Idd, moet nog even werken tot 10 voor 12.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Klinkt ook als een enigszins "avondvullend" programma.
Wat!?..quote:
Tsssss!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef Tism het volgende:
[..]
Wat!?..Het is veel te koud, en te donker om buiten rond te gaan lopen en hutte te bouwen!!!..
Hoekomtut.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die top 2000 lijst gaat het ook niet worden vanavond.
Welk idee?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef huize het volgende:
Bored.
Als de jaarbonus dit jaar door gaat gaat mn rug eraan geloven met een tattoo die ik al eeuwen wil. Nu nog iemand vinden die goed kan tekenen en mn idee kan omzetten op papier.
En nu drank...en een sigaret
De muziek moeten we overslaan. Had ze net vanuit kladblok gekopieerd, maar toen kopieerde ik per ongeluk iets anders en nu ben ik het kwijtquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef friekin_ het volgende:
Keuzes maken. Over muziek. En. Met je praten. enzo.
JE WIL ME GEWOON NIE HEquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De muziek moeten we overslaan. Had ze net vanuit kladblok gekopieerd, maar toen kopieerde ik per ongeluk iets anders en nu ben ik het kwijt
Ctrl-Z..quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De muziek moeten we overslaan. Had ze net vanuit kladblok gekopieerd, maar toen kopieerde ik per ongeluk iets anders en nu ben ik het kwijt
Lijkt me vrij duidelijk dat eerst je huisje voor gaat!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef sproetjes het volgende:
waarom is geld nooit oneindigik wil mn tattoo ookal zo lang uitbreiden.. maarja nieuwe keuken.. huisje verder opknappen...
Nee. Dat is een aardige vent.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:08 schreef huize het volgende:
Even voor de duidelijkheid...is citizen erased een neger?
Nee. Aardig als in geïnteresseerd, intelligent, grappig, interessant, en sexay. Maar dat zeg ik niet want dan ga je naast je schoenen lopen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aardig als in "wel leuk en aardig"?
Da's toevallig want "geïnteresseerd, intelligent, grappig, interessant, en sexay" is my middle namequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Aardig als in geïnteresseerd, intelligent, grappig, interessant, en sexay. Maar dat zeg ik niet want dan ga je naast je schoenen lopen.
Zo heb je wel iets van een neger weg eik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Da's toevallig want "geïnteresseerd, intelligent, grappig, interessant, en sexay" is my middle name
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |