abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89197393
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef katerwater het volgende:
Dit is echt een slowchattopic geworden... en ik wou net mee beginnen discussieren :')
Ik heb zo het vermoeden dat er straks weer meer gechattet word in dit topic :')
I am free of all prejudices. I dislike everyone equally.
pi_89198976
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:47 schreef Aterlucis het volgende:

[..]

Ik heb zo het vermoeden dat er straks weer meer gechattet word in dit topic :')
Nu niet overdrijven, alleen dat anime gedoe was off-topic.
pi_89203637
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nu niet overdrijven, alleen dat anime gedoe was off-topic.
:{w Ik had het ook niet over het anime gedoe
I am free of all prejudices. I dislike everyone equally.
pi_89214360
Ik ben weer terug.

Duitsland was super mooi.

Binnen drie kwartier was ik in Duitsland. Meteen alle verlichting uit langs de weg en het was pik donker toen ik de grens overstak. Het was heerlijk scheuren zo hard als je zelf wilt... Het weer was nice, helemaal niet glad op de wegen.... Mijn max snelheid was 235km/h en harder kon niet gaan want de motor begon vreemde geluiden te vertonen en dreigde overhit te raken. Heerlijk om met zo'n snelheid vrachtwagens die 90 km/h rijden in te halen en autos die niet sneller kunnen dan 160. Ik vond het toch wel wat vervelend dat je zo kort zicht had in de volledige duisternis en dat met 200km/h was niet bepaald fijn. Slechts 1 gevaarlijk moment meegemaakt toen een Mof het nodig vond me links in te halen met een kilometertje of 230km/h terwijl ik 210 reed en vervolgens keihard op de rem te gaan staan vanwege weg werkzaamheden die je vrij laat ziet aankomen omdat het zicht zo beperkt is. Ik moest plots wel erg hard op de rem trappen.
De natuur is super mooi daar. Het landschap was super mooi en geen saaie platte wegen zoals in Nederland maar veel heuvels enzo en diepe dallen vol met bosrijk natuur. Alleen die invoegstroken zijn ultra kort dus dat vond ik ook niet bepaald fijn. Maar verder was het een geweldige ervaring om in Duitsland te rijden. Ben in 1 keer goed gereden en het was best verwarrend hoe je nou precies moest rijden 50 kilometer van Dortmund vandaan.
Eenmaal in Dortmund aangekomen voelde ik me meteen een soort thuis :D. Overal kerstverlichting en het leek een hele gezellige binnenstad. Ook begon het plots te sneeuwen en het was - 11.
Verkeersregels in de binnenstad waren erg duidelijk aangegeven in tegenstelling tot het uiterst lastige België. Alleen vond ik wel dat er wat teveel van dit soort situaties bestonden:

Vervolgens heb ik de auto in de binnenstad ergens geparkeerd en ben ik de boel een beetje wezen verkennen. Prachtig dat duitse gelul overal om me heen. Ik ben de eerste beste bar in gegaan en dronk daar een Cola ( mocht geen bier van Strawberry :+ )
Het was wel tof daar, Veel vrolijke gezichten en duits gelul.
Vervolgens ben ik de boel nog een beetje wezen verkennen en er lag een behoorlijk pak sneeuw inmiddels. Het was erg tof, totdat ik dacht WTF doe ik eigenlijk hier.. toen ben ik weer terug gelopen naar mn auto en naar huis gereden in 1 uur en 12 minuten, 212 kilometer.
Duitsland was vele malen leuker dan Frankrijk.
Ik ben blij dat ik foutloos heb gereden. Normaal maak je altijd wat kleine foutjes maar ik heb een perfecte rit neergezet.

[ Bericht 1% gewijzigd door richard_prf op 27-11-2010 05:51:14 ]
pi_89214569
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan zal je gebit wel niet afstotelijk zijn, tenzij alles heeeel scheef staat. :P

[..]

Dat is geen reden, zelfs de lelijkste mensen hebben een vriendin.
Volgens mij wel wat scheef maar valt niet super erg op:

oordeel zelf maar: Tenzij je er echt op gaat letten zie je het wel vind ik persoonlijk.

Uploaded with ImageShack.us
pi_89214598
Ik zie geen gebit, dus dan wordt het lastig oordelen.

Hoe was je rit naar duitsland? Staat in de post hierboven zie ik.
pi_89214627
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zie geen gebit, dus dan wordt het lastig oordelen.

Hoe was je rit naar duitsland? Staat in de post hierboven zie ik.
Mn gebit is gewoon recht en tanden zijn wit. alleen mn kin staat wat scheef maar volgens mij valt het nie super op.
pi_89214680
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Mn gebit is gewoon recht en tanden zijn wit. alleen mn kin staat wat scheef maar volgens mij valt het nie super op.
Nou, dan heb je helemaal niets te klagen wat dat betreft. :P

En fijn dat het leuk was in Duitsland. Ben er zelf niet heel vaak geweest, 2 keer met een kerstmarkt en een keer langlaufen met school, maar dat was wel leuk ja. Het landschap is idd stukken beter. Ga je morgen trouwens nog op een meid afstappen of niet?
pi_89214730
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou, dan heb je helemaal niets te klagen wat dat betreft. :P

En fijn dat het leuk was in Duitsland. Ben er zelf niet heel vaak geweest, 2 keer met een kerstmarkt en een keer langlaufen met school, maar dat was wel leuk ja. Het landschap is idd stukken beter. Ga je morgen trouwens nog op een meid afstappen of niet?
Langlaufen is inderdaad wel cool. Keihard van een helling naar beneden gaan. Ik was ook een keer met schoolreis gegaan ;)
Yep het wordt om een keer afgewezen te worden. Kijken hoe ik me dan voel :D

[ Bericht 10% gewijzigd door richard_prf op 27-11-2010 02:28:21 ]
pi_89214859
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:21 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Yep het wordt om een keer afgewezen te worden. Kijken hoe ik me dan voel :D
Een afwijzing is nooit leuk, het gaat erom dat je er wat van leert en dat je oefent. Of misschien valt het wel mee en blijkt het toch niet zo erg om een keer afgewezen te worden. :P Helemaal bij een wild vreemde. Van een persoon waar je verliefd op bent of zo is het veel, veel erger...
  zaterdag 27 november 2010 @ 02:31:49 #211
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_89214896
Hmz, Richard, je ziet er normaal uit en bent niet lelijk voor zover ik daar kijk op heb als hetero man. :')
pi_89214927
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:31 schreef Sovereign het volgende:
Hmz, Richard, je ziet er normaal uit en bent niet lelijk voor zover ik daar kijk op heb als hetero man. :')
Weet ik daar ben ik na 26 jaar achter gekomen.
pi_89215009
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een afwijzing is nooit leuk, het gaat erom dat je er wat van leert en dat je oefent. Of misschien valt het wel mee en blijkt het toch niet zo erg om een keer afgewezen te worden. :P Helemaal bij een wild vreemde. Van een persoon waar je verliefd op bent of zo is het veel, veel erger...
Hopelijk trek ik me niet op het laatste moment terug... veel bier drinken lijkt niet echt invloed te hebben hierop.. dit zit te diep om weg te drinken.
Ik maak makkelijk contact met mannen omdat die niet op mn uiterlijk oordelen :P
Eigenlijk moet er moed worden ingesproken tot het laatste moment. Ik word al vrij zenuwachtig als ik er aan denk. Ik durf alles in het leven behalve op een chick afstappen.

edit"moed" getypt met een T :')
  zaterdag 27 november 2010 @ 02:40:41 #214
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_89215048
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:37 schreef richard_prf het volgende:
Hopelijk trek ik me niet op het laatste moment terug... veel bier drinken lijkt niet echt invloed te hebben hierop.. dit zit te diep om weg te drinken.
Vergeet het bier, ga over op Sambuca of Gold Silver Strike oid. :')
pi_89215071
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:40 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Vergeet het bier, ga over op Sambuca of Gold Silver Strike oid. :')
Ik moet ook nog thuis komen he :P
pi_89215207
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zonder blauwtje geen vrouwtje!

..zoals onze vrienden van Oh Oh Cherso zouden zeggen. En gelijk hebben ze! :P
pi_89215277
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:51 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Zonder blauwtje geen vrouwtje!

..zoals onze vrienden van Oh Oh Cherso zouden zeggen. En gelijk hebben ze! :P
Je mag wel een blauwtje lopen als je maar geen groentje blijft.
pi_89215345
Na een aantal blauwtjes raak je die groene kleur vanzelf kwijt. En als het dan een keer wel lukt sowieso natuurlijk. :)
pi_89215353
Ik heb je verhaal gelezen: je hebt gestudeerd, je werkt, je hebt een auto, bent vandaag naar Dortmund geweest terwijl de meesten van ons saai thuis hebben doorgebracht, en je bent echt niet lelijk man!

Je probleem is dus dat je nog maagd bent (wat eigenlijk alleen als probleem wordt beschouwd in het oversekste Westen)... menig gelovige die gezondigd hebben door seks voor het huwelijk te hebben zijn jaloers op je! En er zijn nog genoeg vrouwen die maagd zijn en niet zitten te wachten op een mannelijke slet!

Een tweede probleem is: je durft niet op een chick af te stappen. Nou ja je bent niet de enige hoor. Misschien moet je een zonnebril opzetten, dan ziet ze je ogen niet, ben je minder herkenbaar en kun je makkelijker contact opzoeken met de vrouwen, en het ziet er ook nog eens stoer uit! 8-)

Een paar tips van mijn kant: blijf van de drugs af, geen alcohol drinken, niet roken, en laat je baard staan, echte mannen hebben een baard! :Y

Probeer een beetje aan te komen maar dan via krachttraining: gespierder worden! En ga iig voor 3:00 uur slapen, dat is namelijk wat ik nu ga doen.... welterusten! :W
pi_89215387
quote:
alcohol drinken, niet roken, en laat je baard staan, echte mannen hebben een baard! :Y
Toen ik 2 dagen mijn baard liet staan werd ik op kantoor op het matje geroepen. Of ik me voortaan wilde scheren omdat het niet geoorloofd is met baardgroei rond te lopen ;)
pi_89215532
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:05 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Toen ik 2 dagen mijn baard liet staan werd ik op kantoor op het matje geroepen. Of ik me voortaan wilde scheren omdat het niet geoorloofd is met baardgroei rond te lopen ;)
Wtf, waar werk je dan?
pi_89215540
Neeee, geen baard.
pi_89215557
Het grootste probleem is denk ik dat TS theologie studeert.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89215560
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:05 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En dat accepteren werknemers? :')
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89215655
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:16 schreef StormWarning het volgende:

[..]

pi_89215681
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

http://www.profsgroep.nl/
Vanmiddag ga ik ze hierover mailen.
pi_89215688
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:28 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Vanmiddag ga ik ze hierover mailen.
Ik wil graag nog even mijn baan behouden.
pi_89215725
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik wil graag nog even mijn baan behouden.
Yeah, maar ik vraag ze alleen maar hoe ze zoiets in vredesnaam alleen al in hun hoofd halen en wat hun heeft bewogen dit in te voeren.
pi_89215746
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:33 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Yeah, maar ik vraag ze alleen maar hoe ze zoiets in vredesnaam alleen al in hun hoofd halen en wat hun heeft bewogen dit in te voeren.
Stond in het contract ben er dus mee akkoord gegaan.
pi_89215758
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Stond in het contract ben er dus mee akkoord gegaan.
Ja, ok. Dan zal ik ze alsnog die vragen voorleggen, waarom ze dat in contracten opnemen.
pi_89215762
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:36 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Ja, ok. Dan zal ik ze alsnog die vragen voorleggen, waarom ze dat in contracten opnemen.
Omdat ze willen dat je er verzorgt uitziet. Tenzij je altijd al met een baard rondliep of het aangeeft van te voren dat je een baard wilt dragen dan is het geen probleem.
En dat deed ik dus niet.
pi_89215785
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:37 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Omdat ze willen dat je er verzorgt uitziet.
Ah, en het hebben van baardgroei houdt automatisch in dat je er onverzorgd uit ziet. :')

Weet je, in Friesland heb je een heel bekrompen en boers clubje genaamd Heerenveen, waar het eerder verboden was voor de spelers om het haar langer te laten groeien.

Lachwekkend om zo met volwassen personen om te gaan.
pi_89215829
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:40 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Ah, en het hebben van baardgroei houdt automatisch in dat je er onverzorgd uit ziet. :')

Weet je, in Friesland heb je een heel bekrompen en boers clubje genaamd Heerenveen, waar het eerder verboden was voor de spelers om het haar langer te laten groeien.

Lachwekkend om zo met volwassen personen om te gaan.

Deze gast komt er bij ons gewoon niet in:

Uploaded with ImageShack.us

:')

Genoeg offtopic dacht ik zo :P
pi_89215850
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Deze gast komt er bij ons gewoon niet in:

[ link | afbeelding ]
Die baard heeft hij natuurlijk al eeuwen en dan geldt:
quote:
. Tenzij je altijd al met een baard rondliep of het aangeeft van te voren dat je een baard wilt dragen dan is het geen probleem.
pi_89215869
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:56 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Die baard heeft hij natuurlijk al eeuwen en dan geldt:

[..]

Dat verzon ik maar zodat je niet gaat mailen :')
pi_89215886
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 04:01 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat verzon ik maar zodat je niet gaat mailen :')
Ah, bedankt voor de info. Ik neem het mee in de mail en zal dinsdag wellicht ook nog eens telefonisch contact opnemen.
pi_89215891
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 04:07 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Ah, bedankt voor de info. Ik neem het mee in de mail en zal dinsdag wellicht ook nog eens telefonisch contact opnemen.
Ik denk dat jouw mening ze vrij weinig interesseert.
pi_89215893
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 04:07 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op?

Ga toch slapen :O
pi_89215897
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 04:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat doe jij eigenlijk nog op :P? Fok verslaafde
pi_89215916
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 04:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan moet je eens leren lezen. En neuh, ik ga niet slapen; ook niet nu jij zo slaapverwekkend er tussendoor begint te neuzelen.
pi_89215924
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 04:10 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik denk dat jouw mening ze vrij weinig interesseert.
Zou kunnen, maar ik ben wel benieuwd naar de argumentatie.
pi_89215960
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 04:20 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik ben wel benieuwd naar de argumentatie.
Wat denk je te bereiken met je telefoontje? dat ze opeens denken ja het is inderdaad belachelijk we veranderen de regels?
pi_89215966
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 04:32 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wat denk je te bereiken met je telefoontje? dat ze opeens denken ja het is inderdaad belachelijk we veranderen de regels?
Nah, ik mail ze in 1e instantie en wacht het wel af. Als een antwoord uitblijft, zal ik ze wellicht telefonisch benaderen.

Het is niet zo dat ik er veel mee wil bereiken - in zekere zin zal het mij een rotzorg zijn wat de huisregels van een bedrijfje in Houten zijn -, maar ben wel benieuwd naar de uitleg.
pi_89215983
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 04:35 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Nah, ik mail ze in 1e instantie en wacht het wel af. Als een antwoord uitblijft, zal ik ze wellicht telefonisch benaderen.

Het is niet zo dat ik er veel mee wil bereiken - in zekere zin zal het mij een rotzorg zijn wat de huisregels van een bedrijfje in Houten zijn -, maar ben wel benieuwd naar de uitleg.
Die uitleg heb ik je gegeven. Ik wil het wel nog een keer herhalen voor je:

Tenzij je van te voren aangeeft dat je een baard wilt laten staan wordt dit geaccepteerd. Zoniet dan wordt dit gezien als onverzorgd.
Daarom ook dat ik apart werd genomen en om uitleg werd gevraagd. Ik werkte er toen nog niet zo lang.

Ik ging er vanuit dat je mijn sarcasme wel begreep in mijn post na Sinterklaas maar ik geloof dat jij mijn humor niet helemaal snapt. Is niet erg maar ik hoop dat het nu duidelijk is voor je.
pi_89216024
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 04:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Die uitleg heb ik je gegeven. Ik wil het wel nog een keer herhalen voor je:

Tenzij je van te voren aangeeft dat je een baard wilt laten staan wordt dit geaccepteerd. Zoniet dan wordt dit gezien als onverzorgd.
Daarom ook dat ik apart werd genomen en om uitleg werd gevraagd. Ik werkte er toen nog niet zo lang.

Ik ging er vanuit dat je mijn sarcasme wel begreep in mijn post na Sinterklaas maar ik geloof dat jij mijn humor niet helemaal snapt. Is niet erg maar ik hoop dat het nu duidelijk is voor je.
Ik hoor het wel van de mensen die erover gaan. Wellicht heb je het zelf nog niet helemaal zo goed begrepen. Ik zal hier iig laten weten wat ik te horen heb gekregen.
pi_89216034
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 04:58 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Ik hoor het wel van de mensen die erover gaan. Wellicht heb je het zelf nog niet helemaal zo goed begrepen. Ik zal hier iig laten weten wat ik te horen heb gekregen.
Die werken er al 2 jaar niet meer , maar succes ermee.
pi_89216035
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 05:05 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Die werken er al 2 jaar niet meer , maar succes ermee.
Of waarom anderen menen dat ze dat beleid voort te moeten zetten.. Maar bedankt.
pi_89216037
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 05:07 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Of waarom anderen menen dat ze dat beleid voort te moeten zetten.. Maar bedankt.
Ik zal je ongenoegen meteen even als vergaderpunt meenemen in onze weekbespreking op maandag.
pi_89216042
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 05:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik zal je ongenoegen meteen even als vergaderpunt meenemen in onze weekbespreking op maandag.
Dat is niet nodig, tenzij je er zelf onderhand ook het belachelijke van in bent gaan zien.
pi_89216047
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 05:10 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Dat is niet nodig, tenzij je er zelf onderhand ook het belachelijke van in bent gaan zien.
Ik vind jouw posts belachelijker dan de zogenaamde "huisregels" en dat jij mijn uitleg leest zoals jij dat graag wilt lezen en dus volledig verkeerd interpreteert maar jij vind het blijkbaar leuk om er over door te gaan.
Mail ons maar , succes ermee
I rest my case
Laatste woord aan jou omdat je daar gelukkig mee wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')