Jups.. Vrije uitloop is al beter, scharrel is een lachertje wbt de kippen en hun welzijn..quote:Op donderdag 25 november 2010 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Yeah, ik ben weleens in een fokkerij geweest: het verschil tussen legkippen in een batterij en in een scharrelstal is niet zo groot, als je het om dierenwelzijn hebt.
At least they died a free chicken.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef Den_Haag het volgende:
Er sterven wel meer kippen in de biologische boerderijen
psiesquote:Op donderdag 25 november 2010 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
At least they died a free chicken.
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
en dan worden ze geeneens opgegetenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is echt dikke onzin, is nooit aangetoond. Als het om kip gaat, ja, allicht, maar biologische sperziebonen zijn echt niet rijker aan vitamines en je krijgt geen vergiftiging van 'reguliere' sperziebonen.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:08 schreef Aphrodyte het volgende:
Biologisch is gewoon beter, al is t maar voor je eigen gezondheid!
Ik opteer voor: waar we rond scharrelen en vrij-uitlopenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
Kan die akelige geitenwollensokken-TT weg
Sure, regel het maar met een modje en vertel ook even wat wel een goede TT is danquote:Op donderdag 25 november 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is echt dikke onzin, is nooit aangetoond. Als het om kip gaat, ja, allicht, maar biologische sperziebonen zijn echt niet rijker aan vitamines en je krijgt geen vergiftiging van 'reguliere' sperziebonen.
Je kan toch zelf wel verzinnen dat minder bestrijdingsmiddelen hoe dan ook beter zijn voor je lichaam, of je nou ''bewijs'' hebt of niet, trouwens?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is echt dikke onzin, is nooit aangetoond. Als het om kip gaat, ja, allicht, maar biologische sperziebonen zijn echt niet rijker aan vitamines en je krijgt geen vergiftiging van 'reguliere' sperziebonen.
Jahquote:Op donderdag 25 november 2010 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik opteer voor: waar we rond scharrelen en vrij-uitlopen
Want door insecten, schimmels en parasieten aangetaste fruit en groentes zijn zéééér gezond!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:15 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Je kan toch zelf wel verzinnen dat minder bestrijdingsmiddelen hoe dan ook beter zijn voor je lichaam, of je nou ''bewijs'' hebt of niet, trouwens?
Ik maak me een stuk minder druk over een schimmel dan over een chemisch goedje ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Want door insecten, schimmels en parasieten aangetaste fruit en groentes zijn zéééér gezond!
Dude, er zijn al -tig studies gedaan naar dit onderwerp met allemaal dezelfde conclusie: het maakt geen reet uit. Blijkbaar kan je lichaam zelf vanalles afbreken.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:15 schreef Aphrodyte het volgende:
Je kan toch zelf wel verzinnen dat minder bestrijdingsmiddelen hoe dan ook beter zijn voor je lichaam, of je nou ''bewijs'' hebt of niet, trouwens?
Chemisch goedje? Ik ga zo even chemisch water drinkenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:17 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik maak me een stuk minder druk over een schimmel dan over een chemisch goedje ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheikunde was nooit mn beste vakquote:Op donderdag 25 november 2010 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Chemisch goedje? Ik ga zo even chemisch water drinkenAlle materie is chemisch.
Ik begrijp dat je lieverquote:Op donderdag 25 november 2010 18:17 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik maak me een stuk minder druk over een schimmel dan over een chemisch goedje ja.
Kan de plaatjes niet ladenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je liever
[ afbeelding ]
hebt dan
[ afbeelding ]
Jij liever dan ik hoor.
Klopt.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
Yeah, ik ben weleens in een fokkerij geweest: het verschil tussen legkippen in een batterij en in een scharrelstal is niet zo groot, als je het om dierenwelzijn hebt.
Scheikunde was niet het enige vak waar je niet goed in was, gok ik?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:20 schreef Aphrodyte het volgende:
Scheikunde was nooit mn beste vak
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Scheikunde was niet het enige vak waar je niet goed in was, gok ik?
Ah, dat maakt veel duidelijk jaquote:
Schimmels kunnen voor de mens zeer toxische gifstoffen afscheiden bijvoorbeeld, die vele malen giftiger zijn dan sommige bestrijdingsmiddelen. Het is dus ook vaak een afweging die gemaakt wordt waarmee je uiteindelijk de mens meer mee belast.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:22 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ah, dat maakt veel duidelijk jaMisschien is het wel goed dat ik niks van scheikunde weet
Kan ik lekker naiëf en onschuldig blijven
en er zijn gewoon mensen die dat vrijwillig in zich laten spuitenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:23 schreef Isabeau het volgende:
De natuur kan super gevaarlijke giffen maken waar de in een lab door mensen geproduceerde giffen niet eens bij in de schaduw kunnen staanNeem botuline toxine, een theelepeltje kan de bevolking van NY uitroeien. Da's best knap
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
en er verlamd door zijn geraakt door medische missers met verdunningenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:24 schreef flying-dutchman het volgende:
en er zijn gewoon mensen die dat vrijwillig in zich laten spuiten
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:24 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en er zijn gewoon mensen die dat vrijwillig in zich laten spuiten
Ricinequote:Op donderdag 25 november 2010 18:23 schreef Isabeau het volgende:
De natuur kan super gevaarlijke giffen maken waar de in een lab door mensen geproduceerde giffen niet eens bij in de schaduw kunnen staanNeem botuline toxine, een theelepeltje kan de bevolking van NY uitroeien. Da's best knap
I likequote:Op donderdag 25 november 2010 18:25 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, dit is de beste
[ afbeelding ]
Kijk ik zeg ook niet dat schimmels gezonder zijn dan chemicaliën maar ze lijken me minder ''eng'' omdat ik er van zeker (denk) te weten dat ze biologisch gezien makkelijker afbreekbaar zijn voor het lichaam dan kunstmatig gefabriceerde stoffen. Ik maak me meer zorgen over het effect op de lange duur van producten uit een laboratorium.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schimmels kunnen voor de mens zeer toxische gifstoffen afscheiden bijvoorbeeld, die vele malen giftiger zijn dan sommige bestrijdingsmiddelen. Het is dus ook vaak een afweging die gemaakt wordt waarmee je uiteindelijk de mens meer mee belast.
Maargoed, uiteindelijk spelen waarschijnlijk de economische overwegingen de grootste rol.
Dit is vrij normaal voor Lein hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 18:24 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Mag het wat minder Lein? Ik ben nu al twee weken gewoon leuk aan het meeposten, en iedere keer dat jij iets tegen me zegt moet het weer iets flauws/danwel onaardigs zijn. Ik doe dat ook niet bij jou, al is het duidelijk dat jij het niet nodig vind normaal tegen mij te doen. Ik zou je graag willen verzoeken om mij te negeren, als ik je nog steeds zo stoor. Dankjewel.
Ja, want kunstmatige C-C verbindingen zijn vele malen sterker dan natuurlijke C-C verbindingen.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:27 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Kijk ik zeg ook niet dat schimmels gezonder zijn dan chemicaliën maar ze lijken me minder ''eng'' omdat ik er van zeker (denk) te weten dat ze biologisch gezien makkelijker afbreekbaar zijn voor het lichaam dan kunstmatig gefabriceerde stoffen. Ik maak me meer zorgen over het effect op de lange duur van producten uit een laboratorium.
quote:
Oh ok. In dat gevalquote:Op donderdag 25 november 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit is vrij normaal voor Lein hoor
Opmerking aan dienst ICT van dit ziekenhuis: deze opmerking is cynisch bedoeld en is geen afspiegeling van mijn daadwerkelijke kennis.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, want kunstmatige C-C verbindingen zijn vele malen sterker dan natuurlijke C-C verbindingen.
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:24 schreef Aphrodyte het volgende:
Nope. Ik zeg wat ik wil tegen wie ik wil. Alsjeblieft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know. Quote foutjequote:Op donderdag 25 november 2010 18:28 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
had het eigenlijk over botox...
Nee, dit geval is anders. Ik moet haar nietquote:Op donderdag 25 november 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Dit is vrij normaal voor Lein hoor
Dan heb je er vast geen problemen mee als ik dat voortaan ook doequote:Op donderdag 25 november 2010 18:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nope. Ik zeg wat ik wil tegen wie ik wil. Alsjeblieft.
Van moeten krijg je stress. Ja mág.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, dit geval is anders. Ik moet haar niet
Gebalanceerd oordeel over iemand die je nauwelijks kent, maar was me al duidelijk hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 18:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, dit geval is anders. Ik moet haar niet
Mens, het kan me geen biet schelen wat je doet. Al pleeg je nu zelfmoord voor je webcam met een stream alhierquote:Op donderdag 25 november 2010 18:29 schreef Aphrodyte het volgende:
Dan heb je er vast geen problemen mee als ik dat voortaan ook doe
Waarom maak je je er zo druk over dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mens, het kan me geen biet schelen wat je doet. Al pleeg je nu zelfmoord voor je webcam met een stream alhier
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik zie het voor me bij die kippenEn dan met z'n allen aanvallen
jerry! jerry!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mens, het kan me geen biet schelen wat je doet. Al pleeg je nu zelfmoord voor je webcam met een stream alhier
Omdat ik het liefst heb dat je weg gaat hier en nooit meer terug komt.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:31 schreef Aphrodyte het volgende:
Waarom maak je je er zo druk over dan?
trol-postquote:Op donderdag 25 november 2010 18:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vond die open hart operatie gisteren ook spannend, dus wie weet is er een omroep in geïnteresseerd om de rechten aan te kopen?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:30 schreef Leintjeuh het volgende:
..... Lein........zeg ff heel gauw dat je dit niet meentquote:Op donderdag 25 november 2010 18:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nog een programma wat ik niet zal kijkenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond die open hart operatie gisteren ook spannend, dus wie weet is er een omroep in geïnteresseerd om de rechten aan te kopen?
wie gun je nou de dood?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou. En ik heb ook recht op een mening
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:30 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
moet je maar geen botox in je vingers laten spuiten
schiet trouwens niet op... als godess ben je niet erg sterfelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 18:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
dubbeldooiers? wtfquote:Op donderdag 25 november 2010 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
over eieren; soms koop ik dubbeldooiers.. 6 voor ¤ 2,-
volgens mij ook wel van kippen die een goed leven hebben gehad, gezien de prijs..
Ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 18:34 schreef Tezz het volgende:
Gaat er nog iemand Topchef kijken zometeen?
Monica Bellucciquote:Op donderdag 25 november 2010 18:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik nietGeen kabel dus ook geen TV
Ik gooi er wel een DVD-tje in voor onder de pizza
![]()
[ afbeelding ]
Of zo
Je moet Lein niet zo serieus nemen. Dat doet Kaas al genoegquote:Op donderdag 25 november 2010 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie gun je nou de dood?
ja heeerlijk! ik hou van eigeel en dan heb ik een gebakken eitje met 2 dooiersquote:
Yeahquote:
Of juist nietquote:Op donderdag 25 november 2010 18:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je moet Lein niet zo serieus nemen. Dat doet Kaas al genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou dat vind ik nooit zoquote:Op donderdag 25 november 2010 18:40 schreef Tezz het volgende:
Kind wil Huis Anubis kijken. En ik Topchef. Onze allereerste afstandbediening-ruzie!
ik zet in op dat de kleine wintquote:Op donderdag 25 november 2010 18:40 schreef Tezz het volgende:
Kind wil Huis Anubis kijken. En ik Topchef. Onze allereerste afstandbediening-ruzie!
Ik wel. Als iets me niet boeit is het tv wel. Dus ach....quote:Op donderdag 25 november 2010 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dat vind ik nooit zoanders
En inderdaad.....quote:Op donderdag 25 november 2010 18:40 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik zet in op dat de kleine wint
Heeft niets met een goed leven te maken, die dubbeldooier-eieren. Zijn meestal ook gewoon van legbatterij of soortgelijke kippen:quote:Op donderdag 25 november 2010 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
over eieren; soms koop ik dubbeldooiers.. 6 voor ¤ 2,-
volgens mij ook wel van kippen die een goed leven hebben gehad, gezien de prijs..
Lieve DE, waar hou jij nou niet van?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:40 schreef DarkElf het volgende:
we hebben al gegeten
Maar we hadden trek
en het was erg lekker![]()
Ikvan Noord Afrikaans en Midden Oosten eten (en Claudia Roden natuurlijk)
Mosselen !quote:Op donderdag 25 november 2010 18:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lieve DE, waar hou jij nou niet van?qua eten dan he
![]()
Jummie juist.quote:
quote:
Een voorbeeld voor menig vrouw en manquote:Op donderdag 25 november 2010 18:45 schreef DarkElf het volgende:
Ik koop blije eitjes (vrije uitloopeitjes) en scharrelkip en rundvlees... en aangezien ik mijn eigen brood bak en weet wat erin gaat doe ik gewoon bloem en meel van de molen erin..
vind het wel prettig om te weten wat ik binnenkrijg
Ook een bakje popcorn?quote:en verder: gezellig hier !
had er laatst een bij Mijn keuken die ik ook lekker vond, maar tis zeker niet favoriet bij mij en ik zou t zelf nooit makenquote:
Squote:
koop dat niet alleen hoor, soms koop ik gewoon vlees omdat het gewoon even niet uitkomt budgettair gezien (maar de laatste maanden vooral scharrel) Maar je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een voorbeeld voor menig vrouw en man
oh maar dan heb je ook geen afstandsbediening ruziequote:Op donderdag 25 november 2010 18:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik wel. Als iets me niet boeit is het tv wel. Dus ach....
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie gun je nou de dood?
oh ok.. het zijn wel de duurste eieren van de eiersoorten dus ik dacht dat die wel goed moesten zijn. maar blijkbaar gewoon bijzonder. en eigenlijk wel goed want ik eet dan iets wat nooit een gezond leven had kunnen zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 18:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft niets met een goed leven te maken, die dubbeldooier-eieren. Zijn meestal ook gewoon van legbatterij of soortgelijke kippen:
Wiki:
Soms komen twee eicellen(dooiers) tegelijk vrij in de eileider van de hen. Zo'n ei heet een dubbel-dooier. Een dergelijk ei zal, als het wordt uitgebroed, nooit twee gezonde kuikens kunnen bevatten. Er zijn echter ook kippen geselecteerd die alleen maar eieren met een dubbel-dooier leggen.
dat vraagt echt om maar een (puberale) reactiequote:Op donderdag 25 november 2010 18:52 schreef Sarabi het volgende:
Hai FD & P
Ik ben helemaal opgetut maar moet zeggen dat ik eigenlijk een beetje zenuwachtig ben voor het etentje
welk etentje?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:52 schreef Sarabi het volgende:
Hai FD & P
Ik ben helemaal opgetut maar moet zeggen dat ik eigenlijk een beetje zenuwachtig ben voor het etentje
oh maar daar heb je toch nooit moeite mee?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:53 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dat vraagt echt om maar een (puberale) reactie
foto!!!
ja nou weten we het wel .quote:Op donderdag 25 november 2010 18:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
LEES nou wat er staat. Het kan me niet schelen áls ze het zou doen.
natuurlijk niet, plaatjes van mooie vrouwen kijken is toch nooit naar.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh maar daar heb je toch nooit moeite mee?
Etentje met mijn buikdansgroepje, maar heb vanwege mijn rooster nu al een maand niet kunnen dansen dus dan ga ik me zorgen maken of ze boos zijn ofzo (wat natuurlijk onzin is)quote:
Welke?? En Pee heeft ook gewoon geen smaak natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 18:56 schreef Sarabi het volgende:
En FD er heeft al eens een foto van dit jurkje hier gestaan, maar zelfs P vond hem niet mooi
nou ja zeg, maar gelukkig ben ik P niet...quote:Op donderdag 25 november 2010 18:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Etentje met mijn buikdansgroepje, maar heb vanwege mijn rooster nu al een maand niet kunnen dansen dus dan ga ik me zorgen maken of ze boos zijn ofzo (wat natuurlijk onzin is)
Net smste er eentje al of ik met haar mee kan lopen dus ze zijn me niet helemaal vergeten
En FD er heeft al eens een foto van dit jurkje hier gestaan, maar zelfs P vond hem niet mooi
heel slim om te zeggen tegen iemand die nog uit een depressie komtquote:Op donderdag 25 november 2010 18:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
LEES nou wat er staat. Het kan me niet schelen áls ze het zou doen.
ah ok, nou ja neem aan dat ze ook wel snappen dat een mens soms druk kan zijn tochquote:Op donderdag 25 november 2010 18:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Etentje met mijn buikdansgroepje, maar heb vanwege mijn rooster nu al een maand niet kunnen dansen dus dan ga ik me zorgen maken of ze boos zijn ofzo (wat natuurlijk onzin is)
Net smste er eentje al of ik met haar mee kan lopen dus ze zijn me niet helemaal vergeten
http://i122.photobucket.com/albums/o277/Taluma/blauw1.jpgquote:Op donderdag 25 november 2010 18:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welke?? En Pee heeft ook gewoon geen smaak natuurlijk![]()
Inderdaad, ik zou elke dag vlees niet eens lekker vinden. Of heb vindt jij dat wel lekker maar kies je hier bewust voor?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
koop dat niet alleen hoor, soms koop ik gewoon vlees omdat het gewoon even niet uitkomt budgettair gezien (maar de laatste maanden vooral scharrel) Maar je moet ergens beginnen
Ik eet wel 2 of 3 keer per week vegetarisch omdat ik vind dat mensen niet elke dag vlees hoeven te eten![]()
Ja dat is ook zoquote:Op donderdag 25 november 2010 18:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ok, nou ja neem aan dat ze ook wel snappen dat een mens soms druk kan zijn toch
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
http://i122.photobucket.com/albums/o277/Taluma/blauw1.jpg
Maar dan zonder het riempje
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En Pee heeft ook gewoon geen smaak natuurlijk![]()
Ah joh, zeur toch eens niet zo.. Aphro is er ook al wijselijk over opgehouden en die betreft het nota benequote:Op donderdag 25 november 2010 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heel slim om te zeggen tegen iemand die nog uit een depressie komt![]()
net zo slim om tegen iemand die 35 kg weegt te zeggen dat ze zo ongelooflijk vet is
ik ben een enorme carnivoor, mij maak je echt blij met een goed stukkie vlees of kip) maar tis niet nodig om het elke dag te eten/ als je minder vaak vlees koopt kan je je beter vlees veroorloven en das lekkerder.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:59 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou elke dag vlees niet eens lekker vinden. Of heb vindt jij dat wel lekker maar kies je hier bewust voor?
écht?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat is ook zomaarja ik ben een beetje sociaal gestoord....
Ohh dat is juist het 'mooie' jurkje!!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien ja! Een dagje minder vlees = meer biefstuk op je bordquote:Op donderdag 25 november 2010 19:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ben een enorme carnivoor, mij maak je echt blij met een goed stukkie vlees of kip) maar tis niet nodig om het elke dag te eten/ als je minder vaak vlees koopt kan je je beter vlees veroorloven en das lekkerder.
klopt heel wijs van Aphro. ik vind Lein hartstikke leuk en aardig en dat weet ze ook maar die opmerking verbaast me gewoon. en ik weet zeker dat ik niet de enige ben maar jullie lijken allemaal een beetje bangquote:Op donderdag 25 november 2010 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah joh, zeur toch eens niet zo.. Aphro is er ook al wijselijk over opgehouden en die betreft het nota bene
bang voor lein?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klopt heel wijs van Aphro. ik vind Lein hartstikke leuk en aardig en dat weet ze ook maar die opmerking verbaast me gewoon. en ik weet zeker dat ik niet de enige ben maar jullie lijken allemaal een beetje bang
volgens mij toch alleen beetje bang voor nieuwe mensen?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat is ook zomaarja ik ben een beetje sociaal gestoord....
Dankjewelquote:Op donderdag 25 november 2010 19:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohh dat is juist het 'mooie' jurkje!!
We gaan echt nog afspreken hoor btwheb je een (nep) bontsjawl toevallig?? Hoop op sneeuw
Waarom zonder het riempje??? Ik vind hem kicken zo!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het verbaast me helemaal nietquote:Op donderdag 25 november 2010 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klopt heel wijs van Aphro. ik vind Lein hartstikke leuk en aardig en dat weet ze ook maar die opmerking verbaast me gewoon. en ik weet zeker dat ik niet de enige ben maar jullie lijken allemaal een beetje bang
Die ligt ergens.......ik weet alleen even niet waarquote:Op donderdag 25 november 2010 19:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Waarom zonder het riempje??? Ik vind hem kicken zo!
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Waarom zonder het riempje??? Ik vind hem kicken zo!
Welnee, we nemen het alleen niet serieus. Moet zeggen dat ik soms wel vraagtekens heb bij het feit dat Lein alles mag roepen en de rest meteen commentaar krijgt als er eens wat kritisch op iets gereageerd wordt. Maar ben inmiddels maar tot de conclusie gekomen dat de rest gewoon wél serieus genomen wordt dus de moeite van het commenteren waard is op zo'n momentquote:Op donderdag 25 november 2010 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is wel coolquote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef flying-dutchman het volgende:
Is er trouwens iets van animo vor eits van een kerst/nieuwjaars gala eet partij
aka gewoon in je nette kloffie net doen alsof je beschaafd bent, maar ondertussen gewoon los gaat?
Doe ik met een vriendengroep ook elk jaar en is altijd bere gezellig
dat is wel een goeie hahaquote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welnee, we nemen het alleen niet serieus. Moet zeggen dat ik soms wel vraagtekens heb bij het feit dat Lein alles mag roepen en de rest meteen commentaar krijgt als er eens wat kritisch op iets gereageerd wordt. Maar ben inmiddels maar tot de conclusie gekomen dat de rest gewoon wél serieus genomen wordt dus de moeite van het commenteren waard is op zo'n moment![]()
Ook maar dus ook in dit soort situaties ben ik raarquote:Op donderdag 25 november 2010 19:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij toch alleen beetje bang voor nieuwe mensen?
Vind ik eigenlijk ook. Mijn man is het er helaas niet zo mee eens. Gelukkig heeft ie vaak late dienst en eet ie niet thuis...quote:Op donderdag 25 november 2010 19:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ben een enorme carnivoor, mij maak je echt blij met een goed stukkie vlees of kip) maar tis niet nodig om het elke dag te eten/ als je minder vaak vlees koopt kan je je beter vlees veroorloven en das lekkerder.
Ofwel: neem nou niet altijd alles zo serieus en persoonlijk op en zeur niet zoquote:Op donderdag 25 november 2010 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is wel een goeie haha
Weinig in vergelijking en zo.. eerder genegeerd, wat natuurlijk eigenlijk gewoon ook beter werktquote:Op donderdag 25 november 2010 19:05 schreef DarkElf het volgende:
Lein wordt echt wel eens aangesproken hoor op haar uitspraken
Sterker nog, zowel DE als Isa hebben me hierop aangesproken. Maar ik trek het me niet aan.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:05 schreef DarkElf het volgende:
Lein wordt echt wel eens aangesproken hoor op haar uitspraken
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:05 schreef DarkElf het volgende:
Lein wordt echt wel eens aangesproken hoor op uitspraken
oudjaarsavond ben ik aan het werk. wel leuk, in eigen dorpquote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef flying-dutchman het volgende:
aka gewoon in je nette kloffie net doen alsof je beschaafd bent, maar ondertussen gewoon los gaat?
Eetfeestjes zijn altijd leuk!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef flying-dutchman het volgende:
ik kon het me al niet voorstellen dat Isa er niks van zou zeggenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sterker nog, zowel DE als Isa hebben me hierop aangesproken. Maar ik trek het me niet aan.
wel goed dat je dat zelf opmerktquote:Op donderdag 25 november 2010 19:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook. Mijn man is het er helaas niet zo mee eens. Gelukkig heeft ie vaak late dienst en eet ie niet thuis...
Volgens mij ben je er niet bij als bijv zoals in dit geval Lein, op haar gedrag wordt aangesproken dus hoe kan je erover oordelen?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Weinig in vergelijking en zo.. eerder genegeerd, wat natuurlijk eigenlijk gewoon ook beter werkt
haha ik vond het eigenlijk geen zeuren. ik sprak haar gewoon erop aan maar had het denk ook via pm kunnen doenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ofwel: neem nou niet altijd alles zo serieus en persoonlijk op en zeur niet zo![]()
Ik heb het over het aanspreken hier in de SCquote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er niet bij als bijv zoals in dit geval Lein, op haar gedrag wordt aangesproken dus hoe kan je erover oordelen?
Gelukkig weten alleen Isa en ik wat we samen bespreken.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kon het me al niet voorstellen dat Isa er niks van zou zeggen
nee joh, dan kunnen wij niet meer jerry! jerry! roepenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ik vond het eigenlijk geen zeuren. ik sprak haar gewoon erop aan maar had het denk ook via pm kunnen doen
aha.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb het over het aanspreken hier in de SCdoor de andere 'gewone' fokkers hier
zoveel sappige details?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig weten alleen Isa en ik wat we samen bespreken.
daar heb ik het toch niet over?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig weten alleen Isa en ik wat we samen bespreken.
als je er niet kan kijken weet je ook niet of dat Thank god kloptquote:Op donderdag 25 november 2010 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Want achter de schermen kan ik (thank god) niet kijken nee![]()
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel goed dat je dat zelf opmerkt
Nou ik vermoed een en ander, lijkt me veel te groot en te veel gedoe iigquote:Op donderdag 25 november 2010 19:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je er niet kan kijken weet je ook niet of dat Thank god klopt
Maar ik word ook niet blij van bonen en linzenschotels, en ik ben nog wel zojuist benoemd tot geitenwollensok!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ik bedoelde te zeggen dat ik gewoon anders kook als mijn man niet mee eet! Bente en ik eten heel vaak vegetarisch en biologisch. Niet dat ik dat niet voor mijn man wil maken, maar die wordt gewoon niet blij van een risotto of linzenschotel. Neeeee die moet vleesch.
heb je iets in je oogquote:Op donderdag 25 november 2010 19:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ik vermoed een en ander, lijkt me veel te groot en te veel gedoe iig![]()
Heb mijn handen al vol aan de 2 fora waar ik wel in het beheer zit wat dat betreft
hhahahah ik quote de verkeerde post blijkbaar. wilde die van Sarabi quoten waarin ze zegt dat ze in bepaalde situaties sociaal wat gestoord is. solly Tezzquote:Op donderdag 25 november 2010 19:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ik bedoelde te zeggen dat ik gewoon anders kook als mijn man niet mee eet! Bente en ik eten heel vaak vegetarisch en biologisch. Niet dat ik dat niet voor mijn man wil maken, maar die wordt gewoon niet blij van een risotto of linzenschotel. Neeeee die moet vleesch.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalloquote:Op donderdag 25 november 2010 18:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welke?? En Pee heeft ook gewoon geen smaak natuurlijk![]()
Jeetje, wat naarquote:Op donderdag 25 november 2010 19:13 schreef LieLie het volgende:
Zeg, vraagje.
Meneer is gister van achter aangereden in de auto. Het ging helemaal niet hard gelukkig (maar als ie de koppeling had losgelaten was ie waarschijnlijk aangereden door een vrachtwagen die 60km/u ging).
Maar nu heeft ie wel een beetje last van z'n nek en rug.
Wanneer moet je je daar zorgen over maken? En wat kun je doen om erger tegen te gaan?
Ja, nouja, achteraf viel het allemaal mee hoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:13 schreef DarkElf het volgende:
Oh LieLie dat had ik helemaal niet meegekregen volgens mij, dat is schrikken!
(wat is dat toch met auto's hier in de sc?)
Heb je toch nog je Jerry. Of was jij dat niet die daar om riep?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef TAV74 het volgende:
*Burp* Zuurkoolschotel was jummi![]()
Teruglezen was amusant trouwens, thanx
Mmm misschien eens aan de dr vragen als je er toevallig weer bentquote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, en er zit iets op mijn tongzie je?
het feit dat jij het wél leuk vind baart me ook wel enigszins zorgen anders hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 19:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
sun heeft wel gelijk hoor als jij dat niks vond!
nou toch schrikken,quote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, nouja, achteraf viel het allemaal mee hoor.
Beetje last dus nu, en wat schade aan de auto. Maar niks ernstigs zo lijkt het.
ik ben raar, goed hequote:Op donderdag 25 november 2010 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
het feit dat jij het wél leuk vind baart me ook wel enigszins zorgen anders hoor
Volgende maand weerquote:Op donderdag 25 november 2010 19:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mmm misschien eens aan de dr vragen als je er toevallig weer bent
Hij moet in ieder geval morgen naar de huisarts. En een afspraak maken bij de fysio.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:13 schreef LieLie het volgende:
Zeg, vraagje.
Meneer is gister van achter aangereden in de auto. Het ging helemaal niet hard gelukkig (maar als ie de koppeling had losgelaten was ie waarschijnlijk aangereden door een vrachtwagen die 60km/u ging).
Maar nu heeft ie wel een beetje last van z'n nek en rug.
Wanneer moet je je daar zorgen over maken? En wat kun je doen om erger tegen te gaan?
Wel verdomme, waar haal je het gore lef vandaan mij daarvan te beschuldigenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:16 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Heb je toch nog je Jerry. Of was jij dat niet die daar om riep?
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind je juist altijd zo (bijna) eng normaal![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:19 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Zullen we hem gewoon delen?? Neem ik Picard welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De pijn voel je natuurlijk niet als je veel paracetamol slikt, maar soit. 4-5 dagen paracetamol en daarna afbouwen.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, en paracetamol slikken (ja, daar kom ik weer) 4 keer per dag 2 tabletten zolang de pijn aanhoudt.
Ja, huisarts heeft ie het zelf ook over gehad, wat op zichzelf uniek is, dus dan heeft ie toch wel wat last.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij moet in ieder geval morgen naar de huisarts. En een afspraak maken bij de fysio.
Oh, en paracetamol slikken (ja, daar kom ik weer) 4 keer per dag 2 tabletten zolang de pijn aanhoudt.
Nee. Sun heeft niet gelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 19:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
sun heeft wel gelijk hoor als jij dat niks vond!
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Sun heeft niet gelijk![]()
En dat jurkje is idd niks. Je hebt veeeeeeel leukere. En iedereen die dit een leuk jurkje vind heeft geen smaak
nou in dat geval mag je ze beide hebben. Doe mij maar SevenEleven (zo noemt mijn ma Seven of Nine) of Bloempotkapsel T'Polquote:Op donderdag 25 november 2010 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zullen we hem gewoon delen?? Neem ik Picard wel![]()
Op zich wel, maar je kunt ook doordat je pijn voelt krampachtig gaan bewegen en het erger maken natuurlijk..quote:Op donderdag 25 november 2010 19:21 schreef TAV74 het volgende:
Bij dit soort pijn zou ik eigenlijk niets nemen als het dragelijk is, dan voel je tenminste of het beter of slechter wordt. Of is dit heel dom gedacht?
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nou in dat geval mag je ze beide hebben. Doe mij maar SevenEleven (zo noemt mijn ma Seven of Nine) of Bloempotkapsel T'Pol
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
verkeerde account weer Pee
dacht ik ook eigenlijk...quote:Op donderdag 25 november 2010 19:21 schreef TAV74 het volgende:
Bij dit soort pijn zou ik eigenlijk niets nemen als het dragelijk is, dan voel je tenminste of het beter of slechter wordt. Of is dit heel dom gedacht?
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
verkeerde account weer Pee
Ga eten of zo, jijquote:
Dat moet je gewoon ook niet doen.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Op zich wel, maar je kunt ook doordat je pijn voelt krampachtig gaan bewegen en het erger maken natuurlijk..
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Och, hou even goed wel van je hoor.. ondanks je tekortkomingen en slechte smaak
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze zeker
http://i122.photobucket.com/albums/o277/Taluma/hotpink.jpg
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon ook niet doen.
Volgende patient aub![]()
/Dr. Oetker modus
Die buikdanschicksquote:Op donderdag 25 november 2010 19:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moet nog een half uur wachten...........wie gaat er nou zo laat eten
happen naar peijnenburgquote:Op donderdag 25 november 2010 19:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Maareh....en nu ga ik happen hoor
: tekortkomingen
Oh my god! Geef me een zonnebrilquote:Op donderdag 25 november 2010 19:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze zeker
quote:
Ga je nu alweer over de witbalans zeikenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh my god! Geef me een zonnebrilDie kleur
Ik hap liever naar wat anders. Peijnenburg bevat teveel suikersquote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
happen naar peijnenburg
Ahh zeikerdquote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh my god! Geef me een zonnebrilDie kleur
In tegenstelling tot jullie kan zij wel de juiste witbalans vindenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ga je nu alweer over de witbalans zeiken![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Maareh....en nu ga ik happen hoor
: tekortkomingen
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja! Je vergeet steeds van account te wisselen als je gaat mopperen joh!
![]()
![]()
![]()
Volgende keer het heft in eigen hand nemenquote:
Hoe kun jij dat nou weten, je beeldscherm is al tijden niet meer gekalibreerdquote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jullie kan zij wel de juiste witbalans vinden
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook zo:
"Mam, als ik hier druk doet het pijn"
"Dan moet je daar niet drukken."
"Ja, maar.."
"Tegen da'j 'n old wief bent is 't wel over"
Dankjewelquote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
Die blauwe jurk staat echt awesome, Sarabi
Ik ga ervanuit dat dat allemaal wel goed komtquote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat nou weten, je beeldscherm is al tijden niet meer gekalibreerd
Je weet hoe goed ik daar in benquote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgende keer het heft in eigen hand nemen
Nee sorry, ik heb al mijn afspraken tot 2014 afgezegd omdat ik op onze bank moet zittenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat dat allemaal wel goed komtMaar ik heb wel dat kalibratie-apparaat nodig idd
Jullie komen per ongeluk niet binnenkort ergens in de buurt
Jaquote:
Ok. Dan wordt het rustig in januariquote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb al mijn afspraken tot 2014 afgezegd omdat ik op onze bank moet zitten
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb al mijn afspraken tot 2014 afgezegd omdat ik op onze bank moet zitten
Dat zegt men inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaNiet
Oefening baart kunst zegt men altijd
Wantquote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef TAV74 het volgende:
ok ok, voor jullie maak ik een uitzondering. Als ik tegen die tijd nog kan lopen
Die zit toch naast hem op de bankquote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WantJe hebt Sun toch ter ondersteuning
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die zit toch naast hem op de bank
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die zit toch naast hem op de bank
P je bent wel op dreef hequote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaNiet
Oefening baart kunst zegt men altijd
irc is wel heel 1990 hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 19:33 schreef PdeHoog het volgende:
Vet cool ende gaafFOK! heeft nu Direct Messaging
Een eigen chat systeem
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 25 november 2010 19:32 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
P je bent wel op dreef he
Trouwens geloof dat die spyders niet eens zo duur zijn.. nou ja 100-150 euro
Ah joh, we doen gewoon net alsof het heel nieuw en hip isquote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
irc is wel heel 1990 hoor
Moeten we nog steeds een keer proberen jaquote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik doe mijn bestIk heb zo'n Spin, maar die ligt bij Sun en TAV
Al een half jaar of zo
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Moeten we nog steeds een keer proberen ja![]()
![]()
Stom he.. ben het steeds van plan en dan vergeet ik het weer.. zijn er weer relletjes te volgen en zoquote:
Nu offline gaan en dna proberenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Stom he.. ben het steeds van plan en dan vergeet ik het weer.. zijn er weer relletjes te volgen en zo
http://www.nu.nl/politiek(...)gen-collegegeld.htmlquote:Kabinet wil snel bezuinigen op collegegeld
Uitgegeven: 25 november 2010 16:34
Laatst gewijzigd: 25 november 2010 18:41
DEN HAAG - Studenten die langer dan een jaar extra over hun studie doen moeten vanaf studiejaar 2011/2012 al veel meer gaan betalen.
Te moe.. dit weekend maar eens echt gaan doenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu offline gaan en dna proberen
Ja. Dat zei ik toevallig ook tegen een collega vanmiddagquote:Op donderdag 25 november 2010 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)gen-collegegeld.html
Niet om voor eigen parochie te preken, maar dit is HEEL rigoreusNiemand zal meer aan een Universitaire of HBO opleiding durven te beginnen, bij wijze van.
5000 EUR per jaar, krankzinnig...
Dat zal wel meevallen... Maar het werkt wel de 'genadezesjes' in de hand als de universiteit ook nog eens moet lappen.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)gen-collegegeld.html
Niet om voor eigen parochie te preken, maar dit is HEEL rigoreusNiemand zal meer aan een Universitaire of HBO opleiding durven te beginnen, bij wijze van.
5000 EUR per jaar, krankzinnig... geen uitzondering voor bestuursjaren, studenten die een eigen bedrijf beginnen, etc.
Net zoals ze 'trots zijn' op onze Nederlandse cultuurquote:Op donderdag 25 november 2010 19:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat zei ik toevallig ook tegen een collega vanmiddagEn dan maar volhouden dat ze willen investeren in een kennismaatschappij
En daar hebben de HBO's nu al last van..quote:Op donderdag 25 november 2010 19:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen... Maar het werkt wel de 'genadezesjes' in de hand als de universiteit ook nog eens moet lappen.
Jaquote:Op donderdag 25 november 2010 19:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Net zoals ze 'trots zijn' op onze Nederlandse cultuur![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mja, dan is het al te laat voor de staatskas. Maar je kan het bijv. ook in 5 jaar geleidelijk opvoeren.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:40 schreef flying-dutchman het volgende:
Ik vind het prima als ze die bedragen gaan invoeren.... over 20 jaar dan. Zodat iedereen vast kan gaan sparen voor het laten studeren van zijn/haar kinderen
Valt tegen denk ik... kun je nagaan, dan had je rond de 10.000 EUR extra collegegeld moeten betalen.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen... Maar het werkt wel de 'genadezesjes' in de hand als de universiteit ook nog eens moet lappen.
Ook niet waar, waar moet je van sparen als je van een minimaal inkomen moet leven. Als je serieus een kenniseconomie wilt zijn zul je de drempel toch op een beetje acceptabel niveau moeten houden.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:40 schreef flying-dutchman het volgende:
Ik vind het prima als ze die bedragen gaan invoeren.... over 20 jaar dan. Zodat iedereen vast kan gaan sparen voor het laten studeren van zijn/haar kinderen
En van Europa niet meer in een huurwoning mag wonen terwijl koophuizen onbetaalbaar zijn..quote:Op donderdag 25 november 2010 19:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook niet waar, waar moet je van sparen als je van een minimaal inkomen moet leven.
Dat moet ik toch ook eens maken zeg, die naam heb ik nou al zo vaak voorbij zien komen hier!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:43 schreef DarkElf het volgende:
ik ga eens koekjes bakken, kwam nog snickerdoodledeeg tegen in de vriezer
Staat ook nog hoog op de lijst om te doenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:43 schreef DarkElf het volgende:
ik ga eens koekjes bakken, kwam nog snickerdoodledeeg tegen in de vriezer
brunette, nylon, hakken, vrouwelijke vormenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze zeker
dat is lekker!! wel heel machtig maar lekker!!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:48 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen wordt het Quiche LorraineZo eens ff de kookboeken door voor een recept
Wat heb je gegeten?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
heel sexy jurkje Sarabi en valt goed op!
alleen vind je panty wat te donker.. een huidskleur panty staat mooier
quote:
Ze hebben geen eigen website maar ik zie dat ze wel bij just eat een linkje hebben. http://www.justeat.nl/restaurants-selene/menuquote:
Ik heb ook ineens problemen die ik eerst niet had. Raar hoor, dat windows 7. Oh. Je zei HP. Nou ja,quote:Op donderdag 25 november 2010 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
HP SoftwareIk had een werkende oplossing om direct vanaf mijn printer te scannen. Dat werkt niet meer
En waarom....
soms mooi maar niet bij dit jurkje. je ziet alleen een klein stukje been en dat is heel donker, dat staat niet Steerquote:
Alle beetjes zijn mooi meegenomenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
soms mooi maar niet bij dit jurkje. je ziet alleen een klein stukje been en dat is heel donker, dat staat niet Steer
ziet er lekker uit Borisz! sowieso pizza'squote:Op donderdag 25 november 2010 19:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze hebben geen eigen website maar ik zie dat ze wel bij just eat een linkje hebben. http://www.justeat.nl/restaurants-selene/menu
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)elt-zichzelf-in.html Ik dacht dat Duitsers slimmer waren
Lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 19:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ok en nu zie ik dit
Tortelloni pesto
pasta gevuld met spinazie, ricotta, pesto en pijnboompitten
en heb ik weer honger
Mijn grootste fout was bij NYpizza wat bestellenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ziet er lekker uit Borisz! sowieso pizza'szelden een echt slechte gegeten in restaurants. behalve bij Donatello's gatverdamme
Dat heb ik gegetenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ok en nu zie ik dit
Tortelloni pesto
pasta gevuld met spinazie, ricotta, pesto en pijnboompitten
en heb ik weer honger
haha toevalligquote:Op donderdag 25 november 2010 20:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat heb ik gegeten. Beetje weinig
. Verder erg
NY Pizza; een slice pepperoni op het station is best te doen voor de snelle hap. in Alphen Golden Gate bezorg- en afhaal en die is ook niet zo goed. gelukkig ben ik erachter dat ze in het dorp naast mij echt heerlijk grote en dunne pizza's hebbenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn grootste fout was bij NYpizza wat bestellen. Daarnaast was er eens een pizzaria in IJmuiden, die inmiddels weg is die echt
was.
Heb het niet over die tent waar B&G een paar weken geleden hebben gegeten.
wat dan? hoorde gisteren nog dat hij de enige was die 'niks' hadquote:Op donderdag 25 november 2010 20:13 schreef golfer het volgende:
Doe je even een tukkie zijn jullie 200 posts verder.
En Hero Brinkman had dus wel degelijk iets te verbergen, zoals ik gisteren al vermoedde.
Vertel?!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:13 schreef golfer het volgende:
Doe je even een tukkie zijn jullie 200 posts verder.
En Hero Brinkman had dus wel degelijk iets te verbergen, zoals ik gisteren al vermoedde.
Hij had sowieso een mep gegeven aan een barman.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat dan? hoorde gisteren nog dat hij de enige was die 'niks' had
ooh was hij dat? ik ben rein dus kan de politiek niet inquote:Op donderdag 25 november 2010 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij had sowieso een mep gegeven aan een barman.
Ook maagden mogen de Tweede Kamer in al helpt het wel als je een verleden hebt als animeermeisje.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben rein dus kan de politiek niet in![]()
Ah dat verhaal ja.. Zit nog DWDD te kijken..quote:Op donderdag 25 november 2010 20:15 schreef golfer het volgende:
Net opende het NOS-journaal ermee en straks in Nieuwsuur uitgebreider er over.
Iets over rijden onder invloed en proberen te ontkomen aan een aanhouding door z'n toenmalige collega's bij de politie.
Echt, wat een stel droeftoeters ook he..quote:Op donderdag 25 november 2010 20:17 schreef golfer het volgende:
http://nos.nl/artikel/200(...)ing-met-politie.html
Toch best een prestatie. Een kamerfractie van 24 m/v waarvan er dus 6 (25 %) iets op de justitiële kerfstok hebben en een fractieleider die daar niets vanaf wist.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Echt, wat een stel droeftoeters ook he..
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch best een prestatie. Een kamerfractie van 24 m/v waarvan er dus 6 (25 %) iets op de justitiële kerfstok hebben en een fractieleider die daar niets vanaf wist.
Probleme opgelostquote:Op donderdag 25 november 2010 19:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb ook ineens problemen die ik eerst niet had. Raar hoor, dat windows 7. Oh. Je zei HP. Nou ja,
één pot nat. Het is een complot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |