Nee sorry, zo belangrijk ben je ook weer niet. Gewoon sneu, that's all.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:46 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Als je die mening bent toegedaan, is het des te sneuer om er herhaaldelijk op een hele onoriginele en slaapverwekkende manier op te reageren.
Bovendien dragen ze inhoudelijk 0,0 bij, dus wellicht zou je wat meer moeite kunnen doen, zodat ook jij het ooit in 1 post weet te realiseren.
Dat zou niets zeggen over de belangrijkheid van derden, maar meer over jouw gebrek aan fantasie en enig talent om een punt te verwoorden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee sorry, zo belangrijk ben je ook weer niet. Gewoon sneu, that's all.
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:50 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat zegt niets over de belangrijkheid, maar over jouw gebrek aan fantasie en enig talent om een punt te maken.
En zo lelijk ben je nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 02:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volgens mij wel wat scheef maar valt niet super erg op:
oordeel zelf maar: Tenzij je er echt op gaat letten zie je het wel vind ik persoonlijk.
Maar jij reageert op precies dezelfde manier.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:46 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Als je die mening bent toegedaan, is het des te sneuer om er herhaaldelijk op een hele onoriginele en slaapverwekkende manier op te reageren.
Bovendien dragen ze inhoudelijk 0,0 bij, dus wellicht zou je wat meer moeite kunnen doen, zodat ook jij het ooit in 1 post weet te realiseren.
Lees zelf nog eens op wat voor een brugklas-manier je iets probeert te 'zeggen':
[..]
Tja.
Daar zit idd geen verschil tussen als je het topic ervoor leest.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar jij reageert op precies dezelfde manier.
?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:58 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Daar zit idd geen verschil tussen als je het topic ervoor leest.
Geloof me ik heb je hulp niet nodig. Het is gewoon dat ik niet durf in het echt contact te leggen met ze.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:21 schreef GlenSpey het volgende:
Voeg me toe op msn richard_prf en dan een groepsgesprek met die dames ik help je wel
Ben zelf ook geen held IRL en herken een groot deel van je verhaal maar heb mezelf een hoop aangeleerd waardoor het nu wel goed gaat
zou je ook voor mij iemand kunnen bellen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 05:18 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat mag, maar was jij niet die volwassen vent die zich als een kwajongen liet vertellen dat hij zich keurig dient te scheren? Nou precies.. Des te meer reden om eens van wat serieuzere mensen te horen hoe het zit en wat de argumentatie is.
Bovendien is er helemaal geen sprake van dat ik jouw woorden verdraai.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zou je ook voor mij iemand kunnen bellen?
ik wilde een keer graag roken, maar dat mocht ik niet. ik wil overal kunnen roken. nu mag dat niet in de trein/overheidsgebouwen/cafes groter dan ....
ik zou je hulp wel waarderen.
bij voorbaat dank
nee niet serieus. (al zou het wel mooi meegenomen zijn al krijgt hij het voor elkaar)quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ik weet nu niet of je serieus bent, maar ik moest wel lachen.
Waar ben je bang voor?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Geloof me ik heb je hulp niet nodig. Het is gewoon dat ik niet durf in het echt contact te leggen met ze.
Die beleidsregels kun je prima zelf nalezen, inclusief argumentatie, itt dit geval.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zou je ook voor mij iemand kunnen bellen?
ik wilde een keer graag roken, maar dat mocht ik niet. ik wil overal kunnen roken. nu mag dat niet in de trein/overheidsgebouwen/cafes groter dan ....
ik zou je hulp wel waarderen.
bij voorbaat dank
In het echt ben ik nooit in staat bijvoorbeeld: nog geen 10 minuten geleden:quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor?
Geen zorgen, veel mannen bemerken niet dat de vrouw een nieuw kapsel heeft, dus hoef je daar ook geen complimentj te gevenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
In het echt ben ik nooit in staat bijvoorbeeld: nog geen 10 minuten geleden:
In het echt ben ik niet in staat een compliment te geven over een nieuw kapsel ofzo. Kan ik echt niet.
Overigens heb ik nu teveel chicks op mn msn staan. Het begint op een fulltime job te lijken zo.
Geef je er 1 geen aandacht dan wordt ze kwaad als je even 1 minuutje niks zegt -.-
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:28 schreef Aterlucis het volgende:
Hmm, mischien zijn een paar van die meiden geinteresseert in je? Ik word namelijk alleen maar chaggie als degene die ik leuk vind niks terug stuurt
Niks mis mee. Vriendelijke jongen om te zien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mn gebit is gewoon recht en tanden zijn wit. alleen mn kin staat wat scheef maar volgens mij valt het nie super op.
Waarom kun je dit niet? Ongemeende complimentjes hoef je ook niet te maken he. Nooit jezelf verloochenen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
In het echt ben ik nooit in staat bijvoorbeeld: nog geen 10 minuten geleden:
In het echt ben ik niet in staat een compliment te geven over een nieuw kapsel ofzo. Kan ik echt niet.
Overigens heb ik nu teveel chicks op mn msn staan. Het begint op een fulltime job te lijken zo.
Geef je er 1 geen aandacht dan wordt ze kwaad als je even 1 minuutje niks zegt -.-
Dit accepteren werknemers die onvoldoende zelfvertrouwen hebben.quote:
Jij wilt teveel pleasen en daarom klap je dicht.quote:Op zaterdag 27 november 2010 06:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Alleen ben ik bang dat ik dus meteen ga denken dat ik lelijk ben als ik word afgewezen. Net nu ik begin te geloven dat dit niet het geval is
Wat een gelul.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:52 schreef Nee het volgende:
Eigenlijk best grappig hoe moeilijk mensen kunnen doen over dit onderwerp, terwijl het uiteindelijk alleen maar gaat om keiharde penetratie. Van een mug een olifant maken.
Objectief gezien gaat het nergens over, het is alleen dat liefde het rationele verstand overstijgt waardoor er allemaal fantasie verhalen worden verzonnen puur en alleen bedoelt om er iets speciaals van te maken. Het is tenslotte dezelfde eigenschap die we delen met alle diersoorten op aarde. En aangezien mensen standaard met een minderwaardigheidscomplex en een illusionair groot ego geboren worden proberen we er iets 'spiritueels' van te maken zodat we iig niet geassocieerd worden met de lagere klassen.
De natuur heeft het in principe zo geregeld dat liefde (en dus voortplanting) gewoon vanzelf gaat, het wordt alleen lastig wanneer ons verstand zich ermee gaat bemoeien.
Dus hou maar op met discussies voeren over dit onderwerp, want je komt er lekker toch nooit uit.
ZO!
nou missen de meeste 24 jarige ongewenst maagden nou net wat natuurlijk en vanzelf hoort te gaan zoals flirtskills. en zijn ze niet 'uit zichzelf' vanzelf al aantrekkelijk door de onzekerheid enzoquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:52 schreef Nee het volgende:
Eigenlijk best grappig hoe moeilijk mensen kunnen doen over dit onderwerp, terwijl het uiteindelijk alleen maar gaat om keiharde penetratie. Van een mug een olifant maken.
Objectief gezien gaat het nergens over, het is alleen dat liefde het rationele verstand overstijgt waardoor er allemaal fantasie verhalen worden verzonnen puur en alleen bedoelt om er iets speciaals van te maken. Het is tenslotte dezelfde eigenschap die we delen met alle diersoorten op aarde. En aangezien mensen standaard met een minderwaardigheidscomplex en een illusionair groot ego geboren worden proberen we er iets 'spiritueels' van te maken zodat we iig niet geassocieerd worden met de lagere klassen.
De natuur heeft het in principe zo geregeld dat liefde (en dus voortplanting) gewoon vanzelf gaat, het wordt alleen lastig wanneer ons verstand zich ermee gaat bemoeien.
Dus hou maar op met discussies voeren over dit onderwerp, want je komt er lekker toch nooit uit.
ZO!
Iedereen speelt inderdaad hetzelfde spelletje, dus gezien die situatie zul je er aan moeten mee doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou missen de meeste 24 jarige maagden nou net wat natuurlijk hoort te gaan zoals flirtskills, en zijn ze niet 'uit zichzelf' al natuurlijk aantrekkelijk door onzekerheid enzo
zo kan je het dan ook betrekken.
dan moet er wel iets 'verstand' bij worden gebruikt h'e
Ik meen het wel.quote:
We maken het ons zelf moeilijk, terwijl het objectief gezien geen flikker voorstelt. Het is alleen dat mensen niet gekwetst willen worden, ze willen hun ego groot houden. Zo zijn we tenslotte opgegroeid. Als je dat nou eens los laat, zul je zien dat het veel makkelijker gaat.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik meen het wel.
Niks gaat vanzelf. Ja, op de lagere school. Allebei een zak knikkers of een stapeltje plaatjes van 't een of ander en je bent meteen beste maatjes. Geen gedoe. Daarna begint de ellende.
Inmiddels is iedereen is online, er is een hoop contact maar de eenzaamheid groeit gestaag door. Er gaat helemaal niks vanzelf. Als je IRL contact wilt dan zul je toch echt de deur uit moeten.
En die Seks & the Citywijven hebben het voor de mannen nog moeilijker gemaakt. Vrouwen hebben een heel eisenpakket. Waag het ook werkelijk niet om een verkeerde riem te dragen he.
Ik denk dat ik het nu ergens met je eens ben.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:08 schreef Nee het volgende:
[..]
We maken het ons zelf moeilijk, terwijl het objectief gezien geen flikker voorstelt. Het is alleen dat mensen niet gekwetst willen worden, ze willen hun ego groot houden. Zo zijn we tenslotte opgegroeid. Als je dat nou eens los laat, zul je zien dat het veel makkelijker gaat.
Gelukkig ben ik niet zo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:08 schreef Nee het volgende:
[..]
We maken het ons zelf moeilijk, terwijl het objectief gezien geen flikker voorstelt. Het is alleen dat mensen niet gekwetst willen worden, ze willen hun ego groot houden. Zo zijn we tenslotte opgegroeid. Als je dat nou eens los laat, zul je zien dat het veel makkelijker gaat.
Zeker weten? Ik durf te zeggen dat ik wel degelijk een stukje ego heb wat moet ik verdedigen. Het is vrij normaal trouwens, we worden er vanaf jongs af aan mee opgegroeid. Het draait allemaal om uiterlijk vertoon, de 'ik' vorm moet zoveel mogelijk het positief daglicht staan. Daarom slaan die new age bullshit verhalen zoals "zoveel mogelijk jezelf zijn" nergens op, het is simpelweg gewoon te moeilijk geworden om geen toneel meer te spelen voor een vrouw. We houden onszelf constant voor de gek, het is een grote trieste bedoeling geworden. Aziaten zijn daar trouwens weer helemaal anders in...quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |