Ik heb zo het vermoeden dat er straks weer meer gechattet word in dit topicquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef katerwater het volgende:
Dit is echt een slowchattopic geworden... en ik wou net mee beginnen discussieren
Nu niet overdrijven, alleen dat anime gedoe was off-topic.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:47 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat er straks weer meer gechattet word in dit topic
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu niet overdrijven, alleen dat anime gedoe was off-topic.
Volgens mij wel wat scheef maar valt niet super erg op:quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zal je gebit wel niet afstotelijk zijn, tenzij alles heeeel scheef staat.
[..]
Dat is geen reden, zelfs de lelijkste mensen hebben een vriendin.
Mn gebit is gewoon recht en tanden zijn wit. alleen mn kin staat wat scheef maar volgens mij valt het nie super op.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zie geen gebit, dus dan wordt het lastig oordelen.
Hoe was je rit naar duitsland? Staat in de post hierboven zie ik.
Nou, dan heb je helemaal niets te klagen wat dat betreft.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mn gebit is gewoon recht en tanden zijn wit. alleen mn kin staat wat scheef maar volgens mij valt het nie super op.
Langlaufen is inderdaad wel cool. Keihard van een helling naar beneden gaan. Ik was ook een keer met schoolreis gegaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 02:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, dan heb je helemaal niets te klagen wat dat betreft.
En fijn dat het leuk was in Duitsland. Ben er zelf niet heel vaak geweest, 2 keer met een kerstmarkt en een keer langlaufen met school, maar dat was wel leuk ja. Het landschap is idd stukken beter. Ga je morgen trouwens nog op een meid afstappen of niet?
Een afwijzing is nooit leuk, het gaat erom dat je er wat van leert en dat je oefent. Of misschien valt het wel mee en blijkt het toch niet zo erg om een keer afgewezen te worden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Yep het wordt om een keer afgewezen te worden. Kijken hoe ik me dan voel
Weet ik daar ben ik na 26 jaar achter gekomen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:31 schreef Sovereign het volgende:
Hmz, Richard, je ziet er normaal uit en bent niet lelijk voor zover ik daar kijk op heb als hetero man.
Hopelijk trek ik me niet op het laatste moment terug... veel bier drinken lijkt niet echt invloed te hebben hierop.. dit zit te diep om weg te drinken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een afwijzing is nooit leuk, het gaat erom dat je er wat van leert en dat je oefent. Of misschien valt het wel mee en blijkt het toch niet zo erg om een keer afgewezen te worden.Helemaal bij een wild vreemde. Van een persoon waar je verliefd op bent of zo is het veel, veel erger...
Vergeet het bier, ga over op Sambuca of Gold Silver Strike oid.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:37 schreef richard_prf het volgende:
Hopelijk trek ik me niet op het laatste moment terug... veel bier drinken lijkt niet echt invloed te hebben hierop.. dit zit te diep om weg te drinken.
Ik moet ook nog thuis komen hequote:Op zaterdag 27 november 2010 02:40 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Vergeet het bier, ga over op Sambuca of Gold Silver Strike oid.
Zonder blauwtje geen vrouwtje!quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een afwijzing is nooit leuk, het gaat erom dat je er wat van leert en dat je oefent. Of misschien valt het wel mee en blijkt het toch niet zo erg om een keer afgewezen te worden.Helemaal bij een wild vreemde. Van een persoon waar je verliefd op bent of zo is het veel, veel erger...
Je mag wel een blauwtje lopen als je maar geen groentje blijft.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:51 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Zonder blauwtje geen vrouwtje!
..zoals onze vrienden van Oh Oh Cherso zouden zeggen. En gelijk hebben ze!
Toen ik 2 dagen mijn baard liet staan werd ik op kantoor op het matje geroepen. Of ik me voortaan wilde scheren omdat het niet geoorloofd is met baardgroei rond te lopenquote:alcohol drinken, niet roken, en laat je baard staan, echte mannen hebben een baard!![]()
Wtf, waar werk je dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Toen ik 2 dagen mijn baard liet staan werd ik op kantoor op het matje geroepen. Of ik me voortaan wilde scheren omdat het niet geoorloofd is met baardgroei rond te lopen
En dat accepteren werknemers?quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Toen ik 2 dagen mijn baard liet staan werd ik op kantoor op het matje geroepen. Of ik me voortaan wilde scheren omdat het niet geoorloofd is met baardgroei rond te lopen
Vanmiddag ga ik ze hierover mailen.quote:
Ik wil graag nog even mijn baan behouden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:28 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Vanmiddag ga ik ze hierover mailen.
Yeah, maar ik vraag ze alleen maar hoe ze zoiets in vredesnaam alleen al in hun hoofd halen en wat hun heeft bewogen dit in te voeren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik wil graag nog even mijn baan behouden.
Stond in het contract ben er dus mee akkoord gegaan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:33 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Yeah, maar ik vraag ze alleen maar hoe ze zoiets in vredesnaam alleen al in hun hoofd halen en wat hun heeft bewogen dit in te voeren.
Ja, ok. Dan zal ik ze alsnog die vragen voorleggen, waarom ze dat in contracten opnemen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Stond in het contract ben er dus mee akkoord gegaan.
Omdat ze willen dat je er verzorgt uitziet. Tenzij je altijd al met een baard rondliep of het aangeeft van te voren dat je een baard wilt dragen dan is het geen probleem.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:36 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ja, ok. Dan zal ik ze alsnog die vragen voorleggen, waarom ze dat in contracten opnemen.
Ah, en het hebben van baardgroei houdt automatisch in dat je er onverzorgd uit ziet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:37 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Omdat ze willen dat je er verzorgt uitziet.
Deze gast komt er bij ons gewoon niet in:quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:40 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ah, en het hebben van baardgroei houdt automatisch in dat je er onverzorgd uit ziet.
Weet je, in Friesland heb je een heel bekrompen en boers clubje genaamd Heerenveen, waar het eerder verboden was voor de spelers om het haar langer te laten groeien.
Lachwekkend om zo met volwassen personen om te gaan.
Die baard heeft hij natuurlijk al eeuwen en dan geldt:quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Deze gast komt er bij ons gewoon niet in:
[ link | afbeelding ]
quote:. Tenzij je altijd al met een baard rondliep of het aangeeft van te voren dat je een baard wilt dragen dan is het geen probleem.
Dat verzon ik maar zodat je niet gaat mailenquote:Op zaterdag 27 november 2010 03:56 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Die baard heeft hij natuurlijk al eeuwen en dan geldt:
[..]
Ah, bedankt voor de info. Ik neem het mee in de mail en zal dinsdag wellicht ook nog eens telefonisch contact opnemen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 04:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat verzon ik maar zodat je niet gaat mailen
Ik denk dat jouw mening ze vrij weinig interesseert.quote:Op zaterdag 27 november 2010 04:07 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor de info. Ik neem het mee in de mail en zal dinsdag wellicht ook nog eens telefonisch contact opnemen.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zaterdag 27 november 2010 04:07 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor de info. Ik neem het mee in de mail en zal dinsdag wellicht ook nog eens telefonisch contact opnemen.
Wat doe jij eigenlijk nog opquote:Op zaterdag 27 november 2010 04:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Ga toch slapen
Dan moet je eens leren lezen. En neuh, ik ga niet slapen; ook niet nu jij zo slaapverwekkend er tussendoor begint te neuzelen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 04:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Ga toch slapen
Zou kunnen, maar ik ben wel benieuwd naar de argumentatie.quote:Op zaterdag 27 november 2010 04:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw mening ze vrij weinig interesseert.
Wat denk je te bereiken met je telefoontje? dat ze opeens denken ja het is inderdaad belachelijk we veranderen de regels?quote:Op zaterdag 27 november 2010 04:20 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik ben wel benieuwd naar de argumentatie.
Nah, ik mail ze in 1e instantie en wacht het wel af. Als een antwoord uitblijft, zal ik ze wellicht telefonisch benaderen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 04:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat denk je te bereiken met je telefoontje? dat ze opeens denken ja het is inderdaad belachelijk we veranderen de regels?
Die uitleg heb ik je gegeven. Ik wil het wel nog een keer herhalen voor je:quote:Op zaterdag 27 november 2010 04:35 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nah, ik mail ze in 1e instantie en wacht het wel af. Als een antwoord uitblijft, zal ik ze wellicht telefonisch benaderen.
Het is niet zo dat ik er veel mee wil bereiken - in zekere zin zal het mij een rotzorg zijn wat de huisregels van een bedrijfje in Houten zijn -, maar ben wel benieuwd naar de uitleg.
Ik hoor het wel van de mensen die erover gaan. Wellicht heb je het zelf nog niet helemaal zo goed begrepen. Ik zal hier iig laten weten wat ik te horen heb gekregen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 04:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die uitleg heb ik je gegeven. Ik wil het wel nog een keer herhalen voor je:
Tenzij je van te voren aangeeft dat je een baard wilt laten staan wordt dit geaccepteerd. Zoniet dan wordt dit gezien als onverzorgd.
Daarom ook dat ik apart werd genomen en om uitleg werd gevraagd. Ik werkte er toen nog niet zo lang.
Ik ging er vanuit dat je mijn sarcasme wel begreep in mijn post na Sinterklaas maar ik geloof dat jij mijn humor niet helemaal snapt. Is niet erg maar ik hoop dat het nu duidelijk is voor je.
Die werken er al 2 jaar niet meer , maar succes ermee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 04:58 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik hoor het wel van de mensen die erover gaan. Wellicht heb je het zelf nog niet helemaal zo goed begrepen. Ik zal hier iig laten weten wat ik te horen heb gekregen.
Of waarom anderen menen dat ze dat beleid voort te moeten zetten.. Maar bedankt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 05:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die werken er al 2 jaar niet meer , maar succes ermee.
Ik zal je ongenoegen meteen even als vergaderpunt meenemen in onze weekbespreking op maandag.quote:Op zaterdag 27 november 2010 05:07 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Of waarom anderen menen dat ze dat beleid voort te moeten zetten.. Maar bedankt.
Dat is niet nodig, tenzij je er zelf onderhand ook het belachelijke van in bent gaan zien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 05:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zal je ongenoegen meteen even als vergaderpunt meenemen in onze weekbespreking op maandag.
Ik vind jouw posts belachelijker dan de zogenaamde "huisregels" en dat jij mijn uitleg leest zoals jij dat graag wilt lezen en dus volledig verkeerd interpreteert maar jij vind het blijkbaar leuk om er over door te gaan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 05:10 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, tenzij je er zelf onderhand ook het belachelijke van in bent gaan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |