. Welke debielen kiezen dat en wie stemmen erop?
Die en vele andere non-items die als nieuws worden gebracht.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
Huuuuuuh??
We hebben het hier over de waardeloze, niet-lopende telegraafberichten van Djeez??
Het verschil tussen light en zero is puur marketingtechnisch volgens mijquote:Op donderdag 25 november 2010 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben de caffine vrije, suikervrije cola aan het proberen.
Lekker
Over Cola Light gesproken: de hele clou van Cola Zero was dat er acesulfaam-K naast aspartaam werd gebruikt, in tegenstelling tot Cola Light. Maar nu las ik op de label van Cola Light dat er ook acesulfaam-K in zit
Mysterie des levens.
Die drink ik al een paar jaar.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben de caffine vrije, suikervrije cola aan het proberen.
Lekker
Maar, acesulfaam-K...quote:Op donderdag 25 november 2010 22:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het verschil tussen light en zero is puur marketingtechnisch volgens mij
Ik vind het lekker en ik word er niet hyper vanquote:
Nee, de al langer bestaande Coca Cola Light Caffeine Free met goudkleurige label.quote:
Wat is de lol van cola zonder suiker en cafeïne?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, de al langer bestaande Coca Cola Light Caffeine Free met goudkleurige label.
Jij drinkt cola *om* de geraffineerde suiker en caffeine?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat is de lol van cola zonder suiker en cafeïne?
Vraag ik me ook altijd af ja..quote:Op donderdag 25 november 2010 22:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat is de lol van cola zonder suiker en cafeïne?
Ik drink überhaupt geen colaquote:Op donderdag 25 november 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij drinkt cola *om* de geraffineerde suiker en caffeine?![]()
En niet om de smaak?
Die dus:quote:Op donderdag 25 november 2010 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, de al langer bestaande Coca Cola Light Caffeine Free met goudkleurige label.
De smaak is juist zo brr bij light en decafquote:Op donderdag 25 november 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
Jij drinkt cola *om* de geraffineerde suiker en caffeine?![]()
En niet om de smaak?
*was* , dankzij acesulfaam-K... etc.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De smaak is juist zo brr bij light en decaf
Dat vind ik eigenlijk een van de lekkerste cola's op de marktquote:Op donderdag 25 november 2010 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Tegenwoordig is die Cola echt goed te doen, vind ik.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
De smaak is juist zo brr bij light en decaf
Ah, nog een liefhebster.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:50 schreef Isabeau het volgende:
Dat vind ik eigenlijk een van de lekkerste cola's op de markt
Mwah...die limoen ben ik inmiddels wel aan verslaafd in de colaquote:Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
Cola is eigenlijk het lekkerst met rum en limoen
Lekker joh, captain morgan ofzo? Geen witte Bacardi ofzo.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwah...die limoen ben ik inmiddels wel aan verslaafd in de colaMet name in de light-versies. Maar die rum....'t is het niet helemaal voor mij
Ik heb nog een doos vol van die probeer mixblikjes hier staan.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
Cola is eigenlijk het lekkerst met rum en limoen
Ik zal het eens proberen met die andere soorten danquote:Op donderdag 25 november 2010 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker joh, captain morgan ofzo? Geen witte Bacardi ofzo.
Dat mag ook best hoor, 1 glaasje.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:16 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb wel een glaasje wijn gedronkenen teruggereden
Leuk toch?quote:Etentje was leuk![]()
![]()
en veel complimentjes over mijn jurkje gehad
Ah, ze zijn onderweg, werd mij net gemeld.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:12 schreef golfer het volgende:
Ik wacht nog op de thuiskomst van B. en baby P. na haar Cardiologenfeest.
Ja maar als beginnend bestuurder mag je ook echt niet meerquote:Op donderdag 25 november 2010 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat mag ook best hoor, 1 glaasje.
[..]
Leuk toch?
Daar had mijn buikdanslerares het nog over, die was er gisterenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
Oh wat cool, ik zie net op Facebook dat een vriend van me bij exact dezelfde concert is momenteel als AnthraxxxxWar of the Worlds dus
Deze eetclub hier is uiteraard veel leukerquote:Op donderdag 25 november 2010 23:08 schreef Aure het volgende:
Ik kom nog even zwaaien vanuit mn bedje
Ben net naar 'De eetclub' geweest maar hij viel me een beetje tegenjammer..
das mooi!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:16 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb wel een glaasje wijn gedronkenen teruggereden
Etentje was leuk![]()
![]()
en veel complimentjes over mijn jurkje gehad
Sweet dreamsquote:Op donderdag 25 november 2010 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik wens jullie allen een liefdevolle nacht toe
Morgen dagje Eindhovenweer, morgenavond uit eten met Hooters en dan samen dansen, geloof ik.
Ik begin haar steeds meer te zien als een klein zusje
Die heb ik al jaren niet meer zien staan in de AH. Of ik let er niet op, dat kan ook natuurlijkquote:
Mine!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand nog een leuke TV-serie kopen? Ik heb Battlestar Galactica S1 en S2, The 4400 S1 en S2, MASH S1-S6, The Unit S1 en Buffy the Vampire Slayer S1 en S2 in de aanbiedingDoe een leuk bod of zo
En Battlestar Galactica ookquote:
Den Haagquote:
je had mij toch ook even kunnen roepen?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:58 schreef Sarabi het volgende:
Zo net op tijd aangedacht dat ik mijn jurkje niet alleen uit krijg.....anders had ik mijn moeder weer wakker moeten maken
Oja....helemaal vergetenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
je had mij toch ook even kunnen roepen?
Buffyquote:Op donderdag 25 november 2010 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Den HaagJij bent wel iemand die Buffy The Vampire Slayer leuk vind he
Als je het van te voren even besteld is het geen probleem.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:31 schreef rijsttafel het volgende:
Weet 1 van jullie of je gewoon naar de bank kan gaan en zeggen: Ik heb 100 muntjes van 5 cent nodig, hier heb je 5 euro?
Edit: Okee het zeggen zal het probleem niet zijnMaar krijg je dat dan? Zal het wel gewoon proberen van het weekend ofzo.
Ow, tof! Binnenkort dan eens tellen hoeveel ik nodig heb en langsgaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je het van te voren even besteld is het geen probleem.
100x5 cent toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:57 schreef rijsttafel het volgende:
Ow, tof! Binnenkort dan eens tellen hoeveel ik nodig heb en langsgaan
100 was een voorbeeld. Waarschijnlijk iets rond de 200 ofzo.quote:
Ach, ik stond er al naast om 05.00quote:
5 uur was hier de planning. Maar ik heb echt amper geslapen, dus dan maar 6. Ik begin vandaag rond een uurtje of 7, dus kan ik hier over een kwartiertje van huis, nadat ik mijn 6dubbele espresso naar binnen heb weten te kauwen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 06:24 schreef Aphrodyte het volgende:
Ach, ik stond er al naast om 05.00
Mogge Vork
Hoe gaat ie met jou?
Hopen dat je vannacht lekker bij kan slapen dan Vorkquote:Op vrijdag 26 november 2010 06:26 schreef Vork het volgende:
[..]
5 uur was hier de planning. Maar ik heb echt amper geslapen, dus dan maar 6. Ik begin vandaag rond een uurtje of 7, dus kan ik hier over een kwartiertje van huis, nadat ik mijn 6dubbele espresso naar binnen heb weten te kauwen.
Verder gaat het wel goed. En wat is jouw excuus en status van leven?
Hij is nog steeds niet mn officiële vriend, maar ik noem hem lief, omdat ik verliefd benquote:Op vrijdag 26 november 2010 06:32 schreef Vork het volgende:
Ik denk dat ik de enige ben die de overgangsfase van 'date' naar 'lief' heeft gemist.Rugklachten zijn niet handig. Van tijdelijke aard mag ik hopen?
Tuurlijk dekt ''lief'' ook de lading van vriendje maar daar zijn we dus nog nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 06:41 schreef Vork het volgende:
Lief dekt de lading van 'vriendje' toch ook wel? Of is die dan nietmeer lief?
Maar vervelend, ook dat het natuurlijk niet fijn is om mee te slapen. Geniet toch nog maar van de dag. Daar heb je nog veel van voor de boeg als je zo vroeg opstaat. Dan ga ik ook maar eens, naar m'n werk. Drukke en volgepropte dag vandaag.
Joepie, poetsdag?quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:50 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen allemaal! Het is weer vrijdag-poetsdag! (argh ik hoef niet te werken vandaag!)
Ik heb helemaal geen hekel aan vrijdag-poetsdag. Moet er toch vroeg uit (want kind moet naar school) dus vanaf half negen ga ik met de radio keihard aan door het huis met sopje en dan begint morgen mijn weekend echt. Heerlijk!quote:
Het is inderdaad koud! Ik had gisteravond dan ook besloten om geen chocoladesint in de schoen te stoppen, maar oorwarmers, een sjawl en dikke handschoenen! Kind was blij vanmorgen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:59 schreef Bluezz het volgende:
Moggel, 4,5 uur aan één stuk door geslapenWat een record
maar ik zit alweer op het werkplekkie... bickelen 2.0
Waarom doen ze feesten op het werk altijd op donderdag
Wat is het koud![]()
Moet wel lachen als ik naar het station loop, al die mensen met kasten van huizen hier in de buurt, staan toch hun autootje te krabben, terwijl wij, arme sloebers, ons puntootje lekker warm in de garage hebben staan
Zo klinkt het wel leuk jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen hekel aan vrijdag-poetsdag. Moet er toch vroeg uit (want kind moet naar school) dus vanaf half negen ga ik met de radio keihard aan door het huis met sopje en dan begint morgen mijn weekend echt. Heerlijk!
Ja hoor! De middagen sowieso (woensdag en donderdagmiddag ben ik vrij). En zaterdag en zondag doe ik sowieso niets (qua werk of huishouden dan).quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik deed vroegah toen de kids nog klein waren en we werkten alle2 gewoon het poetswerk hap snap & tussen neus en lippen door, no way dat ik een poetsdag hadNog niet trouwens
Had wel vrije dagen Tezz... geniet je wel van je vrije dag dan
Haha coolquote:Op donderdag 25 november 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
Oh wat cool, ik zie net op Facebook dat een vriend van me bij exact dezelfde concert is momenteel als AnthraxxxxWar of the Worlds dus
Volgende week ga ik naar Alan Parsons met hemveel zin in...
Ja, daar mik ik ook opquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:38 schreef TAV74 het volgende:
Pff, als dood een wonder is het gelukt op te staan vanochtendHopen op mijn vrijdagrush en dan weekend
![]()
Ja maar ik ben zelluf de kuismadam....quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, daar mik ik ook op
Tezz, amai, ik bewonder dat hoor, zo'n poetsdag. Maar ik ben tegenwoordig ook wel uitbundig luiHet serieuze poetswerk laat ik over aan de kuismadam, ik ruim enkel wat op en doe de was.
Bij de katten helpt een plantespuit met waterquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zelluf de kuismadam....(nou ja ik heb er ook tijd genoeg voor met mijn parttime baantje).
Alleen nu heb ik een probleem. Mijn man wil niet uit bed komen en ik moet het bed verschonen.
Conditioneren werkt ook prima bij mensenquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij de katten helpt een plantespuit met water
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zou ook niet die plantenspuit op je wederhelft richten, eerder een kopje koffie onder z'n neus houden en daarna ergens buiten handbereik zettenquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou gewoon even wachten en iets anders gaan doen![]()
Hier ook beddengoed aan het verschonen en wat aan het opruimen.
Hoe kan het overigens dat ik de ene keer uit mijn warme bedje kom en denk: brrrrrr wat koud!! En vanmorgen kwam ik uit mijn warme bedje en huppelde in mijn eva kostuum door het huis heen zonder het koud te hebben en toen ik de verwarming uiteindelijk aan deed zag ik dat het 15 graden was.
Bij katten vinden we ook dat we ze helpen als we de ballen eraf halen, ik weet derhalve niet zeker of we de manier waarop we met dieren omgaan ook op mensen moeten projecterenquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
Bloesquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:53 schreef TAV74 het volgende:
Bij katten vinden we ook dat we ze helpen als we de ballen eraf halen, ik weet derhalve niet zeker of we de manier waarop we met dieren omgaan ook op mensen moeten projecteren
Wat is er nu weer niet goedquote:
Nou, ik dacht dat jullie wel meer gevoel voor humor zouden hebbenquote:
Tis op zich rustig qua spreekuren, dus allerlei admin klussen erbij gepaktquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
BloesLekker aan het werk?
Is het nog een beetje rustig of moet je stressen?
Ik vond mijn reactie anders best grappigquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat jullie wel meer gevoel voor humor zouden hebbenNiet dus
Ooooooooh..je kan redelijk bijkomen dus van gisteravondquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis op zich rustig qua spreekuren, dus allerlei admin klussen erbij gepakt
En tussendoor lekker beppen en de telefoon
Ik ben redelijk fit en dat na zo'n geweldigfeest... iedereen heeft het over de autistische jostiband
Goedemorgen, Lein!quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zou ook niet die plantenspuit op je wederhelft richten, eerder een kopje koffie onder z'n neus houden en daarna ergens buiten handbereik zetten
Ben je ook al wakker, Isa? Ik kom net uit bed rollen
Nou, ik niet dus ga maar ergens anders chagrijnig zitten zijn of zoquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vond mijn reactie anders best grappig
Ook een goeiemorgen, jijquote:
quote:
bron: http://www.nu.nl/politiek(...)gd-deurwaarders.htmlquote:Geert Wilders is het 'spuugzat': de media die maar in het verleden van zijn partijgenoten zitten te snuffelen. Dat liet hij vrijdagmorgen weten.
,,Het gewroet van de media in het verleden van PVV'ers begint nu op een ordinaire heksenjacht te lijken. Ik werk daar niet meer aan mee.''
''Ik zal natuurlijk zaken aanpakken waar PVV'ers fouten hebben gemaakt, maar de hyperige media kunnen hierover voorlopig even de diepvries in, wat mij betreft. Ik wil dat de rust terugkeert en reageer dus niet meer op ieder incident'', aldus Wilders.
Volgende keer maak ik wel poep en pies grappen voor jequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:31 schreef MopperPee het volgende:
[..]
Nou, ik niet dus ga maar ergens anders chagrijnig zitten zijn of zo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgende keer maak ik wel poep en pies grappen voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |