zoiets idd. meer dan genoegquote:Op donderdag 25 november 2010 22:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wij doen er ook weinig aan. Lampjes ophangen ons volvreten en de Lampjes weer verwijderen zijn de 3 taken met kerst.
Bommelquote:Op donderdag 25 november 2010 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoiets idd. meer dan genoeg
oh, en ik dnek dat ik de Ollie B Bommel dvd maar even meeneem
ik heb alleen die film met Zwelgje de Zwelbast. dat is voor mij de ultieme kerstfilmquote:Op donderdag 25 november 2010 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
BommelWat is dat briljant zeg
Ik heb de hoorspelen die afgelopen jaren op de radio waren
toen ik in zuiden des lands woonden, kwam hij voor het eerst op tv en wel op de kabelkrantquote:Op donderdag 25 november 2010 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb alleen die film met Zwelgje de Zwelbast. dat is voor mij de ultieme kerstfilm
Die was vorig jaar met kerst op tv geloof ik, ik heb hem iig rond die tijd gezienquote:Op donderdag 25 november 2010 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb alleen die film met Zwelgje de Zwelbast. dat is voor mij de ultieme kerstfilm
vetquote:Op donderdag 25 november 2010 23:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
toen ik in zuiden des lands woonden, kwam hij voor het eerst op tv en wel op de kabelkrant. Had te maken dat er in de buurt het plaatjse den Bommel ligt waar ook een standbeeld staat van Olivier
vandaag het vorige album weer eens beluisterd. Dance to Joy Division is toch echt een lekker nummer zeg!quote:
the cue van het mengpaneel kwam niet aan bij de cd speler zag ik.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:49 schreef Pino112 het volgende:
En het stopt er weer mee..![]()
Gelukkig is de nieuwe studio binnenkort klaar
De eerste keer vond ik het een beetje lachwekkend, maar hij is inderdaad best wel tofquote:Op donderdag 25 november 2010 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
vette plaat van Extince eigenlijk wel....
tisniewaar!
en props voor de Kasper van Kooten band! (Wat een kutnaam!)quote:Op donderdag 25 november 2010 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De eerste keer vond ik het een beetje lachwekkend, maar hij is inderdaad best wel tof
Volgens Domien niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:53 schreef hole1988 het volgende:
al heb ik wel het gevoel dat het fake is.
overduidelijkquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:19 schreef Domien het volgende:
Er was geen muis. Ik herhaal, er was geen muis. #EarphoneGirl #nep #DWDD
Als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 25 november 2010 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zullen ze ook voor eeuwig blijven op de radio danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |