Ja joh ga haar opvoedenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is wat minder, heb je wel geblazen?
Jawel.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is wat minder, heb je wel geblazen?
Ja dat is nodig in deze harde tijden!quote:
Niet hard genoeg he?quote:
ijsblokjesquote:
Doe je dat ook als ik in mijn harde tijd zit?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat is nodig in deze harde tijden!
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doe je dat ook als ik in mijn harde tijd zit?
dan voed ik je heel goed opquote:Op donderdag 25 november 2010 20:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doe je dat ook als ik in mijn harde tijd zit?
haha en dan er weer af halen is echt een leuk gevoelquote:Op donderdag 25 november 2010 20:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ijs vast laten vriezen aan je tong
of aan een lantaarnpaalquote:Op donderdag 25 november 2010 20:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ijs vast laten vriezen aan je tong
Dan gaat ie bloedenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
of aan een lantaarnpaal(je tong tegen een lantaarnpaal als het vriest)
Ja daar sta je dan vastgevroren aan een paalquote:Op donderdag 25 november 2010 20:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
of aan een lantaarnpaal(je tong tegen een lantaarnpaal als het vriest)
Nah dat overkomt jou ook wel. (hetzij niet aan een lantaarnpaal)quote:Op donderdag 25 november 2010 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja daar sta je dan vastgevroren aan een paal
Dan is het vast een klein paaltje bij die temperatuurquote:Op donderdag 25 november 2010 20:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nah dat overkomt jou ook wel. (hetzij niet aan een lantaarnpaal)
Met natte sneeuwballen?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Van het weekend weer sneeuwballen gooien
Met natte sneeuw?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Niet zo dubbelzinnig jij!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mijn ballen zijn niet van sneeuw hoor. De jouwe wel? aaaaaahwquote:Op donderdag 25 november 2010 20:48 schreef Symphonic het volgende:
daar weet jij niks vanquote:Op donderdag 25 november 2010 20:48 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dan is het vast een klein paaltje bij die temperatuur
niet Symphje pestenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mijn ballen zijn niet van sneeuw hoor. De jouwe wel? aaaaaahw
[..]
daar weet jij niks van
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |