Ik zou de sloten voor mijn eigen gemoedsrust vervangen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
Maar nu weten ze dus waar ik woon mochten ze de sleutels hebben nagemaakt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
GEEEEEEEEEEERT!!!
Mijn tas! Iemand kwam hem brengen net. Maar wel een beetje vage gasten, dus nu twijfel ik of ik alsnog mijn sloten ga vervangen. Ze hebben hem gevonden op de zparklaan om 7 uur s ochtends en hebben via de videotheek mijn adres achterhaald. Niet dat ik nog iets met mijn pasje kan, maar toch fijn! Mijn eigen sleutelbos.
Valt wel mee hoor, heb het al eens eerder gedaan (zelf). Dat was toen ik ook mijn sleutels kwijt was.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef Dementor het volgende:
Sloten vervangen kost nogal wat toch?
Dan zou ik er eerder een extra slot opzetten.
"Waarom heb je zoveel sloten op je deur? ik verlies telkens mijn sleutels".
Nou je tas is terug en nu idd even voor je eigen gemoedsrust dat slot veranderenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
Wat raar.
Naja in ieder geval even nieuw slot op de voordeur.
En er is 1 kant van het hengsel losgeraakt, dus hij is gewoon afgegleden.
Maar ja, ik had in ieder geval genoeg gedronken om het niet te merken
Kutje!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
Wat raar.
Naja in ieder geval even nieuw slot op de voordeur.
En er is 1 kant van het hengsel losgeraakt, dus hij is gewoon afgegleden.
Maar ja, ik had in ieder geval genoeg gedronken om het niet te merken
Ja want ik heb er wel een erg raar gevoel over. Ze brengen hem 5 dagen later terug. Maar misschien hebben ze het ook al wel eerder geprobeerd.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou je tas is terug en nu idd even voor je eigen gemoedsrust dat slot veranderen
Stiltecoupé!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:12 schreef Toverheks het volgende:
Sssssssssssssttttttttttttttttttttttttttttttttt
Sorry.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Kutje!
En wij drie keer het huis doorzoeken, tot in de schuur toe.
Slot laten vervangen hoor! Zsm.
Trouwens.. gastjés? Kwamen ze met twee of meer aan de deur, met je tassie?
Vaag!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want ik heb er wel een erg raar gevoel over. Ze brengen hem 5 dagen later terug. Maar misschien hebben ze het ook al wel eerder geprobeerd.
Die man die aanbelde, die vroeg dus of ik mevrouw Vogel was, naja nee dus. Maar hij had mijn adres gekregen van de videotheek, dan zou je toch denken dat hij mijn naam zou moeten weten, maar misschien heeft hij ook wel alleen het pasje laten zien. Ook raar dat de videotheek mijn adres geeft trouwens. Naja en toen vertelde hij dat hij een tas had enzo en toen kwam er een andere man uit hun auto en die gaf mij mijn tas. En dan dat mijn kleingeld weg is, ik had het ze gegeven hoor,anders, daar gaat het niet om. Whaaaaaah zoveel gedachtes!
En aan de andere kant voel ik mij dom dat ik nu aan die mannen twijfel terwijl zij misschien met de beste bedoelingen alles hebben gedaan om mij mijn tas terug te geven.
Ik heb tegen ze gezegd dat ik natuurlijk al mijn pasjes had geblokkeerd en dat ik de sloten al had vervangen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Vaag!
Maar: zij voelen het toch niet als je je slot laat vervangen, mochten ze te goeder trouw zijn?
Behalve als ze vannacht proberen binnen te komen (vrouw alleen, denken ze misschien nu) en het lukt niet. Nou in dat geval is het óók goed dat je het slot hebt verwisseld.
Dat lijkt me voldoende niet? Vervangen die zooi.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ja want ik heb er wel een erg raar gevoel over.
Vorige keer dat ik mijn slot heb vervangen was ik mijn sleutel ook kwijt. Ik had zelf het gevoel dat ik hem misschien aan de buitenkant van de voordeur had laten zitten.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kun je van sloten ruilen met je buren, Liesje. Toen ik hier kwam wonen hebben ze de sloten verwisseld met de woning hieronder die ook leegstond. De woningbouwvereniging vertrouwde de vorige bewoner niet.
Moeten het wel buren zijn waarmee je op zo goede voet staat dat ze sowieso toch al een sleutel van je hadden.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kun je van sloten ruilen met je buren, Liesje. Toen ik hier kwam wonen hebben ze de sloten verwisseld met de woning hieronder die ook leegstond. De woningbouwvereniging vertrouwde de vorige bewoner niet.
Dan zou een kwaadwillende buur ook zo naar binnen komen, wie zegt dat die buur alle sleutels afgeeft?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, in dat geval: hop, naar de winkel. Je wou toch zo graag iets kopen?quote:
Ja maar zelfde probleem als vorige keer, dan ben ik dus even niet thuis. Dus ik vraag sp3c of hij langskomt, kan hij mooi even op het huis passen en die enge mannen wegjagen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, in dat geval: hop, naar de winkel. Je wou toch zo graag iets kopen?
Zo maken we er gewoon een shopfeestje van!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:19 schreef Gert het volgende:
Nou, in dat geval: hop, naar de winkel. Je wou toch zo graag iets kopen?
Dat is wel handig, jaquote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik vind jouw tip ook een goeie, moet je wel je buren kunnen vertrouwen natuurlijk.
Ja ja, net als de mensen die netjes mijn tas aan de balie van een winkel hebben afgeleverd nadat ze eerst mijn portemonnee leeg hadden gehaald. En daar zat iets meer in dan kleingeld. Gelukkig hadden ze wel de pasjes en mijn chequeboek erin laten zitten. Gewoon die sloten veranderen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want ik heb er wel een erg raar gevoel over. Ze brengen hem 5 dagen later terug. Maar misschien hebben ze het ook al wel eerder geprobeerd.
Die man die aanbelde, die vroeg dus of ik mevrouw Vogel was, naja nee dus. Maar hij had mijn adres gekregen van de videotheek, dan zou je toch denken dat hij mijn naam zou moeten weten, maar misschien heeft hij ook wel alleen het pasje laten zien. Ook raar dat de videotheek mijn adres geeft trouwens. Naja en toen vertelde hij dat hij een tas had enzo en toen kwam er een andere man uit hun auto en die gaf mij mijn tas. En dan dat mijn kleingeld weg is, ik had het ze gegeven hoor,anders, daar gaat het niet om. Whaaaaaah zoveel gedachtes!
En aan de andere kant voel ik mij dom dat ik nu aan die mannen twijfel terwijl zij misschien met de beste bedoelingen alles hebben gedaan om mij mijn tas terug te geven.
Heb je digitenne?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:22 schreef Toverheks het volgende:
heb vandaag een nieuwe tv gekocht
een heule grote kan ik AJAX helemaal overzien in 1 keertje
Ja, het is niet altijd en overal vrede op aarde, kip met karbonade.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ergens voel ik mij echt schuldig dat ik ze wantrouw.
Is dat nog wel zo'n feest?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:22 schreef Toverheks het volgende:
kan ik AJAX helemaal overzien in 1 keertje
Reden genoeg om ze te wantrouwen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
Of terug naar Appelscha. Maar zelfs daar wonen gemene mensen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, het is niet altijd en overal vrede op aarde, kip met karbonade.
Alsjeblieft hoor, je goedheid moet echt terug in z'n mand geschopt worden.
in mijn slaapkamer wel, hier in huiskamer gewoon kabel, maar mooie kleuren echt had eerst een Philps maar die heeft van die *donkere* kleuren zeg maar, nu een Samsung maar groot ppfffttt mooi hoor.quote:
Nee, dat is niet zo vreemd als je weet de Mediamarkten ook met elkaar concurreren en niet voor ieder artikel dezelfde prijs hanteren.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in mijn slaapkamer wel, hier in huiskamer gewoon kabel, maar mooie kleuren echt had eerst een Philps maar die heeft van die *donkere* kleuren zeg maar, nu een Samsung maar groot ppfffttt mooi hoor.
was wel een ellende bij die mediamarkt, alleen in Almere was hij reklame heel raar zit dat, maar amsterdam arena moest hem gewoon voor de reklameprijs meegeven, gelijk een muurbeugel erbij morgen komt zwager hem ophangen.
Dat is waar! Appelschaasters zijn raar volk!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Of terug naar Appelscha. Maar zelfs daar wonen gemene mensen.
Wat weet jij over mijn tante Oenie uit Appelscha?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:26 schreef Gert het volgende:
Of terug naar Appelscha. Maar zelfs daar wonen gemene mensen.
En jij!?!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is waar! Appelschaasters zijn raar volk!
ja echt he, raar hoor, verkopers krijgen dus een percentage ook, nou dit was aardige jongen en deed er niet moeilijk over, zei gelijk ja dan moeten wij het ook voor die prijs verkopen en media amsterdam noord ook.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo vreemd als je weet de Mediamarkten ook met elkaar concurreren en niet voor ieder artikel dezelfde prijs hanteren.
Ik ben geboren en getogen in Oosterwolde. 5 kilometer verderop.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat weet jij over mijn tante Oenie uit Appelscha?
HIj pakt er dan minder op maar iets is beter dan niets in zijn geval.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja echt he, raar hoor, verkopers krijgen dus een percentage ook, nou dit was aardige jongen en deed er niet moeilijk over, zei gelijk ja dan moeten wij het ook voor die prijs verkopen en media amsterdam noord ook.
Had Oenie ook niet een winkel ofzo?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:29 schreef Copycat het volgende:
Wat weet jij over mijn tante Oenie uit Appelscha?
Ik ben er een keer geweest. Tussen de weilanden en volgens mij stond er ook een klooster. En tante Oenie en haar man hadden een schoenenzaak.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Geboren en getogen in Oosterwolde. 5 kilometer verderop.
dit is een samsung 107 cm. 366 en in andere winkels kost hij 479 kan je nagaan, nou ben er superblij mee. Aktie geld tot zondag.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
HIj pakt er dan minder op maar iets is beter dan niets in zijn geval.
Ik heb Oenie al eens aangehaald, hè?quote:
Ik heb haar nog gezocht!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb Oenie al eens aangehaald, hè?
Ja, het is wat je noemt platteland daar. De dichtstbijzijnde snelweg is toch al gauw een half uur rijden.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest. Tussen de weilanden en volgens mij stond er ook een klooster. En tante Oenie en haar man hadden een schoenenzaak.
Ik vond toen vooral de winkelzolder vol schoenendozen heel boeiend.
Gevonden ook?quote:
Het was 1976 of zo.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, het is wat je noemt platteland daar. De dichtstbijzijnde snelweg is toch al gauw een half uur rijden.
Schoenenzaak aan de vaart?
Misschien moet je gewoon eens wat beter op je spullen gaan letten, heb ik al zo vaak tegen je gezegdquote:Op donderdag 25 november 2010 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar zelfde probleem als vorige keer, dan ben ik dus even niet thuis. Dus ik vraag sp3c of hij langskomt, kan hij mooi even op het huis passen en die enge mannen wegjagen.
Ze zijn me in ieder geval niet bijgebleven.quote:[b] Op donderdag 25 november 2010 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:[/b
Maar je bent vast wel naar de Kale Duinen geweest, toen.
Zelfs die zou snappen dat zo'n opmerking niet gewaardeerd wordt.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zijn me in ieder geval niet bijgebleven.
En Lies, ik wist niet dat je moeder hier ook post!
Lies, als jij even zuipt raak je meteen alles kwijt, telefoons, portemonnees, huissleutels, hele handtassen. Maar het ligt niet aan jou hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelfs die zou snappen dat zo'n opmerking niet gewaardeerd wordt.
Weet je zeker dat het niet in 1876 was? Toen was er waarschijnlijk ook een klooster.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zijn me in ieder geval niet bijgebleven.
Nee,maar als je beter op je zooi zou letten zou je de sloten van je huis niet hoeven te vervangen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij zeg ik he-le-maal nergens dat het niet aan mij zou liggen?
Goed zo, paps!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens wat beter op je spullen gaan letten, heb ik al zo vaak tegen je gezegd
Geen klooster?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Weet je zeker dat het niet in 1876 was? Toen was er waarschijnlijk ook een klooster.
Nee. Waarschijnlijk is er ooit wel eens een klooster geweest aangezien er wel een Kloosterweg is maar het is nooit helemaal duidelijk geworden waar dat klooster dan gestaan zou hebben.quote:
Oenie is wel een naam die in die contreien vaak voorkwam.quote:Had ik wel een tante Oenie???
Ik zie het ook niet als aanval hoor, ik zie het als benadrukken hoe dom ik wel niet ben op een belerend toontje.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee,maar als je beter op je zooi zou letten zou je de sloten van je huis niet hoeven te vervangen bijvoorbeeld.
Het is geen aanval ofzo, maar ik was al stomverbaasd dat jij in een volle kroeg gewoon je portemonnee en telefoon midden op tafel legt. Dan vraag je er gewoon om.
heel vaag, heb je de videotheek nog gebeld om te vragen waarom ze jouw adres hebben doorgegeven? kun je meteen hun naam en adres vragen, van die mannen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Loopt die weg door weilanden? Of iets wat daar op lijkt, voor mij? Dan heb ik het klooster gewoon bij de weg bedacht.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee. Waarschijnlijk is er ooit wel eens een klooster geweest aangezien er wel een Kloosterweg is maar het is nooit helemaal duidelijk geworden waar dat klooster dan gestaan zou hebben.
Tante Oenie weet ik ook nog zeker. De wortels van mijn moeders familie liggen in die contreien. Mijn oma heette Aaltjequote:Oenie is wel een naam die in die contreien vaak voorkwam.
Ik heb nooit meer wat gehoord over dat flashdingquote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef Noek het volgende:
Ik mag de wake up light testen! whooot!![]()
Natuurlijk leen ik het niet uit aan Liesje, zij raakt het toch alleen maar kwijt.
Ik vergeef het je, ik heb namelijk al een wake up light.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef Noek het volgende:
Natuurlijk leen ik het niet uit aan Liesje, zij raakt hem toch alleen maar kwijt.
Dom? Dat ben je helemaal niet, alleen een beetje slordig met je spullenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als aanval hoor, ik zie het als benadrukken hoe dom ik wel niet ben op een belerend toontje.
En zoals ik al zei wordt dat niet gewaardeerd.
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, ik heb namelijk al een wake up light.
Oeh! Even kijken of hij er nog staat.
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Zie je net een man met jouw licht door de achterdeur wegsluipen.
En dan krijg jij weer vage gasten aan je deur ...quote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef Noek het volgende:
Natuurlijk leen ik het niet uit aan Liesje, zij raakt het toch alleen maar kwijt.
Nee nog niet gebeld, ben er nog wel over aan het nadenken om dat te doen. Niet om hun adres te vragen want ik betwijfel of ze dat hebben moeten achterlaten, maar wel om te melden dat ik het op zijn zachts gezegd appart vindt dat ze adresgegevens verstrekken.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
heel vaag, heb je de videotheek nog gebeld om te vragen waarom ze jouw adres hebben doorgegeven? kun je meteen hun naam en adres vragen, van die mannen.
Zie Noeks sig.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dom? Dat ben je helemaal niet, alleen een beetje slordig met je spullen
ik zou meteen even bellen lies, als ik jou wasquote:Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee nog niet gebeld, ben er nog wel over aan het nadenken om dat te doen. Niet om hun adres te vragen want ik betwijfel of ze dat hebben moeten achterlaten, maar wel om te melden dat ik het op zijn zachts gezegd appart vindt dat ze adresgegevens verstrekken.
Die loopt van Appelscha naar Elsloo. Inderdaad tussen de weilanden en langs de Kale Duinen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Loopt die weg door weilanden? Of iets wat daar op lijkt, voor mij? Dan heb ik het klooster gewoon bij de weg bedacht.
[..]
Je moeder is heel klein? Die streek hoorde vroeger tot de armste van Nederland, voornamelijk door de schrale zandgronden.quote:Tante Oenie weet ik ook nog zeker. De wortels van mijn moeders familie liggen in die contreien. Mijn oma heette Aaltje.
De kale duinen doen niks rinkelen, ook niet met googelen, maar ik kan hier mijn herinnering mee verklaren.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Die loopt van Appelscha naar Elsloo. Inderdaad tussen de weilanden en langs de Kale Duinen.
1.12 m meet ze. Met hakken.quote:Je moeder is heel klein? Die streek hoorde vroeger tot de armste van Nederland, voornamelijk door de schrale zandgronden.
ik denk niet dat ze je adres via de videotheek hebben?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
De man van de videotheek wist van niets en de enige dag dat het gebeurt zou kunnen zijn zou zondag zijn omdat hij dan niet werkte, hij gaat het uitzoeken en mocht het zo zijn gaat hij iemand flink op zijn flikker geven.
Mja, ik word er een beetje ongemakkelijk van.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze je adres via de videotheek hebben?
Ik zeg er maar niks meer vanquote:Op donderdag 25 november 2010 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik word er een beetje ongemakkelijk van.
Doe ons en jezelf een lol en vervang straks het slot.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
En de gesponsorde magneten!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef Dementor het volgende:
En anders sturen we wel een slot op, willen we wel een foto van je gordijnen en vitrinekast.
O!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef Dementor het volgende:
En anders sturen we wel een slot op, willen we wel een foto van je gordijnen en vitrinekast.
Hier sneeuwt het al de hele middag. Lang genoeg weer, mag het nu zomer worden?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:36 schreef remlof het volgende:
Zomg, het sneeuwde net eventjes hier in Groningen
Vervang dan de sloten!!! Nu!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
wel op dit topicquote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet in Amsterdam hoor Hondjes
Wann draak van een nummerquote:Op donderdag 25 november 2010 17:26 schreef Jian het volgende:
Omdat het al 4 dagen in m'n kop zit en ik niet weet waarom, omdat het nog steeds niet sneeuwt, thank god for that!, omdat ik niet in de Kale Duinen woon en omdat ik geen handtas heb die ik kan verliezen![]()
Amy![]()
Nu nog een ophaalbrug over de slotgracht.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef liesje1979 het volgende:
Done.
Met boorbeveiliging en alles en hij zit er al in.
En ook nog zo'n kierstandding, maar die heb ik nog niet vast gemaakt.
Dat heeft wenig zin als het gaat vriezen.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu nog een ophaalbrug over de slotgracht.
En een Doberman Pinscher, of 2quote:Op donderdag 25 november 2010 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu nog een ophaalbrug over de slotgracht.
Fijn Lies!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heeft wenig zin als het gaat vriezen.
Maar ik voel me al een stuk veiliger nu, dat is prettig.
Graag, alstublieftquote:Op donderdag 25 november 2010 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sta jij tussen die 18-jarige meisjes mee te zingen?
Echt?quote:
Maar waarschijnlijk doet het je wat omdat je Waterkoker uit SV zo mist. Die zong het ook vaak.quote:
Ja, ik ben er ook blij mee, maar ja, ik heb dan natuurlijk ook geen Mercedes om blij mee te zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 17:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt?
Oh, dat is dan wel leuk voor je.
Eerst vond ik het wel leuk, hoor.
Drie keer ofzo.
ze wilde gewoon je BabyBenz bewonderenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:35 schreef CarOnline het volgende:
Jaaaa en ik heb een nieuwe auto he, had ik dat al gezegd?
Nou, en toen moest ik vandaag de grens over, he, dus. En toen werd ik aangehouden. En ik had VOOR HET EERST in 2 jaar gewoon mn papieren in orde en zélfs mn paspoort bij me
Van de vorige auto waren we al jaren de papieren kwijt (hoi Liesje) en die vonden we gistermiddag terug.
En toen stond er grenscontrole en en de 15 agenten aan de ene kant haalden er af en toe mensen uit en hóp, ik ook!
Voor het eerst in 2 jaar! Terwijl ze er regelmatig staan!
En de agente wachtte tot ik het raampje open deed he, dus. Maar ik had de auto uit gezet dus dat werkte niet
Waarop zij moest lachen en ik van schrik niet meer wist waar m'n sleutel woonde.
Maar goed. Alles oke! Alles! Eindelijk!
Dat moest echt geen dag eerder gebeuren.
Maar toen moest ik terug. En de 8 agenten aan de andere kant dachten: Hee, wann leuke auto, die houden we eens aan!
Dus. Dat was 2x in een paar minuten. Dat gaat irritant worden denk ik
Maar hou mij maar aan, ik ben in orde!
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:40 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat kunnen kinderen af en toe echt KUTkinderen wezen
ondankbaar en nog even vertellen ja maar en dit en dat pppffttt kutkind.
Zo dat lucht op
Vroeger was alles beterquote:Op donderdag 25 november 2010 17:40 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat kunnen kinderen af en toe echt KUTkinderen wezen
ondankbaar en nog even vertellen ja maar en dit en dat pppffttt kutkind.
Zo dat lucht op
Echt waar?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk doet het je wat omdat je Waterkoker uit SV zo mist. Die zong het ook vaak.
Nee, dat is maar aan enkelingen gegeven.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook blij mee, maar ja, ik heb dan natuurlijk ook geen Mercedes om blij mee te zijn
was in staat haar vuilniszakken zo in te pakken en zo hoppa het keukenraam uit te kwakken, echt bloed onder je nagels halen ze af en toe en dan zo ondankbaar pppffttttttquote:Op donderdag 25 november 2010 17:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij bent snel opgelucht! Ik heb de mijne vanmiddag op de gang gezet.
Ga maar even bedenken hoe je WEL dingen vraagt. Ik kom je over 5 minuten overhoren!![]()
Maar dat werkt niet meer bij die van jou he?
hahahha nou had bijna die glimlach van der smoel geramdquote:
Dat kán haast niet anders!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze wilde gewoon je BabyBenz bewonderen
Een jaartje!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was in staat haar vuilniszakken zo in te pakken en zo hoppa het keukenraam uit te kwakken, echt bloed onder je nagels halen ze af en toe en dan zo ondankbaar pppfftttttt
Caro zullen we een keer ruilen van dochter, gewoon een jaartje of zoiets niet langer hoor
Ho ho. Ik heb ook een Benzquote:Op donderdag 25 november 2010 17:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, dat is maar aan enkelingen gegeven.
Zoals ik![]()
Hebbert dat ik ben.
gewoon kopen, hebben ze geen Bjorn Borg rijbewijshoesjes??? staat stoer hoor, anders een louis vuittonquote:Op donderdag 25 november 2010 17:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat kán haast niet anders!
Jammer dat ik nog niet een schattig hoesje had voor de papieren.
Papieren... ter grootte van een rijbewijs dus eigenlijk is er geen hoesje nodig.
Maar ik wil het gewoon.
nou als ik toch mag kiezen, doe die maar die toch beter luistert dan die anderquote:Op donderdag 25 november 2010 17:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Een jaartje!
Welke wil je hebben dan?
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ho ho. Ik heb ook een Benz
Ah nee, gat, nee!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon kopen, hebben ze geen Bjorn Borg rijbewijshoesjes??? staat stoer hoor, anders een louis vuitton
Das dan niet de jongste.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou als ik toch mag kiezen, doe die maar die toch beter luistert dan die ander
Ja maar dat is zo'n Turkse toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ho ho. Ik heb ook een Benz
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Das dan niet de jongste.
Je hoort nog van me
Maar dan zijn we geen enkeling meer, dus dat werkt sowieso niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij bent ook een enkeling!
Zullen we in een kliekje?
Oh.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dan zijn we geen enkeling meer, dus dat werkt sowieso niet.
Jaaaaa die bedoel ik!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
Caro kijk!
http://www.vanhilleke.nl/?menu=category&categoryID=521121
nou met bloemen en al, Caro je kan uitkiezenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
Caro kijk!
http://www.vanhilleke.nl/?menu=category&categoryID=521121
107 cm, daarop zie je tandafdrukken van Suarez gewoon alsof jezelf live door hem gebeten bentquote:Op donderdag 25 november 2010 17:50 schreef Toverheks het volgende:
ik bedank even voor jullie Kliekje, ja ik heb geen auto, laat staan een rijbewijs
![]()
Maar heb wel een nieuwe tv![]()
![]()
Nee sorry, die heb ik niet, maar als ik een zolder had zou ik er nu zitten om te kijken wat ik allemaal wel voor je heb.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaaa die bedoel ik!
Kan je die even opsturen? Of had je die niet over?
dat is een topic verderopquote:Op donderdag 25 november 2010 17:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaaa die bedoel ik!
Kan je die even opsturen? Of had je die niet over?
En een vétte ookquote:Op donderdag 25 november 2010 17:50 schreef Toverheks het volgende:
ik bedank even voor jullie Kliekje, ja ik heb geen auto, laat staan een rijbewijs
![]()
Maar heb wel een nieuwe tv![]()
![]()
Ik las dat de VVD wil dat Suarez zwaarder gestraft wordt.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:54 schreef Jian het volgende:
[..]
107 cm, daarop zie je tandafdrukken van Suarez gewoon alsof jezelf live door hem gebeten bent
Jammer.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee sorry, die heb ik niet, maar als ik een zolder had zou ik er nu zitten om te kijken wat ik allemaal wel voor je heb.
Wie heeft dat gezegd?, die krijgt met een spreekverbod van 6 wekenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las dat de VVD wil dat Suarez zwaarder gestraft wordt.
goed he,quote:Op donderdag 25 november 2010 17:54 schreef Jian het volgende:
[..]
107 cm, daarop zie je tandafdrukken van Suarez gewoon alsof jezelf live door hem gebeten bent
Bart de Liefde, 2e Kamerlid.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie heeft dat gezegd?, die krijgt met een spreekverbod van 6 weken
107 cm?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goed he,echt ik kijk er nu naar maar een beeld, pppfftt en dat in een poppenhuis
Mijn zus had dat ook maar die kreeg pijn in haar nek van het lezen van de ondertitels.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goed he,echt ik kijk er nu naar maar een beeld, pppfftt en dat in een poppenhuis
nee ik hang hem op zelfde plaats als de oude, gewoon laag en heb al ondertiteling gekeken helemaal goed.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn zus had dat ook maar die kreeg pijn in haar nek van het lezen van de ondertitels.
Doet me denken aan een Donald Duck achterpagina waarop Donald zichzelf per ongeluk in een hoek had gezet toen hij de vloer schilderde.quote:
O, gelukkig dat-ie niet in dezelfde kast als de vorige moest.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik hang hem op zelfde plaats als de oude, gewoon laag en heb al ondertiteling gekeken helemaal goed.
jawel, weet ook al wat, creme wit met van die bladblaadjes aan een muurtje, behang staat netjes op me te wachten, en de rest wit ik witquote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
107 cm?
Je hoeft niet eens meer te behangen
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, gelukkig dat-ie niet in dezelfde kast als de vorige moest.
[ afbeelding ]
Grote meid!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef liesje1979 het volgende:
Done.
Met boorbeveiliging en alles en hij zit er al in.
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, gelukkig dat-ie niet in dezelfde kast als de vorige moest.
[ afbeelding ]
Ja, daar hadden we het vanmorgen ook al over, maar goed.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk opeens "Goh wat wordt mijn laptop warm"
Dit vind ik dus een tigvoud keer erger dan die hele discussie over de chat, maar goed.
Ah leuk! Laat hier ook maar komen!quote:
Nee, nog niet maar het is wel hoerig koud. Was wel leuk want ik stond aan het voetbalveld te vernikkelen. Door al die lampen zag je opeens de sneeuw vallen. Van alle velden hoorde je opeens kinderen juichen. Dat ontroerde me dus weer.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah leuk! Laat hier ook maar komen!
Echte sneeuw? blijft het liggen?
Is ook mooi toch! Mooi gezicht plus die uitgelaten kinders. Snif.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, nog niet maar het is wel hoerig koud. Was wel leuk want ik stond aan het voetbalveld te vernikkelen. Door al die lampen zag je opeens de sneeuw vallen. Van alle velden hoorde je opeens kinderen juichen. Dat ontroerde me dus weer.
Gisteren hier hééééle natte derrie. Ik kon net één sneeuwballetje maken door de opbrengst van een hele tuintafel bij elkaar te vegen. Toen ik 'm tegen het raam gooide deed het fluffff..blubb. Mijn quasi baldadige bakkes veranderde toen ook snel in iets fluffigs.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:12 schreef Toverheks het volgende:
houwe jullie nou eens op, hier is nog geen vlokje te bekennen ppfffttttt loop speciaal naar het raam steeds en doe wat Hondjes zegt, naar boven moest ik kijken maar niks helemaal niks
is nu al zo koud, lijkt wel of het aan het vriezen is hier.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren hier hééééle natte derrie. Ik kon net één sneeuwballetje maken door de opbrengst van een hele tuintafel bij elkaar te vegen. Toen ik 'm tegen het raam gooide deed het fluffff..blubb. Mijn quasi baldadige bakkes veranderde toen ook snel in iets fluffigs.
Maar het wordt echt nog wel fors kouder komende dagen!
Oh, klotewerk ook altijdquote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef Noek het volgende:
Ja, daar hadden we het vanmorgen ook al over, maar goed.
Ssssttttt Niet janken....iemand moet de rekening betalen...quote:Op donderdag 25 november 2010 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, klotewerk ook altijd.
gezellig, nog meer roddel en achterklapquote:Op donderdag 25 november 2010 19:21 schreef remlof het volgende:
kajleers Morgen weer onthulling over PVV'er in #Vk belooft hoofdredacteur Philippe Remarque in uitzending #BNR. Opening krant.
1 hour ago
Het was zo schattig.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:12 schreef Gert het volgende:
Is ook mooi toch! Mooi gezicht plus die uitgelaten kinders. Snif.![]()
Da's ook meteen een vette jeugdherinnering, die lampen en dan sneeuw. Maar ook regen, het had wat. Sporten in de regen had soms ook wel wat. Door de modder slidings maken, tering smerig worden. Sneeuw was leuker though.
Doet deze het nog? Misschien wil DJMO 'm wel hebben.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is de oude hangplek en hij komt gewoon op zelfde plaats te hangen morgen, moest een andere beugel erbij kopen, maar hangend vind ik toch iets mooier dan op zo een poot.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Het was zo schattig.Deze gaat in mijn film vlak voor mijn dood.
deze staat nu bij dat kutkind van vanmiddagquote:Op donderdag 25 november 2010 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doet deze het nog? Misschien wil DJMO 'm wel hebben.
Ik hou ook niet alles even strak bij hoor pietje, multitasken is best lastig. En dan nu ook die chat nog die voortdurend staat te klepperen.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, klotewerk ook altijd.
Wij hebben straks een platte in de slaapkamer en 1 met een kont in de woonkamer...groter schermquote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze staat nu bij dat kutkind van vanmiddagvroeg aan laysa of ze die oude van kim wilde hebben voor slaapkamer ( die heeft wel een kont) maar laysa komt om in de tv`s zei voor de grap anders aan DJMO
zet het zo in het bedeltopic
Ohhw.. joepie, en er zijn nog zóóóóveel PVV'ers te gaan!!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:21 schreef remlof het volgende:
kajleers Morgen weer onthulling over PVV'er in #Vk belooft hoofdredacteur Philippe Remarque in uitzending #BNR. Opening krant.
1 hour ago
Ik begin me een beetje te irriteren aan (kom d'r maar in Cc) dat lompe dikke ding met klein scherm in de slaapkamer. En hij was altijd prima, maar sinds we die grote in de woon hebben....quote:Op donderdag 25 november 2010 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij hebben straks een platte in de slaapkamer en 1 met een kont in de woonkamer...groter scherm
ik hou wel van een lekker kontjequote:Op donderdag 25 november 2010 19:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begin me een beetje te irriteren aan (kom d'r maar in Cc) dat lompe ding in de slaapkamer. En hij was altijd prima, maar sinds we die grote in de woon hebben.
Maar ja om dan een goede TV weg te doen omdat die op de slaapkamer groter moet. Zo ben ik niet opgevoed hè. Verdomme.
Noem je Copycat nou een lomp dik ding?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begin me een beetje te irriteren aan (kom d'r maar in Cc) dat lompe dikke ding met klein scherm in de slaapkamer. En hij was altijd prima, maar sinds we die grote in de woon hebben....
Maar ja om dan een goede TV weg te doen omdat die op de slaapkamer groter moet. Zo ben ik niet opgevoed hè. Verdomme.
Ik ben zelfs dól op lekkere kontjes, maar die van onze TV daar is een rimboenegerin een anorexiapatiënte bij.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik hou wel van een lekker kontje
Die staat toch niet op onze slaapkamer!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Noem je Copycat nou een lomp dik ding?
Hihi...die van mij weegt 90 kilo...gelukkig laat ik alles verhuizenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben zelfs dól op lekkere kontjes, maar die van onze TV daar is een rimboenegerin een anorexiapatiënte bij.
O, dan heb ik het verkeerd gelezen. Of ik zit te stoken, dat kan ook.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Die staat toch niet op onze slaapkamer!
Zou ook best een gedoe geven denk ik.
Maar misschien ook niet.
Met deze kou is het wel begrijpelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, dan heb ik het verkeerd gelezen. Of ik zit te stoken, dat kan ook.
Mijn computer geeft genoeg warmte dankzij de sneeuw op Fok!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Met deze kou is het wel begrijpelijk
Net zoals koffie en twee stuks speculaas met roomboteramandelvulling. De kachel moet toch branden hè.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Met deze kou is het wel begrijpelijk
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:47 schreef Toverheks het volgende:
maar ff misschien dom vraagje, waar de tv in zat is me toch een doos en kan hem nergens bergen, maar die man zei is je garantie, maar klopt toch niet kan toch niet jaren met die doos in de huiskamer zitten kan hem echt nergens kwijt.
ik heb toch een garantiebon dat is toch mijn garantie???
Je kassabon moet je goed bewaren. De rest kun je wegflikkeren of aan DJMO geven.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:47 schreef Toverheks het volgende:
maar ff misschien dom vraagje, waar de tv in zat is me toch een doos en kan hem nergens bergen, maar die man zei is je garantie, maar klopt toch niet kan toch niet jaren met die doos in de huiskamer zitten kan hem echt nergens kwijt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:47 schreef Toverheks het volgende:
Je gaat de kou in? veel plezierquote:Op donderdag 25 november 2010 19:49 schreef Copycat het volgende:
Spontaan bioscoopavondje.
Alleen zo'n verantwoorde, dus geen popcorn.
ja denk dat ik hem morgen gewoon bij grof vuil zet, is toch geen gezich zo een lege doos en Jaap is er al drie keer ingeflikkert en kan er dan niet meer uit.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], ja dat is echt een probleem. Heb ik ook gehad, zit je met een enorme berg karton, plastic, piepschuim en dat soort shit
.
Gewoon weggooien, je kan niet anders. Iedereen doet 't.
okequote:Op donderdag 25 november 2010 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Ja je hebt een garantiebon, en voorál. nog veel belangrijker: de bon waarmee je kan bewijzen waar je hem gekocht en betaald hebt.
hahah ga jij hem ff aanbieden in het bedeltopicquote:Op donderdag 25 november 2010 19:51 schreef Noek het volgende:
Misschien dat Djmo de doos wel wil. Dan teken je er een smiley op en dan is het de blije doos. Vinden zwangeren eeeenig!
quote:
Scrutinizert vindt van wel!quote:
"De straat op gooi"?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
okeja ik denk dat ik hem straks maar de straat op gooi, jaap denkt dat het een hele grote krabpaal is
Volgend jaar rond deze tijd ben ik vast ook weer heel hard aan het sportenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:58 schreef Noek het volgende:
Aw! De volgende fietsmuziek ist da.![]()
Om heel hard op te fietsen. En dan zweet je je kapot, bloedheet en toch nog kippenvel.
Voor in mijn film. Mijn sterfbed wordt een hele lange met popcorn.
Toevallig net gelezen in de NRC Next, daar werd ie redelijk afgekraakt (door oa suffe plottwists).quote:Op donderdag 25 november 2010 19:59 schreef Gert het volgende:
Gave trailer ja!
In de volkskrant stond vanochtend een 5 sterren-recensie van een film die zich in z'n geheel afspeelt in een doodskist.
Apart. Maar toch...
Hee, Dash Berlin.. die zat ook in de vorige release toch? Effe luisteren hoe je het witte licht in gaat straks.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:58 schreef Noek het volgende:
Aw! De volgende fietsmuziek ist da.![]()
Om heel hard op te fietsen. En dan zweet je je kapot, bloedheet en toch nog kippenvel.
Voor in mijn film. Mijn sterfbed wordt een hele lange met popcorn.
nee verderop staat een container voor de vuilniszakken enzo, grofvuil mag je er donderdag avond neerzetten vrijdagochtend rijd de gemeente langs voor het grof vuil, maar er zijn aso`s he, je wil niet weten wat er al de hele week op pleintje bij gezet is, een tv bankstel kast die uit elkaar is geschroeft lade`s en alles staat ook gezellig verspreid enzo.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:54 schreef Gert het volgende:
[..]
"De straat op gooi"?
Net zoals de vuilniszakken?
Of vind je dat zonde van de vuilsniszak en stort je de bak altijd leeg vanaf het balkon?
Kee.. toch al wel een prestigieuze internationale prijs gepakt die film!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Toevallig net gelezen in de NRC Next, daar werd ie redelijk afgekraakt (door oa suffe plottwists).
Die mensen zouden eens een djmo moeten leren kennen!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee verderop staat een container voor de vuilniszakken enzo, grofvuil mag je er donderdag avond neerzetten vrijdagochtend rijd de gemeente langs voor het grof vuil, maar er zijn aso`s he, je wil niet weten wat er al de hele week op pleintje bij gezet is, een tv bankstel kast die uit elkaar is geschroeft lade`s en alles staat ook gezellig verspreid enzo.
en dat zetten mensen neer die NIET bij ons in de straat wonen, elke sraat heeft zo een container
Ja, dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:59 schreef Laysa het volgende:
Volgend jaar rond deze tijd ben ik vast ook weer heel hard aan het sporten
Nou... euforisch! Hoi God!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, Dash Berlin.. die zat ook in de vorige release toch? Effe luisteren hoe je het witte licht in gaat straks.
Niet? Ja, ik vind hem erg mooi. De echte is ook nog eens 7 minuten.quote:
Wat "niet"? Ik was niet cynisch hoog!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Niet? Ja, ik vind hem erg mooi. De echte is ook nog eens 7 minuten.
Jjenietan!
Heb je nou echt die smiley in de quote vervangen?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Niet? Ja, ik vind hem erg mooi. De echte is ook nog eens 7 minuten.
Jjenietan!
Hahaha nee ík had 'm vervangen voor een hyper pompon omdat ik de euforie nog wat beter wilde uitdrukken.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je nou echt die smiley in de quote vervangen?
ja en ik mis het gigantischquote:Op donderdag 25 november 2010 20:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook.Jij was ook helemaal hooked hè?
Met of bij?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
Bonje met de buren is weer een pareltje
bij...niet bij mij....quote:Op donderdag 25 november 2010 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Met of bij?
Geniet er nog maar even van.
Wat schuift ut ?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jammer.
Misschien kan Fann een hoesje schilderen voor me.
He get, ik ga.
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:57 schreef Noek het volgende:
Bedankt, Kitty! Ik vind het een mooi lief verhaal.
quote:De eerste sneeuwvlokken zijn vanavond op Nederlandse bodem neergedaald. In delen van Limburg, Gelderland en Overijssel ligt een witte laag op de grond.
is dat dingquote:
Een kniesoor die daar op let! FOK! is FOK! Waar is de champagne!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het nieuwsgedeelte Gert, wij doen iets met een forum. Je schijnt er ook te kunnen chatten
ik las bambiquote:Op donderdag 25 november 2010 21:52 schreef anufri het volgende:
en ik moet nog Bami maken![]()
ik denk dat ik maar een bak Zoep uit de vriezer haal
wat ben jij liefquote:Op donderdag 25 november 2010 21:52 schreef anufri het volgende:
[..]
Wat schuift ut ?![]()
![]()
pffffffffff ik durf bijna niet te zeggen waar ik ben geweest vandaag![]()
bijna heh... niet helemaal...
Ten eerste was ik nog vergetenik belde gisteren met mijn MA
![]()
en toen zei ik... heh.. MA, ik kom wel eens op een website heh.. en daar
hadden ze het over kinderbadjes ensow...enne bladibladiebladiebla
dus toen hadden we het over ''Het Lavet'' en toen moest ik tegen al die
aanstaande moeders zeggen dat ze niet zo moesten tutten met die baby's
want daar win je ook de oorlog niet mee![]()
dus bij dezejullie moeten niet zo tutten...
met de groeten van de MA van Fann![]()
nah... en toen kwamen we dus op ''de oorlog'' jah.. zo werkt dat bij mijn MA en mij![]()
dat mens lult 5 kwartier in een uur,
niet normaal![]()
maar goed, dus ze vond het eigenlijk jammer dat ze nooit in het Anne Frank Huis
was geweest, dus toen zei ik gisteren...
weet je wat MA .... IK ga voor jou naar het Anne Frank huis en dan maak ik foto's
enzo... (zelf kan ze niet meer, is een beetje moeilijk die trappen op met een rolstoel)
en ik was het eigenlijk toch van plan om ooit nog eens te gaan want daar ben ik sinds
de lagere school niet meer geweest, en als je 10 of 11 jaar bent ben je allang blij met een
busreisje en de rest is langs me heen gegaan![]()
dus daar ben ik geweest![]()
en ik heb net een heel verslag zitten schrijven, en ik heb ook een flesje 4711 gekocht daar
had ze het ook nog over gisteren... blijkt het gewoon nog te koop te zijn bij de ETOS![]()
dus nah... met broer gebeld en afspraak gemaakt dat we samen gaan en dan kan ik
dat allemaal gaan brengen enzo...
dit is dus echt een lief dagboek post
[ link | afbeelding ]
en ik moet nog Bami maken![]()
ik denk dat ik maar een bak Zoep uit de vriezer haal
Hier niksus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:28 schreef Toverheks het volgende:
ik las Remlof heeft sneeuw, waar ligt er nog meer sneeuw???/
DE BILT - In delen van Limburg, Gelderland en Overijssel is donderdagavond plaatselijk droge sneeuw gevallen. Het is de eerste sneeuw deze winterperiode. Dat deelde het KNMI mee.quote:
Hihihi, mijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
DE BILT - In delen van Limburg, Gelderland en Overijssel is donderdagavond plaatselijk droge sneeuw gevallen. Het is de eerste sneeuw deze winterperiode. Dat deelde het KNMI mee.
De eerste sneeuw deze winterperiode viel in de buurt van Heerlen... Foto: ANP Marcel van Hoorn
Please Wait ...
Omdat het in het oosten van het land rond het vriespunt is, blijft de sneeuw daar liggen. In het westen en midden van het land zijn winterse buien met hagel en natte sneeuw gevallen. Die buien zullen komende nacht aanhouden. Volgens het KNMI moet het verkeer rekening houden met gladheid.
Een hevige hagelbui heeft donderdagavond op de A12 tussen Den Haag en Utrecht flink wat verkeersoverlast veroorzaakt.
daar wel dus
Wat kom je doen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:41 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
zo lekker richting eindhoven...fijne dag
jij ook heel veel plezier bij de Ikea en met je broertje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:41 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
zo lekker richting eindhoven...fijne dag
Neuh....maar zuster laysa was er om hem te verzorgen.....Vanavond maar weer om 10 uur naar bedquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij ook heel veel plezier bij de Ikea en met je broertje.
heeft D-K deze nacht goed geslapen???
doei me liev en kus aan D-Kquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neuh....maar zuster laysa was er om hem te verzorgen.....Vanavond maar weer om 10 uur naar bed![]()
![]()
quote:
ja las het, en lucassen heeft schuldenquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
"AIVD probeerde PVV te infiltreren".
Dat zijn weer 10 zetels erbij.
dus een film voor het hele gezin.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:16 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Winter's bone is een mooie, stille, heftige, verrassende film over een van God vergeten gebied in de VS waar hillbillies meth en ruzie maken en een meisje van zeventien de krachtigste van het hele stel lijkt.
En komt een cirkelzaag in voor.
Dat betwijfel ik. Er komen geen achtervolgingen, seksscènes, lachsalvos of feestmaaltijden in voor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:16 schreef Toverheks het volgende:
dus een film voor het hele gezin.
goedemorgen Cc
Das heul geen klikbaar linkje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
"AIVD probeerde PVV te infiltreren".
Tofquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:16 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Winter's bone is een mooie, stille, heftige, verrassende film over een van God vergeten gebied in de VS waar hillbillies meth en ruzie maken en een meisje van zeventien de krachtigste van het hele stel lijkt.
En komt een cirkelzaag in voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |