abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89186530
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:03 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb al een hond ;)
Dan mag je er al helemaal geen einde aan maken!

Ik ga mijn mood verbeteren met een aflevering lovely complex (ja anime). O+
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:05:31 #182
264472 Leucopterus
Libertarian extraordinaire
pi_89186582
Shit. Ik word hier ook nog eens keihard genegeerd door -Strawberry-. :'(
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
pi_89186639
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:05 schreef Leucopterus het volgende:
Shit. Ik word hier ook nog eens keihard genegeerd door -Strawberry-. :'(
Sorry ik date op FOK! alleen probleemgevallen ;)
pi_89186693
_O-
I am free of all prejudices. I dislike everyone equally.
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:07:48 #185
264472 Leucopterus
pi_89186715
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sorry ik date op FOK! alleen probleemgevallen ;)
Ik heb mijn levensverhaal nog niet eens verteld! Ik zou best nog wel in de buurt komen van Richard denk ik zo zelf qua problematiek.

Gelukkig heb ik twee jaar geleden besloten om daar uit te stappen, dus ondertussen zijn er al wel een groot aantal dingen veranderd. :7
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
pi_89186927
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:00 schreef Leucopterus het volgende:

[..]

-O-

P.S. Die Mojjen is een faal Druid. Ik ken hem nog. Hij was ook al shit in S2/3/4. Nothing's changed, verliezen binnen een paar minuten in een mirror. _O-
Hij was bijna het hele seizoen rank1, Totdat hij ons tegen kwam en we slachtten hem helemaal af, daardoor is hij Furious gladiator title misgelopen.
pi_89187055
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan mag je er al helemaal geen einde aan maken!

Ik ga mijn mood verbeteren met een aflevering lovely complex (ja anime). O+
Cool O+
pi_89187147
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:14 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Cool O+
Ken je die?

Vast niet, meeste mannen houden niet van romcom anime. :P
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:18:33 #189
264472 Leucopterus
pi_89187227
Strawberry: bekijk Death Note!

Ongeveer de beste anime ooit.

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:12 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hij was bijna het hele seizoen rank1, Totdat hij ons tegen kwam en we slachtten hem helemaal af, daardoor is hij Furious gladiator title misgelopen.
Haha. :o Blijft leuk die laatste dagen. Ik kan mij dat ook nog herinneren voordat ik Vengeful Glad kreeg in S3 en een vriend had geholpen om Merciless glad te krijgen in S2. :P Zulke stress heb ik nog niet eerder weer meegemaakt. Not to mention al die teams die gingen smurfen. :(
pi_89187264
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:18 schreef Leucopterus het volgende:
Strawberry: bekijk Death Note!

Ongeveer de beste anime ooit.
Ik weet. _O_
Al gezien. Nou ja...totdat L dood ging. Daarna wilde ik niet meer kijken. :')
Hoorde dat de serie daarna ook minder leuk werd.
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:21:47 #191
264472 Leucopterus
pi_89187341
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet. _O_
Al gezien. Nou ja...totdat L dood ging. Daarna wilde ik niet meer kijken :')
Ik zat daar een tijd op te wachten (tot L dood ging). Het wordt daarna nog veel cooler trouwens!

Ik bekijk nog steeds af en toe een aantal afleveringen, gewoon omdat het zo meesterlijk is gemaakt. Ze willen er nu ook een Amerikaanse film van maken met een of andere vage gast in de hoofdrol. Het verhaal gaat gewoon compleet verneukt worden. :(

De Japanse live action films waren ook nog niet zo slecht, als je er met een open geest naar kijkt. Jammer genoeg bleven ze het verhaal niet trouw. Ik vond de gedachtenscenes het coolste en dat hadden ze er niet in verwerkt.
pi_89187416
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:21 schreef Leucopterus het volgende:

[..]

Ik zat daar een tijd op te wachten (tot L dood ging). Het wordt daarna nog veel cooler trouwens!
Serieus? Ik hoorde juist het tegendeel.
Misschien toch maar een keer weer kijken, wel vanaf het begin dan. :P
pi_89187461
Ik was het vorig jaar op mn 24e ook nog.. totdat ik ging internetdaten en we nu nog steeds samen zijn.. dus.. probeer het eens bijv..
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:27:00 #194
264472 Leucopterus
pi_89187548
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Serieus? Ik hoorde juist het tegendeel.
Misschien toch maar een keer weer kijken, wel vanaf het begin dan. :P
Niets kan L vervangen, natuurlijk! ;) De meesten zullen daar op afknappen.

Diegene die het daarna opneemt tegen Light is ook best wel cool, vind ik zelf in ieder geval.

P.S. We moeten nu echt wel een keer naar de bios. :Y

[Edit]Richard: De aanhouder wint! En anders een doekje met chloroform. :)
pi_89188191
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 03:02 schreef Keep_Walking het volgende:
Weet je wat het is met veel van jullie gasten die onvrijwillig maagd zijn op een oudere leeftijd?

Jullie problemen zijn veel dieper dan "geen meiden kunnen vinden". Als je eerst je andere problemen op orde krijgt, dan wordt het opeens tien keer makkelijker om een vriendin te krijgen.
kern van waarheid _O_
pi_89190904
Whatever :)

Zo, en dan wordt het nu tijd dat ik eem naar Duitsland ga rijden :D Alone.
213km vanuit Utrecht.
Mzzl :W

[ Bericht 3% gewijzigd door richard_prf op 26-11-2010 19:11:39 ]
pi_89192474
succes, lekker glad en donker ook.
pi_89193824
Dit is echt een slowchattopic geworden... en ik wou net mee beginnen discussieren :')
pi_89194424
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef katerwater het volgende:
Dit is echt een slowchattopic geworden... en ik wou net mee beginnen discussieren :')
Valt mee, dat hij nu gaat speeden op de duitse snelweg heeft alles met het topic te maken.

Discussieer maar mee, dan gaat het zo weer OT. :)
pi_89196726
Gast, je doet het helemaal zelf. :')

Zolang jij je leven blijft verkloten krijg je natuurlijk nooit iemand. En ga nou niet medelijden met je zelf hebben en zeggen dat je niets kan. Je moet wel zelfvertrouwen hebben voor een relatie.

Ga eerst aan je zelf werken, dan komt alles vanzelf.

quote:
Weet je wat het is met veel van jullie gasten die onvrijwillig maagd zijn op een oudere leeftijd?

Jullie problemen zijn veel dieper dan "geen meiden kunnen vinden". Als je eerst je andere problemen op orde krijgt, dan wordt het opeens tien keer makkelijker om een vriendin te krijgen.
Dit ja.
pi_89197393
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef katerwater het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat er straks weer meer gechattet word in dit topic :')
pi_89198976
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:47 schreef Aterlucis het volgende:

[..]

Ik heb zo het vermoeden dat er straks weer meer gechattet word in dit topic :')
Nu niet overdrijven, alleen dat anime gedoe was off-topic.
pi_89203637
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nu niet overdrijven, alleen dat anime gedoe was off-topic.
:{w Ik had het ook niet over het anime gedoe
pi_89214360
Ik ben weer terug.

Duitsland was super mooi.

Binnen drie kwartier was ik in Duitsland. Meteen alle verlichting uit langs de weg en het was pik donker toen ik de grens overstak. Het was heerlijk scheuren zo hard als je zelf wilt... Het weer was nice, helemaal niet glad op de wegen.... Mijn max snelheid was 235km/h en harder kon niet gaan want de motor begon vreemde geluiden te vertonen en dreigde overhit te raken. Heerlijk om met zo'n snelheid vrachtwagens die 90 km/h rijden in te halen en autos die niet sneller kunnen dan 160. Ik vond het toch wel wat vervelend dat je zo kort zicht had in de volledige duisternis en dat met 200km/h was niet bepaald fijn. Slechts 1 gevaarlijk moment meegemaakt toen een Mof het nodig vond me links in te halen met een kilometertje of 230km/h terwijl ik 210 reed en vervolgens keihard op de rem te gaan staan vanwege weg werkzaamheden die je vrij laat ziet aankomen omdat het zicht zo beperkt is. Ik moest plots wel erg hard op de rem trappen.
De natuur is super mooi daar. Het landschap was super mooi en geen saaie platte wegen zoals in Nederland maar veel heuvels enzo en diepe dallen vol met bosrijk natuur. Alleen die invoegstroken zijn ultra kort dus dat vond ik ook niet bepaald fijn. Maar verder was het een geweldige ervaring om in Duitsland te rijden. Ben in 1 keer goed gereden en het was best verwarrend hoe je nou precies moest rijden 50 kilometer van Dortmund vandaan.
Eenmaal in Dortmund aangekomen voelde ik me meteen een soort thuis :D. Overal kerstverlichting en het leek een hele gezellige binnenstad. Ook begon het plots te sneeuwen en het was - 11.
Verkeersregels in de binnenstad waren erg duidelijk aangegeven in tegenstelling tot het uiterst lastige België. Alleen vond ik wel dat er wat teveel van dit soort situaties bestonden:

Vervolgens heb ik de auto in de binnenstad ergens geparkeerd en ben ik de boel een beetje wezen verkennen. Prachtig dat duitse gelul overal om me heen. Ik ben de eerste beste bar in gegaan en dronk daar een Cola ( mocht geen bier van Strawberry :+ )
Het was wel tof daar, Veel vrolijke gezichten en duits gelul.
Vervolgens ben ik de boel nog een beetje wezen verkennen en er lag een behoorlijk pak sneeuw inmiddels. Het was erg tof, totdat ik dacht WTF doe ik eigenlijk hier.. toen ben ik weer terug gelopen naar mn auto en naar huis gereden in 1 uur en 12 minuten, 212 kilometer.
Duitsland was vele malen leuker dan Frankrijk.
Ik ben blij dat ik foutloos heb gereden. Normaal maak je altijd wat kleine foutjes maar ik heb een perfecte rit neergezet.

[ Bericht 1% gewijzigd door richard_prf op 27-11-2010 05:51:14 ]
pi_89214569
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan zal je gebit wel niet afstotelijk zijn, tenzij alles heeeel scheef staat. :P

[..]

Dat is geen reden, zelfs de lelijkste mensen hebben een vriendin.
Volgens mij wel wat scheef maar valt niet super erg op:

oordeel zelf maar: Tenzij je er echt op gaat letten zie je het wel vind ik persoonlijk.

Uploaded with ImageShack.us
pi_89214598
Ik zie geen gebit, dus dan wordt het lastig oordelen.

Hoe was je rit naar duitsland? Staat in de post hierboven zie ik.
pi_89214627
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zie geen gebit, dus dan wordt het lastig oordelen.

Hoe was je rit naar duitsland? Staat in de post hierboven zie ik.
Mn gebit is gewoon recht en tanden zijn wit. alleen mn kin staat wat scheef maar volgens mij valt het nie super op.
pi_89214680
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Mn gebit is gewoon recht en tanden zijn wit. alleen mn kin staat wat scheef maar volgens mij valt het nie super op.
Nou, dan heb je helemaal niets te klagen wat dat betreft. :P

En fijn dat het leuk was in Duitsland. Ben er zelf niet heel vaak geweest, 2 keer met een kerstmarkt en een keer langlaufen met school, maar dat was wel leuk ja. Het landschap is idd stukken beter. Ga je morgen trouwens nog op een meid afstappen of niet?
pi_89214730
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou, dan heb je helemaal niets te klagen wat dat betreft. :P

En fijn dat het leuk was in Duitsland. Ben er zelf niet heel vaak geweest, 2 keer met een kerstmarkt en een keer langlaufen met school, maar dat was wel leuk ja. Het landschap is idd stukken beter. Ga je morgen trouwens nog op een meid afstappen of niet?
Langlaufen is inderdaad wel cool. Keihard van een helling naar beneden gaan. Ik was ook een keer met schoolreis gegaan ;)
Yep het wordt om een keer afgewezen te worden. Kijken hoe ik me dan voel :D

[ Bericht 10% gewijzigd door richard_prf op 27-11-2010 02:28:21 ]
pi_89214859
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:21 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Yep het wordt om een keer afgewezen te worden. Kijken hoe ik me dan voel :D
Een afwijzing is nooit leuk, het gaat erom dat je er wat van leert en dat je oefent. Of misschien valt het wel mee en blijkt het toch niet zo erg om een keer afgewezen te worden. :P Helemaal bij een wild vreemde. Van een persoon waar je verliefd op bent of zo is het veel, veel erger...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')